Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zuid-Holland verdeeld zijn.

3 2022
  1. Patricia Groeneweg

Lekker gegeten, zeer vriendelijk personeel! We komen zeker nog een keer terug!

2. Jeanette Spee

Was een gezellige avond in goed gezelschap en heerlijke tapas!! Dankjuliewel!

3. 2 burgers besteld à 16.50. Allebei nog rauw zagen we van binnen met eten. Na er 2x wat van gezegd hebbende werd burger meegenomen naar keuken. Tot onze verbazing zagen we bij terugkomst dat dezelfde burger uit broodje was genomen en denk 1 min in grill is geweest teruggestopt in broodje en weer geserveerd werd. Geef gewoon een nieuwe, dat is service, je betaald toch 16.50, normaal geen probleem hoor als het goed is maar je wilt je klanten toch tevreden houden. Tafel naast ons had hetzelfde probleem met vlees zagen we. Daar werd gevraagd,maar maar de rest was allemaal naar wens en werd verder niets mee gedaan. Dit is toch echt wel een groot aandachtspunt om te verbeteren, zo goedkoop zijn jullie niet

4. Geachte Heer/Mevrouw
    Heb vanavond bij het restaurant gegeten.
    Dit was vegetarisch met risotto, groene asperges, gebakken brie.
    Ik kan u vermelden dat de risotto een opgewarmd zooitje was, met 5! Kleine stukjes groene asperge....dat was dus de warme groenten, vroeg er een bakje salade bij, deze werd niet gebracht, ze zei: ik ga het voor u halen, dus niet , patat was wit en slap, ik heb niet een meer naar de rauwkost gevraagd, nbij het afrekenen rekende ze 3 euro voor de patat! Nee voor mij nooit meer naar Bijenhorst, is totaal géén van der Valk waardig!!!!!
    Groet P. Nutbey.

5. Wij proberen minstens eens in de 3 weken hier te eten. Het is vooral erg authentiek en niet te veel aangepast aan de Nederlandse smaak...en daardoor zo ontzettend lekker! De saté is ver de beste je ooit zal eten, en de buikspek is goddelijk! Iedereen is super vriendelijk en de sfeer is leuk. Ik raad je wel aan om te reserveren want het is altijd druk! Top plek!

6. Peter de Knegt

Heerlijke gerechten, goede service, leuke locatie

7. Wij zijn hier al meerdere malen geweest. Altijd goed, maar helaas was dit bezoek op vrijdag 20 september ineens stukken minder wat de keuken betreft. Bediening wel snel, attent, en vriendelijk, maar de sushi viel uit elkaar, biefstukblokjes leken gekookt, dus vreemde kleur en vreemde smaak, en de eendenborst gatver de gatver wat vies, ook dit leek gekookt en bestond hoofdzakelijk uit vies blubbervet. Nee kokkie dit hoort zo allemaal niet. We hebben hier ook goede ervaringen, dus proberen wij het hier zeker nog één keer. Is het dan nog op z'n retour dan zien ze ons nooit meer.
    Gr A.Spanjersberg

8. Welkom hartelijk lekker bier Grieks eten bifteki héérlijk giros minder toetje okee

9. Goede sfeer, persoonlijk contact. Eten, zoals altijd heerlijk

10. Was weer top
    Gezellig en lekker

11. Wat een draak van een eigenaar !!!
    Onbeschoft totaal geen verstand van zaken woord zeker geen zakenvrouw van het jaar !! Leer er ook helemaal niks van succes maar zou zeker wat ander aan ondernemen 💪💪💪☹️☹️☹️

12. West-Europees Leidschendam

Jeroen de Gier

13. Met een groep 14 personen, heerlijk geborreld en gegeten, het eten werd keurig en vrijwel tegelijk opgediend, dat lukte de bediening en keuken prima. Prima kwaliteit ook van het eten vooraf brood uitgebreid en diner heel divers, alleen tevreden eters.

14. Zuid-Amerikaans Numansdorp

Ook thuis laten bestellen is een aanrader.

15. Zuid-Amerikaans Numansdorp

Als je van vlees houdt is dit " the place to be "
    Helaas laat soms de bediening wat vertraging op. Ook de sfeer zou gezelliger kunnen net als de afzuigkap. Maar de open keuken met de grill maakt dat weer goed.

16. Zuid-Amerikaans Numansdorp

W Mattheus

17. Met vrienden eerste keer geweest. Jammer dat we daar nu pas een keer waren. ALLES klopte tot in de puntjes van service smaak sfeer gezelligheid bediening en bereikbaarheid. Kortom GEWELDIG Gaan daar zeker nog meer naar toe. Een echte aanrader als je eens een keer culinair verwend wil worden incl. een fijne avond. Ga zo door a u b !

18. W Mattheus

19. Jan Klepper

Heerlijk gegeten. Ook de 2 kinderen van 3 jaar London zich met de kleurplaten goed bezighouden.

20. Carina Berkhout

Fantastische/hele leuke bediening, heerlijke wijnen ( veel goede wijnen per glas), heerlijk eten, hele gezellige sfeer/ leuk publiek ( leuke buurt).

21. prettige sfeer, heerlijk gegeten en geweldige bediening.

22. Vrijdagavond! Na een drukke werkweek even lekker een biefstuk eten. Prijs/ kwaliteit is prima! En de bediening is top. Tot de volgende keer. Zeker voor herhaling vatbaar.

23. Heerlijk.. vers gemaakt, uitstekende kwaliteit en zo lekker. Kan geen pikant verdragen en dat is soms wel jammer maar wat ik gegeten heb was uitstekend.

24. Pieter Vermaas

Ik zoeken naar een Tapasbar /restaurant kwam ik uit Frank’s helaas geen tapas meer sinds anderhalf jaar?
    We werden prima gastvrij ontvangen. De gastheer met bril was tof en vriendelijk. Niks was hem teveel. Nadat wij onze teleurstelling hadden getoond, Kwam er een fantastische visschotel op tafel. Lekker roseetje van die vriendelijke vrouw achter de bar als kleine compensatie dat deze site niet meer up to date was.
    Hopelijk wordt dit voor andere op zoek zijn tapas aangepast.

25. Echt heerlijke tapas gegeten, vooral genoten van de vegetarische tapas! Aardige bediening en gezellige sfeer.

26. Er was iets misgegaan met de bestelling (bezorgd) Dat kan gebeuren. Het werd direct opgelost, binnen 20 minuten was de nieuwe bezorgd en nog heerlijke tiramisu er gratis bij. Dikke pluim!

27. Vertaal van English naar Nederlands

Wat een k*t bedrijf niet eens opnemen, neem even een paar medewerkers aan als je het niet aan kan met drukte !!

28. Gezellig en héérlijk

29. Melanie Zwalve

30. Chinees-Indisch Zoetermeer

Ondanks alle lovende recensies, net combinatiemenu gehaald, maar was een nergens naar smakende hap. Jammer ben dat niet gewend.