Restaurant ZieZo! in Zoutelande

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1411914295 93
1420754351 94

1. Heerlijk gegeten in het gezellige Zoutelande op een mooie zomer avond. Gastvrije bediening prijs kwaliteit gewoon goed!

2. Heerlijk gegeten vriendelijke en vlotte bediening er word hard gewerkt door jonge enthousiaste mensen.
    Wij waren getuigen van onfatsoenlijk en onbehoorlijk gedrag van iemand die staat te schreeuwen tegen de bediening. Hij wilde niet zitten op de toegewezen plaats terwijl die helemaal voldeed. De bediening bleef rustig maar hij was onbeschoft. Hij zit vol problemen bediening is daar de dupe van.

3. 's Morgens als 1e een tafel gereserveerd voor 4 personen voor 's avonds. Echter bij binnenkomst was alleen de tafel direct aan de bar vrij terwijl lang niet alle tafels bezet waren. Gevraagd of wij andere tafel konden krijgen. Dit was niet mogelijk volgens de zeer onvriendelijke dame van de bediening. Wat mij betreft zeker geen aanrader.

4. Het was allemaal erg lekker, leuke bediening, zeker een aanrader.

5. Heerlijk gegeten en vooral een hele gezellige bediening.
    Alle lof voor Ziezo wat ons betreft.
    We schrijven niet snel een recensie, maar dit wilden we toch echt even melden.
    Veel plezier daar en smakelijk!

6. Wij hebben een aantal dagen heerlijk bij jullie gegeten. Alles was erg verzorgd. Smaakvol serviesgoed, hele fijne bediening, uitgebreide maaltijden, zichtbaar smakelijke verse producten, perfecte bediening en alles toch een beetje losjes en gezellig. Eerder hadden we bij een ander zeer groot restaurant een slechte ervaring. Misschien maar goed ook anders hadden wij jullie misschien niet ontdekt. Hartstikke bedankt voor alles. Familie Luijsterburg uit Schiedam.

7. Omdat de grote terrassen vol zitten komen we op een mooie zondagmiddag al struinend door Zoutelande zeer toevallig bij Ziezo!

Terecht, een frisse en fleurige zaak die strand oogt en ademt en waar we lekker in de schaduw buiten plaats kunnen nemen.

De uiterst vriendelijke dame van de bediening neemt ras en netjes onze bestelling op, en in de luwte van het terras genieten we van onze zowaar zeer betaalbate drankjes en een lekker bittergarnituur. Men schenkt mij een heerlijke Triple d'Anvers voor Euro 3,95, en dat maakt me helemaal blij. Een blik op de kaart doet ons opgetogen besluiten hier snel eens voor het diner aan te schuiven.

8. Hallo ans ZieZo Team!
    Ich war schon einige Male in Zeeland und habe das eine oder andere gute Restaurant gefunden. Als sehr verwöhnter Esser der schon oft Restaurants mit Stern genossen hat kann ich nur sagen:

Das ZieZo ist super! Und kann gut mithalten.
    Da ich auch sagen kann: Zeeland ist super ;-) hoffe ich beim nächsten Trip ins schöne Zeeland auch das ZieZo wieder genießen zu können

Tot ziens sagt Richard

(Vertaling door Eet.nu)

Hallo team ZieZo!

Ik ben al een paar keer in Zeeland geweest, en ik heb een goed restaurant gevonden. Als zeer verwende eter die al vaak heeft genoten bij sterrenrestaurants kan ik alleen maar zeggen:

ZieZo! is super! Ik hoop dat ik bij de volgende reis naar het prachtige Zeeland ook weer kan genieten bij ZieZo!

Tot ziens, Richard

9. Corina 1415 punten

Bij 'Ziezo' gegeten met vier mensen ter ere van een verjaardagsfeest. We waren in Zoutelande voor een weekend en hadden geen idee welk restaurant te bezoeken, dus hebben volledig vertrouwd op de app. Dit restaurant had al een gemiddelde van 9,3 dus onze verwachtingen waren hoog. Gezien we al op de mosselfeesten waren kozen we alleen voor een hoofdgerecht. Er waren veel lovende berichten al te lezen over de slibtong en de kipsaté. Dus de keuzes waren snel gemaakt. 2 slibtongen en 2 kipsaté. Al wachtende was er voldoende tijd om rond te kijken. Het interieur zorgt ervoor dat je je waant in een moderne strandtent met zeer comfortabele zandkleur-glanzende stoelen. Alles is spik en span en de eigenaresse houdt de hele zaak nauwlettend in de gaten. Glazen zijn niet lang leeg en personeel wordt adequaat aangestuurd. Zelfs in de open keuken wordt een ronde gemaakt. Bij binnenkomst of weggaan van klanten werd een praatje met deze gemaakt of alles naar wens was geweest. Het logo van de zaak heeft zijn inspiratie gevonden bij Annie MG Smiths versenbundel 'Ziezo'. Het lettertype en mooie turquoise kleur is overal terug te vinden; bedrijfskleding, placemats en in het interieur. De menukaart bevat overigens voor ieder wat wils in verschillende prijsklassen. Je kan ook verse kreeft en oesters bestellen die in een tank in het restaurant te bewonderen zijn, maar niet voor lang... Regelmatig werd er een opgehaald voor de keuken. Ons eten stond binnen een half uur op tafel en had een rustige presentatie. Je kon alle ingrediënten in een oogopslag zien en het was een harmonieus geheel. De slibtong was gemakkelijk van de graat te verwijderen en was goed gegaard. Ook waren er kleine eilandjes van zoete aardappelpuree op het bord te vinden; deze was echt verrukkelijk! Zeer jammer dat er maar zo weinig op het bord aanwezig was. De groenten (wortel, groene asperge, bonen en komkommer) hadden nog een goede bite, waardoor de smaak goed was. De frites die meegeserveerd was had een lekker knapperig korstje.
    De kipsaté was lekker mals, sappig en dus een kipsaté hoort te zijn! Satésaus was lekker pittig, passend bij de rest van de smaken op het bord. Het geheel werd gepresenteerd met groente, frites en atjar. De porties waren voldoende. 2 van het gezelschap kozen nog voor een toetje. Ikzelf voor de crème brulee en de ander voor de dame blanche. De créme brulee was op voordat ik er een foto van kon maken... Dus dat geeft al aan hoe lekker deze was. Het werd geserveerd met een bolletje overheerlijk cappuccino ijs, een handvol nootjes en een toef slagroom. Alles netjes gepresenteerd naast elkaar op een langwerpig bord. De rekening wordt gegeven in een klompje met de traditionele Zeeuwse Babbelaar, zeer leuk! Prijs -kwaliteit is hier dik in orde! Het eten is van zeer goede kwaliteit voor een schappelijke prijs. Het restaurant ligt min of meer aan het einde van een klein winkelstraatje, maar zeker de moeite om tot aan het einde van het straatje te lopen. Zeker een aanrader!

10. HenrIëtte en Pieter

Heerlijk gegeten, alles mooi gepresenteerd, lekker vers stokbrood en verse groente, attente bediening door de eigenaresse.
    Mooie gezellige inrichting, een restaurant om nog eens vaker te bezoeken.

11. Dinie van manen

Ziet er heel gezellig uit.

Leuke en goede bediening. En echt heel lekker eten.

Een echte aanrader.

12. Tempelaere kris en Maes frida

Vandaag 14 october een lekkere slibtong en een goeie saté gegeten bij Ziezo. Een leuke en goede bediening. Het was goed, het was fijn, het kon niet beter zijn.

Een aanrader.

13. Ik heb zalm met dillesaus gegeten, mijn man kabeljauw met mostaardsaus. Het was heel lekker, de prijs was goed, het terras verwarmd, alles heerlijk. We komen graag terug.

14. Twee keer bezocht, ze serveerden de lekkerste slibtong die ik tot nu toe heb geproefd (Twee grote ipv drie kleine slibtongetjes). Saté is ook uitstekend. Zeer smakelijke desserts! En verzorgde moderne en schone sanitaire ruimte. Binnenkort hopelijk een derde bezoek!

15. Met vier personen erg lekker gegeten. Allemaal een verschillend menu en alles even lekker. Netjes verzorgd, open keuken dus je kunt de bereiding zien. Bediening erg vriendelijk. Onze zoon was jarig en na dat in een praatje verteld hebbende werd er spontaan 'congratulations' opgezet. Hele gezellige avond gehad. We gaan hier zeker terugkomen.

16. Geweldig lekker gegeten, leuke bediening in een gezellige ambiance.

17. Enthousiaste jonge mensen, die het beste van zichzelf geven met de intentie in een toeristenplaats de massa te bekoren, maar toch net "een tikkie anders" te zijn. Prima gelukt wat ons betreft. Goed eten voor prima prijzen, met een kaart met voor elk wat wils. Mooi zaak en een terras, dat niet te vol staat met tafeltjes. Prettig. Lekkere mosseltjes gegeten, vergezeld van (verse?) lekkere frietjes. Sympathieke, niet gehaaste bediening inbegrepen!

18. Inmiddels meerdere malen bij Ziezo in Zoutelande gegeten. Je wordt vriendelijk onthaald door de bediening. De gastvrouw komt regelmatig aan tafel en maakt graag een praatje met je.
    Voorgerecht, hoofdgerecht, dessert en nog lekker koffie na, een avond vullend programma zo dus. De koffie konden we nog lekker buiten op het verwarmde terras opdrinken. De gerechten zijn heel lekker; bijvoorbeeld de salade met gamba's of de salade met geitenkaas. De mosselen waren ook al aanwezig en waren goed van formaat. Friet en salade kon zo bij besteld worden.
    Een aanrader voor de lokale, maar zeer zeker ook voor de toeristen!!

19. fam. Lobé

Wij waren heerlijk op vakantie in het Zeeuwse. Vanuit ons vakantieverblijf kregen wij de tip om absoluut een keer bij ZieZo te gaan eten. Niets was teveel gezegd, want wat hebben wij ontzettend lekker gegeten! We zijn uiteraard een aantal keren terug geweest. De bediening was onwijs aardig en spontaan. Zij nam uitgebreid de tijd voor ons om het één en ander te vertellen over de omgeving. Daarbij hield zij goed overzicht op de andere tafeltjes en nam ze ook de tijd om iedereen goed van dienst te zijn.
    Het eten was overweldigend! Heerlijke vis en biefstuk gegeten, lekker mals en kleurrijk opgemaakt met een perfect portie groente en salade. Als kers op de taart kwam de vriendelijke kok ons toetje serveren. Helemaal leuk!
    Petje af voor deze jonge ondernemers!

20. Ik heb hier uitmuntend gegeten. De kaart heeft voor iedereen wat wils en in de seizoenen maakt de chef mooi gebruik van lokale en seizoensgebonden producten buitenom de kaart.
    Wij hebben hier al diverse keren gegeten en wat gedronken maar worden altijd keurig en vriendelijk ontvangen door de eigenaresse.
    De bereiding van het eten is voortreffelijk en je kan duidelijk proeven dat de Chef veel zelf bereid zoals de kruidenboter en die heerlijke bastogne parfait.

Ik kan restaurant ZieZo! Aan iedereen aanraden om eens te gaan eten of drinken.

21. Sander Adriaanse

Eet hier regelmatig en het eten is altijd prima! Leuk restaurant en vriendelijk personeel. Vooral de open keuken is een leuk gedaan. Zo kun je zien dat je eten goed en netjes wordt bereid! Ik ga hier nog vele malen komen!

22. Kees bakker

Leuk restaurant met een goede kaart, gezellig plekje en vriendelijke en snelle bediening. Aanradertje.

23. Rosanne

1 punt
  24. Judith Brouwers

Wederom heerlijk gegeten! Lekkere gerechten, net restaurant en gastvrije bediening! Het restaurant ligt in het centrum van Zoutelande. Echt een aanrader!