Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zoutelande verdeeld zijn.

1. J. de Vogel

Lekker eten en drinken. Fijne sfeer. Bediening vriendelijk.

2. Pannenkoekenhuis Zoutelande

Vanavond gegeten bij Bram. De pannenkoeken waren heerlijk, de bediening voortreffelijk, kan niet beter. Alleen als er bij de tafel naast de onze een grote, natte, stinkende hond ligt te ruften wordt het echt een heel stuk minder gezellig. Honden horen niet in een restaurant, in ieder geval niet tussen de andere gasten. Heel jammer, want aan de rest was niets aan te merken.

3. Jules van der Steen

Simpelweg, gewoon erg goed
    Met z’n vieren lekker gegeten en gedronken
    De ambiance was gezellig en de bediening top
    Dus prima.

4. Erwin

Zoals je wellicht ziet is het al weer een jaar of 7 geleden dat we hier geweest zijn. En dat blijkt jammer, want het is een prima restaurant!
    Een drie gangen menu kennen ze niet meer, of misschien in de zomer niet dus maken we onze eigen keuze.
    We beginnen met wat stokbrood met smeersels. De smeersels blijken heksenkaas en een tapenade met zongedroogde tomaat. Prima start, brood komt uit de oven, lekker warm!
    Voor hoofdgerecht gaan we voor de bavette. Heerlijk stukje vlees. Hier wordt het ook nog eens met een prima garing doorgegeven. Bij mij medium red en mijn vrouw medium. Probleem bij het rood doorgeven is dat het niet warm is, hier gelukkig wel.
    Apart wordt de huisgemaakte pepersaus geserveerd. Verder wat gewokte groente, een kaaskrokantje en een fraaie ketting van wortel/aardappel crème. Daarnaast krijgen we een schaaltje friet met mayonaise. Prima!
    We zitten vol dus sluiten we af met een koffie.

De Meerpaal is een vakantiepark maar de brasserie daar is geen toeristenkeuken. Het is een prima restaurant waar je goed kunt vertoeven zonder gast te zijn van het park.
    Bediening is alert, vlot en vriendelijk. We komen zeker terug!

5. Toon Le Coultre

Lekker gegeten. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Mooi avondje uit!

6. Super lekker eten!! En een geweldig fijne bediening.
    En een prachtig terras waar je heerlijk kunt zitten.

7. Niet voor herhaling vatbaar. Salade was oud en droog. Eten was niet met liefde voorbereid. Helaas..

8. Geert D'Hondt-Devos

Eten was lekker. Service verliep zeeer snel.

6,3
  9. Heerlijk gegeten voor een heel vriendelijke prijs, top!
    Bediening was aardig en attent, we komen zeker terug.

10. irma hermans

Altijd fijn om bij De Babbel een drankje of hapje te doen.
    Eten is lekker en de service is prima. Personeel zowel jong als ervaren is heel prettig en behulpzaam.
    Een aanrader voor een ieder die naar Zoutelande gaat om hier neer te strijken.

11. Michael Tallack

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Die Fischsuppe als Vorspeise war super. Die Muscheln zur Hauptspeise waren viel zu klein.

12. D'hondt Danny

Het verblijf was zelf zeer goed, vriendelijke en spontane bediening, het avond menu zeer lekker, juist bij het ontbijt zeer lekker maar voor ons ontbrak er wat yohourt.

13. Eerlijk gezegd had ik meer verwacht voor dat geld. Voorgerecht geschroeide tonijn was heel koud en had weinig smaak, de dorade was lekker, maar garnituur bevat te weinig groente naar mijn idee. Friet had knapperiger gemogen. Cava met limoncello was lekker, wijn bij hoofdgerecht ook prima. Het was allemaal ok, maar het was niet bijzonder. Niets extra's als een amuse van het huis oid. Eerlijk gezegd heb ik "het verschil" niet gemerkt.

14. Daniela Spirjak

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Mir hend zwei superfeini vorspiise gha: avocado + carpaccio. Denn als Hauptgang Muschlä und Dorade. Isch mega fein gsi. Bedienig absolut top, ambiente normal. Mir chömmed sehr gern wieder!

15. Leuk ingerichte zaak en vooral de fijne bediening is de belangrijkste dat wij hier vaker komen. Ze doen er alles aan om je het naar je zin te maken. Toppers!

16. Dagje Zoutelande, strand en (op advies) op deze plek afgesloten. Wel wat trappen lopen en drukker dan verwacht, gelukkig nog een plek vrij. Heerlijk rustige bediening, goed eten, in een goed tempo terwijl we niet hadden gereserveerd. Toffe ongedwongen en comfortabele sfeer, zoals een echte strandtent hoort te zijn.

17. Karin van ' t Hoff

Het eten was heerlijk, ook de geadviseerde wijn smaakte er prima bij. Ik voelde me heel erg welkom!

18. Eten was heel goed, vriendelijke bediening, jammer dat de sfeer in het restaurant hier niet bij aansluit. Lawaaiige speelhoek, gast met hond op schoot die frietjes gevoerd kreeg van zijn baasje, toiletten zijn aan een renovatie toe. De keuken steeg duidelijk boven alles uit, want het eten was echt goed.

19. Allaine Liebregts

Uitgebreide menukaart met verrassende gerechten; mooi opgemaakte borden. Het restaurant is heel sfeervol ingericht. De bediening is erg klantgericht, zeer vriendelijk. Wij gaan daar zeker terug! Aanrader dus!

20. Geert De Vulder

Zoals bij ieder bezoek een opnieuw zeer goede ervaring. Aangename bediening. Verrassende klassiekers op het menu. Heel lekker gegeten

21. G Terneusen

30 Oktober online gereserveerd naar aanleiding van de gelezen reviews.
    Ik kan er erg kort over zijn… bediening is VER onder de maat.
    Twee onervaren tieners die ook nog eens zeer ongeïnteresseerd wat rondgelopen.
    Eten word op de tafel gezet en daarna zie je niemand meer…
    Irisch coffee besteld als dessert en ze weten echt niet hoe het te bereiden.
    Na lang wachten maar gewoon richting uitgang gelopen daar werden we "opgewacht".
    Betalen was de vraag… het pinapparaat werd geactiveerd en weg waren de tieners… hoe ongeïnteresseerd kan je zijn.
    Na een verbaasde reactie van onze kant kregen we ook nog een brutale onbeschofte grote mond…
    Voor ons NOOIT meer!

22. Komen hier al enkele jaren tot tevredenheid.
    Deze keer had de bediening er niet veel zin in. Na het vragen om de rekening moest er veel moeite gedaan worden tussen beide personen wie deze zou aanreiken. Te weinig te doen kennelijk en dan is de energie er niet.

23. Leon Vanbeuren

Van reservering tot aan het toetje, lekker gegeten, top bediening en zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    Voor herhaling vatbaar, zijn donderdag 21/10 er nogmaals gaan eten en toen was de vakantie gedaan.
    Tot in het voorjaar van 2022 dan maar weer.
    De groetjes en houden zo.
    Magda en Leon.

24. Zeer grote zaak. Wat uit de keuken komt is van een redelijk tot goede kwaliteit. De bediening is te snel. Men wil er zo veel mogelijk in zo kort mogelijke tijd uitstampen. Kreeg het gevoel in een grote vreetschuur te zitten. Als je hier van houd is dat prima.
    Ik kom hier niet weer.

25. Gezellig restaurant. Wat op tafel komt ziet er mooi uit en smaakt ook geweldig. (Jammer dat het eten niet opgediend wordt op voorverwarmde borden Had wat warmer mogen zijn)bediening zeer attent en erg vriendelijk.
    Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

26. Heerlijk gegeten èn gedronken in een prettige, gezellige sfeer.
    Hierbij super bediend, dus een echte aanrader!

27. Wij namen het mosselmenu met als voorgerecht ingelegde zalm, hoofdgerecht mossels op thaise wijze en dessert was een "speciale" sorbet, zeer lekker menuutje voor een schappelijke prijs, slechts 37 euro pp waarop we nog eens 10% korting kregen. Zéér lekker eten, héél aangenaam restaurantje met gezellige sfeer en vriendelijke bediening.

28. Pannenkoekenhuis Zoutelande

Het eten was geweldig goed!
    Het vlees smolt op je tong.
    De pannekoek was rijkelijk gevuld en totaal niet vet maar super vers.
    De koffie was perfect.
    Dessert om vingers bij op te eten..

29. Ton van Ede

Kwaliteit en gastvrijheid als vanouds. Komen hier al jaren na de Kustmarathon. Altijd top!