Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zoutelande verdeeld zijn.

1. Anita1215

Lekker gegeten, vriendelijke bediening alleen wel wat lang wachten omdat het erg druk was.
    Bediening loopt met ZEER onsmakelijke gele doekjes de tafels en tussendoor ook even een klodder mayonaise van de vloer te verwijderen :() Ditzelfde doekje ging gewoon weer terug in de heuptas!

2. Mark Minderhoud

Lekker gegeten op een mooie locatie en een vriendelijke bediening..

3. Ingeborg

Prima restaurant. Snelle bediening. Vriendelijk personeel

4. Thisbe van Leeuwen

Wij zochten een strandtent die meer te bieden had dan kroketten en saté omdat wij graag iets gezonders eten. De zeewier-burger was een echte aanrader!

5. Die Atmosphäre ist sehr angenehm, das Personal freundlich und aufmerksam. Mit unserem Menü waren wir sehr zufrieden : schmackhaft und hübsch angerichtet. Wir kommen wieder😊

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

De sfeer is zeer aangenaam, het personeel vriendelijk en oplettend. We waren zeer tevreden met ons menu: smakelijk en leuk opgemaakt. Wij komen terug 😊

6. Zaten in de zon op terras en wilden koffie en gebak nuttigen met ons drietjes. Omdat er geen ober of serveerster kwam ging een van ons naar binnen, waarop de serveerster met lang blond haar kortaf zei dat ze pauze had 😂😕 en gaf knorrig een kaart mee met de mededeling dat we de bestelling zelf binnen moesten doen. We hadden natuurlijk gelijk naar andere lokatie moeten gaan, maar de windstille zonnige plek beviel ons. Bestelling doorgegeven en mevrouw gaf te kennen dat ik het zelf mee moest nemen.....bedient u niet op t terras? vroeg ik tegen beter weten in. Nee ik heb pauze 😁😕. Ik geloofde mijn oren niet! Wat een onprofessioneel en ronduit ongastvrijheid!

7. Prima pizza. Goede bediening e heerlijke koffie!

8. Es war sehr schön und ruhig auf der Terasse. Die Bedienung aufmerksam und freundlich und da Essen gut.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Het was erg mooi en rustig op het terras. De bediening was alert en vriendelijk en het eten was goed.

9. 1x en nooit weer. Lange wachttijd. Wat vervolgens geleverd werd, was niet conform bestelling. Los daarvan: het eten was eigenlijk de moeite van het recenseren niet waard. Taai en treurig. Als je wilt weten hoe je een pasta kunt verprutsen, dan raden we dit restaurant van harte aan...

1,9
  10. Met 9 collega's gezellig gegeten bij De Strandzot. Gereserveerde tafel stond netjes klaar hoewel we een half uurtje later waren. Vlotte en nette bediening.

11. frank berkers

Heel lekker gegeten voor een nette prijs.

12. Wij hebben hier heerlijk gegeten. De drankjes zijn niet duur en het eten is het geld waard. De bediening (de eigenaresse en een jongen die er werkt) zijn bijzonder aardig en erg beleefd.
    Dit restaurant is een aanrader en wij komen hier zeker terug!

13. Wouter

Met twee kinderen gegeten. Slecht voorgerecht, hoofdgerechten: meiden kinderpizza: smaakte zuur. Gebakken tong: was panga en geen tong. Canneloni: alleen droog gehakt als vulling en een schijf tomaat erop. Bar slecht maar de prijs niet!! Die was hoog en geen aftrek ivm de slechte kwaliteit! NOOIT WEER!!

2,4
  14. Hans-Willem

Wij hebben een heerlijk dagje op het strand meegemaakt afgezien van een bezoekje aan de strandtent Neptunus. We kwamen binnen en wij waren uitgehongerd, dus we dachten we kopen lekker een ijsje. Binnen aangekomen kwamen wij aan een soort balie waar een man bier stond in te schenken. Wij moesten zelf vragen of we iets konden bestellen, want de medewerker zei geen gedag. Nadat we de 2 magnums besteld hadden was het een beetje onduidelijk of de medewerker deze ook werkelijk ging pakken, want hij ging eerst koffie en bier inschenken. Na een paar minuten had hij toch maar besloten om onze ijsjes te gaan pakken. Wij betaalden, hij zei geen dankuwel. Hij gaf kleingeld terug en zei geen alstublieft... Na dit gebeuren ging hij weer verder met bier inschenken enz. en zei ons verder geen gedag, wat wij zeer spijtig vonden.
    Conclusie, het ijs was lekker, maar de bediening niet erg vriendelijk.

15. Wim Zijlstra

Prima ontvangst, gezellige sfeer. Samenstelling EMTE menu prima en zeker een aanrader.
    Zeker geen klagen. Alles kan, maar..... je moet er wel naar informeren! Prima gastheer/vrouw. Verzorgd menu. Wijnkaart beschikbaar.

16. Christien Schilders

Heerlijk eten en vriendelijke bediening.

17. Via Emté Fijnproevers hebben wij een 3-gangenmenu aan 50% korting genoten.
    Nu, of dit effectief zo is dat het 50% korting was, kan ik niet zo zeer zeggen.
    Heb wel buiten gezien dat er een 4-gangenmenu beschikbaar was voor 29€ en ja, als je dan gaat vergelijken, dan vrees ik dat het concept "50% korting" niet echt van toepassing was.
    We konden dit ook niet echt nagaan, daar er ons enkel een menukaartje aangeboden werd met de keuzes die je kon maken binnen het voorgerecht en hoofdgerecht.
    Nagerecht kon je helemaal niet kiezen en bijgevolg was dit vooral voor mij een nadeel als persoon met een maagverkleining.

Buiten dit menukaartje, welke zonder prijsaanduiding was, hebben wij enkel nog een mapje gekregen met de keuzemogelijkheden van de wijn.
    Drankenkaart hebben we niet gezien en dus hadden wij ook het raden naar de prijzen en de mogelijkheden.
    Dat is best wel jammer.

Over het eten zelf (amuse, voorgerecht, hoofdgerecht) ben ik echter wel tevreden.
    Het was zeer lekker.

18. Familie Kooistra

Na de kust marathon hier met mijn vrouw gegeten, wij waren beide hongerig en moe. Hier kwamen wij tot rust in een sfeervolle ambiance waarbij het jaren '80 gevoel nog hangt. Ik nam de mosselen en mijn vrouw de kibbeling, de porties waren on Hollands groot. Nu ben ik met mijn vrouw weer een weekje in Zeeland helaas is de Zeemeeuw nog niet open in maart, anders zullen wij hier beslist nog een keer dineren.

19. Onze tafel voor 10 personen stond keurig klaar. Sfeer - gezellig/ongedwongen. Bediening - prima. Eten - heerlijk. Geschikt voor kinderen. Misschien iets meer speelattributen?

20. Gezellig, sfeervol, vriendelijk en deskundig personeel.. Heerlijk, relaxed eten.

21. Weststrate

Super gezellig, goede ontvangst en heerlijk eten. Echt top!

22. K van Duivenbode

wij zijn vorig weekend wezen eten in Het Verschil, prima keuken en vriendelijke bediening, sfeervolle zaak.
    Oesters waren erg lekker in combinatie met de wijn.

23. Wij hebben hier in de afgelopen kerstvakantie met vrienden en familie geluncht en het was perfect, heerlijk gegeten, super bediening en een hele fijne sfeer. Top Neptunus!

24. Fijne strandtent!
    Na een wandeling op het strand, zijn we gaan lunchen bij Neptunus en 's avonds terug gekomen en heerlijk getafeld. Bediening is vlot en erg vriendelijk! De sfeer is relaxt en gemoedelijk, lekkere muziek en wat een heerlijk uitzicht! Wat ons betreft is dit Walcheren op zijn best.

25. Terry

26. De Fiets heeft per 1 november 2016 nieuwe eigenaren. Wij verwelkomen iedereen in onze nieuwe zaak om te komen proeven van de gerechten, de uitgebreide bierkaart en de gezellige ambiance.

Tot ziens in het nieuwe Café De Fiets!

27. klaus stockfisch

Toller Empfang, alle wunderbar freundlich. Essen ausgezeichnet, wir hatten einen wundervollen Abend, wir werden immer wieder kommen!

Vrije vertaling Eet.nu

Goede ontvangst, iedereen is zeer vriendelijk. Het eten was uitstekend, wij hebben een geweldige avond gehad en we zullen zeker terug komen.

28. Wat een tegenvaller. Een drie gangen menu voor € 23,00 p.p. via Social Deal van € 49,00 p.p.
    Wij dachten met een deal, je krijgt korting op een bestaand menu. Helaas dat is hier niet het geval. Ze hebben niet eens een 3 gangen menu voor € 49,00. Wel een 4 gangen menu voor € 29,00. Acties zoals de AH restaurant, Iens deals enz., geeft de gast de mogelijkheid om kennis te maken met een restaurant. Heel fijn. Maar hier worden we belazerd. Een deal is een gelijkwaardig product voor een aantrekkelijke prijs, dat is hier niet het geval. De gerechten worden aangepast in hoeveelheid. Prijs/kwaliteit is hier ver te zoeken.
    De bediening gaat niet om met gasten maar met klanten. Gastvrijheid is ver te zoeken. De dames communiceren niet met gasten, alleen “wilt u nog iets drinken, heeft het gesmaakt” verder niets. Er werd geen wijnkaart aangeboden, niet gevraagd of we misschien water wilden. De wijnen werden achter ingeschonken, niet aan tafel. We moesten het maar geloven. De amuse met breekbrood was 1 stukje brood p.p. Wijnen voor € 5,00 per glas is hier veel te hoog. Jammer van deze ervaring.

5,1
  29. Heerlijk gegeten bij Neptunus. Op loopafstand van hotel Zuiderduin van Fletcher. Met zorg en aandacht bereide gerechten. Vers en goed. Attente gastheer en gastvrouw. Wij komen zeker terug! Dank voor een fijne avond vanuit 't Gooi.

30. Heerlijk eten, super vriendelijk personeel en heel mooi ingericht. Komen van de zomer zeker terug.