Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zoutelande verdeeld zijn.

Zondagmiddag bij jullie wat (proberen) te drinken. Wat een verschrikkelijk klant onvriendelijke ober hebben jullie rond of beter gezegd weglopen. Ben zelf horeca ondernemer, maar als ik er zo een in dienst had zou hij met een noodgang de laan uitvliegen. Een schande voor ons allen als horeca ondernemers
    Ik ga er vanuit dat jullie weten wie ik bedoel.

Een keer of 10 hier al gegeten. Eten nog steeds prima, vriendelijke en attente bediening. Vispannetje is erg lekker maar zeker ook gerecht met gamba's. Pasta's en pizza's zijn ook prima. Tevens fijn terras bij mooi weer.

Al verschillende keren dit restaurant bezocht, met de honden, altijd vriendelijk… maar vooral steeds uitstekend gegeten!

Priscilla

Gisteren een zéér slechte ervaring gehad met dit hotel! Mijn vriend en ik hadden de kustmarathon uitgelopen en namen plaats aan tafel bij vrienden en familie die al wat langer aan tafel zaten. Nadat ons drinken was gebracht wilde onze vrienden ook wat bestellen want hun glazen waren ondertussen alweer leeg. Dit werd niet gewaardeerd door de meneer die ons hielp want alles moet in 1 keer besteld worden. Met heel veel moeite ging hij dan alsnog toch maar de bestelling opnemen, halverwege de bestelling werd het hem toch blijkbaar weer teveel, we moesten gelijk betalen riep hij halverwege de bestelling en toen iemand in onze vriendenkring een speciaal biertje wilde bestellen riep hij;" ja godver". En weg liep hij. Wat ben ik verbaasd over deze service! Hoe druk het ook mag zijn, zo behandel je gasten niet! Geen excuses niks. Wij zijn vervolgens zonder nog opnieuw te bestellen weg gegaan!
    Ongemanierd deze man!
    Ik hoop dat jullie hier iets mee doen, want ik kom hier niet meer terug. Schandalig.

Sfeer was top. Eten heerlijk. Raarxalleen dat op de website het reserveren maar tot 18.00 Uur kon. Met bellen kon het gelukkig wel later.

Mooie opgediende borden, goed verzorgd, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten.

Pinseel-Peeters

Lekker gegeten in een gezellige omgeving met zicht op zee, zand en zon.
    Wat wil je nog meer op een zondagavond.
    Vriendelijke en vlotte bediening.

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.
    Mooie strandtent.

Geert De Vulder

Prima onthaal en service aan tafel. Verrukkelijk eten. Heel verse ingridienten. De gerechten wordt heel mooi gepresenteerd en tot in detail afgewerkt!

10. Nederlands Zoutelande

Suus Geernaert

Het was weer top, het eten de bediening. We komen snel weer langs.

11. Nederlands Zoutelande

Even onverwacht buiten de deur eten, maar nu eens niet in de ons reeds bekende lokaliteiten.... waar naar toe?
    Na wat googlelen bij ZILT51terecht gekomen, een relatief jonge winkel met een enthousiaste bemensing.
    Wat ons vooral bevallen is, behalve dat zowel de tournedos en de zeetong goed van formaat maar vooral zeer smaakvol waren bereid, de tafels op ruime afstand van elkaar zijn geplaatst, dat we niet vreselijk lang moesten wachten tussen voor-, hoofd en nagerecht en ook de koffie vlot werd geserveerd. En geen ingewikkelde kaart met overdetop gerechten, gewoon simpel en als gezegd llekker, voldoende en vlot!

Zeker een herhaling waard...

Peter de saeger

We waren met 10 personen. Kregen een vuil gereserveerde tafel. Moesten aan diensten vragen om ze schoon te maken, ze zei suggesties maar gaf geen kaart. Die hebben we dan zelf genomen. En… op een zondag om 18u in eigen Zeeland de mosselen op foei. Neen ons zul je niet meer zo vlug overtuigen om op voorhand te boeken. Prijs kwaliteit net gemiddelde. Gerechten zonder mayonaise of ketchup alleen als je betaalt en alles is gezegd. Dan waren er in Zoutelande centrum andere etablissementen sfeervol, echte service, wel mosselen en prima andere gerechten.

L. Buteijn

Wij komen er al jaren. En met een gezin van 7 is het altijd weer afwachten bij restaurants of je terecht kan en of alles goed verloopt. Hier kunnen wij altijd terecht en is er een goede en vriendelijke bediening en het eten is er altijd goed wij komen er zeker weer terug.

P.Westerbeke

Goede bediening / Goed eten.

Lekker gegeten. Ondanks drukte bleef bediening kalm en vriendelijk. Ze deden er verder alles om mensen ondanks dat er reserveringen waren een plaats te bieden. Wel met tijdslimiet maar vol vertrouwen. Zou er zeker nog een keer weer komen.

Erik Vleminckx

Het eten is lekker zoals het hoort en dito gepresenteerd op het bord.
    Beperkte kaart maakt dat de geboden zaken op goede wijze geserveerd worden.
    Het aparte gevoel om bovenop het strand te zitten met een prachtig uitzicht op de Westerschelde/Noordzee en gezellig naar de passerende schepen te kijken maakt de maaltijd nog unieker.
    Zeer vriendelijke service algemeen door het personeel.
    Daar gaan wij zeker nog eens langsgaan want het was zeker een goede en leuke ervaring.

Wij hebben vanmiddag een uitstekende lunch genoten bij Bram. Eindelijk weer eens een "eerlijk" product met erg vriendelijke bediening.
    Zeker een aanrader.

Wim Bielars

Erg vieze tent zeker het overdekt terras de slak en zeer onvriendelijk personeel.

20. Pizzeria Zoutelande

Na (te) lang wachten een kleine portie spagetti; flauw van smaak, niet gekruid en totaal niets bijzonders. Orginele Italiaanse specialiteiten zoals canoli ontbreken op de kaart.

21. Pizzeria Zoutelande

Richard

Eindelijk hier een keer gaan eten, helaas een grote tegenvaller!
    Personeel was gehaast en zeer ongeïnteresseerd, het eten was prima maar niet heel bijzonder. De uitleg over wat er op het bord lag ging zo snel dat de serveerster al wegliep tijdens de laatste zin. Het was lastig om überhaupt iets te drinken te krijgen, ook het eten duurde erg lang! 50 minuten gewacht tussen de gerechten in. Het dessert was het meest smakelijk en origineel van allemaal. Al met al een grote teleurstelling...

Véronique

Na alle positieve recensies gingen we pizza eten. Bediening was chagrijnig. In eerste instantie zaten we bij een raam dat niet dicht mocht, ivm de ventilatie, terwijl het toch echt koud was. Pizza's waren prima, pasta pollo was erg vettig. Een teleurstelling dus wat ons betreft.

Geweldig restaurant.

Mooi interieur niet te chic, zeer aardig en bekwaam personeel. Je wordt gewoon leuk aangesproken, niet dat stijve gedoe. Je voelt je welkom.

Begreep dat ze een nieuwe keuken team hebben, en wat een aanwinst.
    Je wordt echt verwend. Met kennis bereid.
    Fris, vers en modern gepresenteerd. Zelfs de chef kwam vragen of alles naar wens was. Hoe leuk is dat.

Al met al een echte aanrader. Wij proefden het verschil hahaha.
    Wij gaan hier zeker nog vaker komen.

25. Pizzeria Zoutelande

Wat jammer eens maar nooit weer.
    Slechts een dames toilet te vies voor woorden en een toegangs deur die niet afsluitbaar is.
    Een schreeuwende vrouw achter de bar, bediening duurde veel te lang, kwaliteit prijs verhouding ver beneden de maat.

Betty de Jaeger

Lekker eten in ern prettige ambiance. Altijd weer fijn om hier terug te komen!

c.roozen

Prima, en royale portie. Leuk geserveerd.

Cindy

Gezellige strand tent, prima en lekker eten.
    Vriendelijke personeel.
    Zeker niet te duur.

Cindy

Prima gegeten, pizza en pasta waren beide erg lekker.
    Goede italiaan die zeker aan te raden is.