Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zoutelande verdeeld zijn.

Henk Grüter

Op 30 december j.l. met kinderen en kleinkinderen (9 personen ) een heerlijk en goed verzorgd 3-gangen diner gebruikt.
    Enthousiaste jonge mensen met hart voor de zaak.

Tolles Ambiente, leckeres Essen, netter Service.

Vrije vertaling Eet.nu

Leuke sfeer, lekker eten en goede service.

Prima sfeervol restaurant. Ruim opgezet. Goede service, vriendelijk en attent. Heerlijk gegeten, keurig verzorgd.
    Ideaal voor de kinderen. Gelegenheid om te spelen in een aparte ruimte of buiten.

Leuk eetcafe met Royale kaart. Wij kwamen met een gezelschapvan 10 man, tussen de 7 en 77 jaar, op een zondagmiddag na het uitwaaien op het strand binnenwandelen en konden aanschuiven aan een 8-persoons tafel waar fluks een extra tafel bij werd gezet. Relaxte sfeer, vriendelijke en nette bediening en genoeg keus voor iedereen. We bestelden tosti's, omeletten, 12-uurtjes met 2 verschillende kroketten, hamburgers en sate, en alles werd gelijktijdig en netje gepresenteerd opgediend, en het smaakte iedereen prima. Leuk!

We gingen eten met een groep van 11 personen. Was helemaal top geregeld, vriendelijke bediening en heel erg lekker eten (grote porties ook). Een aanrader!

Niet de eerste X dat wij daar een bezoek brengen, wij gaan er geregeld en graag, Panoramische omgeving, vriendelijke goede bediening en lekker eten, wij gaan meestal met de fiets van uit Knokke-Heist daar heen, of zelfs met de auto, heen en terug 192.6 km wij hebben het er voor over, dat zegt alles toch? wij malen er ook niet om om even te wachten, als dat niet kan ga je niet op Horeca bezoek.

René Verbouw

Dirk de Kruif

Hallo Bertjan en Nonja.

Tijdens onze vakantie 5 keer bij jullie zeer afwisselend gegeten; prima kwaliteit en gezellige ongedwongen sfeer.

Wietze norder

Goed restaurant, was geblesseerd aan mijn voet en er werd iets geregeld zodat ik prima zat en gelijk de f1 kwalificatie kon volgen op een grote tv.
    Eten was prima en ondanks dat het druk was en naar mijn gevoel weinig personeel was, toch niet lang hoeven wachten.
    Enig minpuntje was dat de borden niet warm waren met opdienen, zodat het eten te snel koud werd.

Echt lekker gegeten! Pannenkoeken van meel van de molenaar en lokale producten. Dat proef je. Maar ook de spareribs zijn super.
    Zaak heel gezellig ingericht, licht en fijne sfeer. Bijzonder vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!

Personeel kort van stof, kantelen lachje vanaf.
    Niet erg vriendelijk. Eten was goed.

Smaak van de pannenkoek is goed, maar € 14, -- voor een pannenkoek met een paar plakjes spek en ham en handje vlees zonder sausjes of iets is geldklopperij Gelukkig was de bediening vriendelijk.

G.visscher

Het eten was erg slecht. Carpaccio net uit de vriezer, vissoep gekleurd water. We moesten erg lang wachten. Vis van visschotel: snot. Visjes waren net braaksel. Wat waren we teleurgesteld. Er was wel iets positiefs: Groente waren goed en voldoende. Ook de bediening was goed.

Koffie als " genoegdoening" aangeboden. Nu ja.

Heerlijk gegeten. Gekookte mosselen op z, n Thais was heerlijk. Surf en Turf lekker. Gezellige sfeer. Vind dat honden niet binnen moeten zijn.

Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening en echt een leuk ingerichte zaak, zeer gezellig. Ook fijn dat er veel andere keus is zoals spareribs, saté, verschillende hamburgers en salades. Wij komen zeker terug!

Er moet nog even goed naar de recepten gekeken worden van de voorgerechten gewokte mosselen en gegratineerde oesters. Tabasco bij mosselen is absoluut taboe. Dit zijn niet de VS waar veel van het eten met tabasco wordt verpest. De oesters waren onvoldoende gegaard. De entrecote was redelijk, niet helemaal goed gegaard en gedeeltelijk pezig. Met een sausje waar sambal in zat. Kan ook niet! De surf en turf ossenhaas was prima. Sausje verrassend lekker, gamba's idem. Ambiance perfect.

Soep was te zout, visschotel te droog, zwaardvis werd te koud geserveerd en de mosselen waren niet gaar genoeg. Een echte afknapper. Van enige tegemoetkoming was geen sprake. Jammer vooral omdat we in het verleden al enkele keren wel goed gegeten hebben.

Patricia Nagtzaam

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met mijn liefsten om me heen.

Zeer lekker gegeten, vriendelijk personeel en gezellig interieur.

We hadden gister met 3 personen gegeten, de tijd tussen voor- en hoofdgerecht zat 1 uur… schandalig en als je iets vroeg werd je genegeerd.
    We kregen 1 puntzak friet voor 3 personen, bestelde er maar gelijk 1 bij… moesten daar een half uur op wachten, het kwam pas toen we klaar waren met eten… maar moesten het wel afrekenen belachelijk.
    Het is daar echt niet klantvriendelijk.
    Wij komen er niet meer.

Lekker glutenvrij pannenkoeken gegeten.

Tijdens de drukte per ongeluk ananas ipv kaas ...

Maar gelukkig met humor goed opgelost 😊

Heerlijk gegeten vriendelijke en vlotte bediening er word hard gewerkt door jonge enthousiaste mensen.
    Wij waren getuigen van onfatsoenlijk en onbehoorlijk gedrag van iemand die staat te schreeuwen tegen de bediening. Hij wilde niet zitten op de toegewezen plaats terwijl die helemaal voldeed. De bediening bleef rustig maar hij was onbeschoft. Hij zit vol problemen bediening is daar de dupe van.

's Morgens als 1e een tafel gereserveerd voor 4 personen voor 's avonds. Echter bij binnenkomst was alleen de tafel direct aan de bar vrij terwijl lang niet alle tafels bezet waren. Gevraagd of wij andere tafel konden krijgen. Dit was niet mogelijk volgens de zeer onvriendelijke dame van de bediening. Wat mij betreft zeker geen aanrader.

Uitstekend gegeten voor redelijk prijs. Een echte aanrader. Enige minpunt: zelf frites of gebakken aardappelen maken zou het geheel nog flink verbeteren.

Zeer vriendelijk en gezellige strandtent wat zich goed kan meten met een klasse restaurant .

Gisteren tomatensoep besteld, kreeg voor 5,20 euro een bordje rood water, gewoon belachelijk!

Zeer vriendelijke bediening goed eten eten snel klaar geen wachttijd. In een woord geweldig.

Meerdere malen heerlijk gegeten, favoriet zijn de calzone en de carese.
    Ook de broodjes zijn uitstekend. Bediening is vriendelijk en attent.
    De witte wijn iets minder.
    Kortom een aanrader

Mariëtte

Het eten was heerlijk en de bediening vlot en aardig.

Chantal

Tijdens onze vakantie 3 keer heerlijk gegeten bij Il Punto, pizza rucola met parmaham en pizza calzone de eerste keer waren overheerlijk. De volgende keren spaghetti polpette en tagliatelle met garnalen gegeten, beiden waren zalig! Bediening erg vriendelijk, eten snel geserveerd. Gezellig terras! Wij komen graag terug.