Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zoutelande verdeeld zijn.

Dirk de Kruif

Hallo Bertjan en Nonja.

Tijdens onze vakantie 5 keer bij jullie zeer afwisselend gegeten; prima kwaliteit en gezellige ongedwongen sfeer.

Onderstaand de tekst van het zeemanslied over Nonja; het loopt niet zo best af.

Stil staat Nonja aan het strand te staren
    Naar het schip dat heel ver weg zal gaan
    Voor het laatst ziet zij z’n blonde haren
    En ze fluistert dan zacht met een traan

Refrein
    Aloha ohe, jij moet naar zee
    Maar ik zal altijd op je blijven wachten
    ’t Meisje dat je achter liet.

En voorbij zijn nu al vele jaren
    Maar helaas haar zeeman kwam niet meer
    Vaak staat zij nog naar het strand te staren
    En dan zingen de golven steeds weer

Solo Accordeon

Refrein
    Aloha oe, jij moet naar zee
    Maar ik zal altijd op je blijven wachten

Aloha Ohe

info@depoortzangers.nl www.depoortzangers.nl

Wietze norder

Goed restaurant, was geblesseerd aan mijn voet en er werd iets geregeld zodat ik prima zat en gelijk de f1 kwalificatie kon volgen op een grote tv.
    Eten was prima en ondanks dat het druk was en naar mijn gevoel weinig personeel was, toch niet lang hoeven wachten.
    Enig minpuntje was dat de borden niet warm waren met opdienen, zodat het eten te snel koud werd.

Echt lekker gegeten! Pannenkoeken van meel van de molenaar en lokale producten. Dat proef je. Maar ook de spareribs zijn super.
    Zaak heel gezellig ingericht, licht en fijne sfeer. Bijzonder vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!

Personeel kort van stof, kantelen lachje vanaf.
    Niet erg vriendelijk. Eten was goed.

Smaak van de pannenkoek is goed, maar € 14, -- voor een pannenkoek met een paar plakjes spek en ham en handje vlees zonder sausjes of iets is geldklopperij Gelukkig was de bediening vriendelijk.

G.visscher

Het eten was erg slecht. Carpaccio net uit de vriezer, vissoep gekleurd water. We moesten erg lang wachten. Vis van visschotel: snot. Visjes waren net braaksel. Wat waren we teleurgesteld. Er was wel iets positiefs: Groente waren goed en voldoende. Ook de bediening was goed.

Koffie als " genoegdoening" aangeboden. Nu ja.

Heerlijk gegeten. Gekookte mosselen op z, n Thais was heerlijk. Surf en Turf lekker. Gezellige sfeer. Vind dat honden niet binnen moeten zijn.

Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening en echt een leuk ingerichte zaak, zeer gezellig. Ook fijn dat er veel andere keus is zoals spareribs, saté, verschillende hamburgers en salades. Wij komen zeker terug!

Er moet nog even goed naar de recepten gekeken worden van de voorgerechten gewokte mosselen en gegratineerde oesters. Tabasco bij mosselen is absoluut taboe. Dit zijn niet de VS waar veel van het eten met tabasco wordt verpest. De oesters waren onvoldoende gegaard. De entrecote was redelijk, niet helemaal goed gegaard en gedeeltelijk pezig. Met een sausje waar sambal in zat. Kan ook niet! De surf en turf ossenhaas was prima. Sausje verrassend lekker, gamba's idem. Ambiance perfect.

Heerlijk gegeten in het gezellige Zoutelande op een mooie zomer avond. Gastvrije bediening prijs kwaliteit gewoon goed!

Soep was te zout, visschotel te droog, zwaardvis werd te koud geserveerd en de mosselen waren niet gaar genoeg. Een echte afknapper. Van enige tegemoetkoming was geen sprake. Jammer vooral omdat we in het verleden al enkele keren wel goed gegeten hebben.

Patricia Nagtzaam

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met mijn liefsten om me heen.

Zeer lekker gegeten, vriendelijk personeel en gezellig interieur.

We hadden gister met 3 personen gegeten, de tijd tussen voor- en hoofdgerecht zat 1 uur… schandalig en als je iets vroeg werd je genegeerd.
    We kregen 1 puntzak friet voor 3 personen, bestelde er maar gelijk 1 bij… moesten daar een half uur op wachten, het kwam pas toen we klaar waren met eten… maar moesten het wel afrekenen belachelijk.
    Het is daar echt niet klantvriendelijk.
    Wij komen er niet meer.

Lekker glutenvrij pannenkoeken gegeten.

Tijdens de drukte per ongeluk ananas ipv kaas ...

Maar gelukkig met humor goed opgelost 😊

Heerlijk gegeten vriendelijke en vlotte bediening er word hard gewerkt door jonge enthousiaste mensen.
    Wij waren getuigen van onfatsoenlijk en onbehoorlijk gedrag van iemand die staat te schreeuwen tegen de bediening. Hij wilde niet zitten op de toegewezen plaats terwijl die helemaal voldeed. De bediening bleef rustig maar hij was onbeschoft. Hij zit vol problemen bediening is daar de dupe van.

's Morgens als 1e een tafel gereserveerd voor 4 personen voor 's avonds. Echter bij binnenkomst was alleen de tafel direct aan de bar vrij terwijl lang niet alle tafels bezet waren. Gevraagd of wij andere tafel konden krijgen. Dit was niet mogelijk volgens de zeer onvriendelijke dame van de bediening. Wat mij betreft zeker geen aanrader.

Uitstekend gegeten voor redelijk prijs. Een echte aanrader. Enige minpunt: zelf frites of gebakken aardappelen maken zou het geheel nog flink verbeteren.

Zeer vriendelijk en gezellige strandtent wat zich goed kan meten met een klasse restaurant .

Gisteren tomatensoep besteld, kreeg voor 5,20 euro een bordje rood water, gewoon belachelijk!

Zeer vriendelijke bediening goed eten eten snel klaar geen wachttijd. In een woord geweldig.

Meerdere malen heerlijk gegeten, favoriet zijn de calzone en de carese.
    Ook de broodjes zijn uitstekend. Bediening is vriendelijk en attent.
    De witte wijn iets minder.
    Kortom een aanrader

Mariëtte

Het eten was heerlijk en de bediening vlot en aardig.

Chantal

Tijdens onze vakantie 3 keer heerlijk gegeten bij Il Punto, pizza rucola met parmaham en pizza calzone de eerste keer waren overheerlijk. De volgende keren spaghetti polpette en tagliatelle met garnalen gegeten, beiden waren zalig! Bediening erg vriendelijk, eten snel geserveerd. Gezellig terras! Wij komen graag terug.

Joanne en Cor

Vrijdag hebben we onze vakantie afgesloten met een etentje bij Neptunus. We kregen een tafel toegewezen met een strak uitzicht naar het strand en de zee.
    De sangria was perfect en we hebben zeer lekker gegeten. Goede wijnkaart, lekkere nagerechten. Zeer vriendelijk personeel, relaxe sfeer en heerlijke muziek.
    Het enige minpuntje was dat de vrouwelijke bediening aanzienlijk vlotter is dan de mannen die er een beetje dromerig rondlopen maar verder was het perfect. Zeker een aanrader!

Heerlijk gegeten. Voor iedereen staat er wel iets lekkers op de kaart. Je word snel en professioneel geholpen en het personeel is ook nog eens erg aardig. Kortom, een aanrader.

Heerlijk gelegen aan zee met zeer fijne muziek, bediening en geweldig eten!

Jo

Top!! Echt heel lekkere pizza, vooral calzone is hier prima!
    Vriendelijke bediening

rosa-mari van hoydonck - peter van loock

we waren er al eens geweest en toen was het ons erg bevallen
    daarom dat we opnieuw hebben gereserveerd
    het menuutje (week/maand?) was erg lekker, met als extraatje een lekkere amuse-gueul
    de bestelde wijn een Gruner Veltliner was ook heerlijk en werd correct gebracht in een wijnkoeler om hem gedurende de maaltijd fris te houden
    de bediening was erg vriendelijk
    we keren waarschijnlijk nog wel een derde keer terug in de toekomst bij een volgend bezoek aan Zeeland

Van alles wat, pannenkoeken maar ook broodje tonijn en nog veel meer.
    Erg vriendelijk en een heel mooi net en schoon restaurant .
    Zeker een aanrader , was top.