Bezorgrestaurants in de buurt van Italia

1209576484 90
1231420608 90
1238701983 90
1355203979 71
1420736352 52
1544519722 67

1. Na (te) lang wachten een kleine portie spagetti; flauw van smaak, niet gekruid en totaal niets bijzonders. Orginele Italiaanse specialiteiten zoals canoli ontbreken op de kaart.

2. Wat jammer eens maar nooit weer.
    Slechts een dames toilet te vies voor woorden en een toegangs deur die niet afsluitbaar is.
    Een schreeuwende vrouw achter de bar, bediening duurde veel te lang, kwaliteit prijs verhouding ver beneden de maat.

3. Nieuwe eigenaar, Salvatore.
    Sinds begin 2018 draait dit team met authentieke Italiaanse keuken. Super gastvrij!! Erg lekker gegeten, zowel de pasta als de pizza zijn super lekker. Toetje geweldig :-) Morgen gaan we er weer eten, dat zegt genoeg 👍

4. Vertaal van de naar Nederlands

Wir haben wunderbar gegessen! Seit Februar gibt es einen neuen Eigentümer, sehr nett, sehr sympathisch, und angenehm bemüht ist um die Gäste. Wir hatten Pizza, die Salvatore Pizza war hervorragend, vorab einen leckeren Salat, die Rotweinempfehlung passte! Preis/Leistung OK. Wir kommen wieder!!!

5. Mirjan Agnello

6. Prima pizza. Goede bediening e heerlijke koffie!

7. 1x en nooit weer. Lange wachttijd. Wat vervolgens geleverd werd, was niet conform bestelling. Los daarvan: het eten was eigenlijk de moeite van het recenseren niet waard. Taai en treurig. Als je wilt weten hoe je een pasta kunt verprutsen, dan raden we dit restaurant van harte aan...

8. Wij hebben hier heerlijk gegeten. De drankjes zijn niet duur en het eten is het geld waard. De bediening (de eigenaresse en een jongen die er werkt) zijn bijzonder aardig en erg beleefd.
    Dit restaurant is een aanrader en wij komen hier zeker terug!

9. Met twee kinderen gegeten. Slecht voorgerecht, hoofdgerechten: meiden kinderpizza: smaakte zuur. Gebakken tong: was panga en geen tong. Canneloni: alleen droog gehakt als vulling en een schijf tomaat erop. Bar slecht maar de prijs niet!! Die was hoog en geen aftrek ivm de slechte kwaliteit! NOOIT WEER!!

10. Hele dure tent. Slechte bediening. Vreemd personeel. De prijs voor het eten was het niet waard. Dit was de eerste en ook de laatste x.

11. Hans Hazelaar

Leuke sfeer, beetje ongemakkelijke stoelen. Gerechten TOP. Leuke bediening, fijn tuinterras. Kortom een aanrader.

12. Carola Senden

13. robertp sol

Zeer vriendelijk personeel. Authentiek Italiaans interieur. Sfeer alsof je in Italië bent. Sanitair eenvoudig maar goed.

14. De bediening is aardig maar de pasta was smakeloos en verkookt. Pizza was goed. Voor een groene salade vragen ze meer dan € 5,- ,dan krijg je een minihoeveelheid op een klein schoteltje. Wat gedateerde ambiance en te hoge prijzen.

15. Op zaterdagavond nog even last minut binnen vallen, is hier geen probleem. Na een lekkere uiensoep heb wij een keuze kunnen maken uit de vele pizza's. De kaart gaat verder dan alleen pizza's. Ook diverse vis, vlees gerechten zijn aanwezig. Lekkere rustige sfeer, geen chaotisch gevoel... Als of je echt even met z'n tweeën alleen een avondje uit bent. Heb zelf de pizza bolognaise met rucola gegeten, goede bodem, rijk gevuld, heerlijk!

16. Gezellige restaurant met vrolijk personeel. Het eten is lekker, met een knipoog naar de pizza's bereid door een echte Italiaan.

17. Zeer slecht, ouwe droge vis in vispotje, mosselen uit een potje, sardienes smakeloos. Na klacht geen reactie van de eerst zo vriendelijke mevrouw. Geen aanrader.

1,1
  18. Slechte kwaliteit eten. Opmerking over slechte kwaliteit eten worden genegeerd. Geen aanrader.

19. Na ons dagje Zoutelande hebben wij op het mooie overdekte terras heerlijk genoten van het weer.
    Vooraf een minestrone en uien soep. Als hoofdgerecht Bistecca di Manzo en een Filetto di Bue alla Gorgonzola met verse frites en groenten. En als toetje cappuccino en overheerlijke tiramisu. Het is eten was heerlijk.
    Een gezellig sfeer en de bediening was gezellig.
    Hier komen wij zeker nog terug. Een echte aanrader.

20. Jos & Marjan

Heerlijk gegeten gisteravond. Serveerster was ontzettend lief, ook voor de kinderen! Aanrader.

21. Al regelmatig hier prima gegeten, vriendelijke bediening.

22. Echt geen aanrader, eten zeer slecht, bediening erg onvriendelijk.

23. Geen te beste ervaring gehad in deze zaak. 2 pizza's besteld - geen uitzondering voor een pizzeria. Na 1 uur wachten en reeds verschillende klanten welke na ons binnen zijn gekomen en hun eten reeds hadden gekregen, vragen we of ze ons toch niet vergeten waren in de keuken. 'Dat zou bijzonder jammer zijn, ik kijk het na' is het antwoord dat we krijgen. Na nog eens 10 minuten wachten, zonder enig antwoord van de zaak, proberen we meerdere malen contact te leggen met de ober. We worden straal genegeerd. 01u10 wachten, zonder antwoord en genegeerd te worden, dan toch even assertief gevraagd naar de rekening. 'Alles is klaar hoor' is het antwoord van de ober. Maar ook dat blijkt niet zo te zijn - een leugentje helpt ook niet om ons te sussen. Onze honger naar een pizza is voorbij, de maat is vol. Het gedronken wijntje betalen we eerlijk maar gaan buiten zonder enige vorm van excuses van deze zaak. Ons jaarlijks strandbezoekje aan Zoutelande zal voor ons, onze vrienden, onze kennissen nooit meer eindigen in deze pizzeria.

24. Louis Coolen

Murphy's law, je kent het wel: als er dan iets verkeerd gaat, dan blijft het strubbelen.
    Een niet onvriendelijke, maar ook niet meer dan dat, serveerster nam de bestelling op. Een tijdje later kwam ze aanzetten met het hoofdgerecht. Maar het voorgerecht was nog niet verschenen. Vergeten. Dat had ze moeten zien, want met pakweg 6 tafeltjes bezet, moet je dat toch in de gaten hebben. Dus de " botermalse" entrecote ging even terug. Toen kwam er niet bestelde vissoep. Twee man kregen een voorgerecht en de uiensoepjes kwamen toen de rest al op was. Vergeten. De cannellonie was flets van smaak, de pizza erg goed en lekker, maar de botermalse entrecote had het wachten niet goed doorstaan en was een doorgegaarde lap geworden, terwijl er gevraagd was om zo rood mogelijk. Nou is dat moeilijk als het lapje maar 1 cm dik is en hem dan 20 minuten warm moet houden. Om de begeleidende frietjes en groente moest gevraagd worden. Vergeten.
    Wel een kopje koffie van de zaak, maar echt pret heb je dan niet. Wij zijn doorgaans niet heel kritisch, maar dit hoeft van ons niet zo. Ze doen hun best maar om een restaurant te runnen moet je meer in huis hebben dan een goede pizzabakker.

25. Ik vond het erg leuk om hier te eten. De pizza's waren erg lekker en het zag er goed uit. Het was ook best mooi ingericht. Personeel was ook heel aardig, het is leuk om hier te zitten. Zeker een aanrader!

26. Jop en Saskia

Wij hebben hier gegeten met 12 mensen, zeer vriendelijke bediening, al het eten kwam tegelijk. De pizza's smaakten erg goed. Leuke sfeer, bedankt

27. Robert en Betty

Wij hebben hier met zijn tweetjes gegeten maar nooit meer!
    De pasta was net een magnetron maaltijd, dit aangegeven richting het personeel maar hier werd niets mee gedaan. Geen sorry, geen alternatief. Verder geen gezellige sfeer.
    Ze mogen de boel ook weleens opnieuw inrichten, volgens mij is dit de laatste 25 jaar niet meer gedaan!

28. Al een paar keer gegeten,maar het is enorm lekker met gezellige bediening.Echt een aanrader.Houden rekening met je voorkeuren.Geen massa bedrijf,maar klein en goed.

29. Ben en Joke Heij

We hebben heerlijk gegeten, de sfeer was erg gezellig en het personeel bijzonder aardig, zeker een aanrader......

30. Wij hebben heerlijk gegeten in dit knusse restaurant. De bediening was erg vriendelijk. Perfect advies gekregen over wat er aan te bevelen was. We komen hier zeker nog een keer terug!

31. Francis

We zijn dit weekend voor de 2e keer wezen eten bij Pizzeria Italia en daar komen er zeker meerdere keren bij:)

Het eten was heerlijk en de service was super en ook heel.

Gezellig!

32. Wij hebben afgelopen Pinksterdagen twee keer gegeten in dit restaurant. Het heeft ons waterige weekend zonnig gemaakt. De eerste avond met de kinderen. De tweede avond gezellig met zijn tweetjes. Heerlijk gegeten en een super sfeer.

33. Leuk en gezellig restaurant. Een meer dan perfecte lamsbout, en prima pizza's.

Kortom een echte aanrader!

34. Het restaurant vind ik een mooi en knus restaurant. Je kunt er lekker zitten, je hoeft niet te lang te wachten op je eten en het eten wat je er krijgt is erg lekker. Zo had ik een salade besteld als starter, de presentatie alleen al is heel erg mooi en nog erg lekker!

Maar toen mijn hoofdgerecht kwam, mijn pizza, wist ik niet wat ik zag. Een hele mooie pizza, niet te dikke bodem, niet waar het vet vanuit droop. En de smaak van de pizza is precies zoals die hoort te wezen! Zeker een aanrader voor iedereen die een lekkere en goeie pizza wilt gaan eten!

35. Yvonne & Hans

Gezellig restaurant waar we 2 keer hebben gegeten en het was heerlijk!

De bediening was goed en zeer vriendelijk.

Voor lekkere pizza's moet je hier zijn!

36. Nog nooit ben ik zo onklantvriendelijke behandeld als in dit restaurant. Na het aangeven dat de serveerster ons de verkeerde hoofdmenu's had bezorgd werden we de rest van de avond totaal door haar genegeerd.

Bestelde wijn werd niet bezorgd, de tafel werd niet afgeruimd, ze liep ons de hele avond straal voorbij.

Prima manier om je klanten voor altijd weg te jagen.

37. Een gewone Italiaan in een gewone badplaats.

En dan een biefstukje voor een dagprijs?

They're only in it for your money...

38. Fam. Tromp

Leuk restaurant, waar je ook op het terras kunt eten. De bediening is uitstekend, voor de kinderen zijn ze erg aardig. De pizza's zijn er heerlijk. Kortom: een aanrader!

39. Prima plek om te eten.

Goeie bediening, eten is goed, zelfs de wc's zijn schoon.

Prijs kwaliteit is ook zeer netjes.

40. hanneke

We hebben zelden zo slecht gegeten als op 9 mei 2009. Het vispotje bestond uit niet verse vis met traansmaak, de inktvisringen waren niet van een "jasje" voorzien en de bijbehorende saus was muf en de pizzabodem was niet gaar! Hier komen we nooit weer!

41. Fam. De Regt

een goede italiaan, heerlijke ossobucco, kortom: een aanrader