Eetcafé Royal in Zoutelande

1419578931 81
1461925156 77
1498221920 81
1510320841 82

1. Leuk eetcafe met Royale kaart. Wij kwamen met een gezelschapvan 10 man, tussen de 7 en 77 jaar, op een zondagmiddag na het uitwaaien op het strand binnenwandelen en konden aanschuiven aan een 8-persoons tafel waar fluks een extra tafel bij werd gezet. Relaxte sfeer, vriendelijke en nette bediening en genoeg keus voor iedereen. We bestelden tosti's, omeletten, 12-uurtjes met 2 verschillende kroketten, hamburgers en sate, en alles werd gelijktijdig en netje gepresenteerd opgediend, en het smaakte iedereen prima. Leuk!

2. Wietze norder

Goed restaurant, was geblesseerd aan mijn voet en er werd iets geregeld zodat ik prima zat en gelijk de f1 kwalificatie kon volgen op een grote tv.
    Eten was prima en ondanks dat het druk was en naar mijn gevoel weinig personeel was, toch niet lang hoeven wachten.
    Enig minpuntje was dat de borden niet warm waren met opdienen, zodat het eten te snel koud werd.

3. Personeel kort van stof, kantelen lachje vanaf.
    Niet erg vriendelijk. Eten was goed.

4. Zeer lekker gegeten, vriendelijk personeel en gezellig interieur.

5. Heerlijk gegeten. Voor iedereen staat er wel iets lekkers op de kaart. Je word snel en professioneel geholpen en het personeel is ook nog eens erg aardig. Kortom, een aanrader.

6. Anita1215

Lekker gegeten, vriendelijke bediening alleen wel wat lang wachten omdat het erg druk was.
    Bediening loopt met ZEER onsmakelijke gele doekjes de tafels en tussendoor ook even een klodder mayonaise van de vloer te verwijderen :() Ditzelfde doekje ging gewoon weer terug in de heuptas!

7. mandy kooijman

Altijd als wij komen is het super gezellig, snelle service en je betaalt niet teveel voor wat je krijgt.

8. Mosselen, die moet je hier eten, fantastisch!

9. Super gezellig terras, ook om lekker uit de wind te zitten. Een paar keer voortreffelijk gegeten

10. Jacqueline

Twee keer om een asbak gevraagd, niet gekregen... Toen de verkeerde wijn. Vervolgens drie kwartier moeten wachten op het eten... Niemand die langs kwam en toen ook nog eens half uur op dessert gewacht.
    Met als toetje dat de rekening ook niet klopte, was meer dan ik gebruikt had! Nooit meer dus!

11. Mooie locatie met een grote kaart waar we weer 3 keer heerlijk gegeten hebben. Zeer vriendelijke bediening en een leuke bazin die altijd een praatje maakt of voor een tafel zorgt als het druk is.

12. Tim Brouwer

Driekwartier zonder drinken gezeten en naar binnen moeten gaan voor de rekening. Alleen terras aan de overkant kreeg service. Vanuit het diepste van mijn hart: een waardeloze tent!

13. Onze vaste locatie als we in Zoutelande zijn, altijd goede service en lekker eten. Een grote kaart met voor ons de spareribs als topper.

14. Met 5 man hier heerlijk gegeten. Een top bediening en een super prijs, een hele gezellige zaak.

15. Pannenkoek besteld, was gewoon van de fabriek (dat kun je zien) en zeker niet vers gemaakt zoals dat hoort. Appel, gewoon koud gesneden erop, dus niet meegebakken wat gewoon moet. Pannenkoek was ook koud. Had wat langer in de magnetron gemoeten, want vers en warm was hij zeker niet.
    Na 5 keer aandacht van de bediening te hebben gevraagd eindelijk respons, bediening stond gewoon te kletsen met elkaar. Terug naar de keuken, na 20 minuten nog niks,. Pannenkoek maar afgezegd tot verbazing van het personeel. De rest van de familie was inmiddels klaar met eten, wat redelijk tot goed smaakte.
    Hoe moeilijk kan het zijn om een verse pannenkoek te maken? En van enige drukte was geen sprake.

16. Vandaag hier gegeten. Vistrio van kabeljauw, zalm en gamba's genomen. De gamba's waren prima, de zalm was droog en absoluut niet vers. De kabeljauw was niet te eten en heb ik dus ook laten liggen. Gemeld bij de serveerster en die zou het doorgeven aan de kok. Ze kwam terug met het commentaar "Ik heb het doorgegeven aan de kok en ja volgende keer misschien beter". Mijn man had de Noordzeetong en die was overigens prima.

17. Zaterdag 5 september wezen eten met de familie, 7 volwassenen en 7 kinderen. Groepsgrootte en diversiteit qua leeftijden waren geen probleem.

Eten was smakelijk, veel keus, juiste porties en goed gepresenteerd. Bediening attent en vriendelijk. Interieur en exterieur ook mooi en gezellig. En ondanks drukte (volle zaak) alles op tijd en tegelijk geserveerd.

Eigenlijk alles dus gewoon dik in orde voor dit restaurant!

18. Hier de afgelopen week 3 keer gegeten en bijna elke avond wat gedronken we kunnen niets anders dan lovend zijn over hoe gastvriendelijk de mensen waren die er werkte zelfs vanavond met het noodweer en zaterdagavond toen het een van de drukste avonden van het jaar was bleven ze vriendelijk in een woord petje af voor jullie

19. Een aantal keer wezen eten bij jullie de afgelopen week. Ondanks de drukte en hectiek super service en niets is teveel voor het personeel. Eten ook goed. We komen zeker terug ook al moeten we vanuit Leerdam komen!

20. Jean linke

Super sfeertje, zeer druk en snelle bediening. Heerlijke salade met kip en pannenkoek voor een mooie prijs. Altijd gezellig daar, top!

21. Al zo'n 25 jaar komen wij hier tijdens onze vakanties. Dit jaar zeer teleurstellend. De bestelde saté leek in de verste verte niet op kwaliteit van voorgaande jaren. Het was niveau kant en klaar uit diepvries. Garnituur/salade karig en weinig uitdagend. Prijzen zijn hetzelfde gebleven maar snelle goedkope hap heeft kennelijk gewonnen van kwaliteit. Desgevraagd antwoordde serveerster dat saté al jarenlang hetzelfde was. Zij kon het weten want ze werkte er al 7 jaar. Geïrriteerd pakte ze onze borden en vertrok. Nagerecht was kennelijk niet meer aan ons besteed. We hebben nog even gewacht, maar tevergeefs. Tijd om afscheid te nemen...

22. Wij komen al meer dan 20 jaren hier en blijven komen. Prijs kwaliteit prima. En de sfeer heel huiselijk. Nu zijn wij weer een weekje hier in Zoutelande en hebben er een derde thuis gevonden.

Heerlijk, gastvrij, en zelfs aan de viervoeters wordt gedacht.
    Succes.

23. Roy & Jackie Newton ( England )

We stayed In Zoutelande for one night 13/14th may and had an evening meal at Eetcafe Royal (Sole). It was one of the best meals we have had of our five day trip. Thank you,
    Regards, Roy & Jackie

24. 1e paasdag in het zonnetje op het terras bij Eetcafe Royal een heerlijke zeetong gegeten. Een fijnere plek en iets lekkerders kan man zich niet wensen! Wat een topper!!!!

25. Prima eten en goede sfeer. Minpunt: er liep constant een ober onrustig door de zaak. Van de ene hoek naar de andere. Hierdoor voelde je je niet echt op je gemak (afgelopen vrijdag).

26. Van der Ven

Lekker uitgewaaid hier neergestreken, eerst terras en daarna naar binnen om te eten. De mosselen en gamba's waren heerlijk. Gezellig restaurant en goedkoop.

27. Heerlijk gegeten met de familie. Goede service. Vleestrio was in tegenstelling tot de reviews die ik nu lees ontzettend lekker. Varkenshaas mals, kip mals en spareribs die je zo van t bot kan halen. Heerlijk!

28. F langenberg

Heerlijk gegeten voor een topprijs. Prachtige zaak.

29. Grote zaak, met zelfs twee grote schermen die ze kunnen laten zakken om sportwedstrijden e.d. op te tonen (Is meer iets voor 's-avonds denk ik). Ontspannen sfeer, wel moet je tegen de muziek kunnen die lijkt te zijn afgestemd op de vele jaren '50 en '60 foto's die binnen hangen: dus bijvoorbeeld Tammy Wynette, Roy Orbison en de Everly Brothers, en dat volcontinu :-)

30. Saskia Becks

31. Jan van der Put

Prima gegeten hier, en verbluffend goedkoop voor wat je krijgt. Snelle service. Ik vond het top. Kom zeker terug.

32. Johan Verbeek

Wij zijn hier met de familie geweest en hebben genoten van de gerechten / gezelligheid en de ouderwetse prijzen. Tafels voor 12 man werden zo bij elkaar gezet op het terras door de leuke bediende. Top zaak, tot de volgende keer.

33. De Wale

Gezellig restaurant waar je met z'n tweeën nog voor 40 euro!! 2 mooie zeetongen kan eten. Dat hebben we dus meerdere malen gedaan. Daarna een lekkere borrel op het terras en weer een gezellige avond. Prijs kwaliteit is hier super.

34. Vleestrio zeer slecht
    Bij de vraag heeft het gesmaakt ...
    Het zag er beter uit dan het smaakte
    Antwoord ober ja bedankt zo moet het zijn ........
    Bij afrekenen pakte de serveerster het beter op en verklaarde ook dat de varkenshaas in de middag wordt gebakken en idd via magnetron op het bord van de klant komt ....
    Eten zeeeeeer matig van kwaliteit

35. Wij zijn hier 3x geweest en alle drie de keren was het heerlijk. De prijs kwaliteit is uitstekend. Tip; neem de gekookte mosselen die waren zeer goed. Ook "gewone" gerechten zoals de schnitzel en saté waren uitstekend. Personeel is zeer vriendelijk en terras is heel gezellig.
    We komen hier bij een volgend bezoek aan zoutelande zeker terug.

36. Goeie ervaring, vlotte en vriendelijke service ook al was het druk..prijs en kwaliteit goed en een gezellig terras waar men kan zitten

37. We hebben afgelopen vakantie hier gegeten. Bij binnenkomst was het personeel alleen geïnteresseerd in zichzelf en bleef staan kletsen.
    Bestel hier geen wienerschnitzel, deze gaat in de frituur en komt als vette, smakeloze, volgezogen, kleffe lap op je bord.
    Het menu "vlees trio" is bijzonder matig van kwaliteit met o.a. een kant en klaar sateetje. Deze gerechten zijn te duur voor wat je krijgt.

38. Voor het eerst sinds een aantal jaar weer bij dit eetcafe gegeten, zelf de zeetongetjes genomen, mijn vrouw de gamba's. Beide gerechten waren erg lekker, salade erbij was eenvoudig en de friet in de puntzakken orgineel.

Met kinderen is dit ook een goede optie. Het eetcafe is inderdaad vernieuwd en ziet er veel moderner uit. prima tent voor een goede prijs, we komen de volgende vakantie er zeker weer terug.

39. Peter verdongen

Heerlijke vistrio gegeten en de Spareribs waren ook heel lekker. Restaurant is volgens ons vernieuwd, rook nog een beetje naar verf.

40. Na 38 jaar nog altijd prima.

41. Nooit meer naar Royal!

Frites en aardappelkroketjes kunnen écht niet apart geserveerd worden, want: "Dan zijn de borden zo kaal met alleen vlees en sla".

Doorbakken biefstuk besteld, de biefstuk was rauw, nieuwe biefstuk na ruim 10 minuten, zo taai dat er geen mes doorheen kon.

Uiteindelijk zonder te eten (en zonder te betalen) vertrokken.

42. Paul van Wetten

43. fam in 't veld

Een recht toe recht aan restaurant. Oftewel standaard menu's die je vaak in Nederlandse badplaatsen aantreft. Jammer dat je alleen friet of aardappelkroket kan krijgen bij je hoofdgerecht. Rijst, geb. aardappelen, zou ik toevoegen... Ook geen groente... Zou er niet snel naar terug gaan.

44. Fantastische Spareribs op woensdag 1 Juli 2009.

Op 3 juli Schnitzel en biefstuk gegeten en dat was ook overheerlijk.

45. Minimaal 12 weekenden per jaar gaan we iedere zaterdag middag eten bij Cafe Royal met de meditatie groepen.

Prima sfeer, hartelijke ontvangst en heerlijk eten!

We blijven dus trouw.

46. Wim en Corine

Spareribs en Varkenssate zijn erg goed, compliment aan de kok!

47. Lilian Driessen

erg gezellig, erg gastvrij en erg lekker voor goede prijs!!

48. Mart Evers

zeer goed