Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zorgvlied verdeeld zijn.

Magyarock

Henk Bos

Welkom terug in 1990! Wat een leuk tentje. Het is klein en knus maar prima te vertoeven. Het eten is gewoon goed. De bediening is ook prima te noemen met een nuchtere kelner. Wel iets wat aan de dure kant maar mochten wij weer in de buurt zitten dan komen wij zeker langs.

4. Nederlands Zorgvlied

Zeker geen top restaurant wat ze wel willen uitdragen. Ten tijde van ons bezoek was het niet erg druk maar duurde de bediening vrij lang. Daarnaast was het eten niet heel warm en ook niet bijzonder veel.

marlieke dortmond

Briljant! Wij hebben mogen genieten van een heerlijk, gevarieerd en heel bijzonder Kerstmenu. Geserveerd met liefde van de kok, en fijne warmte van de dame van bediening. We hebben er heel erg van genoten, dank jullie wel! (Jammer dat we zo ver weg wonen...)

Adrie Stehouwer

Afgelopen woensdag gegeten bij dit eetcafe. Prima biefstuk en lekkere zalm. Goed wijntje erbij. De bediening was goed , door een zeer vriendelijke dame. Prijs kwaliteit verhouding goed. de uiensoep was wat minder, niet een echte franse uiensoep

Zaterdag samen gegeten. De biefstuk was top, mijn vriendin had zeewolffilet, die was ook lekker. Super aardige bediening, tot de volgende keer.

Anoniem

Het duurde lang voordat de bediening bij ons kwam. Was verder wel aardig. We hebben lang op ons eten moeten wachten en toen het geserveerd werd was de patat lauw en bij mijn vrouw zelfs helemaal koud. Daarnaast had ze ook nog het verkeerde gerecht voorgeschoteld gekregen. Het koude gerecht werd van het bord afgehaald en het nieuwe werd op hetzelfde bord geserveerd (er zaten nog resten satésaus op).

Kortom, geen aanrader!

Bert en Andrea

Hartelijke ontvangst en heerlijk gegeten. De kok had er iets moois van gemaakt. Zeer redelijke prijzen. Aanrader!

10. Nederlands Zorgvlied

Pierre

11. Nederlands Zorgvlied

Eerste kerstdag gegeten. Alles perfect: keuken, bediening, ambiance, prijs. Te goedkoop voor deze kwaliteit.

Vrijdagavond heerlijk samen gegeten. Jammer dat het niet zo druk was.
    Eten zag er niet alleen goed uit, het was ook nog een heel erg lekker.
    Zeker een aanrader.

Perfecte locatie om heerlijk te gaan eten. Heerlijk eten, goede sfeer, bediening en service helemaal top. En echt niet te duur. Zeker voor herhaling vatbaar.

Als je een lekker saté-tje wilt eten, moet je dat absoluut hier doen. Mijn man had de kipfillet en heeft zitten smullen. Het is een eetcafe, dus geen uitgebreide kaart, maar alles heel verzorgd en met aandacht bereid en helemaal niet duur. Je kunt zowel binnen als buiten eten. De omgeving is heel mooi, gezellig en inspirerend. Vooraf hebben we warm stokbrood met ajolie gegeten. Ook heerlijk. De bediening is bijzonder vriendelijk.
    Als we hier ooit nog in de buurt zijn, komen wij hier zeker terug. Jan en Ellen uit Zaandam.

In de nabije omgeving een leuk en knus restaurant. Was op de recensies van deze site uitgegaan. Kleine kaart (niet te veel op de kaart) met culinair bedachte naamgeving, dit zet de verwachting van te voren. Gerechten zijn niet bijzonder, dus snap het cijfer 10 niet geheel. Ondanks dat het niet duur is, mag je wel enigszins goed eten verwachten. Qua entourage en bediening inderdaad en hoger cijfer, men doet enorm zijn best het de gasten naar de zin te maken.

Geweldig goed eten, alle gasten zeer tevreden, zeer professionele bedoeling, geweldige tent, zeer aan te bevelen.

Dik

De oudere kelner had nu hulp van een jonge vrouwelijke assistente en dat moest ook wel want het eethuis zat helemaal vol met nog 2 wachtenden aan de bar.

De kabeljauw was heerlijk en de black angus biefstuk was heerlijk mals en geserveerd zoals het hoort op hete borden. Het geheel werd opgediend met groenten in het bord en apart salade en friet. Groente had iets meer mogen zijn. Goede service voor een aantrekkelijke prijs. We hadden beide soep vooraf met brood en ik had koffie na en mijn vrouw een aantrekkelijk uitziend ijsje.

Al met al een eetgelegenheid die het verdient om bezocht te worden.

auke douma

Een eerlijke maaltijd voor een prma prijsje en geweldige bediening door een oudere kelner die zich de voortreffelijk profileerde.