Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zonnemaire verdeeld zijn.

De Ouwe Smisse,
    Super sfeervol, gezellig, heerlijk gegeten, fijne bediening! TOP

2. West-Europees Zonnemaire

Ciska Steenhorst

Heel hartelijk ontvangst bij binnenkomst, erg vriendelijke eigenaresse, je voelt je welkom!

Voorgerechten: broodplankje en carpaccio waren goed...
    Hoofdgerechten: tournedos, was goed van smaak en zacht maar nog ietwat koud van binnen. Spareribs waren goed van smaak, persoonlijk houd ik meer van kruiden en gegrild dus geen gemarineerd. Deze waren flink gemarineerd. Voor de prijs was het te weinig. Vlees was mals.
    Nagerecht: coupe choco, choco ijs met witte choco saus heerlijk, coupe sorbet; heerlijk sorbetijs in verschillende smaken.

Al met al goed gegeten en pluim voor de bediening!!

Peter v oosten

Leuke zaak, goede sfeer, echter eten matig. Op de kaart wordt vermeld bij de hamburger "eigen gemaakte ketchup" is echter fabriekscurry met cherrie tomaatjes, dit is curry geen ketchup. Vlees van de hamburger doorbakken en sla niet aangemaakt en gekruid. Had hier meer van verwacht, jammer.

Saskia Kolmus

Goed en lekker gegeten voor weinig geld. Accommodatie en sfeer was goed. We komen graag een keer terug.

5. West-Europees Zonnemaire

H.knol

6. West-Europees Zonnemaire

Ontzettend gezellig. Goede bediening. Kwaliteit van het eten was erg goed.

7. West-Europees Zonnemaire

Op een gezellige locatie gelegen sfeervol restaurant. Vriendelijke bediening. Heerlijk eten voor een vriendelijke prijs. Hou je van vlees of vis? Voor ieder wat wils. Bij het restaurant is voldoende parkeergelegenheid. Honden zijn welkom in het restaurant.

Dirk

Wat een verrassing en zo dicht bij huis. Geen grote kaart, maar wel een weekmenu van culinaire klasse voor slechts € 27,95 (4 gangen). Heerlijke biologische streekproducten en geweldig opgemaakt. Het vlees wordt gegaard op een houtvuur in de gelagkamer. Fantastische wijnen en een geweldige whiskykaart. Je wordt ontvangen door zeer vriendelijk personeel in een geweldige ambiance; ook is er een mooi terras (uitgeroepen tot mooiste van Schouwen-Duiveland). Als je, net als wij, in de buurt woont, een zaak om je stamrestaurant van te maken.

Rob

Zo'n 30 jaar geleden kwam ik daar al. Ondanks vele wisselingen in de horeca is er weer een nieuwe uitbater. Met een groep arriveerden wij in de zondag namiddag. Gastvrij ontvangen, veel was mogelijk en een pianist zorgde voor een uitstekende sfeer. Van jazz tot boogie, van pop tot klassiek. Kom zeker (en niet alleen ik) terug, op deze bijzondere locatie om de keuken eens uitgebreid te testen.

Leuk en gezellig om een kopje koffie te drinken. Na een diner voor 2 ontstond het idee voor een afscheidsetentje van een collega met een grote groep. In overleg kon dit geheel naar wens gerealiseerd worden. Super sfeer, heerlijk eten en ouderwetse gezelligheid. Kortom, een gelegenheid om regelmatig terug te komen!

Vriendelijke bediening, voortreffelijke maaltijd met verse producten, hebben er zo van genoten dat we gelijk voor het kerstmenu hebben gereserveerd. Echt een aanrader. Erg leuke lokatie.

F thiel

Een hele gezellige avond doorgebracht in de gele hoed.
    Goede gezellige gastvrouw met verstand van wijn , dat is al het halve werk.
    Gamba's in een lekker krokant jasje , heerlijke verse tong , op verschillende wijze gebakken aardappeltjes en ook nog goede koffie na. Een aanrader dus.

Prima vis, attente en fijne bediening. Alleen de keuze van garnituur bij de vis (rabarber en vettige koolsla met pinda) is onbegrijpelijk en bovendien een wijnkiller. De t-bone steak was doodgebakken in de pan en niet rood op de grill zoals beloofd. Jammer...

Bijzonder lekker gegeten. Goede griet en tarbot en lekkere wijnen. Veel verse groente en heerlijke aardappels. De citroentaart als nagerecht is ook een aanrader. Verder een leuke gezellige bediening.

Vandaag - zaterdag 24/7/2010 - een werkelijk sublieme tong bij In De Gele Hoed. Verser kun je 'm in Zeeland waarschijnlijk niet krijgen (hij,, kleefde'' aan de graat; do I have to say more?) en was in alle eenvoud gebakken. Zonnemaire - in de zon - als altijd,, Portugees''.

En nu maar hopen dat er geen verspieders van de Michelin passeren. Of een lekke band krijgen op de dijk....

Hèt zomergevoel krijg ik altijd op het zonnige terras van de Gele Hoed aan de dijk in Zonnemaire uitkijkend over het dorp. Op mijn bord een heerlijke griet, tarbot of zeebaars. Ingrid heeft er altijd een mooie begeleidende wijn bij. Om nooit meer te vertrekken!

De Gele Hoed? Al sinds een jaar of zes, zeven is onze zomer niet compleet zonder een, twee of liefst meer keren voortreffeljk eten op het terras aan de dijk van Zonnemaire.

Vorig jaar, ja, toen waren we even verhinderd. Werk, minder weer en zo. Maar dat maken we deze zomer ruimschoots goed! Vakantie in eigen land, staatssecretaris Heemskerk? Al eens richting Zonnemaire gereden?

De Heren uit Middelburg.