Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zonhoven verdeeld zijn.

1. Aangebrande pizza’s, om mee te nemen:
    Vier aan 50 euro.
    Zie foto’s…

2. Pascal Mallien

3. Vandereyt Eric

Eerste keer afhaal gerecht gaan halen, wat een meevaller, was gewoon heerlijk, veel, en goedkoop, een aanrader.
    Heeeeeeeeeel lekker

4. Italiaans Zonhoven

Marina

5. Marina

6. Marina

7. Marina

Lekker eten in stijl.
    Maar in drukke tijden bot en onvriendelijke bediening.

8. Onbeschoft personeel, het eten was koud, niet vers. Opgewarmde gerechten i.p.v. verse gerechten, hier zie je mij nooit meer. Wat een tegenvaller van formaat!!

1,1
  9. Robby Plasmans

Gezellig restaurant, fijne ontvangst en bediening. De tijd tussen het voor en hoofdgerecht was wat lang. Gelukkig was het eten wel heel erg lekker en op een originele manier geserveerd. Zijn geld waard.

10. Peter Bollen

Je kan er heerlijk genieten van een menu met aangepaste bieren. Je krijgt hier dan geen alledaagse biertjes maar echt verrassende bieren geserveerd. Uiteraard moet je wel van bier houden. De chef zelf is gepassioneerd door bier en komt je graag wat meer uitleg geven. Ook de gerechten die uit zijn keuken komen zijn schitterend. Alles mooi gepresenteerd en prijs/kwaliteit is absoluut in orde. De porties zijn meer dan voldoende. Geen alledaags restaurant, maar daarom des te meer een aanrader. Voor ons voor herhaling vatbaar.

11. Koen Claessen

Heerlijk gegeten. De tafeltjes staan wat dicht bij elkaar maar aangezien het niet al te druk was kon dat voor ons geen kwaad en hadden we toch genoeg privacy. Na een heerlijk glas cava met fijne hapjes hebben we genoten van het verrassingsmenu. Zeker aan te raden en we gaan niet verklappen wat we gegeten hebben, zo kunnen jullie je ook laten verrassen. Alles smaakte overheerlijk en was mooi geserveerd. Lekker aangepaste wijnen en het nagerecht was hemels. Nog een kort praatje gehad met de chef en daarna keerden wij meer dan tevreden huiswaarts. Absolute aanrader.