ma Gesloten

di 12:00 - 23:00

1452080356 79
1688219149 86

1. Monique Mees

Vanavond met zijn 10en hier gegeten.
    Eten was heerlijk en een super vriendelijke en snelle bediening.
    We hebben een fantastische avond gehad en komen snel weer terug.

2. Wat hebben wij heerlijk gegeten op vrijdag de 13e oktober. Tot zo is een mooi ingericht restaurant en de sfeer is heel rustig en gezellig. De medewerkers doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Het was echt een heerlijk avondje uit. De prijs-kwaliteit is prima… Wij komen zeker gauw weer terug!

3. Wij vonden alles geweldig.

4. Joyce Arendse

Wij hebben heerlijk genoten van een 3gangen menu vriendelijk personeel en gezellige sfeer komen zeker nog eens terug.

5. Verrassend concept. Ruime keuze aan gerechten. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Kwaliteit en opmaak van de gerechten is goed. Mag qua smaaksensaties iets spannender. Bediening heel vriendelijk, kundig en attent. Aanrader

6. Wij zijn uitgenodigd door zoon en schoondochter. Waren hier voor de eerste keer, en zijn verbaasd dat er aan alle gerechten zoveel aandacht wordt besteed.
    Super eten, vlees, vis en de desserts. Niet te vergeten: de bediening was top.
    Wij komen zeker terug! 👍👍👍👍

7. Mooie en gezellige avond gehad.
    Heerlijk eten en fijne bediening.

We komen gauw weer terug!

Groet,
    Nouscha

8. Erg gezellig gehad en heerlijk gegeten. Ruime keuze uit vlees, kip, vis en vega. Ook vond ik de porties perfect! Zo hebben we heerlijk van meerdere gerechtjes genoten. Slim concept en zeker voor herhaling vatbaar! De toetjes zijn ook zeer aan te raden :)

9. Top service!

Fijne bediening en fijne sfeer!

En belangrijkste: Heerlijk eten!

Zeker een aanrader!

Wil je een gezellige avond met goed eten, ga dan naar Tot Zo! :)

Bedankt voor de fijne bediening en service!

Groet,
    Sofia & Fatima.

10. Raymond Talhout

Vandaag weer genoten van het heerlijke eten!
    De daging smoor voortreffelijk, afgesloten met de cheesecake super!
    Ga zo door. Tot de volgende keer.

11. Donderdag 27 augustus heerlijk gegeten in restaurant Tot Zo.
    Was super lekker en de bediening was Top!
    Absoluut een aanrader kom er zeker nog een keer terug…

12. Leuk gezellig restaurant met prima serveersters.
    Het is een all you can eat restaurant alleen worden de gerechtjes aan tafel gereserveerd.
    Mooi opgemaakt bord en heerlijke smaak.

13. Bediening oké, eten matig, geen aanrader.

3,4
  14. Gisteren met 18 personen wezen eten waarvan 1 die geen gluten mag. Het was een perfecte avond. Genoeg gegeten allemaal met verschillende rondes. Het eten was heerlijk en zag er mooi uit.
    Met een gluten intolerantie wordt heel goed omgegaan, er worden alternatieven geserveerd als dat nodig is, en zijn zelf ook zeer oplettend hierover. Onze complimenten hierover.
    We komen zeker nog eens terug.

15. rob boekhorst
    Vertaal van English naar Nederlands

Bedorven en koude kip, biefstuk zo droog en taai als papier.
    Ga er nooit meer heen.

3,7
  16. Lekker eten, en niet duur gezellige sfeer.

17. Diny van Dijk

Een sfeervol restaurant waar je je echt nog klant voelt. Ze weten van elk product van de kaart weer een feest op je bord te maken. Leuke bediening, Heerlijk eten, super gezellig. Heb verschillende restaurants in Zoetermeer uitgeprobeerd maar Tot zo! blijft voor mij toch het beste restaurant van Zoetermeer. Tot zo, jullie krijgen wederom van mij een dikke 10!

18. Het duurde in het begin erg lang voor de gerechten op tafel kwamen. Door het concept all you van eat kun je meerdere keren gerechten bestellen. Na de 2e ronde kwam het tempo er meer in maar blijft het jammer dat met een gezelschap van 9 personen soms de helft al wel een gerecht geserveerd krijgt en de andere helft daar dan nog geruime tijd op moet wachten. Voor het eten verder niets dan lof, smakelijke, goed verzorgde gerechten en ruime keuze.

19. Weer heerlijk gegeten in dit toprestaurant. Heerlijk eten in huiselijke sfeer, perfecte bediening en heerlijk genieten van al het lekkers. Ik vind het nog steeds het beste restaurant in heel Zoetermeer. In 1 woord GEWELDIG!

20. Topetentje gehad met vrienden. Mooi eten, rustige sfeer, gewoon zoals het hoort.

21. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, erg leuk concept. Wij komen zeker terug!

22. REMMERSWAAL

Lekker eten, betaalbaar en gezellige sfeer

23. Heerlijk gegeten, aardig personeel. Leuk concept, voor € 29,50 kun je onbeperkt bestellen.

24. Nu meerdere keren gedineerd bij Tot Zo, echt helemaal geweldig!
    De smaak perfect, elk bord met net zoveel zorgvuldigheid opgemaakt: een plaatje om te zien.
    Bediening erg gastvrij en heel prettig in de omgang.
    Dit is een topper en al bij meerdere mensen aanbevolen.
    We komen snel weer terug om onze avond een culinair feest te laten maken.

25. Met een groep van 19 personen een super avond gehad. Eigenlijk was TOTZO! Eten en drinken dicht vandaag (dinsdag) maar zijn speciaal voor een grote groep open gaan. Super service!

26. Kolen J.C.G

Goede sfeer, uitstekend eten, snel bediend en goed, aandacht voor het uiterlijk van de maaltijd. Kortom, hier wordt met passie voor het vak gewerkt. Geslaagde avond dus.

27. Paul van der Zijde

Op het laatste moment toch 6 i.p.v. 4 personen. Was goed geregeld.

Gerechten waren fijn van smaak. Bediening was goed verzorgd, vriendelijk en persoonlijke aandacht. Ruim voldoende tijd tussen de gangen (en wil je sneller, dan kan dat waarschijnlijk ook)

28. afgelopen zaterdag met 4 personen bij Tot Zo gegeten in Zoetermeer. ze hebben een all in concept waarbij je een gerecht per gang kan bestellen van de kaart. Het bestellen ging vrij vlot en we hoefden niet lang te wachten op ons eten. het eten was echt goed verzorgd en smaakte uitstekend. We werden goed bediend en de prijs kwaliteit verhouding is zeker een dikke 9 waard. We komen zeker nog een keer terug.

29. Top restaurant! Kwaliteit van het eten is erg goed, verse producten en gevarieerde kaart. Het concept van onbeperkt eten is erg leuk en keus uit heel veel verschillende gerechten. Bediening is ook goed.Prijs kwaliteit verhouding is erg goed! Sfeer is prima, ik kom hier zeker terug!

30. R.M.Bosch

Ga op deze voet verder. Top.

31. Wij Lunch'n (en mijn vrouw winkelt) hier bijna elke zaterdag sinds de opening. Een restaurant waar we graag komen om even aan de dagelijkse drukte te ontsnappen en te ontspannen daar waar de gast nog gast is en waar het eten heerlijk smaakt en de bediening altijd vriendelijk is. Een aanrader voor wanneer je in Zoetermeer - Oosterheem bent of in de buurt en onderweg.

32. Met Valentijn bij jullie gegeten, het was echt top. Echt een aanrader.

33. Lekker gegeten bij dit restaurant. De gerechten waren lekker en het was leuk dat je veel kunt kiezen, zo eet je ook lekker divers en hoef je niks te missen. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening, eten werd ook in een goed tempo geserveerd.

34. Erg goed gegeten, tegenwoordig in de vorm van "all you can eat" ik zou het zo niet willen noemen, het is echt culinair genieten voor een vaste prijs. Perfecte service en de opmaak doet echt denken aan een sterre restaurant... Een echte aanrader, zeker in dit nieuwe concept....

35. Al diverse keren in het verleden gegeten. Zoals altijd vriendelijke mensen, heerlijk rustig decor. Bediening zoals altijd uit de kunst. De kaart is helemaal veranderd en wat een genot. Van Japan, Indonesië via Argentinië naar Hollandse biefstuk. Voor een betaalbaar vast bedrag kun je uit de hele kaart van 40 gerechten kiezen.

We hebben genoten van de sushi, de gebakken lemmer, peking eend met hoisinsaus, pittige kippenvleugeltjes, rundgehakt pasteitjes, pasta met zeer grote gamba's, garnalen kroketje, rending padang, Hollandse friet en als uitsmijter de huisgemaakte hazelnoot parfait.

Absoluut een aanrader en voor herhaling vatbaar. Zonde dat ik geen foto's kan plaatsen van al dat heerlijke eten.

36. Duncan Naumann

Wij Lunchen hier al sinds de opening en zijn nog geen enkele keer teleurgesteld. Lieve mensen en fijne bediening. Goed restaurant en fijne plek om heerlijk te lunchen en de dames kunnen ook nog eens lekker shoppen bij Reveries (Inpandig). Super concept.

37. Heel goed gekookt, vers, fris, mooie smaken! Zeer veel aandacht besteed aan de presentatie. Vriendelijke spontane bediening! Complimenten.

38. Tot Zo is ons favoriete 'buurtrestaurant' waar we regelmatig terugkeren. Pretentieloos lekker eten voor een heel schappelijke prijs. Gezellige sfeer. Aanrader!

39. Ik had erg zin in de kip saté maar vond het erg tegenvallen. De porties werden opgevuld met kroepoek en goedkope chips. Kortom, het was een desillusie!!

3,5

41. Erg kleine porties voor veel geld.

42. Net thuis gekomen. Gezellige avond gehad met de familie. Bij de aankomsthal staat een vriendelijke Chinese man je te begroeten. Alle serveersters zijn klantvriendelijk en goed verzorgd. Top avond.

43. Poeltjes

Laatst met 6 personen gegeten op een zaterdagavond. Zaak zat niet vol maar dat weerhield de bediening er niet van om behoorlijk sloom te zijn. We hadden geen haast maar het ging wel irriteren. Kwaliteit van het eten was aardig, niet heel bijzonder.
    Gistermiddag een poging gedaan om wat te drinken en iets te eten te nemen hierbij. Zo mogelijk was de bediening nog trager. Na bijna 20 minuten hadden we eindelijk een menukaart gekregen. Wederom wachten en wachten. Tot we hier genoeg van hadden en maar zijn weggelopen. Mij zien ze hier voorlopig niet meer.
    Wil je eten in een kledingzaak of wil je kleding kopen tijdens het eten (als je eindelijk wordt bediend) dan is dit the place to be. Anders zijn er alternatieven waar je sneller aan de beurt bent.

44. PHV 63 punten

Ik eet hier zeer regelmatig. En eigenlijk nog nooit echt een tegenvaller meegemaakt.
    De bediening is soms, en om begrijpelijke redenen, wat aan de trage kant. Er wordt al langere tijd gesproken van een nieuwe kaart, maar deze is er nog steeds niet. Als regelmatige eter ben ik echt benieuwd wat deze nieuwe kaart gaat brengen. Hopelijk gaat deze niet onderdoen voor de huidige.
    Een echte aanwinst voor Zoetermeer, wanneer je echt informeel, maar toch een goede maaltijd wenst. Voor de "crew" zou ik zeggen: Jongens en meisjes ga zo door. Voor mij staan jullie in ieder geval hoog genoteerd!

45. Net gegeten bij Tot Zo. Bij binnenkomst netjes jas aangenomen en naar tafel begeleid. Jammer dat niet gelijk gevraagd werd of wij wat wilden drinken. Voordat die vraag kwam duurde ook wel een poosje. Er zaten twee grote groepen mensen. Ik heb het vermoeden dat daardoor de kwaliteit wat naar beneden is gegaan. Voorgerecht was erg lekker maar wat weinig. Ik had het Trio van Heerlijkheid. In deze trio had ik een kaas kroketje moeten hebben maar volgens mij was het een garnalen kroketje. Hoofdgerecht had ik mix grill en mijn vlees was niet echt lekker warm. Dit doorgegeven aan de bediening die zou het doorgeven aan de kok. Als toetje had ik zelfgemaakte chocoladesoufflé met witte chocolade bavarois. De Soufflé was wat zwart aangebakken en iets wat te zacht van binnen naar mijn mening.

46. Heidi en Arjan

Vanavond bij Tot Zo! gegeten. De menukaart is lekker uitgebreid, moeilijk een keuze te maken, veel lekkere gerechten. De bediening loopt rond met een lach en zijn zeer vriendelijk. Je kan hier heerlijk eten voor een betaalbare prijs. Zeker voor herhaling vatbaar! Een echte aanrader!

47. Gisteren met zussen en vriendinnen heerlijk gegeten bij Tot Zo! Diverse gerechten besteld die ons allen goed smaakten en op smaakvolle wijze op onze borden werden gepresenteerd. Verder een aardige bediening en een leuke ambiance. Aanrader dus!

48. Ik kom hier vaker en het eten is echt supper lekker! Je proeft dat de ingrediënten vers zijn en de kok weet hoe ze klaar te maken! De prijs is erg goed voor de hoge kwaliteit. Laatst ook weer met vrienden gaan lunchen bij Tot Zo! Eten & Drinken, personeel is erg vriendelijk en begint me volgens mij al te herkennen...
    Volgende week naar de vrijdagborrel, kijken hoe dat is!

49. Leo Roksnoer

Goed eten, maar drie uur voor een driegangendiner is veel te lang !!

50. Voor het eerst ontdekt, super! Gezellig, ruime keus en echt heerlijk eten. Zelfs aan mensen met (glucose) problemen word gedacht en vernoemd op de kaart, echt een Topper!

51. Karin en Henck

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening, prijs/kwaliteit erg goed, gezellige zaak om met elkaar te eten..

52. Elles Buhr-Hassankhan

Ik ben al vaker in Tot Zo geweest, zij het voor een cappuchino met appeltaart, zij het voor een hapje eten, het was altijd goed. De service vriendelijk en vlot, het eten en drinken top, de sfeer is modern,sfeervol, gezellig. Een topper was de angelopen Ladies Night. Aan het hele team, veel dank voor deze in alle opzichten zeer geslaagde avond. Voor alle Ladies een echte aanrader, zorg dat je de volgende keer erbij bent in september.

53. Gisteren voor het eerst de Ladies night meegemaakt. Het was een gezellige drukte. Veel leuke stands, waaronder nagelstylistes, voetreflex, fish spa, fotoshoot, visagie, sieraden, kapper, kleding met modeshow en een loterij met leuke prijzen. Er werd een 5 gangen walking dinner geserveerd die erg smaakvol was. Het was een geslaagde avond! Over 3 maanden ben ik weer van de partij!

54. W. Geerts

Heel lekker gegeten in een prima sfeer. Modern en toch gezellig. De borden zijn goed opgemaakt en je proeft dat er duidelijk verse ingredienten in zitten en dat men alles, zo veel mogelijk, vers bereidt (hierdoor kan het iets langer duren).

De live-muziek leek wel een CD!

Prijs valt enorm mee als je ziet wat je er voor krijgt.

Dit gaat Zoetermeer ontdekken en dan is reserveren noodzakelijk (ik kon er nu gewoon binnenlopen).

55. Gisteravond heerlijk gegeten bij Tot Zo! Vooraf dim sum, hoofdgerecht lamskotelletjes, heerlijk! en mijn favoriete dessert creme brulee, vergezelt met mangoijs. Alles erg smakelijk. Tevens was er livemuziek, ook een leuke ervaring en iets wat Zoetermeer wel kan gebruiken!
    Vriendelijke bediening. Kortom, gezellige avond gehad.

56. Anton 31 punten

Donderdag bij TotZo geweest, met livemuziek! Mailing 55 als ik het mij goed herinner, goede band en dit gaf een leuke sfeer. Vooraf de dimsum en als hoofd de eend, deze was heerlijk met een knapperige rand! Echt genoten van deze avond, onwijs gezellig. Volgende keer live muziek ben ik er zeker weer bij!

57. Wij hebben hier een paar keer gezeten voor lunch of koffie-met-taart. Alles was ruimschoots in orde. Lunches waren net even wat leuker aangekleed dan standaard. Mooi servies, vriendelijke bediening. Binnenkort gaan we maar eens voor een diner ;)

58. saskia clerx

We moeten er nog eten, maar wij zijn zeer vriendelijk te woord gestaan.
    Eerst door dochter van de baas, dag erna door baas zelf.
    Omdat het om een verrassing ging en ik moeilijk kon kiezen, hebben ze me
    zeer leuk geholpen. Wat suggesties hier en daar, helemaal super. Ik ging heel gelukkig weg met de keuze die gemaakt is.
    Voor mijn gevoel kan het niet mis gaan als de service zo fijn is bij Tot zo.

59. Jolitha van Offeren

Gisteravond met vrienden bij jullie gegeten. Voor ons niet voor het eerst. We zijn dik tevreden! De prijs-kwaliteitverhouding is top! Hele vriendelijke, rustige bediening. Echt een aanrader voor een avondje uit!!

60. Heerlijk gegeten gister bij Tot zo! Heel vriendelijk ontvangen en naar onze tafel geleid. Als voorgerecht de garnaaltjes in vilo deeg, was heerlijk. En als hoofdgerecht de entrecote met pepersaus, het was hartstikke lekker! Nagerecht het grand dessert wat ook om te smullen was! We zijn heel vriendelijk bediend heel de avond. Dat je voor zo n prijs zo lekker kan eten. Top!

61. Ik ga praktisch dagelijks uit eten maar zo slecht als hier maak je ze niet vaak mee vandaar dat ik de moeite neem een recensie te plaatsen. Kan me gewoonweg niet voorstellen dat dit restaurant een 8,8 scoort. Smaakloos taai vlees wat leek alsof het uit de magnetron kwam of niet vers was bereid. Slappe patat. Het was simpelweg niet te eten. De bediening merkte op dat het eten nauwelijks was aangeraakt. En heeft toen als tegemoetkoming €4 van de rekening gehaald! Schandalig. Nooit meer.

2,9
  62. Wat een leuke zaak, prima sfeer en goede service. Alleen als je met z'n zessen eet en vier hebben koud eten en alleen warme patat dan ga je toch liever ergens anders heen. Jammer, ook de klacht is niet opgepakt door personeel.

6,1
  63. Jeetje! wat een leuke tent is dit! Het personeel is super vriendelijk en ze nemen de tijd voor je. Verder zijn ze erg oplettend!
    En dan het eten.. ik was een beetje in de veronderstelling dat je in Nederland niet meer super kan eten voor een goede prijs. Tot-zo bewijst dat dit wel kan!

Voor: Carpaccio; vers gesneden, lekkere truffeldressing en precies de goede verhouding capaccio sla/pesto/saus.
    Hoofd: Eendenborstfilet. De sinaasappelsaus is werkelijk voortreffelijk!
    Na: Dame Blanche, zoals een Dame Blanche moet zijn!

Hier komen we zeker nog een keer terug!

64. Gisteren voor het eerst binnengelopen en vriendelijk behandeld en heerlijk gegeten, werd alleen wel gedwongen een recensie te schrijven haha.

65. Met kerst gegeten.
    Prima eten. Goede bediening.
    Leuke gezellige sfeer.
    We komen zeker terug.

66. Voor onze trouwdag, met het gezin lekker uit eten bij Tot Zo!
    Het was super leuk, een gezellige ruimte en leuk met zes mensen aan een ronde tafel.
    En dan ook nog heellijk gegeten.
    Ik wens Anneke met man en dochter heel veel succes en dat het maar zo druk en gezellig mag blijven.

67. We hebben er met acht collega's heerlijk gegeten, dit gaan we vaker doen. Voor de prijs hoef je het niet te laten, en wat een mooie opgemaakte borden, zonde om op te eten. Ze lieten ons ook lekker met rust, en zelfs na twee kopjes koffie kwamen ze nog vragen of we iets wilden, ondanks het toch al behoorlijk laat was. Jongens ga zo door, en mensen ga er een keer eten. In een woord perfect.

68. Super lekker gegeten afgelopen zondagavond! Bediening was top, zeker van een meneer en een meisje samen, alles liep soepel en goed. 1 kleine tip er werd bij ons een keer drankjes gebracht door denk ik een meisje en zij had een erg sterke parfum op dit was best storend tijdens het eten. Echt een top zaak, zeker voor herhaling vatbaar!

69. Na een paar keer zeer naar tevredenheid in Wateringen te hebben gegeten, nu vol verwachting met de kids naar Tot Zo !

Over het eten kunnen we kort zijn: dat is in één woord Goed. ... 3 gangen menu voor maar € 23,95 met zeer ruime keus uit allemaal lekkere gerechten. Er is echt voor ieder wat wils. Zowel de voorgechten, hoofdgerechten en nagerechten zijn stuk voor stuk uitstekend. Prachtige prijs/kwaliteit verhouding dus.

Er zijn wel wat dingetjes die voor verbetering vatbaar zijn. Bij de hoofdgerechten ging het niet helemaal goed ..... dit werd echter zonder mankeren en op uiterst vriendelijke manier opgelost door Sharon. Top !

Kortom, ondanks de kleine hapering uitstekend gegeten in een mooie zaak met een prettige sfeer en dito personeel. Wij komen zonder meer nog een keer eten.

70. Heerlijk gegeten bij Tot Zo!!
    Knap als je voor zo'n prijs zo lekker kunt eten in deze tijd!
    Echt een aanrader. Dit is wat Zoetermeer nodig heeft!

71. Hans en Lia

Anneke en Glenn, bij Proef eten en drinken in Wateringen, waar wij heel graag komen, is het eten heerlijk en het restaurant erg gezellig.
    Jullie nieuwe aanwinst Tot Zo eten en drinken in Zoetermeer is ook gezellig en heel leuk ingericht je voelt de goede sfeer. Het eten is ook hier heerlijk en wat zijn jullie een leuke mensen, Anneke, Glenn en Sharon (Sharon je doet het echt leuk, zo bescheiden). Voor ons wordt het moeilijk een keuze te maken Wateringen of Zoetermeer of.. 2 x per week uit eten. Dat wordt voor ons een Proef Tot Zo!!

72. Inge Taal

Gister met collega's van het Streekblad gegeten bij Tot Zo in Zoetermeer. Wat een mooie zaak en wat een vriendelijke enthousiaste mensen zijn Anneke en Clenn en niet te vergeten hun dochter een toppertje. Je proeft de liefde voor het vak in de gerechten kan werkelijk zeggen dat het top is .
    Heerlijk gegeten een aanrader.
    Voor mij is Tot zo Tot gauw. Inge

73. Maria de Haan

Anneke en Glenn zijn voor mij toppers die met bloed zweet en tranen weer een prachtige zaak hebben neergezet. Vanavond met de Eetclub van het Streekblad heerlijk gegeten. Ik kan werkelijk geen minpuntje verzinnen alles was top. Biefstuk was top en het dessert mmm. Kom hier zeker weer en zou het iedereen kunnen aanraden. Zoetermeer is weer een topper rijker!!

74. Vanmiddag geluncht bij Tot Zo, goeie bediening en lekkere broodjes. Deze mooi ingerichte zaak is een aanwinst voor het nieuwe winkelcentrum!

75. Peter Verbeek

Afgelopen zaterdag eens binnengelopen bij Tot Zo! Wat een mooi restaurant, op en top sfeer. Ook vriendelijk ontvangen door het personeel. Het eten was heerlijk, vooraf gekozen voor de 3 bereidingen uit zee, als hoofdgerecht gekozen voor de biefstuk. Het voorgerecht was perfect niks op aan te merken. Met hoge verwachtingen naar het hoofdgerecht. De verwachting is compleet waargemaakt, een heerlijk zacht mals stuk vlees, een heerlijke biefstuk. Tot slot lekker nagetafeld met een stukje appeltaart en een lekkere kop koffie. Wij komen zeker terug!!

76. Wat een slechte service! Wij hadden om 18.00 uur een tafel, om 19.30 nog geen hoofdgerecht gehad. Vanzelfsprekend gevraagd hoe of wat euh ja euh ja dus geen fatsoenlijk antwoord. Om 19.45 dan toch de gerechten maar helaas de mixed grill was koud, ook hier een opmerking over gemaakt en het zou goed gemaakt worden, nou uiteindelijk is er niks goed gemaakt. Resume wat een slechte ervaring dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Helaas echt niet voor herhaling vatbaar want ook de kwaliteit van het eten maakt het niet dat verschil.

1,7
  77. Heerlijk gegeten, mooi restaurant, fijne bediening, prijs-kwaliteit in prima verhouding. Oftewel een echte aanrader!!

78. Joop en Aafke D

Lekker gegeten in een gastvrije omgeving. Prima voor een "hapje en de buurt".

79. Prijs kwaliteit verhouding is goed. De Bediening is prima. Heerlijk gegeten in een modern maar sfeervol restaurant. Een uitgebreide kaart. Een mooie entourage. Voor ieder wat wils, ontbijt, lunch, lekker borrelen en lekker gezellig eten. Net wat Zoetermeer en de wijk oosterheem kan gebruiken. Zeker de moeite waard. Oh ja en ter afsluiting nog een heerlijke dessertwijn!! Ik kom er snel weer. Tot snel, tot zo!

80. Meteen na de opening in 2 weken tijd al 3 keer bij "Tot Zo" wezen eten. Niets op aan te merken. Mooie zaak, bediening goed, heerlijk eten en prijs/kwaliteit verhouding top! Zeer zeker een aanwinst voor Zoetermeer! Tot zo!

81. Een heerlijke sandwich rosbief gegeten. Lekker vers bruin brood, helemaal top.
    Prachtige inrichting ook; een aanrader!

82. Heerlijk gegeten, veel keuze en erg mooi opgediend voor een goeie prijs!

83. Vanmiddag lekker op het terras de clubsandwich gegeten.
    Ouderwets lekker zoals ze hem altijd bij De Verleiding maakten. Top dat ze weer in Zoetermeer zijn begonnen.
    Gauw het diner proberen.
    Goeie kaart!

84. Heerlijk gegeten. De kaart zag er ook echt goed uit, veel diversiteit.
    De bediening is goed en vriendelijk. Wellicht nog iets meer structuur in de bediening, zodat het iets minder rommelig is, maar dat is echt een detail. Ik kom er graag nog eens terug!

85. Zeer goed gegeten. 3 gangen menu voor maar 23,95. Ook nog eens ruime keuze. Ik had biefstuk, zo zacht krijg je het bijna nergens. Had niet zon kwaliteit verwacht door die goedkope prijs.Maar echt alles was echt lekker en mooi opgediend. Vooral de Mix grill! Het vlees hangt. Erg leuk. Personeel heel vriendelijk. Zag nog wel wat kleine dingetjes wat verbetert zou kunnen worden, maar wel logisch want het was helemaal vol en ze zijn net open. Leuk en goed concept. Wij komen terug! Tot Zo!

86. Helemaal top. Leuke tent, prima bediening, goed eten en dat voor een kleine prijs. Een absolute aanwinst voor Zoetermeer. Ik kom er zeker nog eens terug.

87. H. Krastel

Zeker een aanwinst voor Zoetermeer. Vooral de prijs kwaliteit verhouding is prima !!
    De sfeer is gezellig en het is gewoon een zeer mooie zaak.
    Service is zeer correct, vriendelijk en niet opdringerig.

88. Karin Boonekamp

We hebben hier vanavond met zijn drieën gegeten. Het was heerlijk! Goed eten en niet duur! Vriendelijk personeel! Top restaurant! Hier kom ik zeker terug

89. Kevin Berkhof

Een zeer goede ervaring met een net geprijsd 3-gangendiner. Alles, maar dan ook alles, is huisgemaakt. En dat voor een zeer redelijke prijs.
    De service is ook dik in orde en de huiswijn (zoete wijn geproefd) ook heerlijk. Hier gaan we vaker lunchen, dineren en ook ontbijten!

90. Goede kaart, voor ieder wat wils. Details voor opdienen van het gerecht, was erg goed. Kortom absoluut de moeite waard. Wij gaan zeker terug. Tot Zo!

91. Heerlijk gegeten met grote groep. Ze konden het goed aan!