Bezorgrestaurants in de buurt van Djawa Asli

1319777887 96
1374193495 95
1559206563 94
1678920901 86

1. Ik weet niet waar het is misgegaan. De roti was altijd heerlijk. Ruime porties en ontzettend lekker. De laatste paar keren is het zeer teleurstellend 🙁 Voornamelijk grote stukken aardappel (welke nog hard zijn) wat boontjes en een paar stukjes kip…
    Echt heel erg zonde…

2. De saotosoep is echt heel slecht. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
    Je krijgt een hele bak vol met rijst, een mini beetje kip en de soep was denk ik uit de vriezer gehaald. Smaakloos en ziet er niet lekker uit. En dat voor 12,50 😡 Dit kan echt niet hoor. Zo zonde! Ik ben gek op saotosoep.

3. Had 3 roti met kip en 3 extra rotivellen. Er zaten 3 grote stukken aardappel in klein beetje kousenband en kool en 2 stukjes kuiken (was zo klein was geen kip te noemen) en heeeeeel veel Olie. Ook smaakte de kerrie niet naar kerrie het was te zoet. 30 Euro weggegooid ik bestel er nooit meer.
    P.s de zaal ziet er net niet netjes uit.

2,1
  4. Roti besteld. Rotivel niet geleverd. Gebeld hiervoor. Kregen we weer een ander nummer dat we moesten bellen. Voicemail... Wat een service

5. Roti speciaal: alles zit er in maar is helaas te zoet

6. Ed Bijl

Een nieuwe eigenaar, nadat ik lange tijd niet was geweest. Omdat de vorige eigenaar bij bijna iedereen zeer hoge cijfers haalde is het even afwachten of dit niveau nog steeds gehaald wordt. En dan kan ik toch bij bijna alles volmondig JA zeggen, gelukkig! De lemper vind ik iets minder van smaak en de kleefrijst lijkt ook niet helemaal gaar. Tot mijn zeer grote verdriet is de pangsit niet meer van de partij, want die vond ik de beste van de hele wereld. Voor de rest heerlijke snacks, prima vlees en groente en alles nog steeds voor een zeer betaalbare prijs, waardoor de prijs/kwaliteit van mij weer een zeer hoog cijfer krijgt. Ook een hoger cijfer voor de service, omdat er nu eindelijk gepind kan worden en ook omdat alles apart verpakt wordt, ook bij combimaaltijden. Daardoor komt het eindelijk zonder geklieder over, mede door het stukken beter zijnde verpakkingsmateriaal. Al met al erg blij dat ik toch weer vaak een lekkere hap hier kan halen. Ook dit tentje zal weer zeer populair worden in de nabije omgeving.

7. Marijke

Vandaag heerlijke saotosoep gehaald. Lekkere smaak en goed gevuld. Voor herhaling vatbaar.

8. Na jaren lang regelmatig heerlijke roti te hebben gegeten van de vorige eigenaar dachten wij het nu eens te proberen bij de nieuwe eigenaar. Een grotere tegenvaller konden wij ons niet voorstellen. Allereerst had ik het idee bij het bestellen van de roti dat de man die mij te woord stond mij niet goed begreep behalve het woord roti. Verder was de kipfilet droog en de pannenkoek leek wel karton. Dit was voor ons de eerste en de laatste kennismaking. Helaas.

9. Vandaag roti speciaal gehaald bij de nieuwe uitbaters. Portie was meer dan voldoende voor 2 personen en het smaakte prima. Alleen de roti plaat was een harde droge pannenkoek. Jammer.

10. Harry Pauw

Op 26 maart 2020 eten gehaald bleek dat de Zaak was overgegaan naar andere eigenaar. De zaak was opgeknapt en ziet er mooi uit. Nieuwe eigenaar zegt familie te zijn van vorige uitbaters. Wat dat met de kwaliteit van het eten gaat doen? De roti die ik kocht was prima. Bijna dezelfde kwaliteit als die van de vorige Indonesische uitbaters. De lemper was heerlijk van smaak.

Ik heb hoop op een goede voortzetting.

11. Had tjiauw min met geroosterde kip, saté ajam en kambing. De Tjiauw min had geen smaak en zat alleen ketjap in. Het type mi gebruikt leek op dat van bamisoep onsmakelijk. Saté ajam en kambing was oké. De pindasaus had sereh overheersing. Kambing was wel lekker. De kip was gemarineerd in tjasieuw saus wat niet gebruikelijk is in de surinaamse of chinese keuken. Het was veel te nat en leek absoluut niet op geroosterd in de Surinaamse keuken wordt voor geroosterde kip vijf spijs gebruikt Die ik absoluut niet heb geproefd. De kip zat in de saus en was absoluut niet lekker droog geroosterd. Mijn eet ervaring had niks met Surinaamse keuken te maken ook niet met de Indonesische keuken en zeker niet met de Javaanse keuken.

3,4
  12. Het beste saoto soep van het land!
    Verrukkelijk!

13. Glenn Van Dijk

14. Het eten is er heerlijk en altijd vers.

15. Almar Theisens

Beste Rotti van heel Nederland! Aanrader voor iedereen in heel NL...

Hemels eten!

16. NatachiaEtienne

Wederom tot in de puntjes verzorgt.
    Toppppp !!!! ⚘⚘⚘

Supersss Bedankt.

17. Jetty Noordzij

Toevallig hebben we dit kleine winkeltje ontdekt. We halen al jaren de longtong speciaal. Werkelijk verrukkelijk. Eigenlijk bijna iedere vrijdag met de overheerlijke hete emping erbij kan je het weekend goed beginnen. Een grote pluim voor de kokkin. Een aanrader.

18. Jolanda

Na de vele lovende recensies gelezen te hebben moest ik het ook maar eens proberen. Heb een aantal dagen geleden de roti kip gegeten. Licht zoetig en zeker verrukkelijk. Vandaag de Nasi Rames gehaald en die is zoals het hoort te smaken. Licht pittig met een heerlijke satésaus waar je een beetje een sereh smaakje in terug proeft. De smaken zijn een feest. Dat moet met liefde zijn klaargemaakt. Zonder meer het beste Indisch/Surinaamse eten van Zoetermeer!

19. Ik haal hier al jaren allerlei lekkere Indische maaltijden en snacks. Ik durf zelfs te zeggen dat ik de lemper de beste van de Randstad vind. Het is enige tijd wat grover geweest met wat grotere stukken vlees en groente, maar het is gelukkig wel weer de goede kant opgegaan.

Wat ik wel heel jammer vind, is dat het verpakkingsmateriaal aan de goedkope en dus dunne kant is. Ik zou er best een paar dubbeltjes meer voor over hebben als ik de boel helemaal droog over krijg, maar dat lukt gewoon niet als je met de auto bent met dit soort goedkoop en dun spul. En ik klem de tas toch elke keer weer goed vast, maar tevergeefs. Graag iets beter verpakken om een kliederbad te voorkomen, dan krijgen jullie in het vervolg een dikke 10.

20. René Bos

21. marjolijn

Djawa Asli via mond reclame terecht gekomen... Heerlijk eten, soms iets te pittig, wat de smaak van het eten soms overstemt. Een van de eigenaren lijkt op mijn pa, haha. Eten is heel erg lekker. Een echte aanrader.

22. Ik kom hier met regelmaat al vele jaren. De keuken doet mij in een aantal opzichten denken aan de hand van koken van mijn overleden oma uit Indonesië, en die kon lekker koken! Bij sommige gerechten zoals de bami goreng speciaal is het net of ik haar kookkunsten nog proef. Daarnaast vind ik ook verschillende Surinaamse gerechten zoals de roti onovertroffen. TOPZAAK!

23. F. de Gaag

Veel eten voor een goede prijs. En lekker! Vooral de roti.

24. Rik van T.

Lekker eten en grote porties (vergeleken met andere toko's) voor een prima prijs. Kom zeker nog een keer langs.

25. Hier hebben ze de beste roti die er is. Kom hier al ruim 10 jaar. Wel eens ergens anders roti geprobeerd, maar de kwaliteit was dan echt minder.
    Het is zeker het omrijden waard.

26. Heerlijke gerechten, voldoende hoeveelheid, aardige mensen. Mijn favoriete toko.

27. Kom hier nu 2 jaar. Wil af en toe nog wel eens een uitstapje maken naar een andere toko echter nog geen succes gebleken. Dit is en blijft de beste toko in omgeving Zoetermeer.

Kortom het maakt niet uit wat je hier haalt, het is in verhouding goedkoop en 10 keer lekkerder dan het andere vergelijkbare eten in Zoetermeer. Zelfs als ik zou verhuizen buiten Zoetermeer zou ik voor het eten nog eenmaal per maand hier naar toe komen!

28. Aanrader! In de buurt? Dan moet je hier zijn. M.i. de beste van Nederland.

Jan Paul

29. Goede toko, aanrader roti kipfilet.

30. Huib Palm

Gewoon vier tienen! Werkelijk fantastisch eten. Ook de Roti is geweldig. Super!

31. Geweldige toko. Goede prijs en grote porties.

32. Geen andere toko voor ons...Helemaal top!

33. Riet en Piet Heijnen uit Roosendaal

We zijn dit jaar voor de tweede keer naar de Tong Tong Fair geweest in Den Haag. En zoals vorig jaar hebben we weer gegeten bij Djawa Asli. Wat hebben zij lekker eten zeg. Het is gewoon een traktatie. Jammer dat Zoetermeer zo ver van Roosendaal ligt anders waren we daar beslist vaste klant.

34. Haal er zo vaak mijn eten, roti, rijst, bami, kip, bapao lemper en wat al niet meer. We missen ze als ze met vakantie zijn maar gaan voor geen goud naar een andere toko. Omdat we dat al eens meer hebben gedaan en het dan zo tegenvalt.

Dit is de beste toko van Zoetermeer vinden wij, zo goed zijn zij.

35. Zelfs in Steenwijk (Overijssel) genoten van de heerlijke roti, bapao en lemper. Elke keer als deze oud Hagenees in het westen is, wordt er in Zoetermeer roti gehaald. Kan Djawa Asli niet verhuizen naar deze contreien?

36. Gisteren voor de eerste keer roti kip en roti kipfilet gehaald.

Jongens wat was dit een tractatie. Wij hebben deze nog nooit zo lekker gegeten. Portie erg groot, zodat we er vandaag nog een keer van kunnen eten.

Wij komen hier zeker terug.

Groetjes, Hans.

37. Ferdie en Monique Nettekoven

Ik heb vorige week verschillende gerechten gehaald bij Djawa Asli, het was allemaal heerlijk!

Vooral Ferdie en Jerry (die allebei dol zijn op indonesisch eten) hebben erg genoten!

38. Orang Maluku

Hallo mensen!

Het maakt niet uit wat je besteld, alles is goed.

39. Ron Hengst

We halen altijd lontong speciaal. Dat is een gerecht dat echt overheerlijk is. Je krijgt genoeg, zodat je het best met z'n tweeen op kan. De lempers zijn overheerlijk en niet duur.

Ook de ikan bali en vooral de sambal goreng peteh met garnalen is om je vingers erbij op te eten. Verder is de service heel goed.

De sfeer is ook erg gezellig als het erg druk is, en meestal is het ook erg druk. Veel succes.

40. Lekkerste risolles van Nederland, voor maar 1,5 vind ik super.

Roti vind ik ook super, heb er eigenlijk nog nooit iets gegeten wat ik niet lekker vind. Normaal houd ik niet zo van pittig maar dit is echt super.

Service is ook toppie, werelds man.

Sfeer is wat van te zeggen, maar wat wil je van een toko, daar is altijd wel wat op aan te merken.

Vandaag lekker risoles halen. En een broodje kerrie kip, lekker, lekker.

41. Zeer goeie Toko en zeer lekker.

Vandaag gaan we echt de proef op de som nemen, want ik ga me vrienden trakteren op dit geweldige eten. Ik hoop dat ze het ook onwijs lekker vinden, maar dat zie ik vanavond wel :)

Er is een klein min puntje : dat er geen pinautomaat in de zaak is.

En ik weet dat er een pinautomaat bij de Aldi is, maar als je de buurt niet kent dan weet je het niet en loop je de zaak voorbij!

42. Prima toko. Betaalbaar, lekker (roti), vriendelijke bediening. Kleine, overvolle, ietwat aftandse ruimte. Maar het gaat vooral om het eten en dat is vet koel aan te raden!

43. Heerlijke Indonesische keuken. Aanrader bruine bonen met rijst.

En de roti is ook lekker.

44. Ik ben hier al jaren vaste klant. Fantastische toko die bekend staat als de beste van de regio.

45. jos de graaff

Ik woon al 30 jaar in Zoetermeer. Dit is de beste en lekkerste eettent die je maar kan wensen. Die Roti is super! Vooral de kipfilet speciaal. Daar eet je 2 dagen van. Verder zijn zelfgemaakte sambal (wit) daar eet je je vingers bij op.
    Ook is hij bijna elk jaar bekroond op de Pasar Malam waar zijn gerechten al jarenlang in de top 3 staan! Kortom een echte TOPPER. Aan te raden is telefonisch te bestellen, want het loopt er op sommige momenten storm waardoor de wachttijd wat lang is.

46. willem zoetermeer

Ik eet al 40 jr lang diverse soorten roti's dus ik mag inmiddels wel een 'kenner' worden genoemd. N. a. v. berichten op Internet heb ik vandaag hier voor de eerste keer een 'gewone' roti kip voor euro 5,50 gehaald en thuis uitgetest.

Ik kreeg een portie waar m.i. wel 2 personen van kunnen eten. De Roti is qua smaak niet te vergelijken met bijv. een Surinaamse of Hindoestaanse. Dat klopt ook want volgens de kok is dit 'Javaans'. Ik moet toegeven dat ik deze roti bijzonder smakelijk vond en qua kwaliteit/prijsverhouding zelfs de beste van Zoetermeer vind. Mijn complimenten voor de kok en een dikke aanrader voor iedereen die dit wel eens wil uitproberen.!!!

47. De heerlijkste indische gerechten en een bijzonder vriendelijke bediening!! Echte aanrader!

48. Onze favoriete rotishop. De roti is echt voortreffelijk!

49. goede toko erg lekkere
    rijsttafel zeer betaalbaar

50. Geweldige Toko!!!!!
    Super eten, en betaalbaar!

51. geweldige TOKO !!!
    vriendelijk bediening
    prima eten!

52. Super toko!
    Beste roti vann Zoetermeer en omstreken.

53. jordy S

super toko ! heerlijke broodjes en de roti is ook heerlijk , ! voor iedereen een aanrader!

54. Het eten is inderdaad voortreffelijk. Grote porties die bovendien zeer betaalbaar zijn. Een ontdekking en zeker voor meerdere herhalingen vatbaar.

55. Eten is echt super. Heb geen haast, want het is wel "hakuma-matata"

56. Roti kipfilet gegeten, werkelijk van zeer grote klasse, uitstekend!!

57. Lekker eten,ziet er inderdaad wat verouderd uit,maar prima afhaaltoko!

58. Robin Zoetermeer

Typisch zo'n toko die er van buiten niet uitziet maar het eten is ronduit verrukkelijk! Het is wel gepeperd, dus als je dat niet trekt, even vragen of ze daar rekening mee willen houden!