Op dit adres zit nu: India Palace

1204479374 69
1317190034 84
1520069223 83
1655322015 83

1. Gisteren met een groepje van 6 bij Passie gegeten. Mijn nichtje had gereserveerd, maar we wisten helemaal niet wat we ervan konden verwachten. Alles was goed. Heerlijk gegeten, hele vriendelijke bediening. Alleen zonde dat er zo weinig publiek was. Dit restaurant verdient veel meer klanten!

2. loes en gerard

Wij zijn 2 maart geweest het was er erg gezellig.
    Het eten was ook lekker en meer dan genoeg.
    Het personeel was heel vriendelijk.
    En met The Jetlegs show, Gene Travis was natuurlijk helemaal leuk!!
    We komen vast terug.

Loes en Gerard.

3. Gisteren hebben we voor de tweede keer bij Passie gegeten met onze vriendengroep die we in Kreta hebben ontmoet.

In december hebben wij een en ander besproken. Daarbij werden we weer verrast door John Rambaran die met leuke suggesties kwam en met ons onder het genot van koffie een keuzememu heeft samengesteld
    voor een leuke prijs.

Wat wij verwachten is ook uitgekomen. We hebben allemaal heerlijk gegeten in een gastvrije en ongedwongen sfeer en kunnen terugkijken op een geslaagde avond.

Een voorbeeld voor veel restaurants!

De Kretagangers

4. Met een kortingsbon gegeten vanavond. We waren na een eerdere slechte ervaring een paar jaar geleden, eigenlijk niet meer van plan om terug te gaan.

Nieuwe eigenaar. Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en vriendelijke en correcte bediening.

Een aanrader!

5. Sietske Perdijk

Zondag heerlijk gegeten met zijn vieren. Bediening is attent, en heel leuk met kinderen, het eten was heerlijk.
    We komen gauw weer terug!
    Een dikke aanrader, dus!

6. 1ste Kerstdag heerlijk gegeten!
    Leuke bediening en een top! gastheer.

Bedankt allemaal voor de gezellige avond!

Peggy en Henk.

7. Een gezellige avond gehad met collega's. Het diner was goed en de service uitstekend. Een erg sfeervolle locatie!

8. 't Was niet voor het eerst dat wij vanavond van de keuken en de ambiance van Passie hebben genoten. En 't was zeker ook niet voor het laatst. Deze keer hebben we gekozen voor een heerlijk voorgerecht van wild (fazant en eendeborst). Het hoofdgerecht hebben we nu eens relatief eenvoudig gehouden - saté ossenhaas en saté kip - en ook daarvan weet de kok een uiterst smakelijk gerecht te bereiden dat bovendien aantrekkelijk wordt opgediend. Glaasje wijn erbij en een lekker kopje koffie toe. t' Was weer helemaal top!
    Tot de volgende keer.

9. Joyce Luscuere

Gisteravond een heerlijk diner genoten in restaurant Passie. De ingrediënten van de gerechten passen prima bij elkaar en wanneer je vraagt om een wijn die bij het gerecht past zal je niet teleurgesteld worden. Als er dan toch een klein puntje van kritiek mag zijn dan was het dat de garnering weinig inspirerend was bij het hoofdgerecht. Maar is onze optiek was dat een kleine smet, verder was alles top.

10. Lydia van Voorthuizen

Gisteren onverwacht gegeten bij Passie. Ik heb er heerlijk gegeten, de sfeer was goed. En wat een service. Gezellige ambiance. We mochten mee proosten op het 1-jarig bestaan. Wat een onverwachte verrassing. Ik zou zeggen: Ga zo door! Als ik weer eens in de buurt ben, kom ik zeker terug.

11. Zojuist heerlijk gegeten bij Restaurant Passie op hun 1e verjaardag. Top ervaring! Het eten was heerlijk, de bediening uitstekend en de service perfect. En als er dan ook nog een onverwacht feestje gebouwd wordt, is het meteen een onvergetelijke avond geworden. Ik heb er een stamrestaurant bij! Tot volgende keer!

12. Gezellige sfeer in het restaurant, vriendelijke bediening die voor de gasten klaar staat.
    Het eten is zeer aan te bevelen.

13. 15 oktober hebben wij ons heerlijk laten verwennen bij Passie, wat een gemoedelijk restaurant met absoluut topkwaliteit eten tegen een correcte prijs en zeer vriendelijke bediening.

Dit is een avondje dineren zoals het zou moeten zijn!

Helemaal top.

14. Weer de gezellige sfeer. Andere staff dan vorige keer, maar prima bediening!
    In de rustige periode een voldoende vlotte bediening en wat er werd neergezet voldeed volledig aan de verwachtingen. Heerlijke ossehaaspuntjes met van alles erbij met heerlijke kruiden. De zalmsalade was ook prima.
    Heerlijke desserts.
    Kortom: weer een prima keus. Vaker geweest en we komen er nog wel weer!

15. Vanuit mijn werk werd mij een etentje aangeboden, ik moest zelf een restaurant uitzoeken, dit was moeilijk daar een aantal collega’s veel restaurant's bezoeken en niet gauw tevreden zijn. Mijn vrouw en ik hadden al een keer bij Passie gegeten wat ons goed was bevallen, dus besloot ik de gok te wagen. Mijn collega's begonnen toen ze de naam Passie hoorden mij gelijk te pesten met, nassie eet je bij Passie, maar nadat ze er gegeten hadden, heb ik geen nassie meer gehoord. Ook zij waren het met mij eens dat dit een goed en sfeervol restaurant is. Ze waren erg tevreden en zeiden zeker nog eens terug te gaan. 1 Oktober heb ik bij Passie met 30 mensen mijn vervroegd pensioen gevierd. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Passie is een aanrader. Zoetermeer kan trots zijn zo'n restaurant in haar gemeente te hebben.
    Ton en Conny

16. Zeer gastvriendelijk ontvangen. We hebben lekker gegeten voor een goede prijs. Daarnaast kregen we echt het gevoel dat we in de watten gelegd werden door het personeel. We gaan zeker nog een keer.

17. Zondag 16 september 2011, hebben wij, Annechien en Aad voortreffelijk gegegeten in jullie restaurant Passie.
    De bereiding van het gerecht wordt voor iedere bestelling apart bereid.
    Je kan zien dat de gerechten met veel aandacht en passie worden bereid.
    We hebben van, zowel het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht met smaak genoten.
    Fijne en correcte bediening.
    De uitstraling van het interieur is erg sfeervol.
    Bedankt voor de gastvrijheid en veel succes in de toekomst.
    Fam Polderman, Emmeloord

18. Vrijdagavond hebben wij heerlijk gegeten in restaurant Passie.
    De carpaccio was heerlijk.
    De US Steak superlekker, prima stuk vlees met heerlijke saus, lekkere verse groente.
    Dessert een smakelijke verrassing.
    John en Brenda harstikke bedankt. Passie is echt een aanrader! We komen vast nog eens terug.

19. Erg leuk restaurant.

Ik was vorig jaar verrassing feest gemaakt voor de verjaardag van mijn man, voor 16 personen. Het was erg leuke dag.

Zeer goede service en heel lekker eten.

Ik was ook gewoon voor een romantisch diner en het is succes in een zeer leuke tijd.

Dank je Restaurant passie.

20. Fam van den Berg

Super leuke locatie mooi sfeervol restaurant.

Heerlijk gegeten van menu buiten de kaart om een aanrader.

Goede bediening.

21. Gewoon topklasse voor een hele nette prijs!

Nieuwsgierig geworden door de mega aantallen recencies, toch maar eens poolshoogte komen nemen.

Geen spijt van gehad.

Gewoon TOP!

22. Jan en Marjolijn

Heerlijk gegeten. Eén van ons heeft een lactosevrij dieet en voor ons alle drie kon dat geregeld worden, zodat we bij elkaar konden proeven. Erg attente en vriendelijke bediening.

We komen hier zeker terug.

23. Gisteren met 4 personen gegeten bij Passie. Prima bevallen.

Voorgerecht, hoofgerecht en dessert; alles was zeer smaakvol. Zeer vriendelijke bediening.

24. Zondagavond heerlijk gegeten in een op dat moment rustig restaurant. Vriendelijke en correcte bediening. We kwamen voor de restaurantweek, maar a la carte was ook geen probleem. Gerechten waren mooi opgediend en zeer smakelijk. Prima!

25. Afgelopen vrijdag hebben wij onze grote dag gevierd in passie.

Het was in een woord geweldig! John en zijn team hebben er mede voor gezorgd dat wij deze dag met veel plezier zullen herinneren en koesteren.

Alles is gegaan zoals van te voren uitgebreid was besproken. De trouwplechtigheid was sfeervol. De bruidstaart (geregeld door john) was prachtig en erg lekker. Het eten was heerlijk en werd, door hard werken van het keukenpersoneel, keurig voor 40 personen tegelijk uitgeserveerd.

De feestavond was geweldig, we hebben alleen maar goede reacties gehad over hoe John en zijn meiden de hele avond hebben verzorgd. Niets was te veel en we hadden echt het gevoel heel speciaal te zijn. Ook op de feestavond was het eten goed en vooral het broodje shoarma op het eind was een knaller.

John en je geweldige team dank jullie wel dat jullie onze grote dag zo onvergeetbaar hebben gemaakt. Wij komen snel nog eens heerlijk bij je eten en zullen je bij andere aanstaande bruidsparen zeker aanbevelen.

26. Zaterdag 18 juni heerlijk gegeten bij Passie. Wat een perfecte prijs kwaliteit verhouding. Of eerlijk gezegd, kwaliteit stijgt uit boven de prijs voor de gerechten. Prima aandacht voor de gasten en alles even lekker! Echt een aanrader en een aanwinst voor Zoetermeer, ofwel Sweet Lake City!

27. Taat 25 punten

Jammer, jammer, jammer.

We hadden er meer van verwacht……… zaterdagavond 21 mei hadden wij ons een gezellig avondje uit beloofd met lekker eten. Gezellig was het!

We werden met een heerlijk welkomstdrankje verwelkomd; een soort cocktailtje dat wij ons heerlijk lieten smaken. Dit beloofde wat voor vanavond.

Lekker in het zonnetje genietend van een aperitiefje maakten wij een keuze uit het goed uitziende menu. Trots werd ons verteld dat aan “Herrie XXL” was meegedaan en in dit programma was (ook) een 4-gangenmenu samengesteld. Wij kozen echter voor a la carte.

Als voorgerecht 2 x carpaccio en 1 x geitenkaas; bleek later een voortreffelijke keuze en het was heerlijk!

Als hoofdgerecht werd gekozen voor 2 x de tonijn en een satéschotel.

Graag wilden wij een wijntje bij het eten, dus de wijnkaart werd gevraagd. Een eenvoudige kaart met een goede keuze. We “gingen” voor de rosé. Helaas wel op de kaart, maar niet voorhanden. Jammer. Er werd direct een alternatief aangeboden, maar niet kon worden verteld of dit een “droge” of een “zoete” rosé was. Daar ging even de vakmanschap de mist in. Wij proeven: het bleek een “zoete”. Opeens kwam toch de eerst uitgekozen rosé aan tafel. Echter, niet gekoeld; dus voor ons werd het hem niet.

Dus de wijnkaart er weer bij. Inmiddels geassisteerd door de eigenaar werd ons een wijn buiten de wijnkaart om geadviseerd. Voortreffelijke neus, maar bij proeven toch wel iets te warm voor het mooie….. Ja dat kwam door het warme weer kregen wij als excuus. Sorry, maar daar zijn wijnkoelkasten voor om wijn op de juiste temperatuur te bewaren en op de juiste temperatuur te serveren.

Zoals gesteld; het voorgerecht was voortreffelijk!

Inmiddels was het zonnetje weg en we besloten ons diner binnen voort te zetten. Na bijna drie kwartier gewacht te hebben, werden ons het hoofdgerecht uitgeserveerd.

Maar jammer, jammer, jammer, wat was dit een desillusie. De tonijn was te ver doorgegaard, dus te droog, en de saté had niet veel weg van saté maar van een aantal, aan een spies geregen stukjes ossenhaas, waarvan de kruiden waren niet echt te proeven. De garnering van de gerechten was zeer eenvoudig, wat povertjes eigenlijk. Tafels om onze heen werden ook geconfronteerd met lange wachttijd en aan één tafel bleek een gast “behoorlijk” zijn beklag gedaan te hebben en werd vergast op twee flessen wijn.

Na het hoofdgerecht hebben wij aan de jongedame die bij ons aan tafel kwam onze ervaringen verteld. Niet mals dachten we, maar enige reactie was dat ze “er iets mee kunnen doen”. Het leek ons gezien het kaliber van de klacht toch dat de eigenaar zich nog wel zou melden. Maar neen.

Vervolgens, om de avond af te sluiten toch een dessert genomen. We kozen voor de Coupe Passie en het Zomertrio. In de Coupe Passie ontbrak de koffielikeur (althans, werd niet geproefd) en het Zomertrio werd met stukjes fruit gegarneerd geserveerd. Het eten hiervan met alleen een dessertlepel werd een acrobatische tour.

Ter afsluiting koffie. Thee en dubbele espresso, waarvan opviel dat deze juist “niet” met het bijbehorende glaasje water werd geserveerd, en toen de rekening……. € 155,00 telde de rekening. Restaurantprijzen maar in onze optiek eetcafékwaliteit.

Herman den Blijker, kom nog eens langs…………

6,7
  28. R+D 11 punten

Wilde graag mijn vriendin ten huwelijk vragen op deze leuke gezellige en vooral mooie locatie! Na een kort gesprekje met de eigenaar was dit uiteraard geen probleem en alles was tot in de puntjes uitgewerkt! Eten was super, goede kwaliteit, past precies bij het concept van het restaurant! Ook leuk was het petit grand dessert voor 2 wat speciaal voor ons gemaakt werd. Dus voor diegene die lekker willen eten in een gezellig restaurant is Passie zeker een aanrader, wij komen zeker terug!

29. We reden toevallig langs en zijn even in de tuin gaan zitten.

Het was heerlijk genieten in de zon! De bediening was erg vlot en beleefd. We zijn zo lang blijven zitten, dat we daar ook maar gegeten hebben. Het eten was echt heerlijk. De kip sate is echt aan te raden! Het zijn twee hele grote spiezen!

We komen zeker terug!

30. Voor de 1e keer bij restaurant Passie gegeten en het is een prima ervaring geworden (voor herhaling vatbaar). De ontvangst was prima en gezellig. De stoelen zijn geweldig om op te zitten, fantastisch. Het eten was ook heerlijk, dus niets dan lof. Ik wens het nieuwe echtpaar veel succes met de running van dit restaurant.

31. Heerlijk gegeten in een gezellige entourage en voor een prima prijs.

We komen zeker terug.

32. Sfeervolle warme uitstraling restaurant, nette & leuke bediening, gastvrije eigenaar en het allerbelangrijkste: lekker eten! Gevarieerde kaart met vlees & vis, voor ieder wat wils en hoeveelheden zijn perfect en ben echt met een voldaan gevoel naar huis gegaan en kom zeker terug. Ga zo door!

Sander Rodenburg.

33. Wij hebben op 5 februari bij de Passie gegeten met 4 personen.

Telefonisch gereserveerd, een goed contact. Wij hadden de ronde tafel gereserveerd.

Fantastisch eten en de bediening was perfect.

Kortom, we hebben heerlijk gegeten en aanrader voor iedereen die goed en gezellig willen eten.

34. We hadden gehoord dat Passie in andere handen was gekomen dus daar maar eens gaan eten met onze 8-jarige Xander.(criticus bij uitstek). Het interieur maakt een gezellige indruk en in combinatie met de professionaliteit van oa Ramon en het gastheerschap van de nieuwe eigenaar John voel je je snel thuis. Maar ja, praatjes vullen geen gaatjes dus eten. De kaart maakt een weloverwogen indruk. Voor elk wat wils. Goede salades die delicaat van smaak zijn en men verstaat de kunst van goede porties voor voorgerechten. Het hoofdgerecht is precies op maat, met een twist die je niet verwacht waardoor zelfs een eenvoudige (shannon) biefstuk iets bijzonders krijgt. Saus is af. Prima keuze in nagerechten, maw, heerlijk genoten en gegeten. En dan kom je terug he!

35. Vrijdag met twee vriendinnen gegeten bij restaurant Passie. Er is een ruime keuze aan gerechten. Er staat voor ieder wat wils op de kaart. Ik heb gekozen voor de hand gesneden carpaccio. Heerlijk! Als hoofdgerecht de biefstuk. Deze was heerlijk mals en perfect op smaak. Uit de desserts konden we niet kiezen dus werd er na overleg een combinatie van desserts voor ons gemaakt. Dit was geweldig. De bediening was zeer prettig. Niet te aanwezig, maar op het juiste moment in de buurt indien nodig. Als zeer prettig ervaren. We komen zeker snel terug bij restaurant Passie. Een echte aanrader voor Zoetermeer.

36. Job, Brenda en Sara

Echt heerlijk gegeten op een donderdagavond in januari. Aardige gastheer met een hele lange paardenstaart die met veel enthousiasme zijn gasten het naar het zin maakt.

Ruim voldoende keuze op de kaart, voor elke beurs. De shannon tournedos was voortreffelijk! Lekkere verrassing vooraf.

Een aanrader!

Groet van Job, Brenda en Sara.

37. Vorige week gegeten bij Passie, deze eigenaar begrijpt de wensen van de mensen. De corpulente kok maakt uitstekende gerechten met een heerlijke smaak. Kortom lekker gegeten. Het kaasplankje moet je geprobeerd hebben, zo lekker!

38. Gisteren heerlijk gegeten bij Passie.

Prima voor-, hoofd- en nagerecht. Goed formaat porties en lekkere wijn.

Correcte bediening, alhoewel wel iets te aanwezig.

Jammer dat het er zo rustig was, maar voor een maandagavond is dat wellicht niet vreemd.

Mijn moeder eet vegetarisch en komt er regelmatig. Toch kregen wij een niet-vegetarische amuse. Misschien iets te veel gevraagd, maar het was attent geweest als er voor haar een vegetarische amuse was geserveerd.

39. 11 januari 2011 wezen eten bij Passie. We werden zeer gastvrij ontvangen in het gezellig ingerichte restaurant. Een heerlijk aperitief werd ons aangeboden door de uiterst correcte en vriendelijke ober. De kaart is keurig verzorgd en biedt een prima keuze. Wij genoten van uitstekende voorgerechten en dito hoofgerechten. Vlees was prima gebraden en heerlijk mals. Na het hoofdgerecht trok onze zoon de aandacht van de ober met het vouwen van Lotusbloemen uit de servetten. We hebben genoten van een hele gezellige avond die we afsloten met een heerlijke cappuccino. We hebben al vaker bij Passie gegeten en zullen zeker weer terugkomen. Tip, zomers kan je er ook heerlijk eten op het buitenterras.

40. Passie om de gast een fijne en culinair goed ingevulde avond te bieden hebben wij vanavond ervaren. Zeer atente en gastvrije bediening. Het maandmenu met wijnarrangement was dik in orde, met de aantekening dat het tussengerecht qua portionering veel te groot was. Het hoofdgerecht (kogelbiefstuk van bijzonder rund) was perfect bereid. Het dessert hebben wij overgeslagen omdat wij beiden vol zaten. Kwaliteit/prijs verhouding geeft ons een prettig nageniet gevoel. Passie verdient meer aanloop dan er vanavond was. We gaan volgende week zondag ervaren of wij met een groter gezelschap net zo tevreden over onze ervaring kunnen schrijven als nu.

41. E. Middelkoop

Eten was erg lekker, service was goed. Was een leuk sfeervol restaurant en goed in de kerstsfeer opgezet. Het was een open bediening, alhoewel de bediening niet meteen met "je en jij" moet starten. Er schijnt nu een nieuwe eigenaar in te zitten, die het schijnbaar goed doet want het eten was lekker.

42. Recent bij het vernieuwde Passie gegeten. Prima ervaring zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijk gegeten en prima bediening!

43. Gisteren met 12 personen heerlijk gegeten. Ondanks 12 personen a la carte alles goed gelijk op tafel. Verhouding kwaliteit/ prijs goed.

Prima rekening gehouden met aanwezige kinderen.

Gezellige sfeer!

Eigenaren deden goed hun best om het iedereen naar de zin te maken.

Leuke avond gehad!

44. Prima gegeten met familie. We zijn eerder ook al eens bij Passie geweest, bij de vorige eigenaar, en we zijn tevreden met hoe de nieuwe eigenaren het restaurant runnen.

Het eten was van goede kwaliteit, ruime keus maar de prijzen zijn best hoog over het algemeen. Wel stonden er gerechten op de kaart in alle prijsklassen, dus je kunt ook goedkoop eten als je wilt.

De bediening was erg vriendelijk, misschien wat amicaal al hebben wij ons daar niet aan gestoord (maar pas op, het kan bij sommigen verkeerd vallen!). Wel hadden we het idee dat de bediening nog wat soepeler kon, waarschijnlijk nog niet zoveel horeca-ervaring.

Al met al een geslaagde avond, lekker eten en gezellige sfeer.

45. De vernieuwe Passie is werkelijk één groot succes.

Zeer vriendelijke bediening en overheerlijk eten.

Veel complimenten aan de koks en aan de gastheer.

Ga zo door!

Menig restaurant kan een voorbeeld aan Passie nemen.

Bedankt.

46. Henny & Aad

In één woord: een ramp!

Wij wisten niet dat er een nieuwe eigenaar was, maar gezien onze ervaringen met Passie leek dit geen probleem toen we bij binnenkomst ervan hoorden.

Een lang verhaal kort: we waren om 20.30 binnen, we hadden een reservering, we kregen om 22.15 ons eten. Er was totaal geen aandacht voor ons, water gevraagd, kwam niet; brood gevraagd omdat het zo lang duurde: we waren met zes en kregen 6 flinterdunne stukjes voor 4.50. Vragen naar nog wat brood erbij: weer 4.50.

Drankje van de zaak bleek gewoon op de bon te staan, eten was echt zéér onder de maat. We haden nog honger toen we klaar waren.

Dessert: de beloofde ijscoupe met walnoten en pecannoten: geen pecannoot te bekennen, een homp ijs van de supermarkt in een glas dat was 't. De bediening is uiterst miniem, de obers spreken je gelijk in de je-vorm aan, men weet van elkaar niet wat ze doen en zitten liever te geinen met gasten die ze blijkbaar kennen. De prijs is ook nog eens teveel. De koffie hebben we maar laten zitten.

Tot overmaat van ramp: je kan niet pinnen! En dat zeiden ze pas als je wilde afrekenen.

Wij kwamen graag, maar we komen nooit meer!

2,9
  47. Wij hebben een feest bijgewoond van vrienden in restaurant Passie. De sfeer was erg goed, mede door de entourage. We vonden het een knus restaurant. De bediening was uitstekend, erg vriendelijke obers. Het eten was heel lekker.

Onze complimenten aan John en Brenda, de gastheer- en vrouw.

48. Afgelopen maandag 15 november 2010 waren we voor een hernieuwde kennismaking weer in restaurant Passie. Aangezien er niet zo veel restaurants op maandag geopend zijn in Zoetermeer vonden wij dit een aangename verrassing toen wij dit in het Streekblad lazen. Groot compliment voor de keuken, want het eten en de wijn waren uitstekend van kwaliteit. Bij binnenkomst viel het me op hoe koud het was, de verwarming stond uit, kortom niet comfortabel. Ik vind als je prijzen als 15,95 voor een portie coquilles rekent en 9,95 voor carpaccio je op zijn minst voor fatsoenlijke servetten kunt zorgen ipv papieren servetten. Fles sourcy 6,95, flinke prijzen dus.

49. We hebben er heerlijk gegeten, het is zeer de moeite waard om ook met zakelijke relaties een hapje te eten. Eten was perfect, zeer vriendelijk ontvangst.

50. Heerlijk gegeten op 10 oktober jl. Hartelijke ontvangst en bediening. Eten was weer heerlijk. Je proeft dat zij alleen werken met verse ingredienten. En dat alles voor een zeer schappelijke prijs. Ik was er voor de vierde keer maar ik blijft het verrassend vinden.

51. s van vliet

Woensdag 5 oktober heerlijk gegeten.

Prima eten, vriendelijke bediening.

52. Het eten is van goede kwaliteit en wordt mooi opgediend. Het personeel is erg vriendelijk en alert. De sfeer is gezellig, knus maar ook wel hip. Je voelt je meteen thuis als je binnen komt.

53. hanneke en ron

Gisteren gegeten met vrienden in Passie. We kenden het van de bruiloft van onze dochter mei jl. Net als die dag hebben we weer genoten van het eten, de sfeer en de bediening. Een prima restaurant voor een avondje uit.

54. Afgelopen vrijdag met de zaak hier uit eten geweest en het was super! Lekker eten, goede sfeer, aardige bediening/ gastvrouw. Dus: 20X zeer tevreden!

55. We komen hier regelmatig. Het eten is uitstekend, verse producten en zeer gevarieerd. De bediening is vriendelijk.

Het is zeker geen straf om lang te tafelen, je zit voortreffelijk in de heerlijke stoelen.

56. Alle positieve recensies bleken waar te zijn. Het restaurant is gezellig, zeer gastvrij en het eten is overheerlijk!

57. We hebben hier vanavond heerlijk gegeten. Enthousiaste bediening. Je kunt zien dat ze met plezier werken. De gekozen gerechten waren stuk voor stuk heerlijk. We komen zeker snel een keer terug; een aanrader.

58. Verrassend knus, verrassend goede service en verrassend heerlijk eten! Prachtig opgemaakte borden, vriendelijk personeel en het allerlekkerste toetje ooit!

Dit is voor herhaling vatbaar!

59. Afgelopen zondag hebben mijn vriendinnen en ik een echte superavond bij restaurant Passie gehad! Op deze website lazen we goede recensies en aangezien we altijd in Zoetermeer afspreken (precies tussen onze woonplaatsen in) kwam dat goed uit.

Het is een superavond geworden omdat eigenlijk alle factoren super waren. Niet alleen het eten was heerlijk, ook de bediening was precies goed. Warm en vriendelijk, goede timing, gezellig praatje maar niet te opdringerig en voldoende tijd tussen de gerechten. Het restaurant is gezellig ingericht, er staan heerlijke stoelen waar je met gemak een avondje in door kunt brengen. En er is een eigen parkeerplaats. Je hebt daar echt het gevoel verwend te worden! Een amuse van het huis tussendoor en lekkere mini muffins bij de thee, het is net dat beetje extra. En ja, die overheerlijke parfait van witte chocolade was echt onvergetelijk als nagerecht!

Dit restaurant is echt een aanrader!

60. Na hier de eerste keer gegeten te hebben was ik verrast door dit restaurant. Het eten is zeer goed te noemen en de portie's zijn niet te klein maar gewoon goed. Dit beviel mij zeker, als je uit eten gaat is het eten zelf natuurlijk het belangrijkste. Maar dit zit zeker goed bij dit restaurant!

Nu ik hier inmiddels 4x heb gegeten is het eten nog steeds goed en verrassend en vind ik het altijd nog leuk om hier te eten. Er staat genoeg op de menukaart, dus het is zeker de moeite waard om nog eens terug te komen en wat anders uit te proberen!

Ik raad iedereen eens aan om hier te komen eten, de sfeer is super gezellig en het personeel maakt het echt helemaal compleet. Goede service, niet te lange wachttijden en kwaliteit staat voorop!

61. Zaterdag 19 september gingen we voor het eerst met ons gezin( 6 man) bij Passie eten. De sfeer en de inrichting is gezellig, de gastvrouw kwam meteen enthousiast met de kaart en wat te drinken opnemen. Ik ben geen culinair expert maar de gerechten waren m.i heerlijk en met grote zorgvuldigheid bereidt en werd er gebruik gemaakt van veel verse producten. De tijd tussen het volgende gerecht was goed, niet te lang en niet te kort. Bij de gerechten werd er zonodig uitleg gegeven en weten de kinderen inmiddels dat ze dat eerst vragen voor ze iets bestellen( de tapas waren veelal vis en dat was niet zo'n succes, maar wel heerlijk!) Voor een redelijk druk en gemaleerd gezin, hebben we er 3 uur gezeten zonder wanklank en bleef de gastvrouw en de andere bediening vriendelijk maar vooral gezellig! Toppie, doen we nog een keer.

62. René - Addy

We hebben hier nu 4 keer gegeten en het was voortreffelijk.

De sfeer was zeer romantisch en de gastvrouw was gezellig aanwezig en de bediening was perfect.

Complimenten voor de kok.

We zullen zeker vaker hier komen eten.

24 sept. 2010

63. Zaterdag 19 september 2010 vond de reunie plaats van ons Roparunteam (21 personen). Wij kijken dan altijd een film en zijn best luidruchtig, de aparte zaal was hiervoor uitermate geschikt, zo hebben andere gasten tenminste geen last van ons plezier. Van te voren alles goed doorgesproken met Anneke. Er werd goed meegedacht over de menuopbouw en eventuele wijzigingen in het menu werden tot op het laatste moment door haar voorgesteld, zodat met echt ieders wensen rekening werd gehouden.

De avond zelf verliep geweldig!. Een wijziging in ons programma voor de avond werd zonder problemen opgelost (tja, niet iedere keuken zegt spontaan dat het geen probleem is om het voorgerecht 45 minuten eerder op te dienen). De gerechten waren perfect en van de gasten alleen maar positieve geluiden. Mensen die dagelijks langs het restaurant rijden en er nog nooit waren geweest zeiden ‘ik wist echt niet dat het hierbinnen zo sfeervol was’. De gastvrijheid, het gevoel van verwend worden en de heerlijke gerechten hebben ervoor gezorgd dat aan het eind van de avond iedereen met een voldaan gevoel en een brede glimlach naar huis ging.

Medewerkers van Passie: bedankt!

Namens alle Roparunrunners van het ERA Contour Roparunteam.

64. Hans Schuurman

Wij hebben echt weer eens lekker gegeten in Passie!

65. Arthur en Kanta

We hebben in sept 2010 onze bruiloft bij Passie gevierd. Eerst met een groep gedineerd, aparte ruimte was gezellig ingericht, en eten en bediening was top.

Bij de ceremonie kwamen flink meer mensen dan verwacht, maar het personeel van Passie wist snel stoelen bij te zetten enz. Personeel is snel, hartelijk, gewoon erg goed, en doen het werk echt met passie.

66. Vriendelijke sfeer / gezellige entourage / prettige bediening en uitstekend gegeten.

Verhouding prijs / kwaliteit uitstekend.

We hebben er diverse gerechten gegeten / zeer aan te raden!

67. Zaterdag 4 september heerlijk met het gezin gegeten. De sfeer was er goed, de bediening ondanks onderbezetting fantastisch. Het was onze eerste keer, maar komen zeker terug. Alles was in balans. We kunnen niet wachten tot het winkelcentrum in Oosterheem klaar is, het grandcafe. Misschien serveren ze daar ook wel spekkoek bij de koffie, heerlijk.

68. Na een week hard studeren heb ik genoten met mijn vader van de sfeervolle ambiance met geweldige bediening en heerlijk eten. Er is veel aandacht besteed aan details en klantvriendelijkheid. Verser dan verse sashimi van top kwaliteit (leverancier Schmidt). Een geweldige manier om de week af te sluiten, zeker voor herhaling vatbaar!

69. Op zondag na een heerlijk weekeinde in de bossen, nog heerlijker gegeten bij Passie. Verrassende gerechten en leuke opmaak van de borden. Personeel zeer vriendelijk.

Hans Giezeman.

70. Bij restaurant Passie gegeten tijdens een familiefeest. Heerlijke Indische rijsttafel. Aandacht voor details al vanaf het begin. Je werd bijvoorbeeld opgewacht bij de deur en het portier van de auto wordt voor je opengemaakt. Vriendelijke bediening en dan komt op een gegeven moment het eten, erg belangrijk! Wat mij betreft een succes en een reden om terug te komen.

71. Zaterdagavond de 21e heerlijk gegeten!

Zelfs zo lekker dat twee van onze gasten twee desserts hebben genomen, omdat ze geen keuze konden maken.

Daarna nog van de koffie genoten in de loungebanken bij de voordeur.

We wilden gewoon niet naar huis, zo gezellig was het en zo waren we aan het genieten van de overheerlijke menu's!

Ga zo door, dan komen we zeker binnenkort weer terug.

72. Jan Hoogendoorn

Zaterdag 31 Aug.

32 Jaar getrouwd, dat werd een etentje bij,, Passie".

Met z'n allen een gezellige en vooral een heerlijke avond gehad. Anneke, onze complimenten het was voortreffelijk en de rosé smaakte de zondag heerlijk!

Corrie en Jan.

73. Frank en Nelly

Gisteren na lange tijd weer eens bij Passie gegeten. Het is ons goed bevallen, het eten smaakte prima, we hadden een gezellige avond. Anneke is een goede gastvrouw! De koffie met cointreau (van het huis) maakte het af...

74. Gisterenavond voor de derde maal bij Passie gegeten en wederom was het geheel uitstekend en dat vonden onze kinderen ook.

Terwijl ze tegenwoordig al veel gewend zijn.

Het was een zeer geslaagde avond.

Is het een grapje van de tweeling?

75. Herman en Truus

Op uitnodiging gisteravond bij "Passie " terechtgekomen.

Hele goede keus. Hebben er in een aangename sfeer heerlijk gegeten. Smaak en presentatie verdienen wat ons betreft een grote pluim. Komen hier zeker terug.

76. Vorige week zondag overheerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Het eten was zeer smakelijk en mooi opgemaakt. Ook de hapjes van het huis waren een leuke bijkomstigheid.

Zeker een aanrader!

Anneke, zodra de tweeling geboren is komen we weer bij je terug hoor!

Groetjes Suzanne & Italo.

77. Op 20/8/10 uitstekend en naar volle tevredenheid gegeten en gedronken. De gerechten waren niet alleen erg smakelijk, maar ook met aandacht opgemaakt. De ruime persoonlijke aandacht van Anneke, als gastvrouw, is een voorbeeld voor vele restaurants en daarin hebben we ruime ervaring.

Uitstekende parkeergelegenheid. Kortom, Passie ziet ons terug en we zullen onze positieve ervaring opnieuw uitdragen.

78. Heb vorige week voortreffelijk gegeten bij dit gezellige en gastvrije reaturant. Werkelijk een aanwinst voor Zoetermeer!

De kaart toont traditionele gerechten die op een verrassende manier zijn klaargemaakt.

De bediening is heel professioneel en de gastvrouw uiterst charmant en vriendelijk. Waar vind je dit nog?

Een aboslute aanrader!

79. Vorige week heerlijk gegeten met 2 vriendinnen bij dit restaurant. Redelijk uitgebreide kaart, voor ieder wat wils. Wij hebben alledrie heerlijk gegeten en de bediening was ook erg vriendelijk. Wij gaan zeker nog een keer terug.

80. joke en jan

Gisteravond met 3 personen gegeten in Passie. Weer een nieuwe kaart met leuke keuzemogelijkheden. De keuken heeft ons niet teleurgesteld. We hebben uitstekend gegeten. Ook hulde aan de gastvrouw: zeer vriendelijke en attente bediening.

Kortom: de mensen van Passie hebben passie. Ga zo door.

81. Een goede prijs/kwaliteitverhouding. Van de buitenkant ziet het restaurant er niet zo gezellig uit maar binnen is het sfeervol ingericht en je hebt geen last van het drukke verkeer.

82. Hans Dekker

Op 8 augustus (wederom) heerlijk gegeten bij Passie.

Uitstekend restaurant. Zorgvuldig bereid eten en smaakvolle presentatie. Informele maar uiterst correcte bediening.

83. Mijn moeder en ik hebben op 5 augustus voortreffelijk gegeten in restaurant Passie. Goede bediening. Gezellig en gastvrij restaurant op een mooie locatie. De menu´s zijn goed en betaalbaar. Wij komen dan ook zeker nog eens terug.

84. Op 1 augustus 2010 zochten we een geschikte lokatie om ons 24-jarig samenzijn te vieren. Het werd restaurant "Passie" in Zoetermeer. "Passie" klonk in naam al toepasselijk. De entree en entourage zag er ook passievol uit en de menukeuze was rijkelijk en beloofde veel. "Passie" doet haar naam eer aan, zowel qua aankleding; ontvangst; bediening; keuken; sfeer. Wij hebben passievol genoten en komen zeer zeker vaker hier eten. Chapeau!

85. Edward en Richard

Leuke kennismaking, zeer gastvrij en heerlijk gegeten! Gezellig en avondvullend. Voor herhaling vatbaar... Hartelijk dank en veel succes!

86. Sinds een half jaar gaan we weer regelmatig bij Passie eten. Met z'n tweeën of met het gezin. We hebben het altijd naar ons zin. Er hangt een ongedwongen sfeer, het eten is prima en de bediening is attent, accuraat en goed. Gewoon een aanrader voor samen of om met je gezin naar toe te gaan.

87. Wij hebben hier heerlijk gegeten, de prijzen zijn normaal en de gerechten met verse groenten en prima kwaliteit vlees. De bediening is prettig en gezellig. Gelukkig niet zo'n groot restaurant, dit is meer 'cosy'. Enige min-puntje: beetje warme atmosfeer, misschien een airco plaatsen in de zomer? Doet niks af aan de kwaliteit. Wat een verademing dat ik gewoon leidingwater kon vragen voor bij de drankjes. En ja, we komen nog wel eens terug hoor!

88. Wat een super avond....hier is uit eten een avond uit....de sfeer.....de gerechten....de bediening...en de ambiance in een woord geweldig.....kom hier zeker weer........

89. Mijn man en ik eten regelmatig bij Passie.

Het eten is daar erg goed en lekker. De bediening erg vriendelijk en attent. Het is aardig als men weet dat je er al eerder hebt gegeten en een teken van herkenning geeft.

Ikzelf ben vegetariër en hier wordt altijd rekening meegehouden. Dus ook de spontaan gekregen amuse is een vegetarische variant (en lekker!).

De sfeer en de aankleding in het restaurant is ook gezellig.

Wij komen zeker vaker terug!

90. Vanavond (31/7) weer heerlijk gegeten bij Passie.

Bediening was zoals altijd weer gezellig en goed.

Het eten was ook weer zoals altijd, dus goed en lekker.

Tot de volgende keer weer.

91. fam. van winden

Vanavond waren wij uit eten bij Passie met 6 personen.

Het restaurant is sfeervol ingericht.

De bediening was vriendelijk en goed.

Als voorgerecht hadden wij allen de tapas gekozen, deze was bijzonder uitgebreid en smaakvol.

De hoofdgerechten waren goed en voorzien van verse garnituur en mooi gepresenteerd, wat ik miste was een schaaltje sla.

Verder hebben we het gezellig gehad en zouden het restaurant zeker aanraden.

92. fam van der Burg

Heerlijk gegeten en gedronken. Wij waren er met 6 personen. Uitstekende en prettige persoonlijke bediening, verrassende gerechten. Vooral de tapas waren erg lekker en gevarieerd.

93. Uitstekende schotels.

Prettige sfeer met goede stoelen.

Charmante bediening.

Een aanrader.

94. Gisteravond hebben wij bij Passie gegeten.

Het was overheerlijk, voorgerecht fingerfood is echt een aanrader!

Hoofdgerechten tournedos en lamsrack-lamsstoofpotje, beiden supermals!

Nagerecht trio chocolade, heel lekker! Creme-brulee (ik heb ze lekkerder gegeten, het miste de lekkere nasmaak.)

Verder vriendelijke bediening en heel fijn meubilair.

Conclusie: na een lekker bakje koffie en een rekening van €125,- zijn we weer tevreden en met rond buikje naar huis gegaan. Voor ons voor herhaling vatbaar!

95. Bob 7 punten

Gisteren bij mijn bezoek aan Zoetermeer weer met drie personen bij Passie gegeten. De kwaliteit is prima en de bediening is bijzonder goed. Het personeel (Anneke deze keer) doet hun werk merkbaar met plezier, vriendelijk en spontaan.

Tot een volgende keer, Bob.

96. Afgelopen zondag 18 juli hebben mijn vriend en ik hier gegeten met mijn vader en zijn vriendin.

Het eten was heerlijk en de bediening heel goed en vriendelijk.

Het kwam ons aan niets te kort :).

Bedankt!

97. Zaterdag 17 juli samen met vrienden (Bread en An). Het initiatief en deze aanrader kwam van An en Bread (woonachtig in Zoetermeer).

Het resultaat was prima, bediening was naar behoren. De gerechten waren van uitstekende kwaliteit en zeker voor herhaling vatbaar. We hebben in ieder geval een prima avond gehad.

Crescendo and good luck.

98. Zojuist hebben wij uitstekend gegeten op het terras bij Passie.

De sfeer is goed, eten is heerlijk en een uiterst vriendelijke gastvrouw!

Kortom: voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen.

99. Rob en Els

Gisteravond (weer) bij de Passie wezen eten met z'n vieren, dat is en blijft een feestje. Bediening is geweldig, niets is teveel. Het eten voortreffelijk. Kortom, een aanrader.

100. Heerlijk gegeten. Lekker buiten in het zonnetje. De bediening was uitstekend. Het eten was goed bereid en prima qua portionering.

Volgende pagina