Restaurant De Sniep in Zoetermeer

Eigen gratis parkeerplaats voor de deur.

• OV

Bus 365 stopt voor de deur. Randstadrail op 5 minuten loopafstand.

• Halal

1203299786 56
1346731902 76
1501197257 71

1. rene kiebert

Spijtig genoeg is er geen menukaart meer, de keuze blijft nu beperkt: 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten, idem vwb dessert.
    Het zijn géén liflafjes, maar keurig verzorgde maaltijden, helaas géén verassingen, maar gewoon degelijk.

6,7
  2. koen

3. Het eten was heerlijk, de bediening matig. De details worden over het hoofd gezien. Zet geen stagiaires in… serveer een bonbonnetje bij de koffie… help in de garderobe… we voelde ons niet echt gezien.

4. Vorig jaar waren we in de Sniep en daar hadden we alle vier geen herinnering aan. Geen goede, maar ook geen slechte. Alleen dat we de ruimte wat donker vonden.

Deze keer gingen we alle vier positief verrast naar huis. De kaart was leuk met genoeg keus, niet te weinig maar zeker niet teveel. Vooral dat laatste gebeurt te vaak. De gerechten waren afwisselend, kwamen mooi opgemaakt op tafel en smaakten heerlijk, zonder uitzondering. Eventuele vragen (wat is ook al weer hete bliksem?) konden beantwoord worden. We kregen ongevraagd een extra dessertbordje zodat we het toetje konden delen. En de rekening viel mee. Ik zou niet weten of er muziek op stond, maar die hebben we dus óf niet gemist noch stond ie te hard. Ook prima dus. Het enige opletpuntje: wij zijn er (nog?) niet aan gewend dat na binnenkomst gevraagd wordt wat jullie willen drinken. Wij zijn van de U-generatie.

5. van angelen

Zeer mooi hotel en kamers. Eten in de ochtend was super lekker vers en veel keus. En zeer vriendelijk personeel.

Zeker voor herhaling vatbaar

6. J.Osenga.

22 oktober 2016 hebben wij gedineerd bij restaurant De Sniep met 10 personen en dit is ons erg tegengevallen voor een restaurant met 4 sterren! We moesten overal om vragen waar blijft de wijn, het water, mandjes met brood, alles duurde even lang. Wij hadden als hoofdgerecht o.a. Ribeye besteld, doch kregen entrecote geserveerd die erg taai bleek. Waarom geen verse groente, frites, of een salade overal moest je om vragen. Laatste keer naar de Sniep geweest.

7. AG 20 punten

Ambiance is fraai, kwaliteit van het eten is heel matig. Oud-Hollandse kwaliteit. Voor mij eens, maar niet weer.

8. Ria 2269 punten

Ons 22ste jaar samen hier met een etentje gevierd.

Door omstandigheden kwamen we apart aan, en werd ik alvast aan een tafel gezet. Ik koos een tafel in de hoek, maar deze tafel was niet gedekt, andere tafels wel. Drinken werd opgenomen, en ik wachtte het rustig af.
    Pas toen mijn partner arriveerde werd er gevraagd of we een hapje kwamen eten, en werden de spullen gehaald om de tafel te dekken. Alsof ik die vraag niet kon beantwoorden, ik zat er al een half uur.

Als voorgerecht koos ik een warm voorgerecht: Huisgemaakte kaassoufflés van boerentruffelkaas.
    Mijn partner koos voor een hoofdgerecht als voorgerecht: de "sniep" salade zonder kappertjes en met de dressing apart.

Helaas bleken de kaassoufflés lauw te zijn i.p.v. warm/loeiheet, maar de "sniep" salade was volgens mijn partner erg goed. Toen bij de bediening iets gezegd werd over de lauwe kaassoufflés gaf ze aan dat de soufflés altijd lauw geserveerd worden. Nou, als dat zo gebruikelijk is, zet dat dan op de kaart, ik verwacht van kaassoufflés dat ze zo heet zijn dat je kaasslierten krijgt!

Onze hoofdgerechten waren: de "sniep" salade (voor mij) en de Daddy entrecote medium well done met een extra portie doorgebakken friet voor mijn partner.
    Alles ging mis bij het hoofdgerecht:
    1) bij de "sniep" salade waren ze de parmezaanse kaas vergeten
    2) de entrecote was rare, bloed droop eruit
    3) de frietjes waren nog erg bleek en zeer zeker niet krokant

Dit aangegeven bij de bediening en alles werd weer meegenomen naar de keuken.

Niet veel later werd de "sniep" salade gebracht, terwijl mijn partner nog op zijn eten moest wachten. Omdat mijn salade warm vlees bevatte wilde ik dat ook niet koud laten worden, dus ben ik alvast gaan eten. Ook niet erg leuk zo in je eentje te eten, maar het zij zo. Overigens was er niet veel kip te bekennen in mijn salade, terwijl bij het exemplaar van mijn partner er een hele hoop kip op zat.

Niet veel later was zijn eten er ook. Ze hadden hetzelfde stuk vlees (dat horizontaal doormidden was gesneden) nogmaals op de gril gedaan, en nu was de ene helft iets te ver door gebakken en de andere helft was veel te ver doorgebakken. Het leek net schoenleer. De friet was nu goed doorbakken, maar ze hadden hetzelfde bakje mayonaise erbij laten staan, waar al een keer in gedipt was toen ze hem de eerste keer kwamen brengen. De aardappelgratin die bij de entrecote zat die bleek nog halfrauw te zijn, en de aardappelpuree smaakte naar aarde. het leek wel een haastklus.

Bij de bediening aangegeven dat we zwaar teleurgesteld zijn, en dit niet verwachten van een restaurant met zo'n reputatie. En maar snel om de rekening gevraagd.

Als compensatie waren er twee drankjes en de kosten voor de friet van de rekening afgehaald. Zwaar teleurstellende jubileumdineetje, en we zullen niet snel meer een keer bij de Sniep gaan eten.

4,5
  9. Op dinsdag 29 september 5-gangen menu gekozen met voor iedere gang een ruime keuzemogelijkheid en heerlijk ervan genoten met voldoende tijd tussen de gerechten in. Prima wijn en koud biertje. De spoom was ook voortreffelijk. Het geheel was ruim voldoende om je maag te vullen. Bediening, zowel vast als in opleiding, is perfect en informeert regelmatig of alles naar wens is. Bij het afrekenen de gastvrouw ook mijn complimenten overgemaakt. De sfeer is ook geweldig. ik raad het andere mensen zeker aan om daar eens te gaan lunchen of dineren!

10. ben 444 punten

Met groep van ongeveer 40 man gegeten. Het voorgerecht, gerookte zalm, bestond uit vier 1mm dikke 3 cm lange plakjes met beetje sla, verder niks. Het hoofdgerecht was 2 kleine stukjes varkenshaas met een klein stukje tortilla en toen wij het na 20 minuten op hadden, kwam er plots patat. Ik had de huiswijn die nergens naar smaakte in een glas waar de kalkaanslag nog opzat. Hoewel ik een tweede glas wijn heb besteld, is dat nooit gekomen.
    Geen aanrader.

4,3
  11. P. van Duivenbode

Op 21 december 2013 ons 40-jarig huwelijksfeest gevierd met 30 gasten. De totale verzorging was werkelijk top. Een zeer goed 6-gangen menu, Mooie samenstellingen van het eten. Mooie locatie en een zeer attente en vriendelijke bediening. Tussendoor vroeg de bediening regelmatig of het naar onze zin was. Beide zalen, die we gebruikten, straalden een zeer warm aangeklede kerstsfeer uit. Van onze gasten kregen we niets anders dan positieve reacties, zoals alles was lekker en dit had ik voor geen prijs willen missen. Na afloop bleek de bestelde taxi niet op te komen dagen. Door één van de medewerkers werd spontaan aangeboden ons naar huis te brengen. Dankzij jullie is deze dag voor ons zeer geslaagd. Veel dank daarvoor!

12. ton van rijswijk

13. Met een groep van 10 personen goed gegeten. Maar wat duurde het lang allemaal. Tussen voor - en hoofdgerecht zat 1 uur. Regelmatig was er een drankje vergeten en moesten we er nog eens om vragen. Het excuus was dat het erg druk was. Plannen heet dat bij ons.

14. Voor een 3,5*** restaurant vonden wij dit onder de maat. Houten tafeltje (buiten)zonder een placemat of een kleedje doet niet echt eer aan dit niveau. Niveau van de bediening was ook beslist geen 3,5*** waard.
    Ze waren overigens wel vriendelijk. Het eten was zeker niet slecht, maar prijs/kwaliteit gaven wij een 6-.
    De locatie is overigens fraai, zowel binnen als buiten.

15. Je kan lekker ontspannen eten bij de Sniep. Ook het personeel is vriendelijk. Alleen... Als je heel strikt kijkt is het niet geheel volgens etiquettes.
    Porties van t 4 gangen menu zijn bij elkaar ook nog wel fors. Kortom, met een gevulde maag naar huis!

16. Vrijdag 17 aug 2012 zijn we in de sniep getrouwd! We hebben onze hele dag hier gevierd. vanaf de ceremonie tot ontbijt de volgende ochtend. en we zijn zooooo tevreden. tijdens de ceremonie was de eigenaar koen super hulpvaardig en vriendelijk. het was deze dag heel erg warm, dus tussendoor werd er water geserveerd voor onze gasten. er werd echt goed voor ons en onze gasten gezorgd. het diner was goed en lekker. goede timing tussen de gangen. ze trokken niet je bord onder je neus vandaan, maar je hoefde ook niet lang te wachten tot de volgende gang. heel fijn vonden we dat! tijdens de feestavond was de service uitstekend. niemand heeft droog gestaan. zowel met de drank als met de hapjes!

Daarna zijn we heerlijk gaan slapen in het hotel met nog 14 van onze gasten. heerlijk geslapen, ook onze gasten. iedereen was er over uit. wat een mooie kamers zeg!
    daarna volgende het ontbijt. prima ontbijt, goede service. de eigenaar kwam nog even gezellig met ons kletsen! echt super.
    achteraf kwam de rekening. we vielen byna van onze stoel! bizar zoo weinig. we hebben voor ons huwelijk echt heel veel trouwlokaties gezien en bezocht en offertes opgevraagd, maar dat kwam er wat betreft prijs niet in de buurt.

De prijs is echt heel laag als je kijkt naar verhouding wat we gekregen hebben!!

Het klinkt misschien een beetje te positief, maar we kunnen er echt niks anders van maken! wil je een onvergetelijke huwelijksdag of voor een andere aangelegenheid? ga dan naar de sniep. zij zorgen echt ervoor dat je dat nooit meer vergeet!!!!

17. yvonne en han

Afgelopen vrijdag trouwden onze dochter en schoonzoon.
    wat een geweldige locatie, sfeer en prima diner.De service was geweldig en de bediening zeer vriendelijk.prima locatie voor feesten en vieringen!bedankt!

18. Danielle

Gister heerlijk bij de Sniep gegeten. Leuk restaurant, lekker gegeten en vriendelijke bediening.
    Het was een gezellig avondje uit.

19. Wat een slecht restaurant. Gezellig met de familie eten zit hier echt niet in.
    18u15 aan tafel met 10 personen. De jongen van de bediening stelde zich niet voor. We moesten vragen wat het speciale menu was. Toen ging hij een beetje in zichzelf brabbelen. We moesten vragen of het wat harder kon, omdat niemand hem verstond. Hij zei het zo : voorgerecht vis. hoofd vlees en dessert verrassing (zo ging het ongeveer) Diep triest! Alle vragen over het menu ging hij weer terug naar de bar om het opnieuw te vragen. De jongen kwam de gerechten opnemen (schreef niks op) alles uit het hoofd) Dat gaat al niet goed, dachten we al. Komt hij later terug. Computerbonnetje uit de printer is er niet uitgekomen (was een slechte smoes om te zeggen dat je de helft bent vergeten).
    Om 19,45 kwamen de voorgerechten. Uitgehongerd na 4 mandjes stokbrood opgegeten te hebben. Er waren 2 vegetarische salades waar ze vis hadden in gedaan. Dus die konden terug. Excuses aangeboden paar minuten later 2 nieuwe salades vol met geitenkaas. Ja dat hadden we ook niet besteld. We wilden gewoon 2 vegetarische salades die op de kaart stonden. Weer terug. Ik heb gelijk maar gezegd dat ze het hoofdgerecht konden maken anders kwam het pas over 2 uur. We moesten continue vragen of we nog wat mochten drinken. Als we bijvoorbeeld iets vroegen moesten we het eerst 2 keer vragen, bij de derde keer liep ik naar de bar om te vragen of het eraan kwam. Als hij nou naar ons toe kwam en zei dat het er aan kwam dan wisten we dat maar nu zei hij niks en ging hij andere dingen doen.
    Dit is voor de derde keer dat de Sniep ons zwaar tegen viel. Het duurt elke keer zolang voor dat je je eten krijgt. En dan die smoesjes. Zeg gewoon dat er fouten zijn gemaakt. Bied je excuses aan klaar maar ga niet dingen lopen verzinnen die er niet zijn.
    Roland Dorst

20. Prima: is aan te bevelen!
    Mooie gerechten en dito opmaak: creatief.
    Nette en voorkomende bediening.
    Rustige en prettige sfeer: geen opdringerige muziek

21. Een onverwacht verblijf in het weekend. Alleen geslapen en ontbeten. De bedden zjjn top, het ontbijt goed verzorgd met verse sapjes en warme broodjes. Even weg van de grote slaapfabrieken. Dit was leuk en persoonlijk. Een fijne plek temidden van de drukke randstad.
    Koos en Rineke Antwerpen.

22. Recentelijk gevierd dat ik 50 ben geworden. Circa 75 gasten en met DJ Ed. Prima avond van begin tot eind. Je voelt je welkom en je voelt je gast. Heel belangrijk. Ik ga ook vaak zakelijk eten in de Sniep, zowel lunch als diner. Is gewoon prima. Van de buitenkant ziet het er chic uit. je denkt zelfs dat erg duur is. Dat is niet zo. En nu met hotel erbij helemaal top. Waar kan je nog eens met vrienden eten, lekker drinken en lopend naar je hotel. Een bekeuring is duurder. De andere dag ontbijten en weg. Aanrader. Ook zakelijk en ook door de week. veel plezier.

23. Nel Van Keeken

24. Ik heb gister bij de sniep gegeten en ben daar blijven slapen, ik mag wel zeggen dat ik super lekker gegeten heb { leuke nieuwe kaart } maar het slapen was helemaal top goede bedden mooie kamer. Kan het zeker aanbevelen. Bedankt voor het leuke verblijf.

25. Een prachtig pand met een sfeervolle uitstraling. Bediening liet echter te wensen over. De kaart kwam pas nadat we er zelf na 20 min. om vroegen. Toen weer lang wachten en we hebben zelf maar om een mandje brood gevraagd want dat wordt niet als welkom aangeboden. Alle voorgerechten waren afzonderlijk bagger zout. Tussen voor- en hoofdgerecht moesten we ruim 45 min. wachten. uiteindelijk zijn we gaan vragen of de bestelling nog wel doorgekomen was. Het hoofdgerecht was weer erg zout. Je bent dus verplicht erg veel te drinken. De borden waren niet leuk opgemaakt en je moet alles als suplement apart bestellen, zowel de frites als groenten en de salade. Zelfs geen gezellig toefje sla op je bord bij het hoofdgerecht. Het personeel was erg laks en had alleen oog voor vaste gasten. We grapten nog met elkaar dat we letterlijk in het verdomhoekje zaten. We eten vaak buiten de deur dus kunnen goed vergelijken. We koken zelf ook erg graag en goed dus hier zien ze ons niet meer terug. Een friettent had meer voldoening gegeven qua prijs kwaliteitverhouding.

26. Afgelopen weekend wezen eten in de Sniep. Wat ons bij binnenkomst opviel was de vriendelijke ontvangst en de gemoedelijke sfeer. Toen we de menukaart kregen werd het zowaar nog moeilijk om te kiezen. Wat een hoop leuke dingen. Uiteindelijk ben ik voor de pate en croute gegaan en mijn vriendin voor de gemarineerde heilbot. En dit waren pas de voorgerechten. De rest moest nog volgen. Heerlijk gegeten. Samen met de sommelier een wijn uitgekozen die toch bij onze gevarieerde gerechten past. Leuke bediening en een heerlijke avond.

27. Een verrassingsmenu met de eigenaar besproken, alleen kleine hapjes was het verzoek en daarbij de passende wijnen. Nu, de kok heeft het uitstekend gedaan, we waren met z'n twee en kregen na elkaar ongeveer 10 bordjes (met 2 vorkjes uiteraard) met verschillende gerechtjes. Een compliment.

28. Goede sfeervolle locatie waar ik mijn 40 jarig jubileum met collega's en gezin gevierd heb. In totaal 35 personen. Prettige vriendelijke bediening en goede kwaliteit van de gerechten.

29. Bezoek aan restaurant de Sniep.

Op donderdag 26 mei l.l. hebben wij met genoegen onze huwelijksverjaardag hier mogen vieren.

Het eerste wat opvalt in dit semi-klassieke restaurant, is de rust en de hartelijke ontvangst door de twee aanwezige hostessen, Daniëlle en Nienke.

Deze dames zorgen voor de uitvoering van de reservering op een dusdanige wijze, dat je mérkt, dat de staf ze gerust alles uit handen durft te geven.

Smaakvol, afgescheiden plaatsje, mét extra roos voor deze gelegenheid en een "van het huis" aangeboden spoom i.p.v. de inmiddels wat gewone champagnedronk.

In alle rust wordt, en niet op een drafje, zoals elders nog al eens voorkomt, het Sniep 4-gangen menu toegelicht door Nienke. Dààr waren wij onmiddellijk voor gezwicht.......

Vooraf een visgerechtje met markreel erin verwerkt, gegarneerd met pijnboompitten en diverse niet nader te onderkennen, goed gekozen ingrediënten. Koud geserveerd, niet té, maar zò dat de vis volledig tot zijn recht kwam.

Als volgende kwam een duivenborstje, zacht en nog enigszins rosé. Een waar genot, al vond mijn echtgenote het zielig voor het duifje. Ik vond het een eer voor het beestje, want het sierde de tafel!

Als hoofgericht beviel mijn disgenote de mooie tournedos uitstekend en ondanks de min of meer "vaste" samenstelling kon ik gewoon in plaats daarvan een gebakken eendenborst-filet nemen. Prachtig van kleur en..... vooral niet te droog.

Flexibiliteit bestaat dus ook nog!

Het geheel onder de waakzame, onopvallende aanwezigheid van de dames, die bij toerbeurt voorbij "zweefden".
    Als sluitstuk werd een omelet Syberiënne geserveerd, die er inderdaad als een kleine opgemaakte iglo uitzag. Als niet-ijseter, kon ik hierover niet echt een oordeel geven, maar op het gezicht tegenover mij, zag ik een glundering!

Als wijnarangement werd ons door de volleerde Sommelier(e) Nienke, op haar eigen advies, bij iedere gang een passende wijn geserveerd, niet nadat zij op verrassend deskundige wijze, mij méér informatie over iedere soort gaf, dan ik had kunnen vermoeden.

Niet alleen culinair een heel geslaagde avond, maar zelfs erg prettig, informatief over de ruime sortering wijn, die men er te bieden heeft.

Méér dan voldaan, was het smakelijke kopje koffie juist voldoende en onderstreepte het succes van de avond.

Onze dank aan de dames en de complimenten aan koks en staf, voor deze heerlijke en stijlvolle avond.

Th Verheggen en echtgenote.

30. Gert 7 punten

Wij hebben er vanavond gegeten. Erg smakelijk, porties zouden iets groter mogen zijn. Goede producten, goede smaak. Geen sterrenrestaurant maar wel gewoon uitermate smaakvol. Zeker waard om nog eens terug te komen!

31. Ik heb nu 4x bij de Sniep gegeten en elke keer meer dan prima gegeten. Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. De Gast vrouw/heer behandelde ons elke keer zeer correct, je merkt dat ze een horeca opleiding hebben gehad. Je wordt net ontvangen met een broodje en wat smeersels (staat niet op de rekening).
    Evt een karaf water kan gewoon normaal geserveerd worden (staat ook niet op de rekening, tenzij je wellicht verder niets drinkt, maar een mooie fles wijn hoort bij zulk eten) en bij de koffie wat lekkere zoetigheden. Al met al een perfecte avond uit waar je rustig vrienden of relaties mee naar toe kan nemen.

Van plan om morgen weer te gaan eten en ben benieuwd of ze aan de verwachtingen blijven voldoen.

32. Een tijdje geleden gegeten bij restaurant De Sniep.

Het cijfer 7,1 verdienen zij absoluut niet!

De gastvrouw, tevens soort van sommelier, vertelde over de wijnen maar wij hadden het idee dat we er zelf veel meer van wisten. Ze kletste maar wat.

Het eten verder was goed, niet uitmuntend maar goed. Voor die prijs kun je natuurlijk ook geen sterrendiner verwachten.

We hebben het verrassingsmenu genuttigd, ook al was dit niet echt een verrassing, want we wisten wat we zouden krijgen.

De gastvrouw liet de hele tijd lang op zich wachten en kwam chaotisch en gestressd over, niet bepaald een ontspannen sfeertje dus.
    Er liepen nog 2 andere dames, zij waren wel heel erg leuk!

Al met al, eten was goed, niets over te zeggen maar de gastvrouw heeft het voor ons echt verpest.

33. Vorig weekend hebben we echt heerlijk gegeten bij Restaurant de Sniep. Het was voor ons de eerste keer dat we daar hebben gedineerd en we komen zeker terug! Het personeel was zeer vriendelijk en er hangt een gezellige ontspannen sfeer.

Dit restaurant is zeker een aanrader!

34. Kortgeleden hebben mijn vrouw en ik gegeten bij restaurant de Sniep. Het was uitmuntend.
    Op de kwaliteit van ons (viergangen) menu was niets aan te merken, was zelfs creatief te noemen.
    Het personeel heeft ons niet laten wachten, kortom, voor ons was het perfect.

35. GH 16 punten

Ik heb dit weekend bij de Sniep gegeten, nadat we erachter kwamen dat het helemaal niet bijzonder duur is daar.
    Heerlijk gegeten, smakelijk menu, bijzonder vriendelijk personeel.
    Echt een heel gangbaar restaurant waar je voor de deur kan parkeren.

36. Ruud & Mirte van G.

Afgelopen zaterdag weer verrassend heerlijk kunnen dineren in Restaurant de Sniep, de bediening was zoals altijd zeer vriendelijk vlot en attent en zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak. Na onze keuzes voor het diner gemaakt te hebben werd er een bijpassend wijnarrangement voor ons opgesteld, dit alles voor zeer schappelijke prijzen en kwalitatief buitengewoon goede wijnen!

Het heeft ons zeer gesmaakt, bij deze willen wij de Sniep van harte bedanken voor deze onvergetelijke avond!

We komen zeker snel terug!

37. De Sniep is een bezoek waard, prachtig restaurant met een mooie tuin, We hebben in de tuin een drankje gedronken en de kaart bekeken, ze vertellen ook het dagmenu aan tafel. We hebben het 4 gangen menu genomen, dit was werkelijk geweldig met een mooie combinatie van vis en vlees, een wijnarrangement erbij. Het was Top en de rekening viel heel erg mee.

38. Ambiance ok, goede ontvangst, de crew had haast, nog bezig aan het apperatief werd de eerste gang opgediend en de wijn geschonken. Gold ook voor opvolgende gangen. Er werd niet gevraagd hoe we de Entrecot wilden, was iets te gaar. Water voor € 5.5, we vergaten te vragen om een karaf, waarom vraagt de bediening er niet naar.

5,5
  39. greet spetter

Goedendag
    Allemaal super bedankt voor de geweldige avond.
    Service van onze zaal hostess was top, het ontbrak ons aan niets. Het eten was super lekker en veel. We ploften bijna toen we weggingen.
    Het moordspel was erg leuk.
    Bedankt voor alles

40. Ik heb met vrienden bij de Sniep gegeten. Het was erg goed en gezellig zeker voor herhaling vatbaar.

5,9
  41. Wat een afknapper als je met een gezin komt. (7 personen)zeer onvriendelijk toen maar naar Hofstede Meerzicht gegaan

3,6
  42. Heel op tijd gereserveerd voor 14 personen in de serre en dit paar weken vantevoren nog telefonisch bevestigd gekregen. Serre kregen wij niet, maar een groter gezelschap wel. Het duurde ook allemaal erg lang. Met 5 kinderen er minstens 4 uur gezeten. Wij komen er niet meer, ze houden zich niet aan de afspraak.

43. n van der Bijl

prachtige locatie,hadden hoge verwachtingen,viel enigszins tegen.kwaliteit 4 gangen diner was matig.entrecote viel tegen.

Muziek keuze was niet gepast

44. Ed Henderson

Tweemaal gedineerd bij De Sniep. Laatste keer met 32 gasten. Fantastisch 6-gangen diner, uitstekende bediening, sfeervol.
    Een restaurant om zeker terug te gaan.

45. Redelijke kwaliteit. Maar als er grote partijen zijn kan de keuken de drukte niet aan.