Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zoetermeer verdeeld zijn.

1. Internationaal Zoetermeer

Vriendelijke bediening. Het blijft en goed en heel lekker eten. Kwaliteit top

2. Internationaal Zoetermeer

Verrassend concept. Ruime keuze aan gerechten. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Kwaliteit en opmaak van de gerechten is goed. Mag qua smaaksensaties iets spannender. Bediening heel vriendelijk, kundig en attent. Aanrader

3. Heel tevreden over Bella Torino
    Afgelopen zaterdag hebben we heerlijk gegeten in dit restaurant. De bediening was vriendelijk en ondanks de drukte goed op tempo. Vooraf hadden we melanzana en carpaccio; beiden mooi opgemaakt en smaakvol. Daarna pizza vitello tonnato, een echte aanrader! En gegrilde zalm, lekker sappig, met goed gegaarde groenten. Huisgemaakte tiramisu toe, was ons avondje compleet. Tip van de bediening; glaasje pinot grigio uit sicillie was voortreffelijk. Tot snel!

4. Heerlijk eten bij Bijou. We komen er bijna wekelijks en het is altijd gastvrij en goed verzorgd.
    Ruime keuze, ook in vegetarische gerechten.

5. Thérèse Gordijn

Al meerdere keren gegeten, altijd goed en lekker. Goede bediening, vriendelijke medewerkers/sters. We komen hier zeker terug.

6. Internationaal Zoetermeer

Heerlijk gegeten en gedronken. Personeel is super vriendelijk en het eten is echt fantastisch.

7. Valérie

8. Mokrane

9. C Evers

Gisteren mijn verjaardag gevierd met 8 volwassen en 4 kleinkinderen. Gezellig gebowld en heerlijk gegeten in de serre.
    Goed verzorgd en aardig personeel.
    Alleen jammer dat t terras nog niet open was, wel de speeltuin.

10. Mariska

Kwaliteit van het eten prima maar service en bediening slecht. Tafel was niet klaar, meer dan 30 minuten op drinken moeten wachten, 45 minuten op sushi moeten wachten, was er erg warm.

11. Bloemen

12. Bloemen

13. Annemieke

De gerechten waren redelijk tot goed. Smakelijk gegeten van de diverse vleesgerechten. De gerechten waren warm tot heet, smakelijk gekruid, en goed te eten. Sommige gerechten waren niet mijn smaak. Alleen de bediening was ronduit slecht. Bij binnenkomst mochten we 10 minuten wachten. Klanten die kwamen afrekenen kregen voorrang op gasten die wachten op een tafel. Daarnaast werd er terwijl jij staat te wachten op de persoon achter de balie door die persoon nog een pakket voor thuisbezorgen ingepakt. Bij een verzoek om begeleiding naar de tafel werd verzocht nog 'even' te wachten tot een volgende klant had betaald. Als ik niet met zo'n grote groep was geweest was ik vertrokken.

Het werd niet beter. Drank werd 20 min later geleverd dan besteld. Niet 1x maar meerdere keren. De ene helft van de tafel wel drank, de andere kant van de tafel niet. Voor 13 man slechts twee tablets. Iets besteld in de eerste rond werd geleverd in de derde ronde, onthoud dan nog maar wat je had besteld. Natuurlijk vraag je na komt deze bestelling nog. De reactie 'komt eraan' maar wanneer wordt er niet bij verteld. Dat je vraagt waar blijft mn drankje, reactie daar ben ik niet van. Maar ook niet zorgen dat er iemand komt. Drank serveren gebeurde aan een kant van de tafel geef zelf je drankjes maar door. Schaaltjes afruimen was ook langzaam. De personen die de gerechten kwamen brengen hadden moeite om te zien bij wie de gerechten hoorde. Ze werden op de rand van de tafel geschoven en kijk zelf maar wat je ermee doet. En als dat dan de bestelling is van drie rondes terug wordt het een bingo van wie het gerecht is.

Schoon is ook een breed begrip, aan begin van de avond zag de vloer er prima uit, aan het eind van de avond heb ik meerdere bonnetjes zien liggen, dat is gewoon slordig. Een keer service gevraagd, volgens mij moet diegene de melding nog doorkrijgen, niemand gezien die gevraagd heeft en wat heeft u nodig. Ook niemand gezien die vraagt en smaakt het, heeft u nog iets nodig. En ja natuurlijk is zaterdag een drukke avond en loop alles langzamer dan een andere avond. Natuurlijk aan het eind aangegeven eten prima, maar te langzaam qua service. Dat was gewoon niet te doen. Reactie ja veel zieken, drukke avond. Mijn idee dan toch iets minder klanten in je restaurant laten. Kom ik hier nog een keer terug? Hmm qua eten ja, maar qua service nee. Dan zijn er meer restaurants die een betere ervaring geven.

5,9
  14. Internationaal Zoetermeer

Als je met een club mensen bent dan is dit een goede optie/alternatief. Een ieder kan nemen wat hij/zij wil. Het aanbod is heel divers en het eten is m.i. redelijk tot goed. Een nadeel is een tafel met vaste bank en een enkele stoel erbij, je moet iedere keer iemand lastig vallen om er uit te komen. Prijs/ kwaliteitverhouding vind ik het een 7.5 Waard.

15. Met 9 pers. gegeten, de sfeer was uitstekend en het personeel vriendelijk en attent. De kwaliteit van het eten was prima.

16. Rita Maasland

Wij zijn jaren niet geweest en verheugde ons ontzettend. In het verleden was het fantastisch. Elk gerecht een smaakexplosie, maar helaas het was niet meer zo bijzonder. Ook de bediening was niet aardig. Wij gaan daar helaas niet meer eten. Heel jammer want in het verleden was het heel bijzonder!

17. Rob van Delft

Sinds oktober 2021 geopend.
    Fijne zaak.
    Goede sortering, altijd vers tegen een redelijke prijs!
    En vriendelijk personeel.
    Een aanwinst voor zoetermeer.
    Rob van Delft.

18. Weer heerlijk gegeten. Wij komen hier regelmatig en graag.

19. Beste zaak van zoetermeer! Heerlijk eten en vriendelijke personeel.

20. Hanny Rixchter

Het was erg fijn om na te lange tijd weer bij ons bekende restaurant te eten.
    Zoals altijd gezellig en lekker eten op een mooie locatie. Leuk bediening.!!
    Hoop weer snel terug te komen.

21. Gezellig restaurant, vlotte bediening. Het eten is lekker. Prijs aan de hoge kant.

22. Wies de Loos

De Coccinella’s van de REDHAT Society, Zoetermeer, vinden het reuze leuk en lekker om de lunch te gebruiken bij de Zoetelaar. Gezellig, fijne bediening. Bedankt allemaal. Wij komen snel weer terug.

23. Vertaal van English naar Nederlands

We went there with our friends for afternoon tea. I paid at the counter and was a bit surprised at the amount but since we were in a hurry did not check the bill before paying. Back home in the evening while checking the bill we were surprised to see items in the bill which we never ordered. We phoned then and they accepted that there was a mistake and that we have to come again to get the cash difference. Beware! Double check your bill before paying!

Otherwise apart from their luke warm coffee the service is reasonable.

The views are incredible.

24. Internationaal Zoetermeer

Wij zijn uitgenodigd door zoon en schoondochter. Waren hier voor de eerste keer, en zijn verbaasd dat er aan alle gerechten zoveel aandacht wordt besteed.
    Super eten, vlees, vis en de desserts. Niet te vergeten: de bediening was top.
    Wij komen zeker terug! 👍👍👍👍

25. Had 3 roti met kip en 3 extra rotivellen. Er zaten 3 grote stukken aardappel in klein beetje kousenband en kool en 2 stukjes kuiken (was zo klein was geen kip te noemen) en heeeeeel veel Olie. Ook smaakte de kerrie niet naar kerrie het was te zoet. 30 Euro weggegooid ik bestel er nooit meer.
    P.s de zaal ziet er net niet netjes uit.

2,1
  26. jan visser

Alles was geweldig. Het eten was heel lekker en personeel heel aardig.

27. Delen van de bestelling en de bon vergeten mee te leveren. Na meerdere keren bellen hangen ze de hoorn erop en nemen ze niet op. Slechte zaak!!

28. Delilah Steekelenburg

De biefstuk was echt top, precies goed gebakken en de sate was ook lekker. Flink grote stukken malse kip. Helaas alleen afhaal vanwege de lockdown maar een aanrader om bij Daarzo! Je maaltijd te halen.

29. Eten is onwijs slecht, personeel is super asociaal. Lekker ergens anders gaan eten waar ze wel normaal om kunnen gaan met klanten.

30. +) De patat is altijd heerlijk, de bediening uiterst vriendelijke en supersnel.
    -) Altijd buiten opeten op een winderige, tochtige hoek.
    -) De patat is vergeleken bij andere snackverkopers peperduur.