Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zoetermeer verdeeld zijn.

1. Waren 3 september jl. in restaurant. Erg enthousiast.
    De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.
    Eten eenvoudig maar goed, Jammer dat de bestelde runderhaaspuntjes geen runderhaas was maar taaie
    biefstuk. Verder niets dan lof.

2. Ach, je zult maar pech hebben met de kleine pannekoeken. Een echte aanfluiting.
    Langzame bediening en erg jong.
    Het is dat er speeltuin is voor de kinderen, maar kom zeker niet terug voor de bediening.

3. Ik heb nog nooit zo slecht gegeten als in dit restaurant, als je het zo tenminste nog kunt noemen.

Het eten op het buffet is lauw/koud en uitgedroogd. Vlees/vis is verkleurd. Groentes zijn verlept. Niemand vraagt of je wat wil drinken en of je lekker gegeten hebt (durven ze waarschijnlijk niet meer aan). 2 chagrijnige figuren achter de wok en tipan. En het 'ijsbuffet' bestaat uit een Ola vriezer met daarin de allergoedkoopste bakken ijs die bij de makro verkrijgbaar zijn. Vervolgens kun je je lepeltje uit een kleverige vergeelde mayonaise emmer pakken.

Het meeste heb ik nog te doen met de mensen die denken dat dit 'lekker' eten is. Er zijn genoeg restaurants waar je voor dit geld heerlijk kunt eten, maar dit restaurant hoort daar niet bij.

4. Geen andere toko voor ons...Helemaal top!

5. Erg leuk restaurant.

Ik was vorig jaar verrassing feest gemaakt voor de verjaardag van mijn man, voor 16 personen. Het was erg leuke dag.

Zeer goede service en heel lekker eten.

Ik was ook gewoon voor een romantisch diner en het is succes in een zeer leuke tijd.

Dank je Restaurant passie.

6. Ik Bestelde om 19:30 2 pizza's en salade. Werd om 21:02 bezorgd.

Ik vond het een slechte ervaring, veel te lang moeten wachten op de bezorging. Pizza's waren weinig belegd, alleen een beetje drap in het midden met zeer weinig ingredienten. Pizza was bijna koud. New York pizza "Ik vond het heel slecht" voor mij, niet voor herhaling vatbaar. Brrrrrr. En ook nog veel te duur voor dat armzalige beetje ingredienten.

2,7
  7. Echt heel lekker gegeten. Vooral de ossenhaas was heerlijk. Hele leuke bediening en een gezellige sfeer. Was een leuk avondje uit.

8. Erg lekker gegeten, heerlijke sushi en op de plaat bakken ze alles wat je warm wil eten.

Gezellig middelgroot restaurant, geen grote vreetschuur zoals normaal een all you can eat japanner kan zijn.

9. Heerlijke sushi hier gegeten en op de plaat wordt alles wat gebakken moet worden vers voor je klaargemaakt.

Niet zo'n enorme vreetschuur als andere all you can eat japanners, hier nog gezellig.

10. Afgelopen zondag met mijn familie (7 personen) bij De Heeren Van Soetermeer gegeten. Ik was enthousiast gemaakt door de recensies op deze site en ging er met een positief gevoel naar toe. Ik had het restaurant ook uitgezocht en dan hoop je dat iedereen het naar zijn zin heeft. Bij binnenkomst werden we hartelijk welkom geheten. Onze tafel in de serre (zoals gevraagd) stond gereed, maar vanwege het prachtige weer wilden we toch liever buiten zitten. Dat was geen enkel probleem. De tafel binnen bleef gereserveerd, want in Nederland kan het ook zo weer regenen. We bestelden een drankje bij de ontzettend lieve serveerster en bestudeerden de redelijk standaard kaart, maar dat wist ik van te voren. Ik koos voor een carpaggion, een aantal voor de dagsoep (mosterdsoep), twee personen deelden een bruchetta en 1 persoon bestelde de garnalencoctail. De voorgerechten waren smakelijk, maar meer dan dat was het ook niet. Daarna kwamen de hoofdgerechten. Vier personen hadden de sliptongetjes, 1 persoon de biefstuk, 1 persoon de kalfsoester, 1 persoon de gamba's en 1 persoon de spareribs. Redelijk gevarieerd dus. De meningen waren dan ook erg verdeeld. De spareribs waren super lekker, de sliptongetjes lekker, de gamba's lekker, de biefstuk taai en de rode wijnsaus flauw. De kalfsoester was taai en de champignons smaakloos. Mijn zus, die de kalfsoester gekozen had is zeker niet kritisch, maar ze vertelde me later dat ze nog nooit zo slecht gegeten had. Ik heb haar zien zwoegen om het vlees door te snijden evenals ik mijn man met zijn biefstuk zag zwoegen. De kwaliteit van het vlees was erbarmelijk en de groenten en saus waren flauw. De creativiteit is ver te zoeken, jammer van zo'n jong en enthousiast team. De serveersters bleven super vriendelijk en hier was echt niets op aan te merken. Jammer dat ik een slechte recensie moet geven, maar ik kan er niet omheen. Een advies aan de inkoper: zorg voor goede kwaliteit vlees, dan maar een paar euro duurder. En zorg voor variatie in de opdiening van de gerechten. Alle groenten waren exact hetzelfde, welk gerecht je ook koos. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik dan ook slecht. Wij komen niet meer terug, vermoedelijk ook niet in het tweede restaurant dat geopend is.

4,7
  11. Ik had al afgesproken om daar te gaan lunchen met iemand en daarna de recensies gelezen. Ik kende de zaak al en inderdaad ik ging daar naar toe voor de ligging en het heerlijke terras! De bediening is vriendelijk, maar meer niet. Sommige personeelsleden zijn gewoonweg onbeschoft! Onvriendelijk!

Tijdens de lunch ging de ladder op (gelukkig een andere) tafel, problemen met de lamp.......erg gezellig, klantviendelijk en luidruchtig! Als lunch hadden we het 12-uurtje genomen, een klef broodje en zijn prijs in het geheel niet waard! BAH!

Ik had me al eens meer voorgenomen om hier nooit meer naar toe te gaan, maar nu was het echt de laatste keer!

3,2
  12. Chinees-Indisch Zoetermeer

De lekkerste babi pangang van Zoetermeer! Probeer ook eens de ossenhaas in zwarte bonensaus, erg lekker! Over het personeel niets dan lof, ze kunnen goed Nederlands praten en begrijpen je goed. Ook de prijzen zijn redelijk. Kortom: goed restaurant!

13. Fam van den Berg

Super leuke locatie mooi sfeervol restaurant.

Heerlijk gegeten van menu buiten de kaart om een aanrader.

Goede bediening.

14. Wederom heerlijk gegeten ben er nu 3 keer geweest en al de keren was het eten fantastisch de bediening is strak en netjes maar ook ongedwongen zodat een gezellige avond een zekerheid is.

15. Biesterfeld G.A.Z.

16. Gewoon topklasse voor een hele nette prijs!

Nieuwsgierig geworden door de mega aantallen recencies, toch maar eens poolshoogte komen nemen.

Geen spijt van gehad.

Gewoon TOP!

17. We komen regelmatig bij Poseidon en het eten is erg lekker en ook nog eens erg veel. Vanaf binnenkomst tot weggaan word je erg vriendelijk geholpen je voelt je er echt welkom, voor een geslaagd avondje uit gaan wij naar Poseidon dan weten we zeker dat het goed komt.

Als het druk is moet je wel eens wat langer op je eten wachten maar als je uit eten gaat ga je voor een gezellig avondje uit en niet om even snel te eten. Al met al deze tent is gewoon TOP aanrader voor iedereen.

18. Proever 1979

Een leuke aanwinst voor Zoetermeer. Ziet er gezellig uit en het eten is er eenvoudig maar goed.

19. Vorige week met een groepje vriendinnen gegeten.

Het eten was heerlijk, goede sfeer, aardige mensen.

Prijs-kwaliteit verhouding is prima.

Heb voor een volgende keer alweer gereserveerd om met vriendin te gaan eten.

20. Jan en Marjolijn

Heerlijk gegeten. Eén van ons heeft een lactosevrij dieet en voor ons alle drie kon dat geregeld worden, zodat we bij elkaar konden proeven. Erg attente en vriendelijke bediening.

We komen hier zeker terug.

21. Ik kreeg vrienden te eten, en had geen zin om zelf de hele dag in de keuken te staan. Het contact verliep meteen prettig en nadat Emiel bij ons thuis het menu had doorgesproken had ik er allle vertrouwen in. De avond zelf was geweldig! Mijn vrienden waren zeer verrast en het eten smaakte voortreffelijk! Een aanrader dus!

22. Personeel was heel vriendelijke ook zeer kindvriendelijk. Heerlijke rose(weet niet meer welke) Pasta met groene pesto was niet zo boeiend. Altijd een goede sfeer in de zaak. IK hoop dat de kaart binnenkort wel weer gaat veranderen.

23. Oplichters zijn het! 50 cent vragen onder de 5 euro! Echt schandalig.. 1 euro voor het toilet! Personeel wordt behandeld als... Waardering voor personeel is ver te zoeken, terwijl ze zich rot rennen, dat ze uberhaupt nog personeel hebben,..wie wil daar nou werken? Dr word tegen ze geschreeuwd, terwijl de zaak vol zit met mensen, die rustig zitten te eten! Glaasje kraanwater bij je koffie, is teveel gevraagd.. Of anders spa blauw. Koffie is veeeelste duur! Duurt niet lang meer, of alle klanten lopen daar weg! Tijd voor concurrentie.. Pannenkoeken worden zwart gegeven, zijn de koks blind, zouden ze dit zelf eten? Wij komen dr nooit meer, prijs -kwaliteit, zeeeer slecht!

1,6
  24. Chinees-Indisch Zoetermeer

Ik kom hier al jaaaaaaaaaaaren.

Onlangs weer gegeten na een aantal jaren niet hier te zijn geweest.

En nogsteeds prima eten.

25. Heerlijk eten voor een normale prijs.

26. Willemiek

Gisteravond gegeten bij Magnolia's. Mooi restaurant, modern en warm ingericht. Mooi uitzicht op de golfbaan. Gezellig samen met mijn vriend mosselen gegeten uit 1 pannetje. Erg lekker. Jonge, vlotte bediening was erg prettig. Zeker een aanrader.

27. Hartstikke leuke en lekkere pizzaria! Zowel om te eten als af te halen. Helemaal TOP.

28. Zojuist een hele gezellige avond gehad en ontzettend lekker gegeten in het Zoetermeerse restaurant Passie. Passie was voor mij vanavond zeker een verrassing. Passie is zeker ook een aanwinst voor de horeca van Zoetermeer en omgeving. Het restaurant is zodanig aan gekleed dat we echt een avondje uit waren en toch niet over de top. Attente en vriendelijke bediening. Zeker een adresje om terug te komen. Van harte aanbevolen!

29. Super lekker gegeten!

Leuke bediening.

Een echte aanrader en we gaan zeker nog een keer daar eten!

30. Lekker gegeten, bediening vriendelijk, mooie inrichting.

Het restaurante heeft de uitstraling van n beetje sjiek maar zonder de koude kak.

De gerechten waren net even anders van smaak, heerlijk als je van t gewoontjes afwil.

Inmiddels zijn we ook in Den Haag geweest.

Ondanks de prijs die voor de starters gemiddeld wat hoger liggen dan elders zijn wij enthousiast over koetjes en kalfjes.