Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zoetermeer verdeeld zijn.

1. 15 oktober hebben wij ons heerlijk laten verwennen bij Passie, wat een gemoedelijk restaurant met absoluut topkwaliteit eten tegen een correcte prijs en zeer vriendelijke bediening.

Dit is een avondje dineren zoals het zou moeten zijn!

Helemaal top.

2. ankie,roel, ria en lee

We hebben hier zaterdag 8 oktober gegeten.Supergezellig! en heel vriendelijke bediening, we kregen zelfs een rondleiding door het pand! Erg leuk!
    Het eten was ook heerlijk!
    Voor herhaling vatbaar! Ga zo door.

3. Van Schaik

Vandaag geluncht hier en het was top , super service en top kwaliteit sushi. Grappig detail , op de beeldschermen laten ze weetje datjes zien over sushi! Goede service ook! Vriendelijk .. Wij komen zaterdag gelijk terug!

4. David Pluym

Ik zal beginnen met het meest belangrijke en dat is het eten. Simpelweg, erg goed. De gerechten zijn erg goed uitgedokterd waardoor ze smaaktechnisch erg lekker zijn. Een samenvatting:
    - Zalmcanneloni met rivierkreeftjes: De zalm was lekker vers en precies goed in het gerecht verwerkt. De rivierkreeftjes echter, hadden geluk blijkbaar want deze miste ik.
    - Coquille sint jacques: Erg geslaagd. Erg zacht smakend vlees geserveerd met allerlei moeilijk thuis te brengen frutsels. Volgens mij werd er wortel geserveerd met agar ager aangemaakt. Dit laatste vond ik minder. Al met al een beleving.
    - Lamsvlees was erg lekker: Verschrikkelijk mals en vreselijk goed van smaak.
    - Kip scheen goed van smaak te zijn. Persoonlijk ben ik geen fan van kip, gelukkig had ik al mijn handen vol aan het lam.
    - Het toetje bestond uit diverse kleine desserts die erg lekker waren.
    Wat mij direct opviel is dat de chef zijn best doet om alle gerechten vol met smaak af te leveren. Hierbij zit een goed tempo in de gerechten.
    Als ik de balans opmaak dan was het eten de 40 a 50 euro p/p zeker waard.

5. Afhaal en bezorg Zoetermeer

David Pluym

Hier kipspiesjes (bbq nogwat) besteld welke vlot bezorgd werd. Wat dat betreft scoort de service hoog.

Echter, het eten schiet zwaar tekort. De vleesmarinade is een synoniem van prefab van de zwaarste orde. Tevens was het vlees overgaar en taai. Als laatst was het bbq gedeelte vooral in hypothetische zin aanwezig. De groente tussen het vlees proefde oud en futloos. De friet daarentegen was wel aardig. Al met al geen aanrader voor 14:95.

Wel krijg je een net bakje waarin het eten netjes verpakt is. Het vlees zit in een apart aluminium omgeven bak waardoor het lang warm kan blijven.

6. Medenblik

Echt super gegeten gisteren ! Volle lekkere smaak en goede service ! Wij komen zeker terug! De grill gerechten zijn een aanrader

7. Hoogendoorn

Gister met een ander stel bij dit nieuwe restaurant gegeten. Wij wilden toch even laten weten dat wij een heel leuke avond hebben gehad! Het eten was heerlijk en wij vonden de presentatie ook zo gezellig!!
    Voor ons geen negatief punt te bedenken. Heel veel succes en je ziet ons vast weer snel terug!

8. Hennie

9. Te duur voor het gebodene en bediening is erg ongeinteresseerd!

5,7
  10. john

11. prima eten, vlotte snelle bediening en goede prijs! Top niks op aan te merken

12. Van den heuvel

Ik heb hier vanavond voor het eerst gegeten. De sushi was ook erg lekker. De bediening vertelde dat ze speciale rijst gebruiken. Het smaakte vers. De tori kip was ook erg lekker en we werden verrast door het dessert, een sushi mey aardbei en banaan en iets van kaneel. Voortreffelijk.

13. Weer de gezellige sfeer. Andere staff dan vorige keer, maar prima bediening!
    In de rustige periode een voldoende vlotte bediening en wat er werd neergezet voldeed volledig aan de verwachtingen. Heerlijke ossehaaspuntjes met van alles erbij met heerlijke kruiden. De zalmsalade was ook prima.
    Heerlijke desserts.
    Kortom: weer een prima keus. Vaker geweest en we komen er nog wel weer!

14. Gisteren hier gegeten. Sushi was niet echt lekker. Smaakte een beetje zuur en viel uit elkaar. Kwaliteit was niet echt slecht maar heb betere sushi gegeten. Wel goede service en vriendelijke bediening. Voor de 17,50 was het ok maar dat is alleen voor de maand oktober. Ben benieuwd hoe veel het dan gaat worden. Warme gerechten waren beter dan de sushi.
    Wel hele lekkere koffie en de prijs voor de drankjes viel mee.
    Ik zou zeggen wat doen aan de kwaliteit van de sushi.

6,3
  15. Vanavond voor het eerst hier gegeten en was werkelijk top. Het was maar 17,50 pp, da's niet duur. Vriendelijke service. Ze zullen ons en mijn dochter vaker zien.

16. Ik vond het eten hier niet erg lekker! De kaart was saai en niet boeiend. Het was ook erg rustig.

2,1
  17. Bij dit nieuwe all you can eat restaurant hebben wij afgelopen week voor het eerst gegeten en het was een goede ervaring. De gerechten waren vers en de bediening was lekker vlot. Al met al komen we zeker terug.

18. Vanuit mijn werk werd mij een etentje aangeboden, ik moest zelf een restaurant uitzoeken, dit was moeilijk daar een aantal collega’s veel restaurant's bezoeken en niet gauw tevreden zijn. Mijn vrouw en ik hadden al een keer bij Passie gegeten wat ons goed was bevallen, dus besloot ik de gok te wagen. Mijn collega's begonnen toen ze de naam Passie hoorden mij gelijk te pesten met, nassie eet je bij Passie, maar nadat ze er gegeten hadden, heb ik geen nassie meer gehoord. Ook zij waren het met mij eens dat dit een goed en sfeervol restaurant is. Ze waren erg tevreden en zeiden zeker nog eens terug te gaan. 1 Oktober heb ik bij Passie met 30 mensen mijn vervroegd pensioen gevierd. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Passie is een aanrader. Zoetermeer kan trots zijn zo'n restaurant in haar gemeente te hebben.
    Ton en Conny

19. Sfeer is leuk door de drukte, interieur vind ik mwah. Eten vind ik allemaal op elkaar lijken en heb ook betere sushi gegeten. De service vind ik helemaal niks, want bediening wilt heel snel je bestelling hebben, en daarnaast maken ze nooit een praatje met je. Ze leveren alleen het eten en drinken en dat is het. Prijs is voldoende en dat komt door dat je 5 gerechtjes p.p. mag bestellen per ronde en je hebt 4 ronden dus 20 gerechten, maar wat je overhoudt moet je wel betalen..

Niet voor herhaling vatbaar, maar was gelukkig wel gezellig!

5,3
  20. Hele leuke sfeer door de drukte en de bediening, het interieur was tot mijn verbazing modern, beter dan dat standaard Griekse gedoe. De bediening heel vriendelijk, door de drukte konden ze niet lang bij de tafel staan, maar je ziet dat ze het wel leuk vinden. Eten mooi op tijd ondanks de drukte en ook nog goed van smaak! Prijs is zeer goed vergeleken met de hoeveelheid en de kwaliteit ervan!

Top!

21. Marcel van der Toolen

Heerlijk gegeten. Sfeervol restaurant, vriendelijke bediening. Echt een aanrader!

22. Zeer gastvriendelijk ontvangen. We hebben lekker gegeten voor een goede prijs. Daarnaast kregen we echt het gevoel dat we in de watten gelegd werden door het personeel. We gaan zeker nog een keer.

23. Zondag 16 september 2011, hebben wij, Annechien en Aad voortreffelijk gegegeten in jullie restaurant Passie.
    De bereiding van het gerecht wordt voor iedere bestelling apart bereid.
    Je kan zien dat de gerechten met veel aandacht en passie worden bereid.
    We hebben van, zowel het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht met smaak genoten.
    Fijne en correcte bediening.
    De uitstraling van het interieur is erg sfeervol.
    Bedankt voor de gastvrijheid en veel succes in de toekomst.
    Fam Polderman, Emmeloord

24. Ik heb gister bij de sniep gegeten en ben daar blijven slapen, ik mag wel zeggen dat ik super lekker gegeten heb { leuke nieuwe kaart } maar het slapen was helemaal top goede bedden mooie kamer. Kan het zeker aanbevelen. Bedankt voor het leuke verblijf.

25. Vrijdagavond hebben wij heerlijk gegeten in restaurant Passie.
    De carpaccio was heerlijk.
    De US Steak superlekker, prima stuk vlees met heerlijke saus, lekkere verse groente.
    Dessert een smakelijke verrassing.
    John en Brenda harstikke bedankt. Passie is echt een aanrader! We komen vast nog eens terug.

26. Tinus en Tinus

Werden bij binnenkomst vriendelijk verwelkomt, konden zelf een plaatsje zoeken uit een aantal tafeltjes.
    Goede en correcte bediening. Het dagmenu werd uitgelegd.
    Vervolgens kregen we een lekkere en op een leuke manier gepresenteerde maaltijd!
    Het restaurant is zeker een aanrader!

27. doet er niet toe

Vandaag bij de pasta company in Zoetermeer geweest. Wat een teleurstellende ervaring was dit. Een pizza bodem die niet te bewerken viel met mes en vork. De rucola wordt geserveerd met grote dikke stengels. In de soep met gamba's drijft een verdwaalde. gegrilde ossehaas met groenten. De groenten was een snipertje paprika en ui. Hier wordt duidelijk gekookt zonder enige aandacht.
    Bediening kan niet met kritiek omgaan na een kritische kanttekening kunnen ze niet eens meer het fatsoen opbrengen om alstublieft te zeggen wanneer de koffie/ thee geserveerd wordt. Het is niet heel duur, maar je krijgt dan ook niets

1,5
  28. Wil van der Hoeven

Heerlijk gegeten in een gezellig vol restaurant, nieuwe aanwinst op oude lokatie.
    vriendelijk personeel dat allert reageert , goede prijs/kwaliteit verhouding, bescheiden kaart maar royale porties. Voor herhaling vatbaat.

29. Een prachtig pand met een sfeervolle uitstraling. Bediening liet echter te wensen over. De kaart kwam pas nadat we er zelf na 20 min. om vroegen. Toen weer lang wachten en we hebben zelf maar om een mandje brood gevraagd want dat wordt niet als welkom aangeboden. Alle voorgerechten waren afzonderlijk bagger zout. Tussen voor- en hoofdgerecht moesten we ruim 45 min. wachten. uiteindelijk zijn we gaan vragen of de bestelling nog wel doorgekomen was. Het hoofdgerecht was weer erg zout. Je bent dus verplicht erg veel te drinken. De borden waren niet leuk opgemaakt en je moet alles als suplement apart bestellen, zowel de frites als groenten en de salade. Zelfs geen gezellig toefje sla op je bord bij het hoofdgerecht. Het personeel was erg laks en had alleen oog voor vaste gasten. We grapten nog met elkaar dat we letterlijk in het verdomhoekje zaten. We eten vaak buiten de deur dus kunnen goed vergelijken. We koken zelf ook erg graag en goed dus hier zien ze ons niet meer terug. Een friettent had meer voldoening gegeven qua prijs kwaliteitverhouding.

30. ik heb al een keer een reactie gegeven, maar ik moet zeggen , het blijft geweldig, ondanks de drukte blijven jullie steeds vriendelijk, en de servivce prima, ik hoop het nog lang mee temaken, zeker de gesprekken met robert de jong, nogmaals geweldig.