Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zoetermeer verdeeld zijn.

Erg goede patat. Vooral doorbakken. Knapperig en goede taste. Personeel is altijd erg vriendelijk en je wordt snel geholpen.

De sushi was koud, yakitori spies was niet goed doorbakken. Service was nog wel oke en de spicy tuna sushi was niet spicy. Ik ga hier niet nog een keer heen.
    Klaas has left the building

Veel te zout eten, niet lekker. Voor kritiek staat eigenaar niet open. Was de laatste keer hier, volgende keer maar ergens anders bestellen.

Eens maar nooit meer! Voorgerecht met fabrieks 'gehakt'ballen waar erg weinig vlees in leek te zitten en een schotel met half rauwe gyros vol met hompen en stukken zeen.
    De gyros terug gestuurd omdat het echt oneetbaar was, maar de enige reactie was "tja, smaken verschillen"! 😠 Geen nieuwe gyros, maar wel de volle rekening.
    De uitstraling van bet restaurant is ook niet bepaald gezellig, meer een vreetschuur waar zoveel mogelijk tafeltjes in geplaatst zijn.
    Echt zonde van het geld! Eens, maar nooit meer naar deze Griek. Gelukkig zitten er een aantal wél goede Grieken in de nabije omgeving.

Ed van Wageningen

Peter

Henny Koek vIngen

Wij waren met onze kinderen, Totaal 8 pers.
    Vriendelijk personeel, en het eten was Fantastisch.
    Ook wij hadden Rondreis menu, erg goed.

8. Chinees-Indisch Zoetermeer

Jan Wortman

Gisteren met 6 personen heerlijk gegeten. Lopend buffet.
    Alles was perfect en vers, de bediening heel vriendelijk en attent.
    Een aanrader.

Seedrak

10. Internationaal Zoetermeer

Fam A Tetteroo

Alles was goed en verzorgd, nogmaals bedankt

Een gezellige drie uur met 5 personen doorgebracht hier met heerlijke gerechten.
    Eten was ruim voldoende, zelfs iets te veel.
    Bediening goed en vriendelijk.
    Jammer dat er voor een fles water van 1 liter zoveel geld gerekend wordt!
    Het zou fijn zijn als je gewoon zalig een kan kraanwater kon bestellen!
    (1 Persoon drinkt alleen water / de overige 4 hebben voldoende besteld)
    grote lichtspot boven de tafel geeft te fel licht.

Gerechtjes zijn best lekker maar de meeste zijn niet heet. Zeg maar gerust lauw. Ik denk dat de schaaltjes te koud zijn wanneer er eten in gedaan wordt en te lang gewacht voor het naar de tafel gebracht wordt

A c weening

Bediening prima, gerechten zeer goed, vriendelijk en acuraat geholpen, zoals van ouds, zeker aan te raden.

Wij hebben vanavond super gegeten bij bella torino, De pizza's waren heerlijk en de bediening was ook zeer oplettend en gezellige.
    En het roosje aan het eind was echt de punt op de I.
    Wij komen zeker weer terug.
    Bedankt.

Ondanks de vele nieuwe restaurants in Zoetermeer blijft Bella Torino mijn favoriet: altijd vriendelijk personeel, goeie service, lekker eten en de beste pizza's

Met vrienden hier op zaterdag 28 oktober weer eens geweest, normaal gaan wij hier met onze kids eten.
    Er was live muziek en de Halloween werd gevierd. Het zag er allemaal erg leuk en sfeervol uit.
    Het was druk, maar super gezellig.
    Eten was voortreffelijk zoals altijd, leuk personeel, we hebben hier tot laat gezeten in de oude kamer.
    Bella, we hebben erg genoten van alles en komen sowieso snel weer de kids eten.

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, erg leuk concept. Wij komen zeker terug!

Hille Bergma

Vaste klanten bij bella torino.
    Pizza's zijn niet hetzelfde als voorheen smaakt naar ongebakken deeg flauw van smaak service goed altijd tevreden geweest alleen valt dit toch even tegen.
    Mooi ingerichte zaak.

Vanmiddag met een vriendin geluncht. Bruinbrood met geitenkaas.
    Was lekker. Bediening wat aan de langzame kant. Ze letten niet erg op de gasten.

In Zoetermeer is dit het lekkerste en leukste Griekse restaurant. De bediening is altijd even vriendelijk. Men kan er genoeg bestellen en zelfs kleinere porties voor personen die de normale porties gewoonweg niet opkrijgen. Het is een mooie en sfeervol restaurant. Het is er altijd gezellig en wij voelen ons er zeer welkom. Ga zo door en tot snel.

Restaurant zat bijna helemaal vol, maar bediening zeer efficiënt en kwaliteit van het eten heerlijk.

22. Internationaal Zoetermeer

We werden al knullig ontvangen door de bediening, werden niet naar onze plaats gewezen. Na enige tijd kwam een serveerster ons vragen of we iets wilde drinken. We bestelde wat drinken en een brood plankje.
    Maar na 20 minuten wachten was er nog steeds geen serveerster langs gekomen om ons eten op te komen nemen, er werd alleen aandacht aan terras buiten geschonken. We waren niet de enige die het vervelend begonnen te vinden dat er alleen oog voor buiten was, meerdere mensen waren aan het wachten op de bediening. Na al dat wachten waren we het zat. Ik stond op om af te rekenen en toen was er nog niet eens het fatsoen om zich te verontschuldigen…

Heel slecht eten! Steengrillen. Weinig keuze qua vlees. 3 Soorten en 1 soort vis. Lag te lang. Koud lauwe aardappels. Slechte soep. Geen afzuiging. Kortom. Nog nooit zo slecht gegeten.

Altijd lekkere verse en knapperige patat en snacks. Je hoeft nooit lang te wachten want de medewerkers spelen goed op elkaar in en zijn altijd super gezellig, beleeft en vriendelijk. TOP.

Sorry, maar ik kom er al jaren, en ja in het verleden kleine foutjes ontdekt maar nu toppie top!
    Echt een aanrader, en wie er wel eens een andere ervaring heeft gehad, het blijft natuurlijk hand werk met verse producten!
    En de ene dag is niet het zelfde als de andere!
    Top 10!

26. Midden-Oosters Zoetermeer

De Witte Raaf is en blijft een perfect restaurant in alle opzichten. Vriendelijke bediening. Goed eten, een echte smaakbeleving. Het sfeervolle restaurant geeft altijd een gevoel van thuis komen.

27. Internationaal Zoetermeer

Goed zoals gebruikelijk! Lekker eten, veel keus en goed bereid. Heerlijk!

Gastvriendelijk. Mooie winkel. Heerlijk eten.

29. Internationaal Zoetermeer

S.M. Grootveld

Altijd goed. Aardig personeel. Lekker eten. Mannen zijn altijd lyrisch over al het vlees op de grill. En door deze prijzen kunnen we tenminste nog eens mensen uitnodigen om een hapje mee te eten.

Ga zo door, maar niet duurder maken.

Het was niet eten bier was op eten koud vlees nog rauw nooit en ook nooit meer

1,1