Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zoetermeer verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Zoetermeer

Wat een vreselijk drama dit restaurant
    Telefonisch besteld en het eten zou na 3 kwartier klaar staan Toen we daar na 3 kwartier aankwamen moesten we nog een uur in het restaurant wachten op onze bestelling
    Ik heb er alle begrip voor dat het druk is maar spreek dan geen tijd af
    Dit is nu de 2e keer maar wel de laatste keer
    KOM HIER NOOIT MEER .!!!

Was weer ontzettend lekker. Gesmuld hoor. Wijn was ook lekker. Alleen jammer dat het zolang duurde voor t eten kwam 3 kwartier. Maar het smaakte fantastisch. Complimenten voor de kok.
    Bediening is erg vriendelijk.

Tot volgende keer. Bedankt.

3. Internationaal Zoetermeer

Teresa Almeida

Ik was vanochtend bij Clooney's. Zondagochtend ontbijt van 5€ besteld, mijn 2 vriendinnen koffie verkeerd. Bij het afrekenen werd €8,50 voor het ontbijt afgerekend. Vond het al niet netjes maar het kan gebeuren. S"avonds toch weer besloten met zijn 6 daar te gaan eten. Kip en groeten waren koud!! Het werd opgewarmd in de magnetron waardoor de kip heel droog werd. 3 keer patat besteld en iedere keer werd het vergeten. Heel slecht bediening. Is niemand langs geweest om te vragen of wij nog iets wouden drinken of gewoon te vragen hoe het eten was. Onwijs jammer dat het zo was. Na deze 2 teleurstellingen en niet meer de moeite waard om een keer langs te gaan en dit geldt ook voor de andere. Het kan veel beter.

Top locatie, mooi restaurant. Heerlijk gegeten en grote porties.

Gister gezellig gegeten met een vriendin het eten was heerlijk nog nooit zulk lekker vlees gegeten. Mooi restaurant echt een plaatje personeel erg vriendelijk ben 1 x eerder geweest toen ze net open waren. Mooie kleding past echt goed bij het sfeer tot gister dan tot mijn verbazing liepen er meiden bij met spaghetti topjes daar schok ik wel van zo een mooie tent sorry voor de werkgever maar dit kan echt niet zag ook 2 mannen werken die zagen er top uit gewoon zoals het hoort.
    Ondanks de hitte hoop dat de werkgever hier iets aan gaat doen zonde van zo een mooie restaurant het ziet er zo ordinair uit.

Super leuke locatie, met een groot terras aan een park. Heerlijk eten zowel 'savonds als de lunch. De prijzen van de dranken zijn goedkoop. Vriendelijk personeel. Leuk voor als je met z'n tweetjes bent, maar ook voor groepen of als je alleen een drankje komt doen.
    Aanrader.

7. Midden-Oosters Zoetermeer

Ed Tulen

Heerlijk gegeten, echt goede service, warm ontvangst, heel mooie omgeving. Alleen wanneer het vol zit is er veel geluid, zou wat meer gedempt kunnen worden.

Smakeloos broodje kebab en maar 1 klein broodje voor 2 stukken vlees.
    Sla was bruin.
    Nooit meer!

Ik heb nog nooit zo’n smerig broodje shoarma gegeten. Zonde v mijn geld!

Sfeervol restaurant met apart cafe gedeelte met bar aangrenzend aan een groot, gezellig terras op het zuiden. De bediening zeer vriendelijk en het vlees en de vis van de grill was top! Een aanrader, wij komen zeker terug!

naomi Andries

Bete La Cubanita,

Hierbij wil ik u het volgende voorleggen.

Ik ben gisteren met mijn partner mijn broer en schoonzus gaan eten in uw restaurant t.b.v mijn a.s. huwelijk en om te vragen of mijn broer getuigen wilden worden voor mijn huwelijk.

Nu komt het wat was ik ziek geworden in uw restaurant. Ben bijna de hele tijd in uw toilet geweest omdat ik zowel buikloop had en moest overgeven. Ik zeg niet dat het door uw eten kwam maar gegeten had ik zeker bijna niet.

Omdat uw personeel dit zag had ik toch gehoopt dat ze medeleven hadden en dit ook bij het afrekenen zouden zien. Dit deden ze zeker niet en het enige wat ze konden zeggen is dat het niet door uw eten kwam. Zo ben ik naar huis gegaan ziek en toch wel met ongeloof dat uw personeel zo reageerde.

Wat verwachte ik, eigenlijk dat ze konden snappen dat ik bijna niet gegeten had en dat ik niet hoefde mee te betalen. Ik kom al jaren in uw zaak in den haag en weet zeker dat ze daar wel enige medeleven konden tonen. Er werd geen empathie getoond en ze waren alleen maar bezig met zich verdedigen.

Heb nooit gezegd dat het door jullie kwam maar uw personeel kan ook niet zeggen dat het niet kan. Want de uren er voor en tot bij u had ik nergens last van. Nogmaals ik zeg niet dat het door uw eten kwam maar uitsluiten kan ik het ook niet.

Mijn partner probeerde met het personeel te praten en het enige wat ze deden was zich zelf verdedigen.

zit tot nu toe in het horeca wereld en ben manager geweest in het hotelwezen en het eerste wat ik leerde was serieus om te gaan met klachten en dit om zetten in een leermoment. Maar dit zag ik niet terug bij uw personeel, ze namen nog geen eens de moeite om te vragen hoe het met me ging en of er misschien iets bij het eten kon bij zitten wat mij ziek gemaakt had. Ze waren alleen maar met zich zelf bezig en alles weg te wuifen

Vorige week zijn wij hier wezen eten. Wij liepen door het centrum van Zoetermeer en zagen het bord "Restaurant Achteraf".
    Zijn op het terras gaan zitten, wat een aangename verrassing! Vooral de ossenhaas van de grill was heerlijk, complimenten aan de chef!

Gezellig restaurant met werkelijk heerlijk eten. We zijn nu voor de 2de keer in dit nieuwe restaurant geweest en hopen de volgende keer met mooi weer op het geweldige terras te kunnen zitten. Zeer aan te bevelen en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

André Dekker

Zalig eten, goede wijn, is ook belangrijk. Ik rij er graag voor om.
    Ik zal weer snel komen eten.

Wim Blansjaar

Nu al meerder keren gegeten bij het nieuwe restaurant Achteraf in de Dorpsstraat. Het eten is verrukkelijk. Prijs-kwaliteit dik in orde. Vooral het vlees is van topkwaliteit. De wijn prima en heeft een zeer schappelijk prijs. Een keer met schitterend weer op het terras gezeten wat op het zuiden ligt. Je waant je in het buitenland. Een echte aanrader.

17. Midden-Oosters Zoetermeer

Prima restaurant, prima service. Wij namen het duurste gerecht maar dat viel qua hoeveelheid wat tegen!

Eten is echt ontzettend lekker hier. Mijn ervaring (en ik weet ook van heel veel anderen) is dat het eten juist veel lekkerder is geworden vergeleken met de oude eigenaar. Vooral de moksi meti is echt om te smullen. Eten is goedkoop en veel. Het is altijd druk, dus eerst even bellen en daarna ophalen is aangeraden. Service geweldig en snel.
    Al om al een top zaak.

19. Pannenkoekenhuis Zoetermeer

Er was een ruime keus uit pannenkoeken, ook wat opties voor mensen die geen pannenkoeken willen eten. Bediening was vriendelijk maar ze kwamen weinig vragen of alles naar wens was en of we nog wat wilde drinken. Toetjes vielen tegen. Ik had aardbeien ijs met gemengd fruit en dit fruit was uit blik, was erg jammer! Kinderen hebben heerlijk gespeeld in de ballenbak en wilde niet naar huis.

Voor moederdag had mijn dochter een brunch gereserveerd.
    Zaterdagmiddag om 16.00 Uur kreeg zij telefonisch bericht dat er te weinig animo was voor de brunch en deze dus niet door ging.
    Onbeschoft om zo laat af te bellen, niet echt klantvriendelijk.
    Vreemd ook, want ik neem aan dat op zaterdag alle etenswaren voor de brunch al waren ingekocht. Dus hoezo kon het niet doorgaan?
    Dit was de 1e x dat wij bij Class by Jofel reserveerde. En gelijk de laatste…

Gelukkig hebben wij een ander restaurant in Zoetermeer gevonden dat ons wel als klant wil ontvangen.

21. Internationaal Zoetermeer

Daar aangekomen werden we naar ons tafeltje gebracht. De serveerster wilde snel weggaan maar ik vroeg hoe het werkte aangezien we er voor het eerst waren. In een razendsnel tempo alsof ze de trein moest halen werd het uitgelegd. Het eten zag er allemaal veelbelovend uit. Jammer dat een aantal koks er chagrijnig bij stonden. Met zijn drieen daar gegeten. Hier komen we nooit meer. Wat een domper! Hierover gemaild met het restaurant maar (nog) geen reactie.

Een sfeervol restaurant waar je je echt nog klant voelt. Ze weten van elk product van de kaart weer een feest op je bord te maken. Leuke bediening, Heerlijk eten, super gezellig. Heb verschillende restaurants in Zoetermeer uitgeprobeerd maar Tot zo! blijft voor mij toch het beste restaurant van Zoetermeer. Tot zo, jullie krijgen wederom van mij een dikke 10!

Het is heel vreemd dat je verplicht wordt om 2 porties pp te bestellen want anders is het te weinig, kortom de prijskaart klopt niet want het wordt 2x zo duur als dat je denkt.

Leo Steyger

Fred

Deze mensen weten hoe je een zaak moet runnen. Het eten was super lekker en goed. De bediening was vrolijk en je zag dat ze plezier hadden in hun werk. Echt een dikke tien. Wij komen zeker weer een keer terug.

Fred

Helaas kon ik niets positief vinden over deze zaak. Bediening traag en on respectvol naar de klanten. Borden en glazen moesten nieuwe klanten zelf op ruimen. 't Broodje bal was gewoon zwart gebakken en broodje warm vlees was ??? Mocht je er iets van willen zeggen dan krijg je gewoon een grote mond. Sorry maar ik zou daar nooit meer heen gaan. Begrijp nu waarom het daar nooit druk is

Zeer goede service heerlijk eten aardig personeel eerst x en zeker vaker.

Helaas bedorven entrecote.
    Personeel te beroerd om je een drankje voor het ongemak te geven.
    Vorige keer ook al vanalles mis.
    Laatste keer geweest helaas.
    Zonde want het is een leuke kaart en leuke locatie/sfeer.

Vandaag (3 mei) teruggekomen uit Zweden en opweg naar huis besloten bij de Beren in Zoetermeer te eten. Van te voren in de auto bij Enschede vast telefonisch gereserveerd, niet wetende dat door een verkeersongeval de A12 richting Zoetermeer afgesloten was.
    Hoewel we flinke vertraging opliepen en er eigenlijk geen tafel meer vrij was, werd er toch geregeld dat we op de hoge krukken konden eten. Bediening was super, sociaal, vriendelijk praatje, vlot drinken en eten gekregen en ondanks dat het bere druk was werden alle zeilen bijgezet.

Op donderdag is het er onbeperkt spareribs en er werd ons zelfs spontaan gevraagd of we nog meer wilden. Heerlijk mals en lekker met diverse keuzes uit marinades.

Ook koemelk of lactose vrij ijsje voor ons kind was geen enkel probleem. De ijsbekers van de kinderen kregen ze na afloop omgespoeld schoon mee naar huis.

Toiletten mooi en schoon.
    Goeie prijs voor gezin met vijf hongerige reizigers. 3 kids 2 volwassenen, dus het bedrag naar boven afgerond. Voor de fooienpot.

Dikke pluim voor de jongens en meiden bij de Beren in Zoetermeer. Dat is lekker thuiskomen!!
    Speciale vermelding: Raymond van de bediening mag wat ons betreft topmedewerker van de maand worden!