Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zoetermeer verdeeld zijn.

Vandaag voor het eerst besteld na wisseling van eigenaren. Wat een teleurstelling! Had moksi meti speciaal en droge kip in zout en peper. De hoeveelheid van de porties waren kleiner dan ervoor. Waar een gezin van 2 volwassenen en 2 kleine kinderen 2 dagen van konden eten is nu nodig om het eten te tellen en te verdelen voor 1 dag. Dit ook doorgegen, maar sorry was het enigste wat er werdt gezegd. Het eten was lauw warm, zoutig en olie-ig. Helaas smaakte het niet meer zo lekker.

Anita

3. Chinees-Indisch Zoetermeer

braxhoven

Luca Giunta

Sharon & André

We hebben hier op een zondag gegeten en het is een absolute aanrader. Heerlijk gegeten en de presentatie van de borden is een feestje om te zien. Vooral de chocoladebol (dessert). We zijn liefhebbers van zoete witte wijn. De wijn die werd geserveerd was (een beetje jammer) halfzoet. Maar smaken verschillen. De prijs-kwaliteitsverhouding is eerlijk. Het restaurant is smaakvol ingericht. De ruimte is wel groot en hoog en daardoor is de sfeer minder intiem. De service is uitmuntend! We komen zeker terug.

Vorig jaar waren we in de Sniep en daar hadden we alle vier geen herinnering aan. Geen goede, maar ook geen slechte. Alleen dat we de ruimte wat donker vonden.

Deze keer gingen we alle vier positief verrast naar huis. De kaart was leuk met genoeg keus, niet te weinig maar zeker niet teveel. Vooral dat laatste gebeurt te vaak. De gerechten waren afwisselend, kwamen mooi opgemaakt op tafel en smaakten heerlijk, zonder uitzondering. Eventuele vragen (wat is ook al weer hete bliksem?) konden beantwoord worden. We kregen ongevraagd een extra dessertbordje zodat we het toetje konden delen. En de rekening viel mee. Ik zou niet weten of er muziek op stond, maar die hebben we dus óf niet gemist noch stond ie te hard. Ook prima dus. Het enige opletpuntje: wij zijn er (nog?) niet aan gewend dat na binnenkomst gevraagd wordt wat jullie willen drinken. Wij zijn van de U-generatie.

Lekker eten, en niet duur gezellige sfeer.

8. Indonesisch Zoetermeer

Glenn Van Dijk

Gisteren eten gehaald.
    Verse friet met schil.
    Kibbeling van kabeljauw.
    En kipsnitzels en kipsate.
    Echt onwijs lekker een top snackbar.

10. Midden-Oosters Zoetermeer

Heel erg lekker gegeten.
    We waren er voor de eerste keer.
    Zeker 1aanrader.

Lang voor het hoofdgerecht kwam, werden er warme borden op de tafel gezet. Toen het hoofdgerecht werd geserveerd, waren de borden koud.
    Ik had een gerecht met 3 pepers (extra pittig) op de menukaart besteld, maar het was geheel niet pittig. Het bestelde eten was verder ok, maar niet bijzonder.

Wat is er gebeurd met de heerlijke ivo snacks bah wat een vieze smerige patat die niet gaar was dus tekort gebakken. 1 Medewerkster had haast dus daarom mijn patat er te vroeg uitgehaald. Jammer vroeger was het een topzaak nu kom ik niet meer.

Minstens 1× in de maand gaan wij voor een kapsalon of turkse pizza hierheen. Nog nooit teleurgesteld, altijd goed, veel en warm.
    Gezellig en vriendelijk sfeertje, hier zien ze ons voorlopig geregeld met z'n drietjes komen.

Alléén als je vaste klant bent wordt je geholpen anders zien ze je niet zitten. Zéér onvriendelijk als je commentaar geeft pas dan maar op dan worden ze gewelddadig.
    Laatst zijn we gevlucht voor de eigenaar

Geweldig! Een hele goede bediening en zéér vriendelijk. Eten perfect. Totaal niets op aan te merken.

Heerlijk broodjes en ook de roti was voortreffelijk.

Complimenten aan de chefkok!

Tafel gereserveerd maar niet beschikbaar!
    Onvriendelijk behandeld. Komen hier niet meer!

Kom heel vaak hier. Altijd goede ervaring.
    Vriendelijke bediening. Eten goede kwaliteit voor een goede prijs. Latte machiato is hier heerlijk!

19. Indonesisch Zoetermeer

Afgelopen donderdag op mijn verjaardag met een vriendin bij Sari gegeten. 2 x rijsttafel. Lekker gegeten en service prima. De vrijdagnacht erna ben ik zo ziek geworden. Heb tot zondagmiddag overgegeven. Ben nog nooit zo ziek geweest. Wat blijkt mijn vriendin werd de zaterdagochtend ook heel erg ziek en ook misselijk en diarree.
    Ik heb zojuist gebeld naar Sari om dit door te geven. De man reageerde zeer lauw en zei misschien iets niet goed gevallen. Ik zei ik kan natuurlijk niet bewijzen dat het door uw eten is maar het is wel frappant dat wij beiden ziek zijn geworden en wilde dat toch melden. Deze meneer wilde eigenlijk niets liever dan zo gauw mogelijk weer ophangen. Wat een slechte service!! Ik verwachtte geen geld terug of zo maar op zijn minst zou iemand met een zaak met zo'n reputatie wel anders gereageerd kunnen hebben. Voor mij niet meer eten bij Sari!

Onpersoonlijk personeel, geen enkele keer komen ze vragen of alles naar wens was of dat we nog iets wilde drinken. Drinken inschenken duurt ook erg lang. Ze zijn ook een bestelling vergeten of kwijt geraakt waardoor we drie kwartier hebben moeten wachten.
    Het eten was redelijk alleen eindigden we met een zwartverbrande taart, hoe kan je dat aan je klanten serveren? Echt heel slecht! En hierbij koude koffie omdat ze deze ook vergeten waren.
    Kortom, wij waren erg teleurgesteld en hebben ook geen fooi gegeven. Ik denk niet dat wij nogmaals bij cubanitas komen eten.

w.windhorst

Zeer goed eten en snel geserveerd, een aanrader voor nog een keer.

22. Pannenkoekenhuis Zoetermeer

Mooi redtaurant, sfeervol & en een leuke bedrijfsleider! Wij zijn hier gaan eten met onze kinderen echt onwijs genoten! Zeker een aanrader.

23. Pannenkoekenhuis Zoetermeer

Heerlijk gegeten. Naast veel pannenkoeken kan je er lekkere vleesgerechten eten. Mooi ingericht en gezellige sfeer. De kinderen konden lekker blijven spelen in het kinderspeelparadijs. Top avond, we zullen vaker komen.

24. Indonesisch Zoetermeer

Van den berg

Ik had geen zin om bij mijn favoriete toko in de rij te staan en dacht laat ik na lange tijd weer eens naar Sari gaan.
    Kort gezegd denk ik dat ik de volgende keer toch maar in de rij ga staan bij de andere Indische toko.
    Omdat niet iedereen hier pittig wil heb ik gevraagd om milde gerechten, bij thuiskomst bleek dat het vleesgerecht iets anders was als ik besteld had en super pittig.
    De nasi zag er oud uit uit en smaakte ook zo maar was gemengd met rauwe prei en verse ham. Het leek op een soort camouflage truck. Ik vond het eten overall slecht qua smaak, de sate en pindasaus waren nog wel aardig.
    Er staan nu wel een aardige jongen en meisje bij de kassa, erg behulpzaam.

25. Chinees-Indisch Zoetermeer

Elke keer heerlijk gegeten met uitstekende vriendelijke service.....

26. Chinees-Indisch Zoetermeer

Ria Jones

27. Indonesisch Zoetermeer

Dick van Straten

Goede service, altijd klantvriendelijk lekker makan makan daar..

Fam. Van Etten

Tevreden. Aanrader pizza met tomaat, kaas en ansjovis zelf laten samenstellen.

Vieze ouwe taaie broodjes nooit meer bagger tent!

We vinden het eten oke sfeer goed.
    Eigenaresse vriendelijk en bediening ook top.
    We komen er graag me vriend ton en ik.