Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zoetermeer verdeeld zijn.

w.windhorst

Zeer goed eten en snel geserveerd, een aanrader voor nog een keer.

2. Pannenkoekenhuis Zoetermeer

Mooi redtaurant, sfeervol & en een leuke bedrijfsleider! Wij zijn hier gaan eten met onze kinderen echt onwijs genoten! Zeker een aanrader.

3. Pannenkoekenhuis Zoetermeer

Heerlijk gegeten. Naast veel pannenkoeken kan je er lekkere vleesgerechten eten. Mooi ingericht en gezellige sfeer. De kinderen konden lekker blijven spelen in het kinderspeelparadijs. Top avond, we zullen vaker komen.

4. Indonesisch Zoetermeer

Van den berg

Ik had geen zin om bij mijn favoriete toko in de rij te staan en dacht laat ik na lange tijd weer eens naar Sari gaan.
    Kort gezegd denk ik dat ik de volgende keer toch maar in de rij ga staan bij de andere Indische toko.
    Omdat niet iedereen hier pittig wil heb ik gevraagd om milde gerechten, bij thuiskomst bleek dat het vleesgerecht iets anders was als ik besteld had en super pittig.
    De nasi zag er oud uit uit en smaakte ook zo maar was gemengd met rauwe prei en verse ham. Het leek op een soort camouflage truck. Ik vond het eten overall slecht qua smaak, de sate en pindasaus waren nog wel aardig.
    Er staan nu wel een aardige jongen en meisje bij de kassa, erg behulpzaam.

5. Chinees-Indisch Zoetermeer

Elke keer heerlijk gegeten met uitstekende vriendelijke service.....

6. Chinees-Indisch Zoetermeer

Ria Jones

7. Indonesisch Zoetermeer

Dick van Straten

Goede service, altijd klantvriendelijk lekker makan makan daar..

Fam. Van Etten

Tevreden. Aanrader pizza met tomaat, kaas en ansjovis zelf laten samenstellen.

Vieze ouwe taaie broodjes nooit meer bagger tent!

We vinden het eten oke sfeer goed.
    Eigenaresse vriendelijk en bediening ook top.
    We komen er graag me vriend ton en ik.

Lenie Devreugd

Inge Heilbron

13. Internationaal Zoetermeer

Carla van der Meij

Super lekker gegeten met familie en heerlijke wijn gedronken! Wij raden het iedereen aan!

Afgelopen 2 jaar meerdere malen lekker en goed gegeten, echter de laatste keer was niet zoals het moet zijn!
    Vb een vischotel zalm erg klein, geen sauce moet apart besteld worden, jammer, patates frites op het bord ipv een aparte schotel stelde dus niet al te veel voor!
    Vb 2 hete kip slechts 4 stukjes kip en 2 champignons en wat paprikas al met al stelde het niet veel voor!
    Vb 3 ossenhaas erg weinig maar slim bedacht met te veel rijst zo dat het wat leek!
    Moest ik even kwijt, service van de jongelui was uitstekend,

Het duurt te lang voordat je geholpen ben en ik ben paar keer geweest en elke keer is zelfde en ze lopen met heel veel rond en ze zien de klanten niet.

Goede service, je mag gewoon proeven. Aardige mensen die zeer behulpzaam zijn. Heb ook al via Thuisbezorgd besteld, snelle bezorging, vriendelijke bezorgers.
    Kortom, het eten is heerlijk, je merkt echt dat het anders is dan de "Surinaamse" Indiase keuken, vriendelijke mensen. Ik ben fan!

Familie. Van Etten

Gezellig en gastvrij. Verzorgd en heerlijk eten. Goede service.

Frikandel speciaal besteld met curry mayo en uitjes. Het werd curry pindasaus en uitjes erop?..schiet mij maar lek. Onvriendelijk niet geintreseerd personeel en weinig sortering. Patat te lang gebakken waardoor het erg hard was. Slaatjes komen duidelijk uit een goedkope emmer fabrieks braaksel. Kortom geen aanrader!

Kregen de bestelling vlot.
    Helaas, de spareribs waren bijna niet echt mals.
    Tweede ronde heel lang erop moeten wachten.
    Drinken opgegeven kregen we alleen de bier frisdrank niet.
    We gaan liever naar scheveni ngen of bleiswijk.
    Gemiste kans, wij komen hier niet weer.

22. Internationaal Zoetermeer

Bij reservering wordt bij navraag (ivm allergie) gezegd dat glutenvrij eten geen enkel probleem is. In de praktijk blijkbaar wel een probleem… Bediening heeft geen enkel idee van wat er mogelijk is. Uiteindelijk droge vis gegeten en een maal ijsje, met als kers op de welbekende taart, in de avond ziek. Geen aanrader voor Coeliakie patiënten. Verder duurde alles erg lang. We waren met een groepje, de één kreeg ruim 10 minuten later eten dan de ander.

Bij binnenkomst geen personeel om ons welkom te heten. We moesten zelf maar een plekje vinden. Neergestreken in de gezellige tuin, krijgen we de mededeling dat die dicht is. (de deur stond open en er lag bestek op de tafels) Sluit het dan af. Wij eten wel ergens anders.

Stella Klever

Prettige eerste ervaring bij kennismaking met dit nieuwe restaurant in de dorpstraat. Wegens super mooi weer achter in de fraaie tuin vol bloemen gezeten. Heerlijk voorgerecht en perfecte ossenhaas van de gril gegeten. Lekkere Cava, witte- en rode wijn en prima dessert. Voldoende aandacht en begeleiding door het personeel.

Kortom: een leuk en lekker restaurant dat een aanwinst is voor de Dorpstraat!

Kees van der schaar

Onbegrijpelijk dat dit restaurant zoveel goede recensies krijgt op iens. Onze ervaring was in alle opzichten slecht. Spare-ribs droog, friet slap, personeel wat roddelt over gasten. De keuken 1 grote bende, muziek te hard en de eigenaar (zo blijkt) helemaal dronken. Dessert was echt de grootste teleurstelling. Wij zijn afgegaan op de goede recensies van iens maar het lijkt mij dat de recensies door jofel zelf erop gezet worden. De gerechten leken absoluut niet op de gerechten die je op google kunt vinden. Wat een aanfluiting. Nooit meer!

Vroeger was het altijd top maar vandaag de slechtste behandeling gehad die je als klant kan krijgen. Staan in de zaak willen graag eten bestellen en "beppie" achter de toonbank vond het belangrijker om de telefonische bestellingen eerst aan te nemen en klanten in de zaak te laten wachten. Pure schande!

27. Chinees-Indisch Zoetermeer

Wat een vreselijk drama dit restaurant. Telefonisch besteld en het eten zou na 3 kwartier klaar staan. Toen we daar na 3 kwartier aankwamen moesten we nog een uur in het restaurant wachten op onze bestelling. Ik heb er alle begrip voor dat het druk is maar spreek dan geen tijd af. Dit is nu de 2e keer maar wel de laatste keer.
    Kom hier nooit meer!!

Was weer ontzettend lekker. Gesmuld hoor. Wijn was ook lekker. Alleen jammer dat het zolang duurde voor t eten kwam 3 kwartier. Maar het smaakte fantastisch. Complimenten voor de kok.
    Bediening is erg vriendelijk.

Tot volgende keer. Bedankt.

29. Internationaal Zoetermeer

Teresa Almeida

Ik was vanochtend bij Clooney's. Zondagochtend ontbijt van 5€ besteld, mijn 2 vriendinnen koffie verkeerd. Bij het afrekenen werd €8,50 voor het ontbijt afgerekend. Vond het al niet netjes maar het kan gebeuren. S"avonds toch weer besloten met zijn 6 daar te gaan eten. Kip en groeten waren koud!! Het werd opgewarmd in de magnetron waardoor de kip heel droog werd. 3 keer patat besteld en iedere keer werd het vergeten. Heel slecht bediening. Is niemand langs geweest om te vragen of wij nog iets wouden drinken of gewoon te vragen hoe het eten was. Onwijs jammer dat het zo was. Na deze 2 teleurstellingen en niet meer de moeite waard om een keer langs te gaan en dit geldt ook voor de andere. Het kan veel beter.

Top locatie, mooi restaurant. Heerlijk gegeten en grote porties.