Bezorgrestaurants in de buurt van La Place Café

do lunch vanaf 08:00 diner tot 18:00
vr lunch vanaf 08:00 diner tot 21:00
za lunch vanaf 08:00 diner tot 18:00
zo lunch vanaf 10:00 diner tot 17:30

1. Ze kunnen la place beter sluiten. Tafels altijd vies, koffie is lauw. Personeel is niet uitnodigend. Ontbijt 2 x duurder geworden en je krijgt er minder voor. Wordt niet hygiënisch gewerkt. Medewerker raakt allerlei dingen aan, zoals plastic bakken, bladen, karretje en sorteert daarna broodjes zonder de handen te wassen, men gebruikt soms geen handschoenen. De kleine bakjes met tonijn voor het het ontbijt zitten vol met grote stukken appel. Als je de appels eruit haalt blijft er ongeveer 2 theelepels tonijn over.
    Het personeel is het ergste vind ik. Geen praatje, geen goedendag. Ik zal la place niet aan bevelen.

2. Het is geen restaurant ter aanbeveling. Het is doorgaans altijd vuil, zeker de tafels en vooral de vloeren. Als je bij je ontbijtje een gebakken eitje wil, staan ze elkaar aan te kijken of je om kaviaar vraagt. Koffie is altijd lauw of het apparaat is stuk. Personeel verandert per dag, nooit stabiliteit, waardoor er veel misverstanden onderling zijn en dat merkt de klant. Misschien leuk voor een tussendoortje, maar om daar te blijven eten, nee, sorry!