Restaurant verhuisd

1512082406 78
1521019701 76

1. naomi Andries

Bete La Cubanita,

Hierbij wil ik u het volgende voorleggen.

Ik ben gisteren met mijn partner mijn broer en schoonzus gaan eten in uw restaurant t.b.v mijn a.s. huwelijk en om te vragen of mijn broer getuigen wilden worden voor mijn huwelijk.

Nu komt het wat was ik ziek geworden in uw restaurant. Ben bijna de hele tijd in uw toilet geweest omdat ik zowel buikloop had en moest overgeven. Ik zeg niet dat het door uw eten kwam maar gegeten had ik zeker bijna niet.

Omdat uw personeel dit zag had ik toch gehoopt dat ze medeleven hadden en dit ook bij het afrekenen zouden zien. Dit deden ze zeker niet en het enige wat ze konden zeggen is dat het niet door uw eten kwam. Zo ben ik naar huis gegaan ziek en toch wel met ongeloof dat uw personeel zo reageerde.

Wat verwachte ik, eigenlijk dat ze konden snappen dat ik bijna niet gegeten had en dat ik niet hoefde mee te betalen. Ik kom al jaren in uw zaak in den haag en weet zeker dat ze daar wel enige medeleven konden tonen. Er werd geen empathie getoond en ze waren alleen maar bezig met zich verdedigen.

Heb nooit gezegd dat het door jullie kwam maar uw personeel kan ook niet zeggen dat het niet kan. Want de uren er voor en tot bij u had ik nergens last van. Nogmaals ik zeg niet dat het door uw eten kwam maar uitsluiten kan ik het ook niet.

Mijn partner probeerde met het personeel te praten en het enige wat ze deden was zich zelf verdedigen.

zit tot nu toe in het horeca wereld en ben manager geweest in het hotelwezen en het eerste wat ik leerde was serieus om te gaan met klachten en dit om zetten in een leermoment. Maar dit zag ik niet terug bij uw personeel, ze namen nog geen eens de moeite om te vragen hoe het met me ging en of er misschien iets bij het eten kon bij zitten wat mij ziek gemaakt had. Ze waren alleen maar met zich zelf bezig en alles weg te wuifen

2. Gerechtjes zijn best lekker maar de meeste zijn niet heet. Zeg maar gerust lauw. Ik denk dat de schaaltjes te koud zijn wanneer er eten in gedaan wordt en te lang gewacht voor het naar de tafel gebracht wordt

3. Fam Friggen

Het eten was goed, zaak was helemaal vol en vond ik de bediening wat hectisch. Paar keer drinken besteld, maar is 2 keer vergeten en als je weer iets had besteld is het een paar keer dubbel bezorgd.

4. Eten en service was de dag niet zo best, eten viel tegen en moesten best lang wachten en vaak werden de gerechten niet eens gebracht.

5. Het is ons prima bevallen. Goede sfeer, lieve geduldige beleefde bediening, heerlijk gegeten, veel te veel, en zelf al vaker geweest, maar de tafelgenoten waren er voor het eerst, ook zij vonden het allemaal goed. Ik miste Bernadet, maar die kom ik vast nog wel eens tegen.

Ga zo door mensen, ik zeg tot de volgende keer!

6. Afgelopen week hier onwijs lekker gegeten. Top service en heel veel keuze uit verschillende en lekkere gerechtjes. Echt een aanrader!

7. Vorige week hier gegeten, erg lekker en heel gezellig. Aardige bediening en voor de prijs van 17,50 zulke lekkere tapas eten is erg leuk. Zo kun je nog eens uiteten :)

8. Heerlijk gegeten bij La Cubanita! Erg goede en snelle service en het eten smaakte heerlijk. Ook waren de cocktails erg lekker en hing er een erg gezellige sfeer in het restaurant.

9. Wij hebben hier op een donderdagavond gegeten. De gerechten waren lekker. En de bediening was goed. Alleen aan de akoestiek van dit leuke tentje moet snel wat worden gedaan. Het is net of je in een echoput zit. Vonden wij erg storend. Dus zou er graag nog eens gaan eten, maar niet voordat daar iets aan gedaan wordt.

Laat ons weten wanneer hier iets aan gedaan is en jullie hebben er een vaste klant bij. Want wij hebben er echt heerlijk gegeten. Ook de bediening was heel vriendelijk en gastvrij.

10. Erg slecht, eenzijdige maaltijden qua smaak, de bediening is zeer onervaren en de eigenaresse onvriendelijk. Nooit meer komen dus!

11. Ria 2269 punten

Met zijn tweetjes hier spontaan wezen eten op een dinsdag avond. We zijn de eerste gasten en hebben keuze zat voor wat betreft locatie van het tafeltje

De bediening is meer dan vriendelijk. Er heerst een leuke sfeer in het restaurant, de muziek is goed, en staat niet te hard. De aankleding is leuk, en de tafels staan niet te dicht op elkaar.

Het eten; tsjaa, sommigen erg lekker, andere hapjes wat flauw en er was er zelfs een die leek wel in het zout te hebben gelegen.
    Gemiddeld genomen, waren de hapjes ruim voldoende (meer lekkere dan minder lekkere hapjes).

Hier gaan we zeker nog een keer heen

12. Het eten was goed. Helaas worden alle gerechten die in de olie zijn gebakken verpest. De olie druipt namelijk van de gerechten af. Jammer een gemiste kans.

In Alphen aan de Rijn bij La Cubanita was dit echt stukken beter.

13. Eten was matig. Service slecht. Drinken wordt tot 2 keer toe goed genoteerd, maar het verkeerde uitgeserveerd. Meerdere keren eten bij onze tafel wat wij niet besteld hadden. Eten wordt ook halfbakken uitgeserveerd.
    Pluspunt is dat uiteindelijk de koffie en thee voor rekening van het restaurant kwam. Maar niet voor herhaling vatbaar. Jammer, want de ambiance was goed.

14. La Cubanita viel niet helemaal mee! De sfeer was goed en de bediening leuk, maar de tapas waren flauw en vet. De verschillende soorten gefrituurde kaas waren niet meer te proeven door de dikke vette paneerlaag, die ook nog te hard gebakken was. Als je pittige ossehaaspuntjes bestelt, verwacht je pit en geen taai vlees dat nog een beetje zout en peper behoeft. En of de olie die gebruikt was voor het bakken en frituren vers was, betwijfel ik. Ook niet de neiging gehad meer dan 2x te bestellen. Daarnaast was het toetje ook vrij smakeloos. De prijs is er dan ook wel naar. La Cubanita is niet heel duur, maar dan heb je ook niks!

16. Ineke Pronk

Erg lekker. Geweldig. Voor mijn rolstoel was een zeer goed plekje ingericht. Of er een invalidentoilet is, weet ik niet. Heb ik niet uit geprobeerd. Ook mijn vriendinnen vonden het erg leuk.

17. Erg lekker gegeten. Vlotte en leuke bediening. Veel keuze. Wel erge kleine tafeltjes. Druk dus reserveren is een must. Jong publiek. Gezellige sfeer, leuke muziek. Vloer tafels en ramen kunnen wel wat schoner.

18. Erg lekker eten! Op zaterdag sluit de lekkere winkel om 18.00. Als wij dan om half 6 eten komen afhalen is het personeel wel erg kortaf en soms zelfs onvriendelijk. Als je op een eerder tijdstip komt is het personeel wel vriendelijk. Als je in het cafetaria eet, word je snel geholpen.

19. Henny van Kessel

Gister voor het eerst in La Cubanita in Zoetermeer geweest. Een toprestaurant. Gezellig druk en een vlotte bediening. Een grote variatie in de lekkerste tapas ooit gegeten. Echt een aanrader.

20. Beetje chaotisch, fruit van slechte kwaliteit, de ham is van rubber. Relatief duur voor wat je krijgt. De ossenhaas is wel van goede kwaliteit en lekker.

21. Gisteren met een vriendin om 19.15 buiten op 't terras. Na 20 minuten kwam de serveerster. Drank besteld en na 25 minuten werd het eindelijk gebracht. Gelijk maar onbeperkt tapas besteld (werd wel netjes uitgelegd hoe het werkt). Het kaartje ingevuld voor de eerste ronde. Na 30 minuten kregen wij pas alles van de eerste, de rest van de bestellingen was helemaal een ramp: al met al kregen we pas om 21.45 de helft van de tweede en onze derde ronde. We hadden helemaal geen trek meer en maar de rekening gevraagd en zijn weggegaan.

22. Wat is dit een leuk restaurant! Leuke aankleding, vrolijke bediening. Een heerlijke avond uit gehad. Hier kom ik zeker nog eens terug!

23. michelle

Afgelopen dinsdag wezen eten bij la cubanita zoetermeer. Heerlijk op ons gemak kunnen eten en hele vriendelijke meiden als bediening. Al met al een super avond gehad, een echte aanrader dus!

24. Slecht eten. Aangebrande hamburgers, koud eten en dan word je nog een keer de "zeurtafel" genoemd.

25. Gister hier gegeten en wij vonden het super, echt een aanrader! Eten kwam snel door en was heerlijk. Bediening vriendelijk en alert. Sfeer was gezellig, leuke muziek! Het restaurant zat helemaal vol, goed teken ;-) Ga zo door en ik raad dit restaurant zeker aan.

26. Vorige week zaterdag voor het eerst bij La cubanita geweest.
    Ik kreeg een keurige uitleg hoe het in zijn werk ging en ik heb echt zitten genieten van al het lekkere eten! De porties waren mij zelfs iets te groot.
    Sfeer is gezellig. Bediening is zeer netjes en correct en het eten vond ik echt verrukkelijk! Je hoefde niet lang te wachten en het volgende stond al op tafel.
    Ik kom zeker een keer terug om andere trapas te proberen. Ik zou zeggen: klasse en ga vooral zo door!

27. Binnen erg smerig, je wordt al begroet door vieze ramen. Bediening is ongeveer 16 jaar en wordt niet aangestuurd. Eten is vreselijk droog, veel te veel tabasco en oud. Ruimte bestaat uit alleen maar hout, qua akoestiek lijkt het op een kippenhok. Prijzen op de vrijdag zijn belachelijk. We hebben twee tapas besteld en zijn daarna na een echt restaurant gegaan. Kom hier vooral niet eten!

28. Perfect gegeten, lekker en beslist niet duur. Leuke zaak, leuk personeel en zeker de eigenaresse is super positief. Alle recensies gelezen maar er zijn natuurlijk mensen die nooit tevreden zijn maar ja voor deze prijs is alles prima, leuk en erg goed. Echt een aanrader in zoetermeer te noemen. Succes in 2014.

29. Weer eens heel lekker taps gegeten in Zoetermeer. Super eten, lekkere drankjes en vriendelijk personeel. Echt een topper, zeker aan te raden.

30. Donderdagavond gegeten met mijn vrouw bij lacuba zoetermeer, was prima en lekker. Aardig en hardwerkend personeel. De recensies gelezen maar wat men zegt van jong en onervaren personeel is totaal onjuist.

31. Olga en peter

Gisteren met vrienden gegeten bij la cubanita in zoetermeer. Heerlijk gegeten en een prima sfeer. Een echte aanrader. Allemaal lekkere tapas, er was er geen een bij die niet lekker was. Geweldig en absoluut niet duur.

32. Gister hier gegeten met een maatje. We werden meteen leuk ontvangen en naar de tafel gebracht. Daar kregen we een goede uitleg over hoe het in zijn werk ging qua tapas en de kaartjes. De tapas komt nooit allemaal tegelijk en wat klaar is word uitgeserveerd.. Dus echt "op zijn tapas". Wat we kregen was goed en we werden leuk bediend. We vonden het een leuke zaak en er hing een leuke en gezellige sfeer dus komen zeker nog eens terug!!

33. Jammer, ik had me er zo op verheugd maar het was een domper. Zowel bediening als eten was dramatisch. Ze vragen scholieren zonder ervaring en dat is duidelijk te merken. De aankleding van het restaurant is ook niet gezellig. We waren met een groep van elf en niemand was enthousiast. Ben benieuwd hoelang dit zo blijft bestaan.

34. Heerlijk gegeten met een leuk kannetje sangria die we gratis bij het eten kregen. Prijzen niet duur voor wat je krijgt. En leuke vrolijke dames in de bediening. Enige nadeel is dat sommige tafeltjes te dicht op elkaar staan.

35. Geweldig goed eten lekker en pittig.Goede voorlichting door het personeel,lieve mensen.
    De muziek was gezellig Cubaans,mocht ietsje zachter ,want was wat overheersend soms,maar dat mocht verder de pret niet drukken. Voor het eten moet je naar Cubanita, echt super!