Hong Yun laten bezorgen?

1. Van de week hier weer via thuisbezord.nl besteld. Vlees was veel minder gekruid, tamme zooi. Varkenssate smaakte niet echt vers, en de nasi was waterig van smaak. De gefrituurde kip was wel ok. Het jammere is dat er nu EUR 1.80 bezorgkosten aan vastzitten en dat als je vraagt of de saus van bijv een bepaald gerecht apart mag, dat ze daar gewoon EUR 0.50 voor rekenen. Beetje teleurstellende maaltijd, terwijl we al de keren ervoor gewoon goed en lekker hadden gegeten.

2. Hier afgelopen weekend genoten van een lopend buffet. We hadden gereserveerd maar dit bleek niet nodig. We waren de enige gasten. Wellicht nog door de vakantieperiode. In ieder geval geen drukte bij het eten. Het lopende buffet was er echter niet minder om en hebben we heerlijk gegeten. Ook vriendelijk personeel dat regelmatig vroeg of alles naar wens was. Zeker gezien de gestegen prijzen van de andere restaurants met lopend buffet is dit een goed en zeer betaalbaar restaurant.