Happy Italy laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma 16:30 - 20:30
di 16:30 - 20:30

• Bezorgen

ma 16:30 - 20:30
di 16:30 - 20:30

1. Ff terug komen op mijn bezoek aan Happy Italy in Zoetermeer van gisterenavond, ik heb eigenlijk nog nooit zo een snelle, vriendelijke en goede service meegemaakt in welk restaurant dan ook waar ik ooit heb gegeten.

Ik loop daar naar binnen met me maat Boy en het was zo druk dat ik ff dacht dat er wellicht niet eens direct een tafel beschikbaar zou zijn. De eerste ontvangst was gelijk al goed, een echte italiaan als gastheer, helemaal top, vriendelijk en goeie humor. Dat is wat je zoekt als je bij een italiaan gaat eten toch? Niet alleen het eten maar gewoon ff eruit en iets van een ander stukkie cultuur ervaren, ik hou daar van.

Het eerste bericht was, jongens ff 2 minuten wachten, komt goed, momentje. Ik wilde even op een kruk gaan zitten om te wachten, maar kreeg daar niet eens de tijd voor, want binnen 2 seconden zegt die italiaan: ja kom maar jongens heb hier tafeltje voor jullie, wijzend naar het eerste 2 persoon tafeltje als je rechts het trapje van de verhoging in het restaurant op gaat.

Na heel ff op de menu kaart te hebben gekeken zag ik de eerste pizza voorbij komen op een bord op weg naar een klant, waarna ik gelijk begon te twijfelen of 2 van die gigantisch pizza's (40 cm doorsnede) wel op die tafel zouden gaan passen 😂😂, zelden zulke monsters van ronde heerlijkheid voorbij zien komen in welk italiaans restaurant dan ook, en daarmee bedoel ik niet alleen de dames van de bediening 😉

We bestellen een pizza, ik een pikante pizza met extra ham en Boy een andere vage vlees pizza . Drankjes werden daarvoor al snel neergezet, nadat Boy op niet mis te verstaan volume en wijze riep: DAME! 👋, waarna een meisje van de bediening binnen 0,5 seconden aan ons tafeltje boven stond. Ze was eigenlijk niet van dat deel van het restaurant zeg maar, had ook geen apparaatje bij zich om een bestelling te noteren, maar zei: ik ga het doorgeven! Geen probleem! ..

Ik knipper 3 keer met mn ogen, neem een slok, vraag aan Boy wanneer ie gaat verhuizen en BAM, pizza voor me neus! Ik kon mn ogen niet geloven maar die pizza's stonden echt na 5 minuten voor onze neus en wonder boven wonder paste het! 😂😂 iets schuin tegenover elkaar, een pizza van heb ik jou van hier tot Tokio zeg! 😎🤩🤗🤯 Heet, over het bord hangende uitvinding van de eeuw, uit Italië komende mega knaller van ongekende proporties in een tijdsbestek die simpelweg onmogelijk is gezien de drukte op dat moment.

Conclusie: als je naar happy italy gaat en de deur binnen loopt, stap je in een versnelling van de tijd van 10x, de 2 minuten wachten werd 2 seconden, het arriveren van het meisje aan onze tafel ging binnen 0.5 seconden ipv een eerder te verwachten 5 seconden en de pizza stond binnen 5 minuten op tafel ipv 50 minuten ofzo, gezien de drukte en meermaals mee gemaakte ervaringen in andere Italiaanse restaurants met zulke hoeveelheden klanten. Je weet wel, in die muffe oude tenten, waar je door het wachten veel te veel brood met tapenade en aolie zot weg te werken, lurkend aan je biertje, dat je eigenlijk geen trek meer hebt in die pizza 🙄😂, in dit restaurant krijg je amper de kans om je telefoon uit je zak te halen of je kan al met je gezicht in die pizza gaan duiken die werkelijk waar te vers voor woorden was trouwens, echt ongekend lekker 😎😋

Hoop dat jullie het leuk vonden om dit te lezen, en ik zeg, ga er snel maar eens een keer eten, het eten is goedkoop, maar vers en snel op je tafel. Soort speed date maar dan met pizza 😂🤔