Bezorgrestaurants in de buurt van Eten & Zo

1374871954 88
1474207019 80
1483519681 77
1520770331 81

1. Daar aangekomen werden we naar ons tafeltje gebracht. De serveerster wilde snel weggaan maar ik vroeg hoe het werkte aangezien we er voor het eerst waren. In een razendsnel tempo alsof ze de trein moest halen werd het uitgelegd. Het eten zag er allemaal veelbelovend uit. Jammer dat een aantal koks er chagrijnig bij stonden. Met zijn drieen daar gegeten. Hier komen we nooit meer. Wat een domper! Hierover gemaild met het restaurant maar (nog) geen reactie.

2. Willem en Margriet

2E kerstdag hier gereserveerd voor 7 personen.
    Sta je bij de balie, kunnen ze je naam niet vinden op het A4'tje, alsnog gevonden op het reserveringsnummer, is de reservering geannuleerd! Sta je daar met 5 uitgenodigde gasten 's avonds om 20.00U!
    Complete chaos bij binnenkomst en als ze dan ook nog fouten maken met reserveringen dan sta je effe te schuimbekken.
    Alsnog mooie 6 persoonstafel gekregen(vonden zij) met 7 personen!
    Kale afgetrapte niet gedekte tafel met kerst. Gescheurde stoelen, nee hoor mooie tafel.
    Alsnog andere tafel gekregen na veel aandringen. Rumoerige eetschuur, rumoerig volk, ongemotiveerd personeel, wel vlot met afruimen van de borden aan tafel.
    Ga niet naar het toilet want je riskeert een of andere besmetting, wat een smerig zooitje, een bouwdixi is prettiger voor je behoefte.
    Wel begrip dat het met deze drukte een zooitje kan worden in een toiletgroep maar zet dan wat extra schoonmaakbeurten in.
    Het eten was prima voor de prijs die je met kerstdag betaald, dat dan weer wel.
    Eindconclusie: De kok en de keuken mogen blijven staan, de rest slopen en overnieuw beginnen.
    Daarna gaan we er pas weer over denken om te reserveren.

3. Fam A Tetteroo

Alles was goed en verzorgd, nogmaals bedankt

4. Goed zoals gebruikelijk! Lekker eten, veel keus en goed bereid. Heerlijk!

5. S.M. Grootveld

Altijd goed. Aardig personeel. Lekker eten. Mannen zijn altijd lyrisch over al het vlees op de grill. En door deze prijzen kunnen we tenminste nog eens mensen uitnodigen om een hapje mee te eten.

Ga zo door, maar niet duurder maken.

6. Wij hebben met 7 man een super avond gehad, eten was erg lekker, we komen hier zeker terug.

7. Na een fikse entreeprijs (103 EUR 2 volw. + 2 Kind) kom je in leuk ingerichte maar een drukke, lawaaierige eetschuur. Door populariteit lopen wachttijden bij diverse buffetten snel op waar eten bereid wordt dat weliswaar goed smaakt maar niet bijzonder uitstijgt boven het gemiddelde cafetarianiveau. Rondom het buffeteiland is het ronduit een mierenhoop. Aan tafel is een conversatie met tafelgenoten door de drukte, lawaai en het constante heen en weer geloop nauwelijks mogelijk. Lege borden en glazen worden wel vlot afgeruimd zodat de tafel niet vol met vaat komt te staan.

8. Het eten was heerlijk, erg veel keus en voor iedereen was er wel wat lekkers, ook het drinken was ideeal, want naast twee gratis muntjes voor de alcoholische drankjes, was de frisdrank ook gratis en erg goed verzorgd, alle soorten waren aanwezig, wat ik alleen wel storend vond is dat de bediening te snel en te vaak naar de tafel kwam om mijn borden of bestek op te ruimen, maar voor de rest is het een aanrader voor iedereen, echt de moeite waard, dus ik zou zeggen reserveren en heeerlijk genieten, dat is wat wij ook hebben gedaan!

9. L koegler

Alles was prima
    Wij met onze familie hebben genoten

10. Wilma Dorrepaal

Het was een gezellige sfeer en het eten was weer heerlijk!

11. Monique van Rijn

Het was weer super leuk en lekker! Ondanks dat het echt heel vol was! De sfeer was gezellig, het eten was weer super veel, vers, en heerlijk! Onze dochter had een leuke 18e verjaardag!

12. Voor ieder wat wils, vriendelijk personeel, goede prijs kwaliteit verhouding

13. We waren gewaarschuwd dat het een massa mensen zou zijn en eigenlijk niet geschikt om met z'n tweetjes te gaan.
    We kregen een tafel in het gedeelte links van het buffet. Dit "oude gedeelte" zag er sfeervol uit en we zaten naast de carrousel to "de kerk".
    We ervaarden dit helemaal niet als erg druk. Het eten was uitstekend. Je hoefde nergens lang te wachten en was prima bereid. De keuze was gigantisch. We hebben dus heerlijk gegeten, ieder wat wils. We komen zeker terug.

14. John van galen

Heerlijk gegeten, oma werd 81 jaar, het was heel druk, maar wel gezellig, goede service, kom nog zeker een keer terug.

15. Fam. Van der Putten

Vrijdag 18 november waren mijn kleinzoon en ik jarig, ik werd 70 en mijn kleinzoon 11. Wij hebben deze avond aangegrepen om het gezamenlijk te vieren met onze familie en vrienden.
    De avond is voor ons en onze gasten uitstekend verlopen, ieder heeft genoten van het eten en drinken.
    Iedereen was dik tevreden met wat er geboden werd. Wij hadden niet verwacht dat het zo enorm druk zal zijn om 19.00 uur, maar uiteindelijk waren wij omstreeks 19.15 uur binnen en werden keurig naar onze gereserveerde plaatsen gebracht. Het personeel was zeer service gericht wat ook prettig werd gevonden. Al bij al was het een geslaagde avond.

16. T pattiwael

Lekker eten en drinken. Gezellige omgeving, sfeervol.
    Prima bediening en service.

17. Leuke sfeer, maar te schemerig waar we zaten. De volgende keer kom ik met 4 mensen, dan denk ik dat ik een betere plek krijg aangewezen. Wat prijs, eten en service betreft, prima.

18. H.van Dijk

Wat een enorme vreetschuur, met 2 mensen gaan eten zou ik niet aanraden. Eten is redelijk, onlogisch ingedeeld, pasta,s naast patat. Enorme rij om iets te laten grillen, smaak over het algemeen vlak, toiletten ronduit vies en stoelen met gescheurde zittingen. Maakt al met al een sjofele indruk .Ik zou het niet aan bevelen, prijs is echt te hoog voor wat er geboden wordt!!

19. Heerlijk gegeten, goed vers. Alleen wat meer kaartjes voor inhoud van de schaaltjes plaatsen. Durf je niet gauw wat te pakken. Verder was 't uitstekend.

20. Super lekker eten

21. Ruime parkeer gelegenheid. Bij binnenkomst, goede ontvangst, prima service en behandeling. Meteen afrekenen. Munten voor extra drank kon je makkelijk kopen voor heel goedkoop. Ruime diner keuze. Echter, sommige gerechten waren te lang op het plateau waardoor deze hard en niet zo lekker proefde. Voor derest prima. Zeker voor herhaling vatbaar!

22. Ria van Soelen

Gezellig gegeten, voor ieder wat hij lekker vind 😊

23. Super restaurant, heerlijk eten, je kan er echt van alles eten en is super lekker voor die prijs is het het zeker waard! Zeker een aanrader!

24. Super restaurant, heerlijk eten, alles was heerlijk warm en vers.

25. Meestal ga ik naar dit soort restaurants voor de wok. Hier is echter de wok zo ontdaan van de lekkere ingrediënten als zalm en lekker vlees dat het meer een vegetarische aanbieding wordt. Wel waren de garnalen prima, de vismix was echter een aanfluiting. Dan maar aanvullen met de spullen uit de diverse buffetten. Helaas zijn hier de producten beslist niet op temperatuur. De sushi's te warm en de warme spullen zijn lauw. Je kunt hierdoor wel snel eten.

De sfeer in "onze" zaal was wel aardig, het is een oude discotheek en de grootte en inrichting van de ruimte geeft je de indruk op een dorpsplein te zitten. De andere zaal is echter net een bedrijfskantine.

De prijs/kwaliteit ligt erg onder vuur vanwege het feit dat er steeds meer goedkope producten worden gebruikt in megarestaurants als deze.

26. Vandaag eten & zo gebeld om te reserveren. Ik gaf aan dat er 1 persoon glutenallergie heeft. De manager gaf aan dat ze een glutenvrije maaltijden kunnen aanbieden maar dat ze niet 100% kon garanderen dat er geen sporen van gluten in zaten. Wat is dat nou? Je wilt toch niet uiteten om vervolgens met gluten besmet eten te eten? Nou ik gaf aan dat ik daar geen gebruik van wilde maken en dat ik wel zelf eten mee zou nemen voor de persoon met glutenallergie. En of ik dan alleen voor het drinken kon afrekenen? Nou dat kon niet ik moest dan de helft van het entreegeld betalen omdat stel je voor dat die persoon wel stiekem van het buffet zou eten. Dus ik gaf aan dat ik bewijs had dat die persoon een strikt glutenvrij dieet moest volgen. Maar nee hoor de manager wilde hier niet aan meewerken. Nou service van niks en ons familie uitje gewoon willen verpesten. Nou gelukkig zijn er wel andere goeie service gerichte restaurants die heel veel begrip hebben voor mensen met een glutenallergie en die hun best doen om er een topdiner van te maken.

27. henri geerling

Meerdere malen nu geweest, keuze uit gerechten, smaak, personeel perfect. Speelruimte voor de kinderen is perfect. Concept ideaal voor mensen die uit allerlei gerechten hun keuze willen maken. Prijs/kwaliteit top.

28. Ben al een paar keer geweest (groep), hebben allemaal genoten van het lekker en gevarieerd eten. Komen zeker terug.

29. Al een keer eerder gegeten. Prima massale eetschuur, maar daar kies je ook voor. Echter... vanwege onze dochters wens hier voor de kerst gereserveerd. Weken terug inmiddels. Word ik net gebeld of alles nog klopt voor 2e kerstdag... hebben gereserveerd voor 1e kerstdag. U voelt hem al aan.

Is standaard procedure om iedereen na te bellen of alles nog klopt, natuurlijk, 1000 reserveren nabellen. Bottomline: is daar een zooitje met de reserveringen en ze proberen er zo af te komen. Onze reservering is dus geannuleerd.

Bedankt Eet & Zo. Tot nooit meer

30. Het eten smaakte prima voor het geld, dat was dan ook het enige. Personeel werkt er omdat ze geld nodig hebben, totaal niet omdat ze het leuk vinden en dat is dus duidelijk te zien. Wij werden met 6 personen ergens neergezet (helemaal achterin waar verder niemand zat en 200m bij het eten vandaan). Hiermee gingen we uiteraard niet akkoord en wij vroegen om een andere plek, die was er niet meer zeiden ze. Toen wij daarop antwoordde dat wij dan ons geld terug wilde (vooraf betalen) hadden ze opeens wel een plek voor ons.. Midden in de ruimte waar alle gezinnen met kinderen zitten. Dit is leuk voor de ouders met kinderen, maar minder voor ons als 3 jonge stelletjes. Nadat wij een rookpauze hadden buiten en wij terug keerde naar onze tafel was alles weggehaald (volle glazen drinken etc.), en deze glazen drinken vielen niet onder het onbeperkt drank dus moesten wij ons net betaalde drinken opnieuw kopen. Één keer, nooit meer.

31. De sushi, soep en vis zijn niet vers en elke dag is hetzelfde. Alles is uit een verpakking en niks is vers. De prijs is te hoog voor de kwaliteit. Eten is slecht, slechtste restaurant die ik ooit heb gekend.

32. Wij zijn hier vorige week zaterdag voor het eerst geweest en het eten is super! Veel variatie en keuze, vlotte bediening bij het ophalen van de vuile borden en glazen. De sfeer is erg gezellig. Echt een aanrader!

33. Sinds oktober vorig jaar (2013) wordt het vanavond de 4e keer dat we hier uit eten gaan. De eerste keer samen om onze trouwdag te vieren, daarna met de (volwassen) kinderen, derde kerstdag met vrienden en vanavond opnieuw met dezelfde vrienden. Lekker een avondje uit en als "goede hollanders" vanavond laat thuis op de bank weer spijt dat we veel te veel hebben gegeten.

34. karin

35. Ongedwongen sfeer. Na ontvangst krijg je rondleiding langs de buffetten en wordt je naar een door jezelf uit te zoeken plaats gebracht. Eten vooral in vitrines waardoor het soms niet heet op je bord komt, laat je pizzak 2 x door de bakoven lopen. Heerlijk vers gebakken vis, waaronder onbeperkt zalm en slibtong. Heerlijke saladebar met lekkere royale verse zalm. Je krijgt per persoon twee muntjes voor alcoholische dranken. Mochten ze op zijn dan koop je voor een euro per stuk gewoon extra bij. Een hele fles goede wijn doet dus maar 5 euro. Een heerlijk Hoegaard biertje voor maar een munt. Frisdranken en grote flessen mineraalwater zijn gratis verkrijgbaar. Aanradertje en zeker de moeite waard om terug te komen. Ideaal om zeer betaalbaar, met vriendenclubjes naar toe te gaan. Publiek is prettig gemeleerd en er hangt een goede sfeer.

36. We zijn nu al 3 keer geweest en het is gewoon geweldig, super lekker eten ,goede service.
    Het zal ons vaste adres worden.

37. Massaal maar zeker goed te doen. Goed vers lekker eten, fijn personeel, variatie aan zitplaatsen en zalen. Stoelen zitten goed, mooie schone toiletten, enorme ruime keus echt voor ieder wat wils tegen een hele schappelijke prijs. Wij gaan hier vaker komen maar niet meer als kinderloos stel in de familie zaal met het enorme speel paradijs wat ons iets te gehorig was.