Eigen terrein

1431206752 83
1464720280 87
1520576160 88
1576432039 80

1. Fijne ontvangst. Na vroegtijdig af moeten haken, prima begeleiding en afhandeling.

2. Albert Boevé

13 januari 2023 hier met 33 personen gegeten ivm een afscheid i.v.m. pensioenering van 2 collega’s van de interventiecardiologie van het HAGA ziekenhuis. Wat een TOPavond hebben we gehad. Geweldige ambiance, persoonlijke aandacht. Niet alleen van de eigenaresse, maar van ieder personeelslid afzonderlijk. Heerlijk gegeten met bijzondere gerechten die van een uitgebreide toelichting werden geserveerd. Het was gewoon een “warm bad” om hier te eten.

3. Het was fantastisch. Goed eten en heerlijk. Wel heel apart, maar echt lekker. Zeker een aanrader.
    Hele vriendelijk bediening en eigenaresse. Het heeft gewoon een huiselijk gevoel. heel relax

4. Wat een heerlijke verrassing! Voor ons 12,5 jarig huwelijk hadden onze dochters een diner laten bezorgen van de Witte Raaf. Waar wij destijds getrouwd zijn.
    Wat een heerlijke gerechten. En nog een fles wijn cadeau.
    Echt super!

5. Heerlijk gegeten! Toplocatie en topbediening. Ik kom zeker terug!

6. Geweldig restaurant Ook een mooie ligging, Het eten en was heerlijk. Er waren ook genoeg kinder gerechten. De bediening was zeer vriendelijk. De prijs was ook niet te duur.

7. Restaurant de Witte Raaf.
    Een verborgen parel aan de rand van Zoetermeer en Leidscheveen.
    Heerlijk Iraans eten, vriendelijke bediening en een uitstekende prijs kwaliteit!!
    Reserveren is zekerheid. Ook door de weeks druk!

8. Met 7 vriendinnen heerlijk gegeten.
    Heel vriendelijk personeel.
    Heerlijk rustig restaurant.
    Genoeg parkeerplaats. Echt een aanrader.

9. Esther Maas Hill

10. Nena 19 punten

Locatie mooi. Prachtig tuin en omgeving.
    Personeel top.
    Yzette winst voor de zaak in alle opzichten.
    Open keuken helemaal fantastisch na afloop kan je tenminste complimenten uitbrengen aan koks voor onwijs lekker eten.
    Gastvrouw eigenaresse/ gastheer partner beiden super professioneel, zeer aardig en gastvrij.
    In het restaurant zie je net zo veel Nederlandse als Perzische mensen.
    Alle gerechten kunnen gecombineerd worden.
    Je krijgt goede uitleg en er wordt aan je wensen gedaan.
    Drank/wijn kaart meer dan voldoende.
    Restaurant is zeker aanrader en we komen ongetwijfeld terug.
    Lieve mensen bedankt voor alles, wat hebben we ervan genoten.

11. Rob Ribberink

Echt heerlijk eten, maar bediening kan beter. Heb 6 verschillende personen aan tafel gekregen, beetje veel. Daarnaast kwam er om de 5 minuten iemand vragen of alles goed was, of het smaakte te etc etc. Dat is gewoon irritant en veel te vaak. Onder oude baas was dat niet gebeurd, nieuwe baas moet nog veel leren.

12. Het eten was echt vreselijk. We moesten ongeveer andere half uur wachten op onze hoofdgerecht.
    Het vlees was gewoon niet gaar en het was gewoon zoet. Zelfs de rijst was niet te eten.
    Prijs/kwaliteit verhouding is gewoon belachelijk. Ik ga daar nooit meer naar toe.

13. Heerlijk gegeten. Te lang geleden dat we er waren.
    Lieve mensen.

14. Heel erg lekker gegeten.
    We waren er voor de eerste keer.
    Zeker 1aanrader.

15. Ed Tulen

Heerlijk gegeten, echt goede service, warm ontvangst, heel mooie omgeving. Alleen wanneer het vol zit is er veel geluid, zou wat meer gedempt kunnen worden.

16. Prima restaurant, prima service. Wij namen het duurste gerecht maar dat viel qua hoeveelheid wat tegen!

17. De Witte Raaf is en blijft een perfect restaurant in alle opzichten. Vriendelijke bediening. Goed eten, een echte smaakbeleving. Het sfeervolle restaurant geeft altijd een gevoel van thuis komen.

18. Prima verzorging, precies de tafel die ik gevraagd had.

19. Lasca Matthijssen

Prima ervaring, heerlijk eten en goede sfeer.
    Prettige bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

20. Harold & Nas Nanoha

Weer super lekker gegeten. Super vriendelijk en professioneel personeel. Fantastische locatie! Dit allemaal in Zoetermeer. Hier moet je geweest zijn!

21. Vertaal van English naar Nederlands

We simply loved it... The best food eaten so far while living in Den haag since past 2 years.
    Thanks.

22. Nico van Turnhout

Telkens weer, als wij bij de witte raaf eten, is de bereiding van de gerechten
    steeds weer een balans tussen kruiden en smaak.

23. Piet Marianne

Een absolute aanrader. We komen graag om te genieten van de gastvrijheid, de sfeer en het heerlijke eten. We hebben genoten van de stoofschotel, de garnalen en victoriabaars en het lamsvlees. We komen snel weer terug

24. Dit is echt ons favoriete restaurant geworden in de loop der jaren. Heerlijk eten en geweldige bediening. Bijna alle gerechten zijn glutenvrij! (alleen weinig desserts). Prima restaurant die ik iedereen aanbeveel en zeker coeliakie patiënten.

25. Gisteravond na lange tijd weer hier gegeten, bijna vergeten hoe geweldig je hier kunt eten. Het voorgerecht, eerst een voortreffelijk soepje, daarna carpaccio, auberginesalade en kipsalade met brood (overigens van het huis!) was heerlijk. Daarna had ik het stoofpotje met kip en mijn partner met sucadevlees. Allebei heerlijk en heel leuk gepresenteerd. Daarbij een prima wijntje. Nagerecht was ook prima. Daarnaast een zeer vriendelijke bediening en natuurlijk een geweldige locatie. Kortom voor herhaling vatbaar.

26. Wij hebben met 26 personen, waaronder 3 kinderen, genoten van een geweldig bijzonder diner. Geen betere manier om in een relaxte omgeving en met zeer vriendelijk personeel een feestje te vieren.

Fam knaap

27. Zeer sfeervol restaurant, voortreffelijk eten, vriendelijke en gastvrije bediening. Kortom: alles wat je nodig hebt voor een heerlijke avond uit!

28. P 21 punten

Laatst bij het restaurant De Witte Raaf gegeten. De service vond ik helemaal niet goed. We hadden van tevoren gereserveerd en toen we binnenkwamen was onze tafel nog niet klaar (terwijl we eigenlijk al wat later waren). We moesten bij de bar wachten en weden totaal niet op een gastvrije manier ontvangen. We kregen niet eens een drankje. Ik vroeg naar de manager en die mevrouw (de eigenares denk ik) die kwam langs en zei dat onze tafel nog niet klaar was omdat er andere mensen waren die niet gereserveerd snel een hapje wilde eten. Ze bood niet eens excuses aan en stond hele tijd te discussiëren met mij. Uiteindelijk was onze tafel klaar en mochten we aan tafel. Ik vond het niet netjes dat de eigenares niet even naar ons toekwam om te vragen of we het nu naar onze zin hebben. Ik heb daarom ook geen fooi betaald. De bediening tijdens het diner vond ik ook niet goed. Ik zal in ieder geval nooit meer naar dit restaurant gaan.

29. Yvonne Wilmot

20-10-2013 daar een high tea geboekt en iets gekregen dat in de verste verte niet op een high tea leek. Zeer vriendelijke bediening dat wel, maar alle zoete hapjes die in de eerste ronde zaten kwamen regelrecht uit de diepvries, er zat werkelijk niets vers bij, zelfs de jus d'orange kwam uit een pak. Daarna een gekruid gehakt stukje met een stukje pitah brood, heel lekker, maar heeft niets te maken met een high tea. Vervolgens een beetje kip in een saus met rijst, ook heel lekker, maar ook dit had niets te doen met een high tea. Geen sandwiches gezien, geen vers gebakken quiche, kortom een grote teleurstelling.

5,1
  30. Eten was niet slecht. Echter, het eten was niet goed gebalanceerd, met name de portiegrootte.
    - Vlees mag minder. Op het borg liggen gigantische lappen vlees.
    - Gegrilde groente vind ik niet zoveel toevoegen als er al vet vlees op het bord ligt, men kan dan beter een friszure salade serveren
    - Hoewel het restaurant vrij rustig was, duurde bediening tamelijk lang

Al met al is het niet verkeerd.

31. Het eten was heerlijk. De bediening heel vriendelijk en vlot zonder het gevoel te krijgen dat je op moet schieten. Ondanks dat het restaurant vol zat had je toch het gevoel lekker rustig een avondje uit eten te zijn. Een minpuntje bij het dessert: de slagroom kwam uit een spuitfles waardoor je van die inzaktoefjes op je bord krijgt. En de appeltaart warm je niet op in de magnetron. Daar wordt de bovenkant klef van.

32. Hayo Bergstra

Kijk dat is uit eten gaan! Heerlijke rustige sfeer. Goede bediening. Allemaal verse producten en het vlees van topkwaliteit zo zacht als boter.

Het is niet voorniets dat het hier altijd vol zit. Kom hier zeker weer terug.

33. Guus van de Beek

Ik was dit keer met een grote groep (10 man) bij de Witte Raaf. Met het "menu van de Chef" kregen we een 6-tal gangen die stuk voor stuk heerlijk waren. Alles op tijd, lekker rustig, perfecte bediening, informele sfeer. Extra wensen werden meteen vervuld.

De vleesgerechten bij de Witte Raaf zijn het beste wat je in Zuid-Holland kunt krijgen. Unanieme mening van een verwend gezelschap!.

34. Met z'n 4en de gouden polleppel gegeten.

Bij ieder gerecht was 't `: "hadden we hier maar meer van"

Bedienig super en gezellig.

Al met al super!

35. ben 444 punten

3 mei gegeten bij de witte raaf. Bij aankomst werden we ontvangen door vriendelijke bediening, de tafel was niet helemaal naar onze zin, dit werd echter binnen 10 minuten geregeld. Een plaats in de serre/hooiberg is geweldig met uitzicht over de polder.

De wijnkaart is vriendelijk geprijsd, met wijnen uit verschillende streken, ook de nieuwe wereld. De kaart is bescheiden, maar wel leuk en buiten crêpes kan je ook diverse vlees en visgerechten bestellen. Opvallend is dat er geen voorgerechten op de kaart staan die zijn incl. Bij je hoofdgerecht. We hebben drie voorgerechtjes gehad die allemaal even lekker waren. Het lamsrack was van bijzonder malse kwaliteit, met een aardig garnituur van gegrilde groenten en in de schil gebakken aardappelen. Een toetjes kaart met een eenheidsprijs van 3 euro was weer een aangename verrassing. De bediening was goed, vriendelijk en op het juiste moment daar. We komen zeker nog een keer terug.

36. Maarten Doornbos

September 2008 hier gegeten met collega's voor een afscheid. Ben vegetariër, zeer goede keuken, lekker en goed vegetarisch eten.
    Wel een erg druk restaurant.Prettige vriendelijke, en vlotte bediening. Zeker een aanrader. ook voor vegetariërs.
    Ik kom zeker nog een keer terug.

37. Th.G. Putters

Mijn 60e verjaardag gevierd met 44 gasten. Iedereen was vol lof over de lokatie, de uitstekende bediening, het lekkere eten en de ambiance. Gastvrouwen en gastheer bedankt, niemand vergeet deze avond. Wij komen zeker terug.

38. Ik ben helemaal weg van deze lokatie! We komen hier vaak ook met onze trouwerij hebben we hier heerlijk gegeten, en zoals we het besproken hadden zo was ook de uitvoering!
    Personeel is top en eten is ook heerlijk!
    Een super stukje landelijk in de drukke randstad! een absolute aanrader!

39. ik ben nu al een aantal keer hier wezen eten en ik kan niet anders zeggen dan dat het een perfect restaurant is. We werden snel geholpen en het eten is altijd heerlijk. je krijgt echt veel kwaliteit voor niet al te veel geld. ik kom zeker nog vaker!

40. g.van boheemen

Goedelocatie, lekker gegeten bediening vriendelijk.
    Maar op de drukste momenten bij een groep 45 pers duurt het uitserveren van de gerechten te lang.De eerste is al klaar de laatste moet nog beginnen.De extra pers. ontbrak om dit snel"samen"te klaren Jammer was de vorige keren ook al zo maar hoopte nog dat het eenmalig was.
    Al met al toch geslaagd

5,3
  41. Wij zijn hier 1x geweest voor het crepe arrangement. Heel erg lekker en leuk. Zeer goede bedieding, de klant is koning! Verder is het een sfeervolle ambiance, met al enige nadeel dat men veel groepen ontvangt en als je naast zo'n tafel met een familie van 20 man terecht komt, is het erg luidruchtig. Dat laatste is voor ons de reden om er niet meer heen te gaan.