De Heeren van Soetermeer in Zoetermeer

• do 17:00 - 23:00
  • vr 17:00 - 00:00
  • za 17:00 - 00:00
  • zo 17:00 - 23:00

De Heeren van Soetermeer is gevestigd in het karakteristieke geboortehuis van keurslagen Piet van den Berg. Op 11-jarige leeftijd slachtte Piet in het koetshuis van de grote binnen zijn eerste koe. Tegenwoordig is ‘het vlees van Piet’ een begrip binnen de Horeca en springt het M.R.IJ. (Maas Rijn & IJssel) eruit door zijn bijzonder hoge kwaliteit. Dit mooie M.R.IJ.-vlees en nog vele andere nauw geselecteerde vleessoorten kunt u terugvinden op de kaart van De Heeren van Soetermeer.

Wij werken met de Mibrasa houtskooloven, dit moet je zien als een soort gesloten supergrill. Je kunt hem tot 500 graden opstoken, waardoor je product veel sneller gaart. De buitenkant wordt dichtgeschroeid en komt er lekker knapperig uit, terwijl de binnenkant zacht en sappig blijft. Tegelijkertijd wordt het product ook gerookt, omdat alle rook achter de gesloten deur van de Mibrasa blijft hangen. Je grillt en rookt tegelijk. Deze manier van koken vergt veel oefening en aandacht, maar bij goed gebruik krijg je een uniek en onevenaarbaar resultaat.

Het vlees wordt elke dag weer vol passie en liefde bereid om onze gasten de optimale smaakbeleving te geven. Iedereen die dat kan waarderen of wil proberen, samen met bijvoorbeeld een mooi glas speciaal bier of wijn, zal zich helemaal thuis voelen in ons restaurant. Een stoer en sterk merk met de beste producten en alles uit eigen keuken, dat zorgt voor smaak en kwaliteit!

*Beers & Meat*
Eens per maand kunt u bij De Heeren van Soetermeer reserveren voor Beers & Meat. Tijdens Beers & Meat serveren wij een heerlijke driegangenmenu met bijpassende speciaal bieren. Het menu inclusief de bieren kost slechts €34,50 p.p.

*BBQ Masters*
24 augustus 2017 begonnen wij met de eerste BBQ Masters regio Haaglanden. Dit was een groot spektakel! drie duo's en twee single BBQ fanaten gingen de strijd tegen elkaar aan om de titel 'BBQ Master regio Haaglanden 2017'. Omdat de eerste BBQ Masters zo'n succes was, willen we deze erin houden! Houdt onze website en social media goed in de gaten, want volgend jaar zullen we op zoek gaan naar de BBQ Master regio Haaglanden 2018.

Diëten Halal, veganistisch, vegetarisch, glutenvrij en lactosevrij
Foto van De Heeren van Soetermeer in Zoetermeer

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Invalide parkeerplaats en rolstoeltoegang
Ambiance
Luxe, romantisch, huiselijk en gezellig
Voorzieningen
Terras, high-tea en Wi-Fi
Kinderen
Kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
65 zitplaatsen en maximaal 65 personen in één groep
Betalen