ma lunch 08:30 - 18:00 diner 18:00 - 22:00

1474520372 65
1501958027 66
1518420620 56
1526651916 57

1. Bij reservering wordt bij navraag (ivm allergie) gezegd dat glutenvrij eten geen enkel probleem is. In de praktijk blijkbaar wel een probleem… Bediening heeft geen enkel idee van wat er mogelijk is. Uiteindelijk droge vis gegeten en een maal ijsje, met als kers op de welbekende taart, in de avond ziek. Geen aanrader voor Coeliakie patiënten. Verder duurde alles erg lang. We waren met een groepje, de één kreeg ruim 10 minuten later eten dan de ander.

2. Teresa Almeida

Ik was vanochtend bij Clooney's. Zondagochtend ontbijt van 5€ besteld, mijn 2 vriendinnen koffie verkeerd. Bij het afrekenen werd €8,50 voor het ontbijt afgerekend. Vond het al niet netjes maar het kan gebeuren. S"avonds toch weer besloten met zijn 6 daar te gaan eten. Kip en groeten waren koud!! Het werd opgewarmd in de magnetron waardoor de kip heel droog werd. 3 keer patat besteld en iedere keer werd het vergeten. Heel slecht bediening. Is niemand langs geweest om te vragen of wij nog iets wouden drinken of gewoon te vragen hoe het eten was. Onwijs jammer dat het zo was. Na deze 2 teleurstellingen en niet meer de moeite waard om een keer langs te gaan en dit geldt ook voor de andere. Het kan veel beter.

3. We werden al knullig ontvangen door de bediening, werden niet naar onze plaats gewezen. Na enige tijd kwam een serveerster ons vragen of we iets wilde drinken. We bestelde wat drinken en een brood plankje.
    Maar na 20 minuten wachten was er nog steeds geen serveerster langs gekomen om ons eten op te komen nemen, er werd alleen aandacht aan terras buiten geschonken. We waren niet de enige die het vervelend begonnen te vinden dat er alleen oog voor buiten was, meerdere mensen waren aan het wachten op de bediening. Na al dat wachten waren we het zat. Ik stond op om af te rekenen en toen was er nog niet eens het fatsoen om zich te verontschuldigen…

4. Gezellig plekje in het Stadshart! Het eten vinden wij altijd echt super de mr. Steak is echt mijn favoriet! De werknemers zijn erg spontaan en vriendelijk. Al met al een super plekje in Zoetermeer.

5. Verschrikkelijk! Moesten continu wenken voor service. Alleen de eigenaresse (?) was goed betrokken maar het personeel, incl manager, was er absoluut niet bij vandaag.
    2 voorgerechten besteld waarvan de ene pas een half uur, na navraag, na de andere werd geleverd. Nou ja, neergesmeten met een onoprecht excuus van de manager.
    Het hoofdgerecht kwam heel snel daarna. De uiensoep was verschrikkelijk zout, alsof ze willen dat je de bar leeg drinkt.
    Besloten geen nagerecht te nemen, de service is te slecht dus we vroegen om de rekening.
    10 minuten later wilde dezelfde jongeman ons de dessertkaart aan te bieden of koffie/thee als nagerecht. Hij was schijnbaar alweer vergeten de rekening te brengen.
    Dit was dus absoluut niet fooiwaardig en dat vond de dame bij het afrekenen blijkbaar niet zo fijn want toen ik er geen fooi bij gaf, werd ze chagrijnig.
    We zijn maar een ijsje bij Febo gaan halen. Betere service, betere kwaliteit en betere prijs

6. Pistoletje met eiersalade besteld. Wordt er een sompig broodje afgeleverd met iets wat op eiersalade lijkt. Bij de opmerking/vraag of dit het juiste broodje was, wordt gezegd dat dit hun versie is van een pistoletje is. Met een heel erg arrogante toon. Zonde van het geld en tijd. We hadden beter naar de Febo kunnen gaan. Het ergste is nog dat de meeste zaken op het plein van dezelfde eigenaar zijn, dus waarschijnlijk nergens een behoorlijk pistoletje te koop.

7. Heerlijk eten en goede service.

8. Rob van der Rijst

Tafel was keurig gereserveerd. Vriendelijke bediening. Goed eten voor een mooie prijs. Geslaagde avond.

9. We kwamen binnen en onze drankjes werden opgenomen. Daarna werden de menu's gebracht en gevraagd of we stokbrood met aioli wilden. Dat wilden we wel, alleen kwam het stokbrood al voor de drankjes. Beetje gek, maar goed kan gebeuren. Ik bestelde wijn en een glas water. Dat werd een flesje spa (ik vind het netjes als ik water als extra bij de wijn bestel dat dat dan niet berekend wordt en dat ik dan gewoon kraanwater krijg, maar ok). Toen mijn flesje nog half vol was werd mijn waterglas al meegenomen, ik riep haar terug en zij zei dat ze niet had gezien dat er nog water in mijn flesje zat door de weerspiegeling. Uhm ja maar waarom laat je het flesje dan staan als je denkt dat het leeg is?

Het voorgerecht (etagère met verschillende hapjes) was prima. Maar best veel, dus als dan het hoofdgerecht al vijf minuten later voor je neus staat is dat niet echt prettig. Ik had de hamburger, die was niet bijzonder (wat je wel verwacht na de uitgebreide uitleg over het vlees) de patat die erbij zat (in een friet mandje op mijn bord) was melig dus die heb ik teruggestuurd. Mijn vriend had de xxl schnitzel. Die was droog en van normaal formaat, niets xxl aan. Zijn friet was wel mooi van kleur, maar koud dus ook die hebben we teruggestuurd. Na enige tijd kwam de friet (nu wel warm) weer op tafel. Ik vroeg of mijn friet er ook aankwam, maar daarop werd vermeld dat de friet voor ons allebei was en onbeperkt bijbesteld kon worden. Prima natuurlijk, maar wel raar als ik eerst een apart mandje op mijn bord geef, dat terugstuur en niet meer krijg.

Dus helaas, absoluut geen goede ervaring bij Clooney en zeker niet voor herhaling vatbaar. We wilden een rustig avondje uit, maar hadden binnen een uur een stokbroodje, voorgerecht en hoofdgerecht op. Niet echt gezellig.

10. Vandaag het aangeboden ontbijt gehad naar aanleiding van de grote teleurstelling van 5 november jl. zoals hieronder beschreven

Vandaag dus vriendelijk onthaald.
    Lekker vers bakje cappuccino.
    Het ontbijt zag er goed en smakelijk uit, zoals het dan ook smaakte.
    Vers brood, lekker eitje en verse vleeswaren.
    Al met al na een eerste teleurstelling was er vandaag zeker niets mis mee.

Bij deze willen wij Alexandra bedanken voor het aangeboden ontbijt.
    Veel succes verder met Clooney's.

11. Sfeer is prima, keuze gerechten ook. Enige kritiek is weinig variatie groente.

12. H. van Krieken

Lekker gegeten. Duurde wel erg lang tussendoor en heel erg rumoerig in de serre!

13. Masja Hauser

Heerlijk gegeten, leuke tent. Netjes bediend, fijn dat ze er rekening mee hielden dat we op tijd naar het stadstheater moesten.

14. Anneke van Oosten

Na lange tijd i.v.m. teleurstellende ervaringen niet meer bij Clooney geweest te zijn, nu toch weer een lunchje geprobeerd. Helaas kunnen wij geen update geven. Een klein voorzichtig pluspuntje is dat de ossenhaas saté wat beter was dan de voorgaande keren, beter kauwbaar en minder zenen. Alhoewel € 10,50 normaliter een redelijke prijs is voor een saté, al zijn het helaas bij Clooney maar twee matig gevulde stokjes, kan het toch niet de bedoeling zijn dat je daarna nog bij de toko een risolles gaat eten omdat je maag toch wel wat karig gevuld is.

Een tip voor Clooney: geef a.u.b. iets meer stokbrood. Je krijgt bij Clooney bij je saté, ja, je leest het goed, twee hele kleine smalle afgesneden stukjes stokbrood en wat kost dat nou, een paar stukjes brood meer? Als je een broodje met iets bestelt, krijg je toch ook niet een derde stukje brood! Het bord wordt afgedekt met een groot stuk kroepoek zodat het lijkt of er heel wat op ligt, maar zoals bovenstaande al laat horen is het geheel per saldo erg karig.

Ook kon je voorheen Grimbergen tripple en Duvel krijgen, maar helaas heeft Clooney zich ook laten ringeloren door de wurg contracten van Heineken. Wij zijn wederom weer voor een hele tijd genezen. Heel erg jammer! Wij vinden het namelijk een hele leuke locatie met een leuke sfeer en een goede ambiance.

15. Zaak ziet er mooi uit en de stoelen op het overdekte terras zaten lekker. En verder was er niets echt goed.

Arrogante bediening die totaal niet met de klanten bezig is. Het eten werd op een koud bord opgediend, waardoor het in een mum van tijd koud was. Twee keer om de rekening moeten vragen, die kwam niet, terwijl de tent nog niet voor een vierde vol zat. We zijn toen maar opgestaan en zelf naar kassa gelopen.

Er werd nog gevraagd of het had gesmaakt. Ach ja, nou ja, het eten viel nog wel mee al was het niet bijzonder. Maar we gaan niet meer terug.

16. Ron en Mieke

Gisteravond wederom heerlijk geborreld en gegeten na afloop van de Bioscoop. Het is altijd weer een Feest om daar te zijn. Heel vriendelijk personeel, en in het bijzonder de altijd aardige en uiterst Klantvriendelijke gastvrouw die je ontvangt en naar je tafel begeleid. We zullen hier blijven komen.

Ron en Mieke

17. Leuke sfeer, mooi ingericht. Vele malen geweest sinds de opening maar nu ben ik er klaar mee. Personeel zeer belabberd. Duurt uren voor er iemand komt. Je moet echt zwaaien of opstaan en naar het personeel toe lopen om aandacht te krijgen van de bediening als je nog wat wil (bij) bestellen. Eten werd steeds minder en dingen ontbreken op je bord die wel op de kaart staan.

18. Laatst weer eens geprobeerd... Vriendelijk ontvangen, maar toen we een plek zochten in een nagenoeg leeg restaurant werden we naar een klein tafeltje in de hoek gedirigeerd. Toen we aangaven aan een wat ruimere tafel te willen zitten kon dit niet vanwege reserveringen. We zijn maar weer weggegaan. Vanaf de overkant waar we zijn gaan eten zagen we bijna niemand naar binnen gaan.

Vreemd, maar Clooneys ziet ons niet meer terug.

19. Al een paar keer geweest; toen ze net open waren, goede service, bediening, vriendelijk personeel. De laatste tijd beduidend minder enthousiast. Het is een mooie zaak - hoewel die tegel bij de ingang maar niet wordt gemaakt - maar als het zo blijft, gaan we liever naar een ander. Poffertjes voor de lunch waren lauw en superdun....prijs/kwaliteit/eten/service niet oke, want we moesten lang wachten. Mensen naast ons hebben ook lang moeten wachten op hun bestelling. Geen excuus of zo, maar je ziet het personeel wel gezellig met elkaar kletsen, waardoor je naar hen toe moet gaan als je iets wilt vragen... Tijdens het diner is het de bedoeling dat je zelf aangeeft dat je ook echt sla/aardappels etc. wilt hebben voor 2 personen en niet voor 1. Blijkt dat je 'gratis' kunt bijbestellen, maar dat vertellen ze je niet.
    Er is wat veranderd in negatieve zin qua bediening/service, jammer!

20. Voor mijn verjaardag met 5 personen vanavond bij Clooney gegeten.
    Bediening was erg vriendelijk en zeer attent. Het eten kwam snel en was zeker goed. Bij het nagerecht hadden ze sterretjes in mijn dessert gedaan. Dit was echt leuk en voelde mij hierdoor nog meer jarig. Wij komen zeker snel een keertje terug.

21. John 11 punten

Slechte service, eten niet compleet (geen friet, aardappelen, sla, kroepoek) welke nagebracht zouden worden maar na 30 min nog niets gebracht. Hierom 2e maal moeten vragen. Drankjes van andere op onze rekening. Menu kaart pas na 20 min ontvangen terwijl dit gevraagd was en pas bij een 2e maal vragen gekregen. Eten was ok. Zaten buiten, lag eten, drank, peuken en bestek onder de tafel. Te vies voor woorden.

22. Samen met mijn vrouw besloten om Clooney eens te gaan proberen.
    Dat bleek een prima besluit. We hebben heerlijk gegeten, werden prima bediend en er heerste een gezellige sfeer. Een aanrader!

23. H . Op de Laak

Heerlijk eten en prima bediening met een familiediner. Een hele fijne avond gehad . Geweldig !