Brasserie De Verleiding in Zoetermeer

1292077882 80
1304619432 79
1480201140 76
1486471916 76

1. Sorry, maar ik kom er al jaren, en ja in het verleden kleine foutjes ontdekt maar nu toppie top!
    Echt een aanrader, en wie er wel eens een andere ervaring heeft gehad, het blijft natuurlijk hand werk met verse producten!
    En de ene dag is niet het zelfde als de andere!
    Top 10!

2. Wat een vreselijke ervaring!
    Ik had iets te vieren met mijn kinderen. We bestelde drie warme maaltijden. We verbaasde ons over ;t feit hoe snel dit op tafel stond.
    Na een goede blik op de borden en een hap, wisten we ook waarom 't zo snel op tafel stond. De kipstukjes waren niet gaar en ;t biefstukje van mijn zoon zwom nog in z'n eigen bloed. ;T zat zelfs op t brood wat hij erbij had. De kip had een vreemde smaak en het laagje erom heen was kurk droog.

De bedrijfsleidster nam mijn bord mee naar de keuken nadat ik voor haar een stukje kip aan de binnenkant had laten zien.
    Binnen no time was ze terug, vertelde dat er niets mis mee was en wilde het zo terug zetten voor mn neus. Ze vertelde dat ze kip van 't bord had gehaald, en had geproefd. Ook de kok zou dit voor zichzelf gemaakt hebben en het was heerlijk volgens hem. Kip hoorde volgens haar roze te zijn. Net als de biefstuk.

Toen ik haar vertelde het bord niet terug te willen stelde ze voor de patat (die inmiddels koud was) op een ander bord te leggen en dat terug te geven.

Ik heb dit geweigerd, met een behoorlijk geïrriteerde uitdrukking van de bedrijfsleidster moest ik het uiteindelijk maar doen.
    Ze ging achter de toonbank staan en heeft mij, totdat we onze drankjes ophadden (En mijn zoon zijn biefstukje, want die had echt honger) vol venijn staan wegkijken.

Ik heb betaald voor het drinken en het eten van mijn zoon.
    Maar niet voor de twee andere bordjes, pertinent geweigerd!

De andere serveerster moet ik nageven was bijzonder vriendelijk en had ook door dat dit niet klopte. Zij wist ook te vertellen dat ik vaste klant was en nooit klachten had. Compliment voor haar!

De eigenaar van de zaak heb ik gebeld de volgende dag.
    Die werd echter vijandig en probeerde mij woorden in de mond te leggen. Daarnaast, nadat ik mijn verhaal had gedaan, wist hij mij te vertellen dat het helemaal niet zo gegaan was. Hij zou wel even uitleggen hoe dan wel. En hij wilde er niet verder over praten want het werd druk. Ik moest maar eens langskomen (alsof ik op t matje geroepen werd).

Toen ik vroeg wanneer dat dan zou kunnen, wanneer hij aanwezig was vertelde hij mij dat hij niet wist wanneer hij aanwezig was.

Weet u beste meneer, succes met uw restaurant. Hopelijk had u gewoon een slechte dag, en behandelt u mensen doorgaans niet zo. U bent in ieder geval een vaste klant kwijt.

3. brian wams

Gisteren erg lekker gegeten. Een grote keuze uit verschillende soorten broodjes en gerechten. Bedienend personeel was ook erg vriendelijk en er hing een heerlijke sfeer. Bedankt! Zeker voor herhaling vatbaar.

4. Suzanne

De naam 'De Verleiding' schept een bepaalde verwachting. Vandaag voor de eerste keer hier gegeten. Het eerste drankje was snel besteld, maar daarna is de bediening niet meer langs geweest en moesten we telkens zelf naar binnen om naar de kaart te vragen en om de rekening. Ik had een salade besteld. De sla was niet heel vers of te nat eigenlijk en voor de prijs vond ik het heel erg weinig. Ik had meer geitenkaas dan sla. Het steak gerecht was heel onsamenhangend. Het was niet bepaald druk, dus je verwacht dat er tijd is om zorg aan de produkten te besteden. Naar onze mening te duur voor wat je krijgt. We hadden meer verwacht door de naam en de uitstraling.

5. We weten pas sinds kort dat het 's avond open is! Wat hebben wij heerlijk gegeten, de bediening was echt super, gezellig en zeker niet stijf en een goede service!!!! Mijn vriendin de hamburger en ik de pasta met gamba's, allebei super. En het mooie is, de prijs kwaliteits verhouding. Wij gaan zeker weer terug komen.

6. Wat een super irritante ervaring! Eten duurde een eeuwigheid, bediening is goed, mits je niet door de eigenaar zelf wordt bediend.. Hij begrijpt absoluut het hele horeca concept niet en irriteert alleen maar.. Zowel de gasten als het personeel!! Je voelt de irritatie van het personeel.. eten was ook werkelijk niet te eten.. wat kan er fout gaan aan een pasta?? Schijnbaar dus alles...

7. Voor de eerste keer hier gegeten, wisten pas kort dat het restaurant ook 's avonds geopend was. We kozen voor het driegangenmenu en hadden daar geen spijt van. Het eten was heerlijk en het werd mooi opgediend. Een aanrader, wij komen beslist nog eens terug. De bediening was vriendelijk en had gevoel voor humor.

Pim en Wil.

8. Het eten op zich was goed. De bediening was vriendelijk. Probleem 1 was echter de enorme lange wachttijd. we hebben van half 6 tot kwart over 8 over 3 gangen gedaan en dat was niet vrijwillig. De gelegenheid is erg groot en er staat maar 1 kok in de keuken. Dat alleen al is voor ons de reden hier nooit meer naar toe te gaan. Verder had men enkele weken daarvoor gezegd dat glutenvrij eten geen probleem was, alleen de inval-kok en het personeel waren blijkbaar niet op de hoogte van dit feit! Gevolg: geen keuze voor mij. Na afloop werd de rekening ook nog eens veel te hoog op gemaakt, het personeel blijkt de manier van berekenen niet erg te begrijpen. Nadat ik duidelijk had gemaakt dat het niet klopte en ik ook niet tevreden was over de gang van zaken kwam de baas erbij. Ik werd in het gelijk gesteld, kreeg het teveel betaalde terug. Helaas, er was een foutje gemaakt wat betreft de gluten enz. De kok wist het niet enz. Je zou denken dat er dan iets van genoegdoening wordt aangeboden om de klant terug te laten komen, maar dat is hier niet het geval. Voor ons de eerste en laatste keer.

9. Net erg lekker gegeten. Niet heel veel keuze bij de 3-gangenmu's, maar wat er geserveerd wordt is heerlijk! Champignonsoep en de dip bij het stokbrood is super! Zelfs voor de moeilijke eter wordt er een mouw aan gepast. Het is net weer een betere kwaliteit dan de doorsnee restaurants. Met zorg bereid en een erg vriendelijke man in de bediening!

10. We hebben ontzettend genoten van het eten, drinken en bovenal het personeel. Een ieder die het wil horen: naar toe gaan!

11. Superleuk ingericht , sfeervol, eten was heerlijk. Aardige gastvrije mensen met gevoel voor humor. Zeker de moeite waard om weer een keer terug te komen! Met recht heet deze brasserie de verleiding!

12. Zaterdag 3 november jl. heerlijk gegeten met de kinderen. Het eten was voortreffelijk. Complimenten voor de keuken en de bediening. Leuke avond gehad. Komen snel weer terug.

13. ph.metselaar

philip en marja, donderdagj.l. 18okt heerlijk gegeten met broer en schoonzus kompliment voor de keuken maar vooral de bediening.Het eten was klasse! De rekening was het meer dan waard. We komen zeker nog een keer terug .

14. Heerlijk gegeten na een dagje Snowworld. Service was uitstekend. Het was niet heel druk, maar nog steeds een goede sfeer. De zalm van de grill was een echte aanrader. de varkenshaas sate was ook zeer goed. daarna een heerlijk dessert.

15. Els Stulemeijer

Gisteravond met vrienden hier gegeten. Het eten was heerlijk en de bediening uitstekend. Absoluut een aanrader. Ik kom hier zeker terug

16. Peter van Vliet

Gisteren voor het eerst hier gegeten. Perfect, ik kan niet anders zeggen. Jammer alleen dat er niet veel bezoekers waren. Dit komt omdat het restaurant sinds kort ook 's-avonds open is en dat zal nog niet bij iedereen bekend zijn.
    Nogmaals het eten was perfect, de bediening was gewoon uitstekend.
    Een absolute aanrader

17. Tamara van de Wakker

19september jl. Voor het eerst gedineerd in Brasserie De Verleiding. Heerlijk gegeten!! Het was rustig maar dat komt omdat het een woensdag was. De bediening geeft je aandacht, legt uit wat je op je (overigens keurig opgemaakte bord) vindt. Prima kwaliteit/prijs verhouding, leuke ambiance. Perfect voor diegene die niet naar een simpel eetcafe willen en ook niet te chique willen dineren.
    Advies: ga het eens proberen; zeker dat je terugkomt!!!

18. Willem Grool

Zoals aangegeven een positieve reactie betreffende de lunch maar ook voor de avond.(sinds kort is het restaurant weer op de avond op wo t/m za geopend).
    Mijn vrouw en ik zijn zeer vriendelijk ontvangen en bediend en voorzien van zorgvuldig bereidde spijzen.
    Zeker een aanrader en in tegenstelling tot de lunchtijd mag het in de avond best wat drukker worden.

met vriendelijke groet, Willem en Ank Grool.

19. Thea en Wim Speijk

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij de verleiding! Sinds twee weken ook op de woensdag t/m zaterdag voor diner geopend. een heerlijk 3 gangen menu gegeten voor 27.50 per persoon. echt goed en een goeie bediening. grote pluim en gaan zeker nog eens terug !

20. Vrijdagavond na het winkelen kwam ik tot de ontdekking dat Brasserie de Verleiding nu ook in de avond open is! Samen met m'n vriendin kozen we we het 3 gangen menu voor €27,50! Waar zie je dat nu nog.. Ik de carpaccio met truffelmayo, zij de gamba's in knoflooksaus! Dit was echt heerlijk!
    Als hoofdgerecht allebei de eendenborst met cassissaus, super mals, heerlijke saus en heerlijke groenten! Als nagerecht hebben we allebei, het warme chocolade taartje gegeten, ik snee het taartje door en de chocolade liep eruit, geweldig en dat met een bolletje vanille ijs.. heerlijk zo'n combinatie van warm en koud! Het kan niet anders dat hier alles vers gemaakt wordt ook de presentatie was top! Brasserie de Verleiding.. wat hebben wij genoten. Dank jullie wel en dat voor € 27,50 incl. brood met dip.

21. Tom en Helen

Gisteren heerlijk gegeten. Echt toppie!
    Eendenborst met cassissaus....verrukkelijk. De huisgemaakte hamburger was ook klasse. Een compleet menu voor 27 euro 50
    Mooi opgemaakte borden , het oog wil ook wat. Super!

Onze complimenten voor het personeel....we komen zeker vaker.

Een echte aanwinst voor Zoetermeer!

22. kj.de Feij

Eten regelmatig buiten de deur,dit restaurant ligt op een gezellige locatie,leuk winkelen.
    De bediening was vriendelijk,keuken en toiletten en tafels waren prima schoon.
    Eten was prima, prijs in verhouding zeer goed gezien onze erveringen met hetzelfde gerecht elders.
    Een aanrader voor een leuke en gezellige dag met een leuke bediening en heerlijk eten.

23. Een kort verslag van een echte lekkerbek, die een week daarvoor bij The Harbour Club in Scheveningen heeft gegeten. Vandaag met hartsvriendin geluncht. Vriendin had broodje warm vlees. Het leek wel alsof het varkentje was ontploft en onder een rommeltje van taugé was begraven. Mijn carpaccio-salade van de dag was wel te pruimen maar met veel te veel dressing bewerkt. Bij het afrekenen een zeer vriendelijke dame wel geattendeerd op het feit, dat haar collega het broodmandje de volgende keer maar beter niet half op het lunchbord kan uitserveren. Je weet maar nooit waar het mandje op heeft gelegen..

24. Gezellige brasserie.. leuk vlot en gezellig personeel. Goeie service, lekker om daar te gaan zijn hetzij voor het shoppen of lekker tussen het shoppen door, en dan een heerlijke sandwich of biefstukje erbij.. of gewoon een lekkere bak koffie met gebak of i.d. erbij..

25. Erg lekker gegeten in een sfeervol restaurant. Het duurt inderdaad wel even voor je geholpen wordt, maar het eten maakt alles goed!

26. Heerlijk gezeten op het terras. De bediening is vriendelijk en er heerst een gemoedelijke sfeer.

Ik nam een specialiteit van het huis, maar vond het helaas niet lekker en heb het laten staan. Hoewel het aan mijn smaak lag en niet aan de kwaliteit van het eten, hoefde ik deze maaltijd niet te betalen. Dit is een service die je niet vaak meer tegenkomt, maar voor mij een reden om de volgende keer weer iets anders te proberen.

Mijn vrouw had een gerecht besteld wat ze heel erg lekker vond, dus heb ik de beoordeling over eten en drinken daarop afgestemd.

27. Zeer prettige, vriendelijke bediening en verrukkelijk eten (diner). Alleen de muziek was irritant: dominante overdagmuziek die voor lunchroom prima is maar niet voor diner 's avonds.

28. Ik wilde verleden week gaan lunchen bij de verleiding.
    Wij zaten 10 minuten te wachten totdat iemand kwam en eindelijk werd er gvraagd wat we wilden eten ja dan graag wel even de kaart bekijken,dus die werd eindelijk gebracht.
    Ondertussen een cola besteld die zowaar werd gebracht.
    Na een kwartier kwam er iemand langs om te vragen of we een keuze hadden gemaakt,ja dus.
    Vervolgens loopt de ober weg en na 10 minuten zijn we maar weggegaan ,natuurlijk wel de cola betaald en zijn ergens anders een broodje gaan eten.
    Jammer ,maar het broodje was ergens anders binnen 10 minuten op tafel en ook erg lekker.
    Ik ga dus nooit meer naar een van de restaurants.

29. prima gelegenheid om tijdens of na het winkelen even te relaxen en lekker wat te eten en te drinken!