Voor de deur is vanaf 18:00 uur gratis parkeren.

300 meter van Randstadrail

5. Betalen pin Master Card Visa

1421061952 86
1439120210 86
1463197887 87
1523392079 86

1. Het is heel vreemd dat je verplicht wordt om 2 porties pp te bestellen want anders is het te weinig, kortom de prijskaart klopt niet want het wordt 2x zo duur als dat je denkt.

2. Maudy Blomsma-Backer

Het rondreismenu is mooi opgemaakt, lekker en zeer verrassend.
    De bediening zoals het hoort: perfect.

3. Henny Koek vIngen

Wij waren met onze kinderen, Totaal 8 pers.
    Vriendelijk personeel, en het eten was Fantastisch.
    Ook wij hadden Rondreis menu, erg goed.

4. Aad van der Helm

De reis door de keuken was weer klasse.De uitbreiding boven de Dobbeplas geeft meer sfeer .Houden zo!!!

5. Rondreismenu is echt aan te raden, voor elk wat wils, van alles wat en heel veel nieuws gegeten. 😊 Goede bediening.

6. Anne Janssen

Geweldig restaurant. Heerlijk eten. Goede bediening en fijne entourage.

7. Op een doordeweekse avond onze vierjarig huwelijksdag gevierd. Superlekker eten onder het genot van een goede fles wijn. Eten was echt verrukkelijk!! Zoveel verschillende smaken, verschillende combinaties. Ik had voor het gemak het verrassingsmenu gekozen. Zelfs het minibolletje saus had een mooie smaak.

Aanrader! Top, ik houd dit restaurant in de gaten als ik iets speciaals te vieren heb. Ik wil dit wel speciaal houden natuurlijk :)

8. Al vaak avond gegeten nu geluncht, wow wat was dat heerlijk! Een rondreis door de kaart, kleine heerlijke gerechten geweldige combinaties zoals we gewend zijn.

9. Wim Cuijten

Niet verwacht. Goed ontvangen en heerlijk gegeten. Prima prijs kwaliteit verhouding. Ik had de recensies al gelezen, maar dit klopt echt. Een aanrader. Ik kom zeker nog eens terug.

10. Frank en Jan

Wat een heerlijk restaurant is dit, super lekker eten, alles duidelijk en goed uitgelegd wat je eet. Alles vers en warm en bovendien een Super stel gastheren en gastvrouwen, die hun vak verstaan, en liefde hebben voor hun werk. Kortom een restaurant waar je met genot een hapje gaat eten.

11. Jenny Holtrop

Een zeer verrassende culinaire ervaring. Ik heb dit jaar nog niet ergens zo lekker gegeten als bij dit restaurant.
    Alles klopt, de sfeer, de gastvrijheid, de bediening, de heerlijke culinaire gerechten, top top!!

12. Weer eens heerlijk, voortreffelijk gegeten bij Bo en Ro! Zij verstaan de kunst om met eerlijke, recht toe recht aan producten prachtige gerechten te maken. Wordt echt heel mooi opgediend, smaakt zalig, hoeveelheid exact goed, bediening zeer voorkomend en vriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is top! Kortom, echt een aanrader! Het enige puntje van aandacht ,maar dan ook echt het enige: de kip met safraanrijst en de tijgergarnalen zijn geen verrassing van de chef meer te noemen, want dit staat al zeker 2 jaar op de kaart. Gelukkig is het absoluut geen straf om deze zalige gerechten op te eten :)

13. Perfecte prijs/kwaliteit.

Gerechten zijn goed doordacht en de smaken zijn goed op elkaar afgesteld. Met name de lamsgerechtjes en de garnaalgerechtjes zijn erg lekker!
    En voor geen 40 euro pp is dat erg netjes!

14. Bo en Ro is een van de betere restaurants in Zoetermeer. Verrassende gerechten, mooie smaakcombinaties, aardige bediening en niet te vergeten een chef die openstaat voor feedback

15. 12 juli hier gegeten. Het was echt geweldig, eten was super lekker, bediening was uitstekend, werd ook prima uitleg en advies gegeven. We hebben allerlei kleine hapjes gegeten, alles was echt lekker.
    Ook de prijs viel ons erg mee.
    We gaan hier zeker terug komen, een aanrader!

16. Vanmiddag ons eerste bezoek, zeker niet het laatste. Eenvoudige lunch voor 2 personen, zeer smakelijk en goed. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
    Mijn Perzische omelet-salade was om te zoenen, dus als ik die moeder die dat naar zeggen maakte tegenkom, kan ze een zoen op haar wang verwachten.
    Verbeterpunten: Het is 'n " kale neten boel " waar wij zaten. Kale tafel, geen bloemetje, geen kaarsje, geen placemat, alles kaal, jammer!

17. ben 444 punten

In een woord perfect. Prima bediening koemelk allergie geen probleem. Echt leuk voor een avond uit. Behalve dat het eten erg lekker was werd het ook prachtig opgediend.
    Een aanrader.

18. eline en govard

Na de bios even een hapje gegeten. Een echte verrassing. Heerlijk gerechtjes en top toetje. Prima advies en bediening.

19. Nathalie

Al meerdere malen hier zalig gegeten, telkens weer zijn de gerechten een feestje op je bord en in je mond.
    De bediening is ook top. Netjes, vriendelijk, staan open voor al je wensen en denken met je mee.
    Ze zijn niet heel goedkoop maar het is het waard!

20. Mooie smaken, met passie bereid, goede sfeer en echt anders dan thuis!

21. Heb voor de 2e keer bij jullie gegeten, op uitnodiging van een relatie.
    Vind de manier van presenteren, sfeer, kwaliteit van het eten geweldig.
    Vriendelijk, niet opdringerig en de uitleg van de manier van opdienen, en ook wát het is, heel verfrissend.
    Jullie zijn een echte aanrader!!

22. fam Martens

Laten we maar gelijk met de deur in huis vallen! Het is in een woord helemaal super. De persoonlijke attente bediening, het fantastisch lekkere eten, de meer dan voortreffelijke huiswijn en ook voor vegetariërs is het hier zeer goed toeven. En dat allemaal voor een schappelijke prijs. Niet twijfelen maar gaan dus!

23. Maarten & Sander

Zeer lekker gegeten, complimenten voor de kok en de bediening. Wij gaan op korte termijn weer een avond eten in dit sfeervolle restaurant.

24. fam. Kuiper

Gisteren met 4 personen gegeten , gebruik gemaakt van de mogelijkheid om "van alles iets" te proberen .
    Afgesproken met de bediening wat we wel willen en wat niet. ( vegetarisch , enz. )

De chef heeft er een "feestje""van gemaakt , en heeft begrepen wat de klant graag wil.

Bediening perfect , regelmatig informeren of alles ok is/was
    netjes en vriendelijk.

Is een aanradertje in Zoetermeer.

25. Ik zal beginnen met het meest belangrijke en dat is het eten. Simpelweg, erg goed. De gerechten zijn erg goed uitgedokterd waardoor ze smaaktechnisch erg lekker zijn. Een samenvatting:
    - Zalmcanneloni met rivierkreeftjes: De zalm was lekker vers en precies goed in het gerecht verwerkt. De rivierkreeftjes echter, hadden geluk blijkbaar want deze miste ik.
    - Coquille sint jacques: Erg geslaagd. Erg zacht smakend vlees geserveerd met allerlei moeilijk thuis te brengen frutsels. Volgens mij werd er wortel geserveerd met agar ager aangemaakt. Dit laatste vond ik minder. Al met al een beleving.
    - Lamsvlees was erg lekker: Verschrikkelijk mals en vreselijk goed van smaak.
    - Kip scheen goed van smaak te zijn. Persoonlijk ben ik geen fan van kip, gelukkig had ik al mijn handen vol aan het lam.
    - Het toetje bestond uit diverse kleine desserts die erg lekker waren.
    Wat mij direct opviel is dat de chef zijn best doet om alle gerechten vol met smaak af te leveren. Hierbij zit een goed tempo in de gerechten.
    Als ik de balans opmaak dan was het eten de 40 a 50 euro p/p zeker waard.

26. Leuke manier van dineren dat je eten kunt delen.

Het eten was heerlijk, de wijn was heerlijk en de service was top! Een restaurant dat op de bovenste plek hoort te staan!

De smaken waren zalig gecombineerd en de presentatie was erg mooi!

27. Wow dit was echt supergeweldig eten! Gisteren met een groep van 9 daar gegeten, 1 van ons mocht geen rund, en niks was te veel. Je bent daar echt een koning(ing). Alles was gewoon super, de klantvriendelijkheid, en het eten was echt meer als super! De prijs die we per persoon hebben betaald was rond de 45 euro, maar elke cent is dit waard geweest! En dan hadden we geen sterke drank, maar we hebben een reis door de kaart gemaakt mmmmmm een 4 gangen diner dus! Heerlijk! Tot snel weer.

28. Corine Jonkman

We hebben met een groep van 20 personen een super 2e Kerstdag 2010 gehad bij Bo & Ro! Deze mensen weten wat zorgen voor gasten is, heerlijk gegeten, enorm verwend! Voor herhaling vatbaar wat ons betreft!

29. 2de Kerstdag met de hele familie gegeten, een heerlijk Kerstdiner. Hele aparte gerechten. Bediening perfect, persoonlijke andacht voor iedereen. Kortom een heel gezellig Kerstdiner gehad. Voor herhaling vatbaar, wie weet in 2011 weer. En.. lekker dichtbij huis.

A. Kramer.

30. Hans Daamen

Op 13.11.2010 gegeten bij Bo&Ro. Aan de buitenkant ziet het er niet uit. Maar aan de binnenkant is de bediening top, het eten vervolgens super. Met ons vieren laten verrassen door de chef. Totaal 9 gerechtjes gehad in 3 gangen. Alle gerechtjes waren om te smullen. Zelf had ik geen behoefte meer aan een dessert. Dus afgesloten met een heerlijke koffie.

Mijn smaakpapillen trillen nog na.

Shabab & Bibianne, dank voor de gezellige goed verzorgde avond. De groeten aan jullie kinderen Bo & Ro.

Hans.

31. Goh wat wass dat lekkerrrrrr.

32. Vorige week zaterdag bij Bo&Ro gegeten en naar mijn menig een prima plaats om in Zoetermeer uit eten te gaan. Met 6 man de reis-door-de-kaart laten aanbieden als voorstel door de eigenaar. En die reis beviel prima! Zelfs na een halve klacht over de vis kwam de eigenaar netjes de achtergrond van het gerecht uitleggen, wat een prima verhaal was. Een aanrader dus, zeker de reis door de kaart..

33. Zaterdag 28.8.2010 voor het eerst bij Bo&Ro gegeten: fantástisch. Heerlijk en verfijnd eten, zeer gevarieerd en prettig van prijs. Complimenten, uiteraard ook voor de bediening: ondanks drukte had men voldoende tijd voor ons. Tip: doe het deel-menu. Ieder kiest twee gerechten en dan kun je lekker van alles proeven. Heel erg de moeite waard!

34. We hebben afgelopen zaterdag met 28 personen mogen genieten van een geweldige gastvrijheid en een voor wat betreft het eten, een "reis door de kaart".

Ondanks dat we met 2 personen meer kwamen, was het geen probleem. We werden verzocht van de plaatsen op te staan zodat de tafelindeling zeer snel aangepast kon worden.

Iedereen was zeer te spreken over de gerechten die er geserveerd zijn, met als afsluiting een Grand Dessert.

De chefkok kwam tussen de gangen door informeren of alles naar wens was en nam de complimenten graag in ontvangst.

Ook de complimenten voor het bedienend personeel, ze hebben met 2 personen 28 gasten de hele avond snel voorzien van drank en heerlijk eten.

Kortom, een aanrader voor iedereen!

35. Heerlijk gegeten. Goede prijs /kwaliteitverhouding.

Je kunt er als gezin gemakkelijk naar toe (ze hebben ook een kindermenu)

Bediening en uitleg zeer goed als de eigenaren zelf langskomen. Overige bedienend personeel is wel amateuristisch. Maar sfeer en kwaliteit/presentatie maakt alles weer goed.

Wij hebben er ook eerder een verjaardag gevierd met 12 personen en dat is ook een aanrader!

36. J.schie

Vanavond met mijn collega's bij jullie gegeten. We waren met z'n vieren en kregen eerst 4 gerechten om te delen en toen weer 4 gerechten om te delen. Het was heerlijk, toppie en gewoon ontzettend lekker. 8 gerechten kunnen proeven en ze waren allemaal fantastisch. Ben geen viseter maar ook de 2 visgerechten waren lekker. De vegetarische paprika was heerlijk gekruid. Als dessert hadden we een grand dessert, die helemaal naar mijn zin was, veel een heel lekker. Ik kom zeker terug en zal zeker iedereen jullie restaurant aanraden.

37. Als het jullie lukt om op deze manier door te gaan, zal je ons nog heel vaak te gast zien in het restaurant super.

38. Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst bij Bo & Ro gegeten (samen met mijn schoonzus). Ik vond het werkelijk een heerlijke ervaring! De lokatie is makkelijk bereikbaar, de sfeer is prima, de bediening erg vriendelijk en het eten voortreffelijk! Het concept vind ik ook erg leuk. Op deze manier kun je van 4 verschillende gerechten proeven! De tijgergarnalen waren echt super, evenals het Grand Dessert...wow! De chef-kok kwam halverwege nog vragen of alles naar wens was, wat ik persoonlijk erg leuk vond. De eigenaresse is een super leuke meid die passie heeft voor haar vak en trots is op wat ze (samen met haar man) bereikt heeft. Al met al dus een dikke 10 voor Bo & Ro. Ik ga er zeker nog eens naar toe!

39. 2 weken geleden hier voor het laatst wezen eten en nu was het ook wel echt voor het laatst. Wij vinden dat het eten erg achteruit gegaan. Tijdje geleden smaakte het eten echt super maar dat is helaas niet meer zo. Wij komen niet meer terug...erg jammer.

40. Gisteren bij Bo & Ro wezen eten, echt super! Kan niet anders zeggen, de smaken klopten helemaal, en het concept is echt heel erg leuk met die kleine gerechtjes!

Wij hebben enorm genoten en gaan zeker nog een keer terug!

41. marion Kamp

Hoi Luitjes,

Wij zijn zondag 26 april met 2 stel vrienden voor het eerst wezen eten bij Bo en Ro.

Het was eerst de bedoeling dat we ergens anders heen zouden gaan, maar dat was helaas vol. Toen ben ik op internet gaan zoeken naar iets anders. Eerst heb ik goed de reacties gelezen, en deze waren een beetje verschillend. Toch heb ik de stoute schoenen aangedaan en gereserveerd bij Bo en Ro. Dus vol verwachting klopte ons hart. Bij aankomst kwam er ons al een gezellige sfeer tegemoet. We werden naar boven geleid waar een tafel voor 6 personen gezellig gedekt stond.

Dat was het eerste pluspunt. We begonnen met de huiswijn. Ik had gelezen dat deze lekker was en inderdaad een 2e pluspunt.

De chef zelf kwam vragen wat we wilden eten. Wij vroegen om uitleg van de kaart en hij vertelde heel enthousiast wat er zo allemaal op de kaart stond. Na advies zijn wij op verkenningstocht door de kaart gegaan. En echt het was super-voortreffelijk-fantastisch-overheerlijk. Een dikke 3e pluspunt.
    Vanaf de voorgerechten tot aan de nagerechten.

Nu waren we deze avond wel iets aan de late kant, en wat ik dan persoonlijk een min puntje vond is dat er op een gegeven ogenblik beneden druk werd gestofzuigd. En wat mij ook opviel was dat de eigenaresse haar verhaal over de gerechten inderdaad opdreunde.

Maar dat viel weg bij alles wat we geserveerd kregen. We hadden koffie na besteld en de slagroom voor op de Irish coffee werd speciaal geklopt. En niet uit z'n spuitbus waarna bij aankomst aan de tafel geen slagroom meer is te bekennen.
    Dus pluspunt 4.

Alles bij elkaar, voor ons alle 6, het was geweldig en we komen zeker terug.

En na wat we hebben begrepen veranderd de kaart ook regelmatig, zodat je steeds een andere rondreis kan maken.

Mensen die dit allemaal maar niks vinden zijn volgens ons te verwend! Ze kunnen beter gaan Mac'en.

42. Gezellig etentje op 24-4-2010

Het is perfect zo.

Vooral niets veranderen.

Bedankt.

43. Kijk eens naar jullie internetsite, zie dat er een 3 gangenmenu te krijgen is vanaf 25 euro pp, daar is dus niets van waar.

Allemaal vreemde gerechten waar ik dus niet van hou. Jammer maar helaas voor mij dan, ik dacht maak er geen probleem van, dan neem ik maar een nagerecht om mijn maag te vullen. Krijg ik 1 zielig bolletje ijs met wat aardbeien, die waren nog zuur ook, en een paar stukjes obliekoek.

De kok, tevens mede eigenaar, komt vragen of het gesmaakt heeft. Nee dus, vond hij niet zo erg leuk. Ik was de eerste in anderhalf jaar tijd die hem vertelde dat het niet gesmaakt had.

De bediening was perfect, is niets op aan te merken, maar dat de kok een beetje beledigd was vind ik dan wel jammer.
    Wat een teleurstelling om zo ons vierjarig samenwonen te vieren. Bedankt Bo en Ro, we gaan wel opnieuw sparen voor een gezellig en lekker avondje uit.

44. Lekker gegeten en gedronken. Prima bediening, errug vriendelijk. Zonnig terras aan het water. Kortom, aan alle kanten genoten.

45. Leuk restaurant! Mooi uitzicht en het concept van eten delen is erg gezellig en lekker. We komen zeker terug!

46. Afgelopen dinsdag bij Bo & Ro wezen eten. Zonder te reserveren naar binnen gewandeld, met het idee dat de drukte op een doordeweekse dinsdag wel mee zal vallen... Niet dus! Met een beetje wikken en wegen toch een tafeltje gekregen met prachtig uitzicht over t water. Absoluut onwetend wat Perzisch inhield hebben we 6 gerechten uitgezocht en ze waren stuk voor stuk schandalig lekker! Het hele concept van geen voor- en/of hoofdgerecht en het delen van de gerechten is echt heel leuk! Ik kom zeker nog een keer terug en waarschijnlijk wel meer...

47. Wij zijn een tijdje geleden bij Bo&Ro geweest. Wij hebben lang niet meer zo goed gegeten! Echt heerlijk! Leuk concept ook, hierdoor proef je meerdere gerechtjes.

Daarnaast is de sfeer erg goed en doet het personeel erg goed zijn best om je te helpen.

Prijs/kwaliteitsverhouding ook erg goed.

Kortom, zeer tevreden!

48. Mijn man en ik vonden het erg gezellig bij Bo & Ro. Gewoon een uniek en leuk concept. Leuk, weer eens heel wat anders. We kozen voor 4 verschillende gerechten, die allemaal lekker en apart van smaak waren, en die dan samen te delen is heel leuk, en weer eens wat anders.
    Het Grand Dessert vond ik echt heerlijk. De vriendelijke bediening en de kennis van de gerechten vond ik super. En helemaal geen voorgekauwd verhaaltje dat werd afgerateld. Ik vond het zo gezellig dat ik volgende week weer een tafel heb gereserveerd, maar nu met een vriendin.

49. Het is dinsdagavond in Zoetermeer, en je wilt ergens gaan eten. Toch Bo en Ro een keer proberen. Ik ben een fan van mid-oosten eten, dus mijn verwachtingen waren redelijk hoog.

Ik was wel enthousiast over het 'delen' van de gerechten, maar de maat van de borden waarop het eten wordt geserveerd (erg groot) en het feit dat ik 2 verschillende gerechten van mijn ene bordje moet eten, vind ik zeer voor verbetering vatbaar.

Met het eten was niets mis, maar geen van de 4 gerechten zullen me op korte termijn terug krijgen bij B&R...

50. Bij binnenkomst voelde de sfeer al direct goed aan. De gastheer is vriendelijk, niet op opdringerig en geeft een goed advies. De gastvrouw is te geprogrammeerd en dat is jammer. Je merkt dat ze het concept al honderd keer vertelt heeft en ratelt het af ... minpuntje dus! Het eten is kwalitatief heel goed, met liefde bereid en onze smaakpapillen zijn verwend. Complimenten voor de kok. Het concept is wat vreemd. Over voor- en hoofdgerechten wordt niet gesproken. Je kunt een keuze maken uit vis, vlees of vegetarisch. De bedoeling is dat je gerechten besteld en met je gezelschap een vorkje met elkaar prikt. Geen succes, want de gerechten lenen zich daar niet voor. De samenstelling van het gerecht is niet gemaakt voor meerdere personen. Het 'tapas idee' is voor ons niet geslaagd. Toch komen we terug, omdat de prijs/kwaliteit ontzettend goed is en we heerlijk gegeten hebben. De volgende keer kiezen we een gerecht vooraf dat eenvoudig samen te eten is, bijvoorbeeld de carpaccio of het zalmtaartje. Als tweede gang kiezen we allebei voor een apart gerecht. Als we dat doen wordt het zeker weer smullen. De huiswijn krijgt een dikke 8.

51. Prima restaurant.

Een jong team die er alles aan doet om de gasten een mooie avond te bezorgen en dat lukt ze keer op keer.

Prijs kwaliteit heel goed! Er zijn weinig plekken waar je lamhaas kunt eten voor 12 euro!

Bedankt voor jullie gastvrijheid.( vooral de gastvrouw)

52. eric fino

Redelijk kansloos restaurant, ze doen hun best maar ja.

Het brood wat je krijgt bij het eten geef ik nog niet aan de eendjes, salade gamba`s die drijven in de chilisaus uit een fles, dat noem ik nou niet echt hoogwaardige kookkunst. Om over de diepvries lamshaasjes met drie boontjes nog maar te zwijgen.

Het dessert hebben wij maar overgeslagen.

53. Met 14 dames wezen eten na een vrijgezellendag. Leuk op in gegaan door het personeel! Super lekker gegeten, verrassend! Leuke warme sfeer!

54. Hier weer gegeten op kerstavond.

Het was werkelijk weer om je vingers bij op te eten.

Ook het wijnarrangement en het bob-arrangement waren heerlijk en erg leuk gevonden dat bob arrangement.

Wederom mijn complimenten voor de sfeer.

Het is alsof je thuis komt, zo welkom voel je je.

In 2010 hopen we nog vaak langs te komen.

Debbie en robbert.

55. De witte brigade van Bo & Ro blijft je verrassen met bijzondere vernieuwende gerechten en smaakcombinaties. De bereidingswijze is gedurfd. De gefrituurde stoofpeertjes is een voorbeeld van het koken buiten de gebaande paden. Deze peertjes zijn subliem van smaak.

Het vakwerk van de witte brigade dreigt door de zwarte brigade te niet te worden gedaan. De laatst genoemde brigade doet haar uiterste best om je als gast een goede avond te geven maar zij schenken geen aandacht aan de details. Zo serveer je bij een wijnarrangement elke wijn is een ander (schoon) glas. Daarnaast haal je de boter, die bij het aperitief geserveerd werd, weg voordat je de volgende gang uitserveerd. Betere aansturing en afstemming is gewenst, zeker in een pas geopend restaurant.

56. Fransje & Wim

Onze eerste ervaring bij Bo & Ro was er één om nooit te vergeten.

De bediening gastvrij, een prima sfeer, maar bovenal het eten en de wijn waren beiden verrukkelijk. Het concept "delen" is goed bedacht.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima restaurant!

57. Met 15 personen gegeten en door "het wandelen" door de kaart kregen we een interactie tijdens het eten. Alle gerechten waren super, vergeet niet Oma's knoflook, want dat is echt heerlijk. Supervriendelijke bediening.

Een maar, sommige gerechten waren niet warm genoeg. Volgens ons kwam dit door het grote aantal personen waarmee we aan tafel zaten. Een grote pluim voor het team van Bo en Ro, en hou deze kwaliteit vol.

58. Met 10 mensen een verjaardag gevierd!

Iedereen was erg enthousiast.

Heerlijk gegeten en een vriendelijke en attente bediening.

Ze gaven je het gevoel dat niets ze teveel was.

Dit is voor herhaling vatbaar.

59. Een van de weinige toppers in Zoetermeer e.o.

Kwaliteit, deskundigheid en vriendelijkheid.

Daar draait het allemaal om.

Een restaurant waar je je welkom voelt.

Gerechten stuk voor stuk erg lekker.

Puntje van aandacht: de website!

60. Heel erg goed.

Vooral het eten en de presentatie.

Persoonlijk service.

Geen last van concept.

61. Bij Bo en Ro met zes personen mijn verjaardag gevierd. Concept werd uitgelegd, waarna we de gehele kaart bestelden.

Verrassend lekkere gerechten, perfecte bediening en een prima sfeer.

Na afloop waren we het er allemaal over eens: Het was geweldig!

Vanavond gaan we met vrienden op herhaling.

62. Gisteren voor het eerst gegeten bij Bo en Ro.
    Ik had hoge verwachtingen.

Het concept (zoals de bediening het noemt) werd me niet duidelijk. Kleine hoeveelheden op grote borden op een te kleine tafel. Ik had het idee dat ik in een tapas restaurant beland was, maar dan met te weinig keuze. De smaak van het eten was goed en de bediening zeer vriendelijk.

63. Wij waren met een groepje van 5 en hebben heel lekker gegeten. De bediening was geweldig. T.a.v. de menukaart kregen wij adviezen en deze waren uitstekend.

Een aanrader voor iedereen die van bijzonder houdt en een absolute aanwinst voor Zoetermeer!

64. Prima geluncht met een grotere groep (14 man).

Het was allemaal erg lekker.

Wel jammer was, dat ik voor deze groep een buffet had afgesproken. Maar dat bij aankomst bleek dat dat er niet was.

Het mocht de pret niet drukken en we hebben erg genoten van de soep, de broodjes en salades.

65. Dit restaurant heeft het qua eten prima voor elkaar. Deze chefkok bewijst elke keer (en ondertussen heb ik er een aantal keren met heel veel plezier gegeten) zijn capaciteiten. Een goed restaurant met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Niet voor niets staat Bo & Ro binnen zes weken na de start op de tweede plaats van de gouden pollepel verkiezing.

66. Ineke Vreugdenhil

Wij hebben met zijn 2en voor het eerst gegeten bij Bo en Ro. Het was heerlijk, gezellig en leuke bediening.

Wij hebben genoten en het is zeker voor herhaling vatbaar.

67. Tussen 't oude dorp en de nieuwe stad aan de Grote Dobbeplas, middenin Zoetermeer is het goed toeven. Zeker als er een restaurant bijgekomen is, dat nét iets meer kan bieden dan wij gewend waren in deze stad.

Concept is OK. Hapjes komen snel na bestelling en zijn mooi, vers en van goede kwaliteit.

Ambiance is binnen goed. Buiten kan er wel nog wat gedaan worden aan uitstraling en afwerking. Tegen de zomerzon bijvoorbeeld grote parasols die vastgemaakt worden aan de kademuur voor de tafels die niet onder de luifel staan. Dat geeft al een heel ander beeld.

Bediening is OK. Soms wat lang wachten en soms iets vergeten.

Wel degelijk een restaurant wat welkom is in deze binnenstad en waar wij weer eens terug zullen komen. Wij wensen de nieuwe eigenaars veel succes met de verdere ontwikkeling van Bo & Ro.

Aan gastvrijheid ontbreekt het niet!

68. Al voor de derde keer bij Bo&Ro. Nieuwe kaart even heerlijk als de vorige. Leuk concept met meerdere kleine gerechtjes. Bediening vriendelijk en persoonlijk. Ook de aandacht van de kok is erg plezierig. En de prijs is veel lager dan de kwaliteit doet vermoeden. Wij komen zeker nog vele malen terug.

69. Één keer gegeten toen het net open was, aparte manier van bestellen ik weet niet of dat echt positief was.

We hebben met zijn vieren gegeten, daardoor hadden we alle gerechten die op de kaart stonden minstens 1x op tafel staan.

Service en sfeer is leuk maar het draait nog niet echt. Prijs was prima.

70. erik waterreus

Leuke aparte gerechten vriendelijk en beleefde mensen. De kok komt vragen hoe het smaakt.

Kom je niet vaak meer tegen, perfekt.

71. marie-josé hiltemann

Een zeer vriendelijke en enthousiaste bediening. Een voor mij nieuw concept van bestellen en serveren, maar dat werkt werkelijk fantastisch.

We hebben de hele avond genoten van met zorg en liefde bereide gerechten!!

Dit pas onlangs geopende restaurant is een aanrader voor iedereen!