Bijou in Zoetermeer

Onbeperkt genieten van de heerlijkste gerechten.

Groot parkeerterrein voor de deur.

Bijou laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma 16:00 - 22:00
di Gesloten

Omschrijving

Welkom bij BIJOU
Onze medewerkers doen hun uiterste best om u een BIJOU-beleving te geven die u niet vlug zult vergeten. Op de menukaart staan allemaal verschillende Aziatische gerechten waaruit u een keus kunt maken, maximaal 3 stuks per gang. Door middel van de tablet geeft u uw keuze door aan de keuken. De gerechten worden vervolgens geserveerd aan tafel. Als afsluiting kunt u een keus maken uit ons uitgebreide dessertbuffet. Heeft u speciale wensen, laat het ons weten.

Geniet en eet smakelijk!

Onze Formule
BIJOU hanteert een “Unlimited Dining Aziatische Keuken” concept en streeft ernaar hoog kwalitatieve en innovatieve gerechten te serveren in een authentieke sfeer. Gasten kunnen onbeperkt genieten van het grote aanbod aan Japanse, Chinese, Hollandse en Vietnamese gerechten. Wij hebben meer dan 100 gerechten. Ook hebben wij een 9 meter lange dessertbuffet met vers fruit, mousse's etc.

Met het “All Inclusive Dining” wil BIJOU zich onderscheiden van de “All You Can Eat” sushi restaurants, waarbij kwaliteit, service en sfeer ondergeschikt is. BIJOU zal zich onderscheiden door het kwaliteit van eten en de ambiance van de restaurants. De vestiging in Zoetermeer zal ook een bijzonder warm en uitnodigend stijl hebben, waarbij het restaurant warmte, duurzaamheid en sereniteit uitstraalt en een complete belevenis biedt voor gasten die een avond kwalitatief hoogwaardig willen eten. Kernwaarden van BIJOU zijn toegankelijkheid, creativiteit en beleving in een authentiek sfeer. De vestiging in Zoetermeer zal een menu assortiment voeren met ruimte voor authentieke Chinese, Japanse en Vietnamese gerechten op een aantrekkelijke wijze gepresenteerd en gepromoot. Dit zal vanuit het product onderscheid opleveren ten opzichte van de concurrentie.

Restaurant BIJOU in het kort

1637432097 83
1644019267 83
1657193608 82

1. Diana Boer

Lekker gegeten. Mooie omgeving en prettig bediend.

2. Goedemorgen, het was echt top! De service is super goed, je hoeft na de bestelling niet lang te wachten. Bediening is top, serveren net zo goed en ze helpen super snel. Je eet echt wat je betaalt, inclusief drinken. Geweldig eten, super vers, vooral wat ons opviel is het stokbrood, heerlijk vers. Alles was super lekker.

3. E.westerhoff

Het was prima lekker gegeten met kinderen en kleinkinderen.

4. Eerste keer in Bijou Zoetermeer. Vriendelijke ontvangst. Geen uitleg tablet-bestellingen, waardoor de eerste rondes mis gingen. Door het swipen eenmaal iets besteld wat niet de bedoeling was. Heb daarna alle bestellingen gecontroleerd voordat deze verstuurd werden.
    Helaas geen sorbetijs (zonder melk) waardoor het toetje alleen uit fruit bestond.
    Overigens een heerlijk verblijf gehad

5. Karel Trimbos

Prima gegeten.

6. Kwa service wil ik kwijt dat we, in vergelijking met vorig jaar kerstavond.. lang op gerechten moesten wachten. Ze regelmatig op de verkeerde tafel werden gezet.. we waren met tien personen. Dus werden we in twee groepen van vijf verdeeld om te bestellen. Kwaliteit van t eten was prima.

7. Heerlijk gegeten, snelle service, vriendelijke bediening.

8. H.Bouwens

Eten werd goed heet opgediend, was goed van kwaliteit en keurig personeel. Aanrader.

9. Marianne Meerpoel

Heerlijk gegeten. Fijn bediend we komen snel weer.

10. Thérèse

Heerlijk gegeten, bediening erg vriendelijk. Weinig sfeer, te grote ruimte maar verder prima.

11. Weer heerlijk gegeten.
    Personeel was weer super vriendelijk.
    Top restaurant. Zeker een aanrader.

12. Alexander

Gereserveerd via de website waarbij is aangegeven dat er 1 persoon glutenvrij eet.
    Op de website is er ook een mogelijkheid dit aan te vinken bij allergieën.
    Terplekke bleek er weinig tot niks mogelijk. Qua warme gerechten alleen patat, koud alleen carpaccio, en wat sushi. Mocht je denken er met een glutenallergie fatsoenlijk te kunnen eten dan heb je het mis.

13. Cindy de Vries

Zoals altijd hebben wij hier weer top gegeten! Wij komen regelmatig. Het eten is ontzettend lekker, genoeg keus en het personeel is altijd vriendelijk.

14. Niet al het eten was goed op temperatuur sommige gerechtjes waren zelf koud. De gebakken banaan was echt niet oké en teruggegeven. Het was enorm druk in het restaurant en weinig personeel waarschijnlijk was dit de oorzaak.

15. Leuk restaurant all you can eat. Om de 10 minuten mag je 3 gerechtjes per persoon bestellen.

Snelle en vriendelijke bediening.
    Sfeer van het restaurant was gezellig.
    Er was ook een toetjes bar met chocolade fontein, heel leuk!

37,50 Betaald per persoon excl drankjes.

Dit restaurant is zeker een aanrader.

16. Eten was lauw, iets besteld nooit gekregen, 4×gezegd tegen bedienend personeel, maar geen respons teruggehad.
    Jammer mijn ervaring was altijd goed.

17. Albert Jansen

Gord verzorgd en kindvriendelijk Restaurant met vriendelijk personeel.
    Het is alleen jammer dat bij bestellingen aan een grote tafel de diverse individuele bestellingen op slechts één schaal worden geserveerd.

18. Leen van Veen

Bij Bijou is het altijd goed vertoeven. Wij komen hier met regelmaat als er wat te vieren valt of gewoon om er even uit te zijn.
    Had deze keer voor het eerst gereserveerd via Eet.nu.
    Kreeg even de indruk dat de reservering niet was doorgekomen… maar soepel als men is gaf dat verder geen problemen.
    Wij hadden in elk geval weer een leuke gezellige avond samen met mijn broer en schoonzus.

19. Gewoon zoals altijd goed, alleen door de drukte duurde het wat langer voor dat de bestellingen kwamen.

20. Het personeel is vriendelijk en het eten was zeker goed.

21. Ilona Velthuizen

Geweldig lekker eten de sfeer is goed de bediening is ook super. Gaan er weer snel naar toe.

22. Het was weer een onvergetelijke ervaring.
    We hebben heerlijk gegeten en de bediening was weer perfect

23. E.Lawson-Siemer

Wij komen hier graag. Het eten is altijd goed. De bediening prettig en snel.
    We zijn nu met 3 volwassenen geweest, maar ook als je met meer personen bent en de kleinkinderen wordt alles goed geregeld.
    We komen zeker terug.

24. Claudia Baart

Gezellig restaurant, en leuk concept. Eten heerlijk en service is goed en vriendelijk. Top en zeker een aanrader.

25. Debbie de geus

Het is altijd heerlijk eten bij Bijou. Vriendelijk personeel en voor ieder wat wils.

26. Het was onze eerste ervaring bij bijou. En zeker een goede ervaring. Heerlijk eten en fijne bediening.

27. Zoals eerder: heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, grote menu keuze.

28. C kraaijenbos

Wij komen regelmatig bij Bijou, altijd goed eten, leuk personeel, de baas ook altijd vriendelijk, keuze van eten is goed.

29. Ap hermus

Er heerste een gezellige sfeer, eten en bediening zeer goed, het was er fijn vertoeven.

30. Jacoline

Het eten is heerlijk en vers!
    De warme hapjes zijn ook goed warm. Dus ook vers klaargemaakt!
    We werden geholpen door vriendelijk personeel. En ondanks dat het een grote zaak is, heb je geen last van herrie en zit je er op je gemak.
    Wij hebben hier al vaker gegeten.

31. Karlijn

Heerlijk gegeten bij Bijou. Veel verschillende soorten sushi en andere gerechten. Over het algemeen worden ze snel uitgeserveerd. Ontzettend aardig personeel, met oog voor de klant. Enige minpuntje vind ik wel dat het drinken behoorlijk aan de prijs is. Maar wij komen zeker weer terug.

32. Pieterson

Super lekker eten en vriendelijke mensen. Leuk toetjes buffet

33. monique sierat

Fijn restaurant.
    Eten was weer super.
    Personeel is erg vriendelijk. Ook de robot.

34. van der Vet

Eten was heerlijk! Wij hebben hier voor de derde keer gegeten en was allemaal goed.

35. Stefan

Het is hier altijd zeer goed eten en vriendelijk personeel.
    We zijn er vaste klant bijna 🙈

36. Het eten was weer van top kwaliteit 👍snel goed op temperatuur en ons verzoek (een tafel aan het raam) was ingewilligd. Voor ons een dikke 10.

37. Wil van Ederen

Kwaliteit van het eten is heel goed, super lekkere en verse gerechten. Er komen ook steeds nieuwe gerechten op de kaart.
    De bedieningsrobot is ook erg leuk, vooral voor kinderen.
    Het restaurant is voorzien van meerdere typen hoekjes, voor groepjes of met z’n tweetjes, je kan er altijd gezellig zitten en er is ruimte genoeg.
    Wij gaan er in ieder geval erg graag heen en iedereen die wij meebrengen, komen er nu zelf ook.
    Echt een aanrader

38. Heerlijk eten bij Bijou. We komen er bijna wekelijks en het is altijd gastvrij en goed verzorgd.
    Ruime keuze, ook in vegetarische gerechten.

39. Mariska

Kwaliteit van het eten prima maar service en bediening slecht. Tafel was niet klaar, meer dan 30 minuten op drinken moeten wachten, 45 minuten op sushi moeten wachten, was er erg warm.

40. Bloemen

41. Annemieke

De gerechten waren redelijk tot goed. Smakelijk gegeten van de diverse vleesgerechten. De gerechten waren warm tot heet, smakelijk gekruid, en goed te eten. Sommige gerechten waren niet mijn smaak. Alleen de bediening was ronduit slecht. Bij binnenkomst mochten we 10 minuten wachten. Klanten die kwamen afrekenen kregen voorrang op gasten die wachten op een tafel. Daarnaast werd er terwijl jij staat te wachten op de persoon achter de balie door die persoon nog een pakket voor thuisbezorgen ingepakt. Bij een verzoek om begeleiding naar de tafel werd verzocht nog 'even' te wachten tot een volgende klant had betaald. Als ik niet met zo'n grote groep was geweest was ik vertrokken.

Het werd niet beter. Drank werd 20 min later geleverd dan besteld. Niet 1x maar meerdere keren. De ene helft van de tafel wel drank, de andere kant van de tafel niet. Voor 13 man slechts twee tablets. Iets besteld in de eerste rond werd geleverd in de derde ronde, onthoud dan nog maar wat je had besteld. Natuurlijk vraag je na komt deze bestelling nog. De reactie 'komt eraan' maar wanneer wordt er niet bij verteld. Dat je vraagt waar blijft mn drankje, reactie daar ben ik niet van. Maar ook niet zorgen dat er iemand komt. Drank serveren gebeurde aan een kant van de tafel geef zelf je drankjes maar door. Schaaltjes afruimen was ook langzaam. De personen die de gerechten kwamen brengen hadden moeite om te zien bij wie de gerechten hoorde. Ze werden op de rand van de tafel geschoven en kijk zelf maar wat je ermee doet. En als dat dan de bestelling is van drie rondes terug wordt het een bingo van wie het gerecht is.

Schoon is ook een breed begrip, aan begin van de avond zag de vloer er prima uit, aan het eind van de avond heb ik meerdere bonnetjes zien liggen, dat is gewoon slordig. Een keer service gevraagd, volgens mij moet diegene de melding nog doorkrijgen, niemand gezien die gevraagd heeft en wat heeft u nodig. Ook niemand gezien die vraagt en smaakt het, heeft u nog iets nodig. En ja natuurlijk is zaterdag een drukke avond en loop alles langzamer dan een andere avond. Natuurlijk aan het eind aangegeven eten prima, maar te langzaam qua service. Dat was gewoon niet te doen. Reactie ja veel zieken, drukke avond. Mijn idee dan toch iets minder klanten in je restaurant laten. Kom ik hier nog een keer terug? Hmm qua eten ja, maar qua service nee. Dan zijn er meer restaurants die een betere ervaring geven.

5,9
  42. Gezellig restaurant, vlotte bediening. Het eten is lekker. Prijs aan de hoge kant.

43. Samen met mijn man super lekker gegeten, van Sushi tot pannetje. En ook het toetje. Genoten.

44. Eerste keer dat wij hier kwamen omdat we eigenlijk vrij recent de Vietnamese keuken ontdekt hebben met veel verse kruiden als koriander en munt. Bijou is niet echt een juweel maar een vreetschuur waar vreetschuurmensen komen.
    De bediening is wel goed geregeld. Je krijgt een digitale menukaart waar je op aan kunt klikken welk gerechtje je uit wilt proberen. Binnen een paar minuten komt de bediening en kun je beginnen met eten. Nadeel van deze snelle levering is dat veel hapjes uit grote bakken geschept worden en daar smaken ze ook naar. Het krokante laagje om de kip is verdwenen. Was niet altijd duidelijk wat we aten want omdat hetzelfde sausje gebruikt wordt lijkt het op elkaar. Vrij vet eten maar dat mag ook wel een keertje. Vissoep was dan wel weer lekker. Je kan zoveel eten als je kunt dus je krijgt genoeg waar voor je geld. Leuk voor een keertje maar niet voor herhaling vatbaar.

45. Gisteren weer heerlijk gegeten samen met mijn moeder van 97! Normaal eet ze dagelijks maar heel weinig, maar bij Bijou gaat ze helemaal los en eet ze net zoveel als ander in een hele week. Fijn dat er zoveel keus is dat er altijd voor iedereen wel wat lekkers bij is. Alles was weer heel vers met lekker knapperige groenten.

46. F van Waard

Een goed restaurant op een goed gelegen en makkelijk te bereiken locatie. Het eten is goed en de bediening is prima. Je eten bestal je via een tablet met je tafelnummer er op. Ongeveer 5 à 10 minuten later wordt het bij je gebracht. Het is even wennen maar op zich een prima systeem. Voor ongeveer € 28,50 p.p kan men eten zoveel men kan. Drankjes zijn echter niet bij die prijs inbegrepen. Desondanks vindt ik het zeker wel een aanrader.

47. Alles was erg vers.
    Het was erg druk super gezellig je wacht iets langer dan normaal op je eten maar je hebt het nog steeds snel.
    Hele goede service.

48. Joyce kupper

Was niet lekker, alles was dezelfde smaak, was koud, het was duur voor eten wat nog te vies is voor de container.

49. Het was een geslaagde avond maar de zittingen van de banken zien er niet uit heeft een armoedige uitstraling en kan nooit goed schoongemaakt worden. Ik wacht tot het gemaakt is. Het eten was goed.

5,1
  50. Vlaardingerbroek

Was niet de eerste keer dat ik kwam. Lekker eten, snelle bediening en gezellig.

51. Heerlijk eten, leuke sfeer en inrichting. Lieve en goede bediening. Er wordt serieus met allergieen omgegaan.

52. Lekker gegeten.
    Top bediening.
    En alles lekker snel.

53. Wout Westerhout

Eten erg goed, snelle vriendelijke bediening en niet onbelangrijk, men houd zich aan de huidige regels omtrend corona.

54. Het was weer heerlijk gezellig en een fantastische avond.

55. Het eten is erg goed, de service laat wat te wensen over, gerechten komen heel laat of op de verkeerde tafel. En een glas wat omviel hebben we zelf staan oppeppen met doekjes, met als gevolg een plakkerige tafel en plakkerige vloer. 3x moeten vragen om extra suiker bij de thee, en het uiteindelijk zelf gaan halen.
    Daarnaast geen uitleg hoe het concept werkt en zijn wij 3 keer van tafel verplaatst voordat de 1e bestelling überhaupt gedaan werd. Week daarvoor is mijn man ook geweest en die had dezelfde ervaring inclusief ruziend personeel.
    Als de service verbeterd komen we zeker terug want het eten is goed.

56. De kwaliteit van de sushi was echt slecht. Een California roll waarbij je kon zien dat de surimi net uit de folie kwam. De sishu die te dik gerold was en uit elkaar viel en wasabi die alleen qua kleur de naam eer aan deed.

4,7
  57. Lekker gegeten, alleen de besteltablet viel steeds uit. We zaten bij het raam vol in de zon, en de zonwering werkte niet. Bij 1 gang 35 minuten moeten wachten op sushi.

58. Het eten was heerlijk, en de bediening was goed.
    Hele leuke avond en zeker voor herhaling vatbaar.

59. Vaker hier gegeten en altijd wel goed maar deze keer was de kwaliteit van het eten, de service en de snelheid van de bediening uitstekend. Het scheelt natuurlijk dat we er vroeg waren en het mede door de Corona maatregelen vrij rustig was. We gaan snel weer langs!

60. Melissa

Heerlijk eten en goede service.

61. De service van Bijou laat te wensen over.
    Gerechten werden in onze handen geduwd met het verzoek om ze zelf even op tafel te zetten.
    Ook duurde het ontzettend lang voordat de gerechten op tafel kwamen.
    half uur tussen elke ronde, vind ik echt teveel.

Bij het vermelden van de klachten, deed men het af met: Tja....het is druk.

jammer, maar nooit meer.

6,7
  62. Monique Janssen

Leuke sfeer, heerlijk gegeten en super lekkere toetjes.

63. Prima gegeten en goede service.

64. Wederom geweldig gegeten en personeel ook ontzettend aardig.
    Wij gaan heel snel weer!