1892 Eten & Drinken in Zoetermeer

Gratis parkeren met een blauwe schijf.

Halte op 50 meter afstand.

• Buffet: € 29,15

1441119560 81
1461963896 72
1511990303 78

1. Linda Slats

We hebben met een groep dames heerlijk gegeten, hadden een zeer gastvrij ontvangst. De bediening is heel aardig en bijzonder attent. Komen zeker terug. Bedankt voor de sfeervolle avond.

2. Leon keijzer

Verjaardag met vrouw en kind, burger en patat niet geslaagd, verder voortreffelijk!

3. martien van der tas

Jammer, dat is mijn ervaring. Je kan niet reserveren met een AH actiekaart. Wel zonder actie (terwijl door AH wel genoemd).

4. Dilano sfeers

Met vier collega's heerlijk gegeten! Het enige wat ik kan bedenken is dat het door de drukte wat lawaaierig was. Maar daar zou binnenkort wat aan worden gedaan hebben wij begrepen. Wij komen zeker terug voor de proeverij!

5. Om 1892 een nieuwe kans te geven, zondag een bezoek gebracht. Zoals altijd even vriendelijke ontvangst én bediening. Om een lang verhaal maar kort te maken; we hebben weer heerlijk gegeten. De vis van de dag was zwaardvis en heb deze nog niet zo lekker gegeten. Complimenten naar personeel én restaurant. We hebben de weg weer terug naar jullie gevonden en zijn daar heel blij mee.

6. Voor het eerst in zeer lange tijd heerlijk gegeten. Vooral door de proeverij. Personeel is ook heel behulpzaam en vriendelijk. Ik ga zeker weer.

7. I. van der Heij

Mooie feestzaal, lekker eten, prima en hele vriendelijke bediening. Goed naar onze wensen geluisterd. Top sfeer! Een mooi feest gehad.

8. Zeer vriendelijke bediening en echt heerlijk gegeten, leuk concept.

9. Heerlijk gegeten!! Hele vriendelijke bediening. Carpaccio van hoge kwaliteit! Biefstukje was perfect gebakken. Echt een aanrader.

10. Zoetermeerder

4 man in de bediening die vooral bezig zijn de klanten niet te zien en te negeren. Kansloos als dit niet verbetert.

11. Ik heb hier gisteravond gegeten, is goed bevallen.
    Eten / drinken was prima en zeker de prijs / kwaliteit meer dan goed. Goede bediening die in de gaten hebben wat de behoefte van de gast is.

Minpunten:
    - Er is heel snel veel lawaai, zo erg dat je elkaar aan tafel niet kan verstaan. Misschien op te lossen door de tafels aan onderkant met schuimrubber te bekleden (dan kaatst het geluid al stukken minder).
    - Er liep niemand mee met de jassen toen we weggingen.

12. Heerlijk gegeten met de Kerst ! Was supergezellig en voor herhaling vatbaar! We komen snel nog eens !

13. Danielle van Grauwe

Wij hebben juist een super ervaring bij deze zaak. Ondanks de drukte werden wij prima geholpen en was het juist de bediening die opvallend vriendelijk en vrolijk was.. En nogmaals complimenten over het proeverij concept, erg leuk! En erg lekker! Tot de 29ste dan zijn we er weer :-)

Daan

14. Ans Henkel

Verschrikkelijk! De hele sfeer is sinds een paar maand weg. Het eten is vergeleken met begin dit jaar drastisch verslechterd en de bediening is zwaar onbeleefd. Volgens mij is de keuken een gigantische puinhoop nu! Ik kwam al jaren als trouwe klant maar nu nooit meer.. ben dit niet gewend.

15. Wil Homan

Gisteravond 21/10 geweest naar het "Magic Cabaret Theater Diner" show. Een show van Rob & Emiel, bekend van DWDD, Paul & Witteman en Uri Geller etc. Wat hebben we genoten. Een absolute aanrader. Je moet je laten verwonderen en verbazen. Een avondvullend programma met een heerlijke diner. Op maandag 25 november a.s. zijn ze er weer. Wij raden dit zeker aan!!!

16. Heerlijk op het terras gezeten! Leuke zaak en goed gegeten. Een aanrader!

17. Henk Teeuwissen

Fijne tijd gehad, lekker gegeten en gezellig zo me elkaar. Eerst wat gedronken met elkaar op het terras. Zeker voor herhaling vatbaar.

18. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Erg vriendelijk en correct personeel. Wel wat weinig groente en minimale salade.

19. ben 435 punten

De bediening is goed het eten is goed alhoewel de porties klein zijn. De toiletblok is aan vervanging toe. De sfeer is goed echter het resoneert binnen zo erg dat je elkaar niet kan verstaan dit is echt een minpunt.

20. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Eten is heerlijk en wordt in een relaxed tempo opgediend. De toiletten zijn gedateerd en ruiken niet fris.

21. Fam.van Hooff

Zaterdag 16 februari heb ik mijn 60e verjaardag bij jullie gevierd met een high tea.
    Boven verwachting goed! Prima sfeer, fantastisch personeel, vriendelijk en professioneel. Heerlijke hapjes en goed verzorgd! Mede hierdoor werd mijn verjaardag een dag om niet snel te vergeten. Een echte aanrader voor ieder die een feestje wil vieren in een gezellige moderne sfeer.

22. Vanmiddag voor het eerst bij restaurant 1892 gegeten.
    Eten was zalig. Ze houden heel goed rekening met mensen die een dieet hebben. Ik heb zelf een koemelk allergie en een lactose intolerantie en ze hebben voor mij iets speciaals klaargemaakt. Heel fijn als een restaurant dat doet.
    Het personeel is heel erg vriendelijk en de service goed.
    Over de prijs/kwaliteit verhouding kan ik geen oordeel geven want ik heb niet zelf hoeven te betalen.
    In dit restaurant ga ik zeker nog een keer eten.

23. Vanavond voor het eerst gegeten bij 1892.
    Voortreffelijk eten met een geweldige sfeer.
    Bediening is uiterst behulpzaam en zeer vriendelijk.
    De prijs-kwaliteit verhouding is perfect
    Ik raad iedereen aan om hier te eten.
    Zelf gaan we er zeker vaker eten.

Aanwinst voor Zoetermeer.

24. Ondanks goede bedoelingen van het vriendelijke personeel.... Tussen het voor- en hoofdgerecht 45 minuten wachten. De bestelde Slibtongetjes, waren van slechte kwaliteit. De kok heeft dit moeten zien. één van beide tongetjes bevatte zo weinig vis dat het niet te fileren was. de kipreepjes met noedels en de schnitzels waren prima. Het restaurant ziet er gezellig uit, maar door een slechte akoustiek kun je elkaar slecht verstaan. Jammer. Ik weet niet of wij hier nog terugkomen.

25. marja hoogland

in een woord GEWELDIG!!

Afgelopen zaterdag met 10 man wezen eten. Ondanks dat ik sommige wat negatieve beoordelingen had gelezen gingen wij het toch proberen.
    Ik kan niet anders zeggen dan geweldig. Bediening uitstekend, eten goed!!!!
    Wij komen hier zéker terug!

Mensen van 1892: Bedankt voor een geweldige avond met heerlijk eten!!

Marja Hoogland

26. Heerlijk gegeten met een vriendin
    Er hangt een gezellig sfeer, zeer vriendelijk personeel.
    De creme brulee is echt een aanrader

27. Heerlijk gegeten. Leuke bediening met veel aandacht voor de gasten. Het eten was lekker en de prijs/kwaliteit verhouding is prima. Een aanradertje !

28. Bert Jansen

Gisteravond heerlijk gegeten bij 1892, zeer vriendelijke bediening. Had de schnitzel besteld, erg groot maar echt super lekker! Als toe had ik de brownie, deze was ook erg smakelijk. Heb een hele gezellige avond gehad, zeker een aanrader, wij worden hier vaste gasten !

29. De entree is erg armoedig:simpele ijzeren kledingrekken en de hangertjes liggn op de vloer.Een vriendelijke welkom door een meneer die de jassen aannam,maar een tafel voor dames om hun handtas even op te zetten tijdens het jas uittrekken is niet aanwezig zodat je je tas op de grond moet zetten.Er is enorm veel herrie in het restaurant zodat je bijna niet kunt praten,er liepen continu gasten en personeel vanuit het zaaltje naar voren toe.Je moest zeer lang wachten tot je de gerechten kreeg,en de biefstukjes waren erg smakelijk maar superklein met een piepklein bakje met saus.Na het eten mochten we zelf onze jas pakken in de armoedig entree, de tas weer op de grond zettend. Ik vond de prijs erg hoog voor de kleine hoeveelheid eten. Het personeel was wel zeer vriendelijk, ik zal geen tweede keer meer komen.

30. Heerlijk gegeten bij 1892. De surf en turf super, pluim aan de koks, super. De foto's die er hangen brengen je weer terug naar het oude Zoetermeer. Dat maakt het een heerlijk avondje uit. Wij komen er zeker terug.

31. Wij waren al vaak bij De Heeren van Soetermeer wezen eten wat ook voortreffelijk is. Nu 1892 is zeker zo gezellig. Heerlijk eten voor leuke prijs maar vooral lekker! Ontzettend leuk team die weet hoe ze het de klanten naar de zin moeten maken. Voor Zoetermeer een goede aanwinst!!

32. Gisteren met het hele gezin gegeten. Het was goed voor een redelijke prijs. Vriendelijk personeel gezellig ingericht. Voor herhaling vatbaar.

33. Leek een heel leuk restaurant alleen het was ontzettend gehorig en rumoerig. Uiteindelijk geen nagerecht genomen en lekker thuis aan de koffie gegaan. We konden geen gesprek voeren vanwege het lawaai en hadden juist afgesproken om eens lekker bij te kletsen. Wel vriendelijke bediening, simpele kaart en niet voordelig. Eten smaakte wel!

34. Zondag 6november heerlijk gegeten bij 1892!
    Mijn vrouw en dochter hadden de zeewolf.
    Mijn zoon een schnitzel en ik zelf een surf en turf!
    We hebben een gezellig avond gehad. Mijn complimenten voor
    de bediening en keuken!
    Topavond.

35. Louk en Joke Stevens

Heerlijk eten, de prijs is goed, gezellig personeel, gezellig restaurant, in een woord een aanrader. Voor de Dorpsstraat fantastisch.

36. frank en claudia van der tas

Goed welkom!!! Heerijke sfeer, lekker eten, vriendelijk personeel, kortom voor herhaling vatbaar. Ook met kids.

37. Gezellige sfeer, alleen ze kunnen het nog iets authentieker en leuker maken dan het nu is (zijn pas 4 maanden open).
    Wij hadden de surf en turf, zeewolf (ietsje minder, maar goede smaak combinaties) en de salade runderhaas. Lekkere gerechten voor een goede prijs!
    Helaas jammer van de karige wijnkeuze.

38. ankie,roel, ria en lee

We hebben hier zaterdag 8 oktober gegeten.Supergezellig! en heel vriendelijke bediening, we kregen zelfs een rondleiding door het pand! Erg leuk!
    Het eten was ook heerlijk!
    Voor herhaling vatbaar! Ga zo door.

39. Hoogendoorn

Gister met een ander stel bij dit nieuwe restaurant gegeten. Wij wilden toch even laten weten dat wij een heel leuke avond hebben gehad! Het eten was heerlijk en wij vonden de presentatie ook zo gezellig!!
    Voor ons geen negatief punt te bedenken. Heel veel succes en je ziet ons vast weer snel terug!

40. Marcel van der Toolen

Heerlijk gegeten. Sfeervol restaurant, vriendelijke bediening. Echt een aanrader!

41. Tinus en Tinus

Werden bij binnenkomst vriendelijk verwelkomt, konden zelf een plaatsje zoeken uit een aantal tafeltjes.
    Goede en correcte bediening. Het dagmenu werd uitgelegd.
    Vervolgens kregen we een lekkere en op een leuke manier gepresenteerde maaltijd!
    Het restaurant is zeker een aanrader!

42. Wil van der Hoeven

Heerlijk gegeten in een gezellig vol restaurant, nieuwe aanwinst op oude lokatie.
    vriendelijk personeel dat allert reageert , goede prijs/kwaliteit verhouding, bescheiden kaart maar royale porties. Voor herhaling vatbaat.

43. Waren 3 september jl. in restaurant. Erg enthousiast.
    De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.
    Eten eenvoudig maar goed, Jammer dat de bestelde runderhaaspuntjes geen runderhaas was maar taaie
    biefstuk. Verder niets dan lof.

44. Proever 1979

Een leuke aanwinst voor Zoetermeer. Ziet er gezellig uit en het eten is er eenvoudig maar goed.

45. Vorige week met een groepje vriendinnen gegeten.

Het eten was heerlijk, goede sfeer, aardige mensen.

Prijs-kwaliteit verhouding is prima.

Heb voor een volgende keer alweer gereserveerd om met vriendin te gaan eten.

46. Super lekker gegeten!

Leuke bediening.

Een echte aanrader en we gaan zeker nog een keer daar eten!

47. Echt heerlijk gegeten, zowel voor- als hoofdgerecht.

Erg vriendelijk personeel en hele goede prijzen. Is echt niet duur.

Voor een gezellig avondje uit eten, echt super!

48. Silvia en Frank

Lekker gegeten, goede service, gezellige sfeer.

Zeker een aanrader!