De Zoelensche Brug in Zoelen

• 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Onze Chefs, Jeffrey Schoeman en Roy Ellenbroek stelden deze gerechten voor u samen. Stuk voor stuk smaaksensaties met de signatuur van De Zoelensche Brug. Wij verrassen u graag met smaakcombinaties van de mooiste lokale producten uit de fruitmand van Nederland, de Betuwe, en allerlei invloeden uit Azië.

• High tea: € 24,50

1412079728 71
1459971987 76
1491900161 82

1. A. van Soest

25-2-2017 De sfeer bij binnenkomst was gelijk al heel goed, zeer vriendelijke bediening en begeleiding naar de tafel. We waren met 5 personen en namen het 4 gangen diner, een aantal van ons gaf aan sommige etenswaar niet echt lekker te vinden, was geen enkel probleem. Alle gangen waren van een hoge kwaliteit, complimenten aan de kok!
    Hier komen we zeker nog terug!!

2. Geweldige ervaring. Hier afgelopen zondag voor het eerst wezen eten en wat een leuke kennismaking. Hier wordt met passie en smaak gekookt. En dit is zeker niet voor iedereen, maar de culinaire lekkerbek gaat dit zeker waarderen. Maar degene die hier komt voor 'veel' en 'algemeen gangbaar' zeker niet, hier vind je geen saté, uitsmijters en pannenkoeken. Maar mooie uitgebalanceerde smaken met veel Aziatische invloeden, zoals de steak tartaar bulgogi of het dessert "irish koffie". Een dessert versie van deze bekende afsluiter met koffie panna Cota, whiskey bavaroise en citrus structuren. Erg lekker allemaal met niet alledaagse passende wijnen erbij geserveerd. Ook bij het wijnarrangement kiest men voor bijzondere combinaties. Hier komen wij zeker terug. Helemaal bijzonder maakte het voor ons dat de chef een naamgenoot van mij is met dezelfde achternaam. Maar helaas geen familie, want hij had graag op een familiefeestje mogen koken.

3. Goede ontvangst, goede bediening, vriendelijke mensen. Kwaliteit van het eten was goed, bij sommige gerechten een teveel aan smaken op één bord. Gerechten waren klein maar uiteindelijk voor een vijf gangen diner plus alle amuses, die overigens heel erg lekker waren was het voldoende. De wijnen van het wijnarrangement waren niet gelukkig gekozen. Heel jammer! Bij mijn opmerking hierover was men het niet met mij eens. Ook heel jammer. Ondanks alle goede bedoelingen is het voor ons geen reden om hier nog eens terug te gaan.

4. Heerlijk gegeten vrijdagavond in deze oude herberg.
    Bij ontvangst netjes welkom geheten door de attente jongedame uit de bediening, en naar onze tafel begeleid.
    Of wij ons wilden laten verassen was de vraag, nou ja tuurlijk, onze ervaring spreekt dat dan de keuken echt tot zijn recht komt.
    Mooie spannende gerechten met lekkere, goed uitgezochte wijnen.
    Vooral het aardappelgerecht met truffel was fenomenaal!
    Wij komen hier zeker nog een keer 'aanwaaien'...
    Team Zoelensche Brug: Bedankt voor een geslaagde culinaire avond!

5. Mieke Loomans

Ik vond de plek leuk maar het eten (lunch in het kader van de restaurant week) vond ik minimaal. Er zat weinig smaak aan het eten en een toetje werd vervangen door irisch coffee omdat dat er niet was. In het kader van ons 30 jarig huwelijk vonden wij het zeer minimaal voor veel te veel geld en te veel bombarie rondom de gerechten. Buiten dat duurde het allemaal best wel lang. Jammer dit is voor ons geen plek om terug te keren en ook niet om aan te bevelen. Mieke Loomans

6. De ervaring in 1 woord: WOW!!
    Nadat we besloten hadden dat De Zoelensche Brug een kandidaat was om daar onze bruiloft te vieren, hebben we een test-etentje gedaan om te proeven en te ervaren wat De Zoelensche Brug te bieden had.
    Het eten: meer dan TOP. Smaken zo mooi bij elkaar gebracht met combinaties die niet standaard zijn, wijnen die het gerecht ophalen en zelfs mij als niet wijnliefhebber lekker smaakten. Een sfeer die prettig en ongedwongen was, maar toch het gevoel van kwaliteit gaf. De dames en gastvrouw wisten mooi te brengen wat wat was, luisterden naar onze wensen en kwamen met ideeën. Het was genieten.

En daarna de bruiloft... 38 mensen hebben genoten van een diner, waar nog lang over nagepraat wordt, zo heerlijk. Voor ieder wat wils met een uitstraling en een smaak welke niet veel van de daggasten ooit geproefd hadden. Weer was de sfeer top en aan alles gedacht en gewerkt om voor ons deze dag onvergetelijk te maken. In de voorbesprekingen werden alle ideeën meegenomen en meegedacht wat resulteerde in een perfecte dag met een heerlijk diner en 's avonds een prachtig feest met 150 feestgangers en vrolijke mensen in de bediening die exact deden wat verwacht werd.

kortom: De Zoelensche Brug heeft er een grote schare fans bijgekregen en wij zelf gaan hier zeker regelmatig terug om weer een avond te genieten van al dat lekkers en alles wat eromheen aangeboden wordt.

7. Fam. Dijkstra

Heerlijk genoten van een luxe high tea. Zeer uitgebreid met heerlijke lekkernijen. Echt een aanrader! Vriendelijke bediening op een gezellig terras.

8. Gisteren bij de Zoelenschebrug gegeten. Het verrassingmenu was super. Weer eens heerlijk gegeten met mes en vork!

9. Gisteravond genoten van het Tasting Menu. Fantastische en verrassende combinaties, zoals b.v. tussengerecht van appeltaart met gebakken eendenlever. Dit alles gecombineerd met uitstekende wijnen.
    Voor herhaling vatbaar.

10. Kees en Barbara

Restaurant De Zoelense brug. Wat een verrassing dit restaurant. We hebben op een prachtige zomer avond in augustus voortreffelijk buiten gegeten. Mooi pand op een prachtige locatie. We hadden de eigenaar/kok de vrije hand gegeven en dit werd beloond met verrukkelijke gerechten. Zeer verrassende schotels kregen we gepresenteerd. De bediening was erg vriendelijk en gaf ons veel informatie over de diverse gerechten. Het restaurant echtpaar Jeffrey en Cindy (wat voorheen restaurant Korianders in Rhenen had) werken er hard aan om ook dit restaurant naar een hoog niveau te tillen is onze indruk. Chapeau!! Ga zo door en ook dit restaurant wordt een succes. We komen graag terug voor een vervolg.

11. Na jarenlang klant geweest te zijn bij verschillende eigenaren van de Zoelensche brug nu deze eigenaar geprobeerd. Voorgerecht de bouillabaisse, zat een te scherp gekruid smaakje aan en te weinig vis. Als hoofdgerecht de biefstuk van de haas met eendenlever, biefstuk was net iets meer dan 100 gram en aan 1 kant veel te hard gebakken en dat voor 27,00. Geen lekkere gebakken aardappeltjes of iets, nee. Bediening stuntelig, wijnglazen te klein, entourage kaal, nee denk dat ze de plank een beetje mis slaan. Maak er gewoon weer een chique tent van, grote tong en een grote biefstuk op de kaart, grote mooie glazen voor de wijn. De prijs is al chique genoeg, nou de rest nog en het stroomt vol. en bij een fles wijn van 30,00 mag je gerust uit jezelf een karafje ijswater geven ipv zo'n fles voor 5,00.

12. Goede ontvangst, leuke tafel in de serre met zicht op het bos en de T splitsing. We hebben genoten van het menu van de chef en de heerlijke amuse, zelf een amuse voor het dessert.

Alles was even lekker, met telkens een goede uitleg waar het gerecht uit bestond.

Wijn was heerlijk, misschien glas iets voller of prijs omlaag.

13. Gistermiddag enorm genoten van een uitgebreide lunch. Aspergesoep, Landzwijn, Rog, Kabeljauwfilet, alles was heerlijk klaargemaakt en prima van smaak. Ook de bediening en de verrassende extraatjes vielen in de smaak.
    En dat alles op een zonovergoten terras in een schitterende ambiance. Wat ons betreft een aanrader.

14. Wat een leuk restaurant. Gisteren hier voor de eerste keer gegeten, na een aantal goede verhalen over de nieuwe eigenaren te hebben gehoord. En blij verrast. Overtrof onze verwachtingen. Eten goed op smaak, creatief en verrassend. Veel pure, frisse smaken. Hierdoor ga je met een voldaan, maar niet overvol gevoel naar huis. Daarbij vriendelijke en kundige bediening met verrassende wijn-spijs combinaties. Dus aanrader voor degene die van een culinaire avond uit houden.

15. Vanavond met z'n tweeën een 4-gangen "verrassingsmenu" besteld, maar alle gerechten stonden gewoon al op de kaart.. Weinig creativiteit bij de kok. De amuse was aardig maar voor de rest was het verschil in smaak tussen voorgerecht, tussengerecht (ondefinieerbare gevulde ui) en hoofdgerecht erg moeilijk te onderscheiden. Of je nu een stukje wortel, maïs, aardappel of rogvleugel nam: alles smaakte hetzelfde, smakeloos. Het bijbehorende wijnarrangement was van het formaat Bob arrangement, de glaasjes waren beduidend kleiner dan bij andere tafels waar men een fles wijn besteld had. In tijden niet zo slecht gegeten.. Bedenk je goed voordat je besluit hierheen te gaan. De dames van de bediening deden enorm hun best maar ook op die bezetting had de eigenaar wel iets minder mogen besparen.

16. Op 7 juni jl. genoten van een verrassingsmenu met 3 gangen incl. wijnarrangement.

We vonden het voorgerecht smakelijk maar een beetje machtig. Het hoofdgerecht bestond uit rogvleugel met een kleurig garnituur. Het dessert was een absolute topper. Het leek op een kleine tompouce, met verschillende laagjes chocola en caramel. Verrukkelijk en zeer mooi uitgevoerd.

De bedienende jongedames waren zeer vriendelijk en goed op de hoogte van alle details over de gerechten en wijntjes. De inrichting van de herberg is sfeervol vernieuwd.

Wij komen hier graag terug.

17. Van het weekend heerlijk gegeten bij de vernieuwde Herberg! Het nieuwe team heeft de stoffigheid van het voormalige concept goed weten te doorbreken. Her en der nog wel wat klassiekers op de kaart (wat begrijpelijk is na het overnemen van een restaurant) maar daar tegenover veel interessante vernieuwende gerechten zoals een 'klasieke' Steak Tartaar op geheel eigen wijze, boulliabesse uitgeserveerd aan tafel, rogvleugel met heerlijk frisse bouillon en als kerk op de taart een omgevallen bloempotje met chocolade! Heerlijke goed betaalbare wijnen en vriendelijke service! Wij waren uitgekeken op de herberg maar deze frisse nieuwe wind door het oude pand laat ons zeker terugkomen!

18. shpresa

Gisteren van een heerlijke high tea genoten, de broodjes de lekkernijen waren heerlijk! De ambiance en service top! Echt genoten.

Zeker voor herhaling vatbaar. Ik ben benieuwd naar de gerechten!

19. Het eten was zonder meer goed. Iets minder verfijnd dan in hun voormalige restaurant Korianders, maar zeker de moeite waard. De oesters die ik had waren zeer verfijnd en de zeetong was top en van zodanig goede smaak dat ik de saus heb laten staan, zo lekker!

De inrichting is sfeervol en de stoelen zitten comfortabel. Het enige minpunt blijft de bediening (net als bij Korianders). Een dame/heer te weinig, maar het mag ook best wat vriendelijker en meer betrokken.

Als ze zorgen dat elke klant zich koning voelt, en zo moeilijk is dat niet, gaat het zeker wat worden in de regio!!!

20. Een hartelijke ontvangst in de avondzon op het terras, vervolgens aan tafel in de mooie authentieke herberg, enthousiaste bediening, heerlijke, smaakvolle en creatieve gerechten met een goede keuze van bijpassende wijnen, kortom: een aanrader en een aanwinst voor de Betuwe!!!

21. Wij hebben fantastisch gegeten, leuk opgemaakt en de bediening was top. Een aanrader in de Betuwe

22. Lotte Boudewijn

Bij binnenkomst geen vriendelijke ontvangst (jassen niet aannemen). Vervolgens werd er door 1 van de serveersters naar onze naam gevraagd, nog steeds geen welkom of begeleiding naar onze tafel. Wij hadden totaal geen warm gevoel en het gevoel dat we welkom waren. Waarop wij hebben besloten buiten even wat te drinken en te bespreken om naar een ander, wel vriendelijk restaurant te gaan. Toch besloten de nieuwe eigenaren een kans te geven (grote liefhebbers van de oude herberg de zoelensche brug, wekelijks gast!).

De hele avond moesten wij zelf om onze drankjes vragen. Eten was lauw, vet, koud. Er kon geen rekening gehouden worden met het dieet van een van onze gasten. Veel gerechten gingen voor de helft weg, wat overigens gecompenseerd werd met gratis friandise (wij hadden liever de chef kok zelf gesproken). Al met al hebben wij ook met de nieuwe eigenaren onze ervaring gedeeld en kunnen wij concluderen dat ze nog een tijd nodig hebben om op te starten en op een behoorlijk niveau te komen. Voor ons is het dan ook voorlopig een nee, helaas een gemiste kans herberg de zoelensche brug.

23. Elisabeth van Egmond

We (5 pers.) hebben heerlijk gegeten. We kregen vooraf een fantastische amuse en als hoofdgerecht zalm en landzwijn. Zeker een aanrader! Ook de toetjes waren verrukkelijk.
    De bediening was heel vriendelijk en de karaffen water werden steeds opnieuw gevuld.
    Kortom een gezellige avond met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

24. Metzonder Zijwieltjes

Dankzij de hartelijke ontvangst op het mooie terras aan de Linge, de vriendelijke en attente bediening, maar vooral ook door de heerlijke en verrassende gerechten hadden wij een "top avond" in de nieuwe Zoelensche Brug.

25. Laatste tijd veel gehoord van Herberg de Zoelensche brug. Afgelopen zaterdag daar met vrienden gegeten. Eerst heerlijk genoten op het mooie landelijk gelegen terras en daarna binnen gegeten.
    Het eten was er heerlijk en de bediening was echt klantvriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is zeker een 9 waard. Wij gaan zeker vaker hier komen, eerst genieten op het terras en daarna van het heerlijke eten.

26. Voor de eerste keer weer in De Zoelensche Brug. Zeer nieuwsgierig naar de beloofde ouderwetse zeetong, wat is dat tegengevallen. Geen aanrader, niet groter dan eetcafe slibtongetjes. Om 19.00 uur aan tafel gegaan en na een driegangenmenu konden we om 23.00 uur de rekening vragen!! Na het bestellen van een drankje moesten we minstens 45 minuten op deze bestelling wachten, jammer voor het jonge meisje dat ons moest bedienen die deed ontzaglijk haar best. Vwb de entourage, wij waren in de gelagkamer ingedeeld. De helft van ons gezelschap zat de gehele avond in de keuken te kijken waar men alleen maar aan het schoonmaken was, maar niet aan het koken! Deze voor ons belangrijke avond is daarom geen succes geworden. De prijs-kwaliteit is hier geheel niet van toepassing. Wij hopen dat er goed aandacht aan deze recensie en ook de reeds geplaatste resencies besteed wordt.

27. Vandaag weer eens naar De Zoelense Brug gegaan. Nieuwe eigenaars dus dan ben je nieuwsgierig.

We hadden al goede berichten vernomen dus wij er ook weer heen. Helaas viel het toch tegen, het eten was niet van de kwaliteit die je verwacht voor deze prijs. Verder kreeg ik een bijgerecht dat niet goed was. Dit aangegeven, het werd teruggegeven aan de keuken, echter ik kreeg er geen reactie op terug, ook geen nieuw gerecht helemaal niets.

Ik wens ze veel succes. Maar mijn eerste indruk is niet om over naar huis te schrijven

28. W van Rhee

Eten bij de Z.Br. betekent voor mijn vrouw en mij een mooie grote lekkere zeetong eten in een fijne ambiance. Toen de Z.Br. met Pasen weer openging waren wij er direct bij om een tafeltje voor 2 te reserveren (eerst hadden wij wel geïnformeerd of de befaamde zeetong nog op het menu stond). Wij zagen bij de Z.Br verschillende kennissen. Kennelijk ook blij dat het restaurant weer open was en nieuwsgierig wat men kon verwachten. Wat ons opviel was:

-mooi geschilderd (je rook de verf nog)
    -prijzen waren nog steeds aan de vrij hoge kant
    -zeetong was lekker maar absoluut niet van het nivo van de zeetong zoals wij gewend waren bij de Z Br.
    -de bediening was goed en vriendelijk maar er was geen gastvrouw - man die een praatje kwam maken om ons welkom te heten, te vragen naar onze naam, of wij vaker kwamen, wat wij zoal graag aten/dronken/wat ons aantrok van de Z. Br. of men ons mailadres mocht hebben om aanbiedingen te mailen etc etc.

Kortom: we hebben lekker gegeten maar het bijzondere van de Z.Br. (warme gastvrijheid/ lekker mooie zeetong) hebben we gemist. Jammer want: "you never get a second chance for a first impression...". Desalniettemin: succes met uw Z.Br.

Gr
    Will van Rhee

29. Tineke Ellenbroek

Herberg de Zoelensche Brug is weer open vanaf 3 april. Nieuwe eigenaren.

30. Het blijft een feest: eten bij Meindert en Evert, de gastheren. De keukenbrigade heeft zich weer van zijn beste kant laten zien en de bediening was weer af.

31. Emile Laumen

1 punt
  32. Werner Becht

Veel lawaai in de zaal van een ander gezelschap - erg storend en hinderlijk. Had dat gezelschap niet in een aparte zaal geplaatst kunnen worden? Er waren lege zalen genoeg. Veel gasten had dit restaurant (terecht!) niet.
    Verder:
    De zaal was te warm (geen airco) en veel te donker - om kwart voor negen gingen we struikelend naar buiten, zo donker was het in de eetzaal - blijkbaar kunnen ze de elektra (van de oude peertjes) niet betalen - een karige en armoedige sfeer, met ook nog ordinaire wandversieringen (onder andere een quasi-Rembrandt-schilderij, waar iedere bezoeker besmuikt om moest lachen - ook wij en het hierboven genoemde luidruchtige gezelschap).
    De gerechten waren zeer middelmatig. De zeetong, het hoofdgerecht, was te zout. De tomatensalade, een bijgerecht, veel te zuur. Plus middelmatige wijnen voor forse prijzen. Koffie was ook bizar duur.
    En dan de wachttijden: al met al 11 mensen in het restaurant - tot en met het hoofdgerecht ging het redelijk, maar daarna is het personeel blijkbaar in slaap gevallen, want het nagerecht liet eindeloos op zich wachten; daarna werd om koffie en rekening gevraagd, maar die koffiebonen moesten nog geplukt worden en naar de rekening zijn we zelf uiteindelijk maar op zoek gegaan. Zo zijn we er toch nog in twee-en-een-half uur uit de donkerte van die eetzaal weggekomen.
    Vraag niet naar de prijs voor deze ellende: het was bespottelijk duur.
    N.B. Bij de koffie kunt U eigengemaakte pindarotsjes van het restaurant bestellen: doe dat vooral, als U Uw tanden wilt breken.
    Al met al: als U ook maar enigszins in Tiel of omgeving uit eten wilt gaan in een restaurant, waar U het gevoel kunt hebben dat prijs en kwaliteit redelijk bij elkaar komen, ga dan naar elk ander restaurant in Tiel en omgeving dan restaurant De Zoelense Brug! Het is het slechtste restaurant in de Betuwe, en waarschijnlijk in heel Gelderland. Misschien wel in heel Nederland??

1,1
  33. Ter ere van een verjaardag hier met een middelgroot gezelschap gegeten.
    In één woord geweldig!
    De voorgerechten zijn geweldig (pastrami met truffelvinaigrette, bombe livarham met calvados appeltjes, ganzenlever met marloes-ui en kippensoep met truffelomelet). Hoofdgerecht zowel zeetong als ossenhaaspuntjes voortreffelijk bereid. Grand dessert mocht natuurlijk niet ontbreken.
    Lekkere bijpassende rode en witte wijnen.
    En niet te vergeten: de warmte waarmee de gastheren ons ontvingen! Plus de keurige bediening.
    Wij gaan zeker terugkomen en kijken daar nu al naar uit!

34. Afgelopen wekend teleurstellend gegeten bij De Zoelensche Brug. We hadden ons erg op de avond verheugd want kwamen er al vaker. Deze keer was helaas een klap in ons gezicht. Aardige bediening maar smakeloos, fantasieloos, afgepast voedsel. Als je de recensies van anderen leest, hadden we beter zeetong kunnen eten, want daar is iedereen lyrisch over. Maar wat, als je daar niet van houdt? Of als je het te duur vindt?

35. Afgelopen zaterdag weer eens bij de Zoelenschebrug gegeten, het was allemaal weer voortreffelijk, je hebt hier altijd het gevoel dat je welkom bent en dat men er naar streeft je een gezellige avond te bezorgen. Als dit zo blijft dan komen wij zeker regelmatig weer eens aan.

36. Weer wezen eten met eetclubje en wat was het weer lekker, komen hier al jaren en de zeetong blijft een aanrader, buiten de 2 gastheren is ook Gerrit een geweldige medewerker, dus alom een aanrader.

37. In 2007 zijn we voor het eerst naar dit restaurant gegaan en sindsdien zijn wij vaste gasten. Er heerst een prettige, open sfeer. Er wordt nergens mee gehaast. Je hebt echt het gevoel een avond uit te zijn. De gastheren, Evert en Meindert zijn erg vriendelijk evenals de bediening en het personeel in de keuken. Ze staan altijd open voor een suggestie. Er wordt ook rekening gehouden met je persoonlijke smaak. Vooral de zeetong is een echte aanrader.
    Kortom; gezellig, heerlijk eten en een avond uit!

38. a .v doorn

Op aanraden van mijn zakenpartner gisterenavond uit eten bij de Zoelensche brug.
    Wat een aanrader, lekkere amuse en toen verrassingsmenu. Met zeetong als hoofdgerecht. Top, wat was die boterzacht. Super gegeten, bediening leuk en klaar voor een praatje aan tafel. Super avond gehad. Komen zeker snel weer terug .

39. Jerome Populiers

Gisteren met 2 bijzondere mensen gegeten bij deze gelegenheid. Nu ben ik niet zo van amuses, meestal namelijk doet men hier heel erg zijn best op, maar wordt er iets opgediend waarvan ik niet zo houd. Gisteren was het een goulash-soupje met een garnalenkroketje. Het zag er heel mooi uit, maar ik houd daar niet zo van. Als voorgerecht bestelde ik een rundercarpaccio: precies zoals een carpaccio moet zijn; prima! En dan het hoofdgerecht: ossehaaspuntjes met knoflooksaus... Lang geleden dat ik dit zo lekker bereidt op heb! Daarnaast vind ik de bediening heel erg prettig; een voorbeeld qua gastronomie! I'll be back!

40. Afgelopen weekend weer bij dit restaurant gegeten.

Werkelijk formidabel. Zoals altijd een prettige ontvangst en uiterst plezierige bediening. Mijn man en ik hadden beiden een creatieve variatie van sushi van tonijn. Heel lekker en bijzonder. Mijn man de zeetong en ik de best krokant gebakken zwezerik die ik ooit ergens heb gegeten. Met kaas na en een lekkere wijn was onze avond helemaal af. Dank aan het team van de Zoelensche Brug!

41. In een woord Top!
    Leuke en gezellige bediening, altijd wel klaar voor een babbeltje.
    Verrassend wisselende kaart met heerlijke gerechten, in een sfeervolle ambiance.
    Zeker een aanrader!

42. Lekker een avondje uit met je vrienden. Laten we ons maar eens verrassen zo dachten we; Het 4-gangen verrassingsmenu à € 48 euro p.p. was de aanrader?.
    Nou ja, het hoofdgerecht was echt een verrassing. Het kwam gewoon niet.
    Na herhaalde vraag of de keuken al gesloten was kwam eindelijk na 70 minuten, het hoofdgerecht. Een door en door verbrand stukje zalm, dat gelijk weer naar de keuken terug kon. Sorry, de bediening vertelde dat ze ons gewoon vergeten was. Voor een gezellig avondje met je vrienden bij een goed glas wijn en een goede maaltijd moet je dit restaurant maar snel overslaan.! Kortom: Een teleurstellend en een duur avondje!!

43. Valetijns avond hier gegeten, verrassings menu, de keuken zit er steeds net naast. Bediening is in groot contrast, de heer is kundig en weet waar het over gaat, de dame heeft geen kunde of enigzins geen horeca ervaring. Erg jammer. Ze krijgen een tweede kans.

44. 23-01-2011 'n Verrassingsmenu. Nou ja, het hoofdgerecht was bepaald geen verrassing. Droog smakeloos vleesgerecht. Het personeel ziet geen kans een klacht naar de keuken over te brengen. Kritiek is uit den boze!

45. Bij het zien van de kaart waande ik me weer even 20 jaar terug. Wat een fantasie-loze kaart, Als je de prijzen ziet denk je in een sterren tent te zitten. Helaas was de smaak en kwaliteit zeer minimaal. Sausjes uit potjes en aanmaak puree.

Een zeer teleurstellende en zeer duur etentje.

46. De tong: al jaren een aanrader...