Rhodos in Zierikzee

Fam. Loukanikas en zijn team heten u van harte welkom.

Welkom bij Grieks
Restaurant Rhodos. In de compleet vernieuwde entourage word u verwelkomd door ons team. Bij het bereiden van onze gerechten zijn verse kruiden, olijfolie, specerijen en wijn belangrijke element. Uiteraard betekent de versheid van producten alles.

1299203116 94
1383209344 84
1392052105 84

1. Op Zaterdag avond hier gegeten. Lekker eten, genoeg posjes, mooi wijnkaart en de lekkerste lamskotoletten. Wij komen zekker terug.

2. Helaas een slechte ervaring, personeel zag ons niet zitten ivm een grote groep. Aandacht kon niet verdeeld worden! Vervelend voor de man, maar de eigenaar liep veel te hoesten, niet echt smakelijk als je ook mee moet uit serveren. Jammer de keuken deed zijn/haar best, maar bedienend personeel was bedroevend.

3. Een typisch Grieks restaurant. Zeer vriendelijk, zeer goede keuken. Snelle bediening, en altijd met een lach. De MAMA staat zelf in de keuken zo is alles zeer verzorgd. Prijs kwaliteit zeer goed. Een grote aanrader.

4. Ik ga hier nooit meer heen. Chagrijnig personeel, opgewarmde gyros, slappe vette broodjes etc. etc...

1,3
  5. Gezellig, vriendelijk personeel eten / drinken heerlijk!!
    Leuke en fijne plek!

6. Eten was heerlijk. Alleen gyrosschotel was in verhouding weinig vlees tov andere schotel…
    Prijs kwaliteit was daardoor niet in verhouding naar onze mening.
    Ouzo werd (in eerste instantie) bij ons vergeten. Bij andere tafels werd deze wel geserveerd… jammer.
    Geen parkeerkaarten meer beschikbaar waardoor ver van restaurant moeten parkeren.

7. Mooi restaurant in een mooi locatie. Goed eten, heel mooi wijnkaart. Vrindelijk meisjes.

8. Droog vlees, langzame bediening die niet opletten.
    1 zakje mayonaise bij een gerecht voor 2 personen etc.
    Zeker geen aanrader.

9. Kortgeleden met mijn vader en man hier geweest. Eten was heerlijk. Echter viel een flesje met bronwater stuk… kan gebeuren.
    Maar mijn man was drijfnat en ik moest de scherven uit het haar van mijn hond peuteren en er kon sorry vanaf.
    Wij gingen maar aan een andere tafel zitten want het zooitje werd ook niet opgeruimd.
    Wij blijven beslist komen want het eten is goed.
    Misschien het personeel beter opleiden…

10. J. Smink

Enkele malen per jaar bezoeken wij dit restaurant. Met opperste tevredenheid. Bediening is vriendelijk, gastvrij en bereidwillig.

11. Anneke van der kolk

Top avond gehad!!!! Super vers eten en goede wijnen voor ons zeker voor herhaling vatbaar!!!

12. ter Riet

Bediening was erg slecht, lang gewacht voordat we konden bestellen, uiteindelijk verkeerde gerecht gekregen en het tweede drankje dat we hadden besteld is nooit gekomen
    Toen we de klacht tegen de baas vertelden, werd hij boos en wilde ons zo snel mogelijk weg hebben, snel pinnen en wegwezen.
    We komen hier niet meer!

13. Erg goed heerlijk gegeten.

14. Rustige tent maar wel gastvrij.

15. Van westen

Te duur en de bediening is traag van begrip. Ze gaven de kaart en lieten ons 25 minuten zitten totdat iemand ging vragen of we mogelijk wat konden bestellen. Het eten was niet goed warm, de gyros zat vol met harden stukken en de bediening mag ook wel wat beter. Veel beter. Zelf ik heb van veel gerechten van mijn tafelgenoten geproefd en overal zat vrij weinig smaak aan en dan die prijs, dat is gewoon belachelijk.

16. Buitengewoon teleurstellend. Ongezellige zaak, ongeïnteresseerd personeel, en onverzorgd. Voor het eten heb ik maar 1 woord: toeristenbagger. Jammer want dit restaurant zit wel op een hele leuke locatie.

1,3
  17. Teleurstellende kwaliteit. Voorgerecht brood met aioli en tapenade: grote hompen brood onverschillig op een berg gegooid, en veel te weinig olie en tapenade. Hoofdgerechten: vegetarische lasagne: de kaas er tussen trekt lange draden, dat is lastig snijden (draden aan je vork) en eten. In de mond stolt de kaas en wordt hard als plastic.

Vleesgerecht: het vlees was al eerder geroosterd en werd opgewarmd geserveerd, lauw-warm. Aan de onderzijde was het vlees bijna geheel zwart verbrand. Je gaat naar de Griek om vers geroosterd vlees te eten. De mayonaise bij de frites werd geserveerd in een plastic knijpflaconnetje, waardoor we het idee hadden in een snackbar te zitten.

Bij de salad bar ontbreekt een lichtje. De tomatensoep was op (werd niet gezegd), er werd een afschuwelijk brouwseltje snel gemaakt, met geen tomaat er in, alleen bouillon. Hebben we terug gestuurd. Zeg dan gewoon dat het op is. Al met al een ervaring om er nooit meer terug te gaan.

18. Heerlijk eten en drinken, het personeel is heel vriendelijk.

19. van broekhoven

Heel lekker gegeten, goed verzorgd, goede service.

20. We hadden gereserveerd. Hebben toch nog een half uur moeten wachten tot iemand een bestelling op kwam nemen. Na een uur nog niets te eten op tafel. Erg rumoerige, irritante ouderen aanwezig die het hoogste woord hadden (nodige drank genuttigd). We konden elkaar nog niet verstaan aan tafel. Dit werd allemaal getolereerd.

Vlees was taai en smaakloos. Je krijgt een groter glas getapt dan je gevraagd hebt en hier kan je dan ook voor betalen. Vaste klanten krijgen ouzo had ik het idee. Wij kregen er geen. Drank was lauw. Bij een klacht word je door de eigenaar agressief afgesnauwd. Hij stonk ook nog eens enorm naar zweet.

Geen aanrader dus. Rij dan maar door naar Middelburg. Daar behandelen ze je vriendelijk, is het eten goed en krijg je ouzo. Voor ons nooit meer!!

21. Zeer slecht. Een uur moeten wachten op vlees wat opgewarmd was in de magnetron. Bediening ronduit waardeloos. Bij een klacht sturen ze de baas, die je op een agressieve toon verzoekt je mond te houden. Borden waren niet goed afgewassen en stonken enorm. Aan de bar maken ze fouten. In plaats van een klein biertje maken ze een groot en jij kunt het gelach betalen. Drinken was ook lauw. In 1 woord zeer slecht. Ouzo krijg je ook niet. Nooit meer!!!

1,1
  22. Jm koster

Nog nooit zo'n slechte ervaring met dit restaurant gehad, we hadden een bon van Social Deal, we kregen binnen een kwartier ons voorgerecht, maar we hebben een uur op het hoofdmenu moeten wachten. Daarna kwamen ze al helemaal niet, het personeel keek niet eens naar ons. Nadat we onze ergernissen hebben gedeeld met de serveester kregen we binnen 5 minuten ons toetje, nou nog geen bakje koffie van de zaak kon er af, wel 3 en een half uur daar gezeten. Nooit meer.

23. In 1 woord bar slecht! De gebakken inktvis was slap en taai. De vleesschotel die wij voor ons 2 hadden besteld was zeer snel koud. Het vlees was ook slap, droog en niet mals. Het leek ook wel of dat het opgewarmd was in de magnetron. Dit hebben wij ook aangegeven bij de bediening toen ze er naar vroeg en ze ontkende ook niet dat het opgewarmd was. Het enige wat er gezegd werd was "o dat is jammer". Voor ons dus niet voor herhaling vatbaar.

24. vd Velde

1-3-14 geten bij Rhodos en het viel nogal tegen. De zaak zat zo goed als vol, en dat dan niet alles a la minute gegrilled kan worden snap ik, maar dit was gewoon allemaal opgewarmd. Op zich ook niet erg maar het eten was gewoon niet warm, en als dat gemeld word bij de bediening wordt er schaapachtig gekeken zonder response. Bij nieuwe bestelling drank werden de vuile glazen en lege flesjes niet eens meegenomen. Dik 140 eurie voor vier personen, belachelijk! Dit nooit meer!

25. Fam van Dam

Vanavond met man en zoontjes bij deze griek wezen eten. Op de menukaart staan helaas geen kindermenu`s vermeld. Ik heb het nog even gemeld dat ik dat wel miste maar kreeg daar geen reactie op. Dus maar gewoon vier menu`s besteld daar bleef zoals verwacht nog wat van over.
    Nadat ons eten was geserveerd heb ik niemand meer aan ons tafeltje gezien. Na een poosje had ik dan toch eindelijk contact met de ober. Want we lusten nog wel wat te drinken. Verder smaakte het eten prima.
    Maar echt kind vriendelijk is het er dus niet.

26. Ik heb samen met mijn griekse vader eergister gegeten. Het was redelijk lekker, maar heel vet en veel patat. Dat is niet hoe echt Grieks eten is wat mij betreft. De service was helaas ondergemiddeld. Er was zeer weinig personeel en we moesten erg lang wachten maar het personeel was erg vriendelijk. De ambiance was redelijk maar ik kreeg niet het gevoel dat ik in Griekenland was want er stonden vooral veel Nederlandse spullen wat natuurlijk geen ramp is maar wat mij betreft niet goed bij een Grieks restaurant past. Het eten was gelukkig niet super duur maar ook niet bovengemiddeld lekker dus dat was redelijk in verhouding.
    Al met al een leuke avond gehad maar ik had meer verwacht.

27. Kristle Pot

Ik en mijn famlie waren op een tripje naar Nederland.
    Wij gingen hier, bij Grieks rest. Rhodos eten.
    Het was heel erg lekker.
    De bediening was wel een beetje overdreven aardig moet ik zeggen!
    Voor de rest was alles perfect!
    Het was een leuk avondje.
    Ik raad uw allen dit restaurant aan.

28. Van Der Wilgen

Uitstekend! Meer kan ik niet zeggen, gezellig, goede bediening, lekker eten. Wat wil je nog meer?
    Lekkere saladebar, onbeperkt. Leuke kleurplaten voor de kleintjes. Wij komen zeker terug!

29. J.

30. 3 november 2012. Ons vaste adres om te gaan eten konden we niet heen. Toch wat anders gezocht, het werd Rhodos, heel goed bevallen. heerlijk eten, wel flinke porties. Vriendelijke eigenaars en personeel. Gastvrij en gezellig restaurant. Wij komen nu zeker regelmatig terug.

31. Het was erg veel eten, maar wel lekker.
    De service was goed, maar een beetje overdreven vriendelijk.

32. Wij zijn gisteren uit eten geweest bij Grieks Restaurant Rhodos en wij vonden het heerlijk!
    Wij komen zeker terug.

33. Vandevelde Guido

34. Heerlijk eten! Prijs-Kwaliteit verhouding is optimaal.

Wij komen hier al vele jaren naar volle tevredenheid.

De bediening is professioneel en uiterst vriendelijk.

De sfeer is altijd gezellig.

Onze complimenten aan de familie Lukanika en personeel.

Wij hopen nog vele jaren van jullie geweldige keuken te mogen genieten!

35. Eergisteren heel lekker bij de Griek in Zierikzee gegeten!

Het eten was heel lekker en de bediening en het personeel was ook heel goed! Een minpuntje de sfeer was niet echt heel grieks, maar we hebben wel genoten. Ik kom zeker nog een keer terug.

36. Een van de betere Griekse restaurants, Sfeer en bediening zijn er zeer huiselijk. Alle gerechten hebben hun eigen specifieke smaak, wat van andere niet gezegd kan worden. Op vrijdag is het er nog de beste dag, dan komen er een paar muzikanten de sfeer er nog wat hogerop trekken, met muziek en dans.

37. Erwin 9008 punten

Eén van de betere Griekse restaurants. Normaal gesproken vind ik de Griekse restaurants niet om over naar huis te schrijven. Dit restaurant is een uitzondering.

De sfeer is aangenaam. Restaurant is niet erg groot maar heeft naar mijn smaak wel iets teveel tafels staan.

Grieks eten in Nederland zal nooit mijn favoriet worden dus hoger dan een 7 kan ik niet geven. Vele halen de 5 niet eens.

38. We zijn gisteren voor de eerste keer geweest en komen zeker terug. Het eten was goed, vooral de inktvis. De bediening vriendelijk en het is een gezellig niet te groot restaurant.

Blijf zo doorgaan.

39. Robert & Isabel V.d Krieke

Lekker eten en altijd gezellig.