Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zierikzee verdeeld zijn.

Wat een onwijs gezellig restaurant. Bij binnenkomst werden wij heel warm onthaalt. Het eten was heerlijk. Voor,hoofd en nagerecht. Ik ben blij verrast dat zierikzee zo'n onwijs leuk restaurant heeft. Wij komen zeker terug.

Super service. Heel persoonlijk. Eten is Super . Ik had kip piri piri besteld. Ik ben een grote eter. Maar dit was echt veel! Ik zou het iedereen aanraden! Speciaal uit Deventer gekomen om hier te eten

O.a. als snack een knakworst gekocht; was nagenoeg koud en smaakte bedorven!
    Absoluut geen reclame voor deze nette frituur.

Hartelijke ontvangst door gastheer die veel bekenden in zijn zaak ontvangt en daarmee spontaan maar beetje luidruchtig omgaat. Voor ons was het de eerste keer.
    Leuke kaart met veel keuze. Vissoep (goed gevuld) en bakkeljauw kroketjes prima. Stoofpotjes van vis en vlees wisselend. Visstooppannetje (mooie koperen pannetjes) erg veel knoflook, wat domineerde, daardoor mosselen niet lekker. Veel vis en groente. Vleesstoof uitstekend op smaak vooral door gebruik goede originele chorizo. Smaak van verschillende vrij droge stukken vlees (gebruik eens kippendij ipv kipfilet en procureur ipv varkensfilet deze zijn veel sappiger) overheerst door chorizo. Maar als geheel prima. Alles meer dan voldoende, dus laat die standaard frieten en sla maar weg, zeker bij de stoofpotjes. Verschillende wijnen op glas aanwezig, wat fijn is en dus ook verschillende geprobeerd. Al met al prima avond en we gaan zeker nog een keer wat andere gerechtjes proberen.

Veel keuze, lekkere gerechten, snelle bediening en een leuke sfeer.

Jordy

Maaike van de Rijt

Echt een aanrader! Hebben zelf 20 jaar in Portugal gewoont, en waren gewoon even weer thuis!

Had wel een welkoms (portugees)drankje verwacht.
    Vers of niet vers in de visfilet zaten graten, als kok kan je dat van tevoren controleren. Octopus niet meer op de menukaart zetten. Is erg taai. Dit heeft een speciale bereiding nodig. Iets dikker dan een breinaald mag wel.
    Muziek te hard voor de te kleine ruimte. Zonder versterker is het ruim voldoende.
    Wel genoeg gegeten na 5 gangen.
    Had ook wel een speciaal dessert uit Portugal verwacht.

Goeie service, goed personeel.
    Lekker eten (beter dan in Griekenland)
    met fijne live muziek.

Das Oktober und November Menü war sehr gut. Auch im Dezember ist das Fünf-Gänge-Menü von guter Qualität und sehr schön angerichtet. Besonders lecker ist die Vorspeise Feige umwickelt mit Iberico Ham.
    Auch in der Wintersaison ist das Restaurant gut besucht.
    Der Service ist sehr freundlich und aufmerksam.
    Das Menü im Januar werden wir auch probieren.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Het menu van oktober en november was erg goed. Ook in december is het vijfgangenmenu van goede kwaliteit en zeer goed gepresenteerd. Vooral heerlijk is het voorgerecht vijgen omwikkeld met Iberico Ham.
    Zelfs in het winterseizoen is het restaurant goed bezocht. De service is erg vriendelijk en attent.
    We zullen het menu in januari ook proberen.

Ans en Fred van den Heuvel

We hebben niet alleen uitstekend gegeten maar ook bijzonder genoten van de "huiselijke" sfeer. Een zeer attente gastheer. Een echte aanrader.

Een gezellige avond gehad, met heerlijk eten en een attente bediening.

Esther Clement

Al vele keren gegeten en elke keer weer heerlijk. Alles vers en altijd aparte gerechten buiten de kaart om die je in heel Zeeland nergens kunt vinden. Heerlijke wijnen erbij en ook niet onbelangrijk, een top gastheer. Wij gaan hier nog veel terugkomen.

Wat een hartelijke ontvangst in dit sfeervolle restaurantje! De eigenaar vertelt met passie over het eten, de muziek draagt bij aan een Portugese sfeer en de smaken zijn overweldigend! We hebben heerlijk gegeten en het prima naar ons zin gehad. Zeker een aanrader! Wij komen graag een keer terug.

Op Zaterdag avond hier gegeten. Lekker eten, genoeg posjes, mooi wijnkaart en de lekkerste lamskotoletten. Wij komen zekker terug.

17. Steakhouse Zierikzee

Het eten was enorm lekker. Was ook erg veel voor de prijs die je betaald. Want laten we eerlijk zijn €80,- voor 2 personen een drie gangen ?! Geen geld!! Super bediening je komt niets te kort

Helaas een slechte ervaring, personeel zag ons niet zitten ivm een grote groep. Aandacht kon niet verdeeld worden! Vervelend voor de man, maar de eigenaar liep veel te hoesten, niet echt smakelijk als je ook mee moet uit serveren. Jammer de keuken deed zijn/haar best, maar bedienend personeel was bedroevend.

Voor wie van pizza houd is dit het huis waar je moet zijn. Pizza in alle smaken en kleuren. Zeer verzorgd, snelle bediening. Ook verschillende Italiaans specialiteiten die zeer aan te raden zijn.

Een typisch Grieks restaurant. Zeer vriendelijk, zeer goede keuken. Snelle bediening, en altijd met een lach. De MAMA staat zelf in de keuken zo is alles zeer verzorgd. Prijs kwaliteit zeer goed. Een grote aanrader.

21. Nederlands Zierikzee

Een zeer hoge aanrader voor mensen die Zierikzee bezoeken. Een uitgebreide kaart, zeer verzorgd, spijzen van top kwaliteit. Bediening zeer verzorgd. Hier wordt je nog bediend met een grote glimlach. Ben er geregeld gaan eten en zowel de vis als de vlees bereidingen zijn zeer goed. Mooie wijnkaart van huiswijn naar top wijnen. Ook zeer kindvriendelijk. Onze kleine mannen worden hier fantastisch bediend. Top zaak.

22. Chinees-Indisch Zierikzee

Eten en service waren prima maar met name de sfeer is geweldig,

Das Restaurant war gut besucht, gut, dass wir reserviert hatten. Das fünf-Gang-Menü war sehr lecker. Das Weinarrangement passte zu den Gängen. Auch der Service war sehr gut und sehr freundlich. Jeder Gang und jeder begleitende Wein wurde erklärt.
    Auch im Winter ist die Brasserie empfehlenswert. Wir freuen uns auf das nächste Maal.

(Vrije vertaling Redactie Eet.nu)

Het restaurant had veel bezoek, goed dat wij gereserveerd hebben. Het vijf gangenmenu was heel lekker. Het wijnarrangement sloot aan op de gangen. Ook de service was heel goed en heel vriendelijk. Iedere gang en iedere begeleidende wijn werd toegelicht.

Ook gedurende de winter is de brasserie aanbevelingswaardig. Wij verheugen ons op het volgende diner.

24. Chinees-Indisch Zierikzee

Lekker eten, ruime porties en een prima prijs. Ik glimlach altijd van binnen als de eigenaresse ons met zwaar zeeuws accent “eet smakelijk ee! “ Toewenst.

25. Chinees-Indisch Zierikzee

Helaas, wat een waardeloos zooitje. Lang wachten ondanks dat je telefonisch besteld hebt. En maar sorry zeggen. Slecht eten en een waardeloze service. Kleffe loempia. karige bami. Onsmakelijke babipang gang met een saus die nergens naar smaakt. Foe Yng Hai weinig smaak met smakeloze saus.
    Al met al een enorme afrader deze tent.

Wim Donker

Heerlijk gegeten, hier komen wij meer!

27. Steakhouse Zierikzee

Zoals altijd weer prima goede sfeer, heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ik ga hier nooit meer heen. Chagrijnig personeel, opgewarmde gyros, slappe vette broodjes etc. etc...

1,3

We hebben heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening.
    Een aanrader!

Was heel gezellig, prima eten en drinken onze complimenten. Alleen jammer als je net klaar was werden de borden gelijk van tafel gehaald, zelfs nog een keer terwijl ik niet eens klaar was. Was het de bedoeling om nogmaals de tafel te vullen die avond. Dat was even een domper op de avond zeker omdat ik dit restaurant aan bevolen had bij mijn nichtje en neef 😏😕