Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zierikzee verdeeld zijn.

Op Zaterdag avond hier gegeten. Lekker eten, genoeg posjes, mooi wijnkaart en de lekkerste lamskotoletten. Wij komen zekker terug.

2. Steakhouse Zierikzee

Het eten was enorm lekker. Was ook erg veel voor de prijs die je betaald. Want laten we eerlijk zijn €80,- voor 2 personen een drie gangen ?! Geen geld!! Super bediening je komt niets te kort

Helaas een slechte ervaring, personeel zag ons niet zitten ivm een grote groep. Aandacht kon niet verdeeld worden! Vervelend voor de man, maar de eigenaar liep veel te hoesten, niet echt smakelijk als je ook mee moet uit serveren. Jammer de keuken deed zijn/haar best, maar bedienend personeel was bedroevend.

Voor wie van pizza houd is dit het huis waar je moet zijn. Pizza in alle smaken en kleuren. Zeer verzorgd, snelle bediening. Ook verschillende Italiaans specialiteiten die zeer aan te raden zijn.

Een typisch Grieks restaurant. Zeer vriendelijk, zeer goede keuken. Snelle bediening, en altijd met een lach. De MAMA staat zelf in de keuken zo is alles zeer verzorgd. Prijs kwaliteit zeer goed. Een grote aanrader.

6. Nederlands Zierikzee

Een zeer hoge aanrader voor mensen die Zierikzee bezoeken. Een uitgebreide kaart, zeer verzorgd, spijzen van top kwaliteit. Bediening zeer verzorgd. Hier wordt je nog bediend met een grote glimlach. Ben er geregeld gaan eten en zowel de vis als de vlees bereidingen zijn zeer goed. Mooie wijnkaart van huiswijn naar top wijnen. Ook zeer kindvriendelijk. Onze kleine mannen worden hier fantastisch bediend. Top zaak.

7. Chinees-Indisch Zierikzee

Eten en service waren prima maar met name de sfeer is geweldig,

Das Restaurant war gut besucht, gut, dass wir reserviert hatten. Das fünf-Gang-Menü war sehr lecker. Das Weinarrangement passte zu den Gängen. Auch der Service war sehr gut und sehr freundlich. Jeder Gang und jeder begleitende Wein wurde erklärt.
    Auch im Winter ist die Brasserie empfehlenswert. Wir freuen uns auf das nächste Maal.

(Vrije vertaling Redactie Eet.nu)

Het restaurant had veel bezoek, goed dat wij gereserveerd hebben. Het vijf gangenmenu was heel lekker. Het wijnarrangement sloot aan op de gangen. Ook de service was heel goed en heel vriendelijk. Iedere gang en iedere begeleidende wijn werd toegelicht.

Ook gedurende de winter is de brasserie aanbevelingswaardig. Wij verheugen ons op het volgende diner.

9. Chinees-Indisch Zierikzee

Lekker eten, ruime porties en een prima prijs. Ik glimlach altijd van binnen als de eigenaresse ons met zwaar zeeuws accent “eet smakelijk ee! “ Toewenst.

10. Chinees-Indisch Zierikzee

Helaas, wat een waardeloos zooitje. Lang wachten ondanks dat je telefonisch besteld hebt. En maar sorry zeggen. Slecht eten en een waardeloze service. Kleffe loempia. karige bami. Onsmakelijke babipang gang met een saus die nergens naar smaakt. Foe Yng Hai weinig smaak met smakeloze saus.
    Al met al een enorme afrader deze tent.

Wim Donker

Heerlijk gegeten, hier komen wij meer!

12. Steakhouse Zierikzee

Zoals altijd weer prima goede sfeer, heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ik ga hier nooit meer heen. Chagrijnig personeel, opgewarmde gyros, slappe vette broodjes etc. etc...

1,3

We hebben heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening.
    Een aanrader!

Was heel gezellig, prima eten en drinken onze complimenten. Alleen jammer als je net klaar was werden de borden gelijk van tafel gehaald, zelfs nog een keer terwijl ik niet eens klaar was. Was het de bedoeling om nogmaals de tafel te vullen die avond. Dat was even een domper op de avond zeker omdat ik dit restaurant aan bevolen had bij mijn nichtje en neef 😏😕

Heel leuk restaurant waar men zich richt op de klant.
    Wil men een seniorenportie dat kan en dan rekent men ook een seniorentarief. Heel goed.
    De kwaliteit is uitstekend en echt Portugees.
    Een aanrader voor iedereen. Bovendien ook aangenaam geprijsd.

Wij wilden misschien een hapje eten op het terras vandaag. Uiteindelijk alleen iets gedronken.

Opdringerig en chagrijnige mevrouw. Duidelijk niet blij met onze keuze toch alleen een drankje te nuttigen.

6,80 Voor 1 biertje en 1 ice tea. Erg aan de prijs! Jammer, hier komen wij niet terug.

18. Nederlands Zierikzee

Belachelijke hoge prijzen. Broodje kroket 6,95 euro, Latte Macchiato 3,80 euro. Volgen mij denken ze dat ze in San Tropez zitten. Woon zelf in een toeristenplaats(Valkenburg) maar bij ons vindt je deze prijzen niet. Je voelt gewoon opgelicht. Volgens mij moeten ze het echt hebben van toeristen, kan me niet voorstellen dat de eigen inwoners hier wat drinken en eten. Komen hier nooit meer terug.

Gezellig, vriendelijk personeel eten / drinken heerlijk!!
    Leuke en fijne plek!

Inwoner Zierikzee

Verhouding prijs/kwaliteit betreffende aangehouden houding door medewerker en werkelijke kwaliteit is zwaar gênant. Bij opmerking dat darmkanaal nog duidelijk aanwezig was bij gehele schotel van allen werd lachend gereageerd met opmerking nog lekker langer vakantie daardoor, werd duidelijk niet doorgegeven aan keuken.
    Wij hebben ons drankje opgedronken en bedankt voor het verdere bestelde menu.

We zijn weer terug gekomen om te eten, het is zo lekker, perfect voorbereid en vers! Lekker wijntje ook. Kan niet beter!

Heerlijk ambachtelijk zelf gemaakt ijs, grote bollen. Vriendelijke bediening in een schone en sfeervolle entourage. De eigenaar en eigenaresse nemen altijd even de tijd voor een gezellig praatje, mits ze daar de tijd voor hebben natuurlijk.
    Ze staan zelfs open om nieuwe smaken te maken en uit te proberen! Kwaliteit en ouderwets vakmanschap.

Alain Vanden Bossche

Een echte aanrader : heel lekker eten voor een redelijke prijs. Heel vriendelijke en vlotte bediening. Gezellig en sfeervol interieur. Niet te missen.

Eten was heerlijk. Alleen gyrosschotel was in verhouding weinig vlees tov andere schotel…
    Prijs kwaliteit was daardoor niet in verhouding naar onze mening.
    Ouzo werd (in eerste instantie) bij ons vergeten. Bij andere tafels werd deze wel geserveerd… jammer.
    Geen parkeerkaarten meer beschikbaar waardoor ver van restaurant moeten parkeren.

Mooi restaurant in een mooi locatie. Goed eten, heel mooi wijnkaart. Vrindelijk meisjes.

Droog vlees, langzame bediening die niet opletten.
    1 zakje mayonaise bij een gerecht voor 2 personen etc.
    Zeker geen aanrader.

Van der Have

Het voorgerecht was heerlijk, maar de zeebaars was niet gaar. Hier werd niets aan gedaan. Heel jammer. Prijs ligt te hoog. Zou voor de tweede keer hier niet meer gaan eten.

Heyse Katelijn

Een heerlijke omgeving, een lekker diner en een eerlijke heerlijke gastheer Carlos. Mis dit niet als jullie in de buurt zijn. Ons ommetje van pakweg 25km was het meer dan waard!

Wat een top restaurant! Ik heb eten besteld en toen ik buiten stond ging mijn tasje kapot en viel het eten op de grond. Ik liep terug om een nieuw tasje te halen en werd zo lief geholpen. Mijn eten werd opnieuw gemaakt en ik kreeg drinken aangeboden voor het ongemak. Daarna alsnog echt heeeeeeeerlijk gegeten! Dit is Thais zoals het bedoeld is: fantastisch. Absolute aanrader dus!

Heerlijk gegeten, geweldige bediening, en super sfeer... wij komen zeker terug :)