Op dit adres zit nu: De Pizzeria

1491954571 73
1498761963 73
1519184137 73

1. willeke

Heerlijk gegeten afgelopen week. De bediening was over het algemeen goed, alleen erg jammer dat er (ik denk) een nieuw meisje werkt waar geen lachje van af kon. De hele ploeg deed erg vrolijk tegen ons, maar het viel ons op dat zij de enige was die redelijk "arrogant' aan tafel kwam. We zagen ook een aantal werkende bier drinken. Dit vonden wij ook ongepast. Ook stond de muziek veelste hard. Wij vonden dit heel erg jammer omdat het eten er heerlijk is.

2. Wat is de service hier achteruit gegaan. Stokbrood besteld is nooit gearriveerd. Bestel je een tweede drankje komt alleen de helft aan. Wil je betalen vergeten ze je gewoon.
    En nee het was niet druk. Bedrijf was een jaar geleden vele malen beter dan nu! Gelukkig was het eten dan wel goed.

3. Letztes Wochenende wieder Super gegessen! Der Chef had ein neue speisekarte, einfach Super. Meine Frau hat Hummersuppe und Nudeln Urbino gegessen und ich einfach ein Pizza. Nächtste Monad kommen wir wieder.

4. Gewoon een toeristenval. Eten is flauw en heeft weinig smaak. Dit lijkt een Italiaans restaurant, maar is het beslist niet. Vis komt uit de diepvies. Ga er niet heen.

5. Gatverdamme, dat is het gepaste woord voor de pizza's die je daar kan eten.
    De pizza smaakte niet eens naar een pizza. Ook de (verse) ijsthee was niet te drinken. Het poeder zat nog in het glas en het leek alsof je zand dronk.
    Een diepvriespizza van de Albert Heijn smaakt zelfs nog beter dan die schoenzolen van de zogenaamde pizzeria. Het enige goede puntje, de sfeer was goed. Kortom, ik kom hier echt niet nog een keer "pizza" eten!

6. Fam van Noord

Weer heerlijk gegeten bij de pizzeria in Zierikzee!
    Voor de verandering eens een pasta genomen, met kipreepjes, paprika en spinazie. Was weer heerlijk!

M'n vrouw heeft heerlijk gesmuld van een pizza! Kortom, we komen hier weer vaker!

7. Niet naar toe gaan als je lekker wilt eten pizza erg vet en geen smaak: zachte kleffe bodem. Voorgerechten waren ook niet top, helaas.

8. gvg 7 punten

Ik vond het eten de vorige keer erg lekker en dat was gisteren weer het geval. De pizza's smaakten echt top met wat te drinken erbij, een echte Italiaanse sfeer.

Dit moet je gewoon meegemaakt hebben

9. Fam. De V.

De pizza's zijn geen pizza's, maar vette dik belegde boterhammen. Absoluut niet vers bereid. Dit is voor ons eens en nooit weer. Erg jammer.

10. Wij aten hier met een groep van 23 personen. Lekker fingerfood vooraf, en alhoewel 3 van ons een poosje op het hoofdgerecht moesten wachten, werd dat netjes opgelost en had iedereen een lekkere pizza of pasta. Ook de desserts waren lekker. Vriendelijke bediening, kok Arjen in de keuken met zijn collega''s werkte hard, en onze gastheer Michael was op de achtergrond attent aanwezig. Kortom, dank je wel, het was fijn!

11. Eline en Erik

12. Gisteren hier met zijn viertjes wezen eten. Het eten is geweldig hier, de sfeer in het restaurant erg gezellig, en de bediening vriendelijk en behulpzaam.
    Klein minpuntje was dat ik het koud vond in het restaurant, maar na dit aangegeven te hebben aan de bediening konden we aan een tafeltje plaats nemen bij de verwarming.
    Kortom, ik kijk alweer uit naar een volgende keer om lekker te gaan eten bij Pizzeria Il Nettuno d'Oro!!

13. Op zoek naar een gezellig eettentje werden we aangetrokken door het leuke terras, waarbij je echt in italiaanse sferen kwam. Met het mooie weer was het dak boven vrijwel het gehele restaurant open en zo kon je lekker beschut toch buiten zitten. Ik bestelde een pizza en mijn vrouw een pasta carbonara. De pizza werd na enige tijd opgediend en enkele minuten later kwam ook de pasta voor mijn vrouw.

De kwaliteit viel ons erg tegen. De pizza vond ik een neppizza. Zo eentje met een taaie brood bodem en fantasieloos beleg. De pasta carbonara was er ook eentje van een fastfood kwaliteit. We hebben de helft laten staan. Dit is echt een toeristen restaurant waar je geen tweede keer wilt komen. De ober vroeg of het had gesmaakt en ik heb eerlijk mijn mening gegeven: dit was in jaren mijn slechtste italiaan-ervaring. Vervelend, zei hij, ze kregen verder weinig klachten.

14. Gert Jan van Toledo

We waren met een groep van 7 personen en hebben een zeer aangename avond gehad. We werden geholpen door een jonge maar zeer vriendelijke bediening. Ik had lekkere champignons uit de oven met een kaasvulling en daarna een pasta uit de oven met turkse worst. Grote porties. (te veel vind ik)

Lekkere koffie met sambuca.

Een aanrader.

15. Elk jaar met de Deltaweek komen we hier, net als afgelopen zaterdag. Het was megadruk. Mooi verbouwde zaak. Pizza' s nog steeds top.

16. Jan Leen

Gisteren avond goed gegeten in deze verbouwde tent. Helaas liet de bediening wel wat te wensen over. Voordat we ons 1e drankje op tafel hadden was er bijna een half uur om. Het was ook erg druk en de bediening moest flink lopen, dan kan je voor een zaterdag beter wat meer personeel hebben. Aankleding is goed, keuze ruim en kwaliteit ook goed.

17. Ik ben deze maand 2 keer bij de pizzeria geweest. Het eten is heerlijk en zeker na de verbouwing is het er gezellig toeven.

Alleen jammer dat de bediening soms wat te wensen over laat.

Gisteren moesten we heel lang wachten op ons drankje en ook t fingerfood liet lang op zich wachten. Nadat ik er naar gevraagd had kwam t vrij snel. Ik denk dat ze t gewoon vergeten waren.

Een paar weken terug at ik er met 10 mensen. Iedereen had z'n voorgerecht al en ik had een mandje stokbrood besteld. Ik moest er naar vragen en toen kwam t uiteindelijk. Ook met de drankjes ging t niet zo vlot. Verder alles prima en ik blijf er zeker komen!

18. Ben al jaren een vaste klant van de pizzeria en de verbouwing heeft zeker gezorgd voor veel verbeteringen! Het is is veel groter en je hebt meer plek. De tafels staan niet meer 'hutje mutje' op elkaar, wat een goede verbetering is :).

Heb eens lekkere pasta op, iets met kipreepjes en spinazie. Mijn vrouw heeft een heerlijk vispotje op, wat een specialiteit is.

Helaas viel de bediening tegen vanavond, 20 minuten wachten op ons drankje hebben we nog nooit meegemaakt bij de pizzeria. Het was zeer druk toen we kwamen, we moesten nog wachten op een plekje.

19. Wer zijn vaste klant bij deze pizzeria. Mooie vernieuwde zaak, nu kan je er ook lunchen.

Heerlijk en erg gezellig. Jammer dat je er bv. geen stempelkaart hebt. Zeker als je er vaak komt.

20. Wij komen al ruim 12 jaar het gehele jaar door bij deze pizzeria. Tot afgelopen jaar kwalitatief zeer goede pizzeria. Echter er is e.e.a veranderd. De kaart is aangepast en daarmee ook de kwaliteit (ander kok?) De pizza lijkt een beetje op een neppizza, de sauzen zijn niet meer zelf gemaakt, althans zijn niet meer van de kwaliteit als voorheen. Jammer van het gemis van een zeer goede pizzeria. In ieder geval één regelmatige client verloren.

21. Een heel gezellig en knus restaurant. Wij komen er iedere zomer ongeveer maandelijks, en iedere keer is het weer genieten. De prijzen zijn heel schappelijk en het eten is: veel en lekker. (vooral de spaghetti inferno)

22. Al vele jaren ons lievelings restaurant het is er altijd goed en het personeel plus de eigenaars altijd heel vriendelijk..wij gaan zeker 1 keer per maand daar lekker eten of halen...we hebben zelfs een klantenpas ook aan te raden als je regelmatig pizza's of pasta haalt.....toppieeeeeeeeee.

23. Gezellig restaurant.

Afgelopen week op 't terras gezeten, maar ook binnen zitten is erg gezellig!

Leuk personeel (vriendelijk!).. Pizza's goed van smaak. Je hebt altijd mensen die het niet waarderen. Ach smaken verschillen!
    Deze pizza's en pasta's zijn goed van smaak. Voldoende van alles eigenlijk!

Ga zo door en tot ziens!

24. Wij hebben hier afgelopen week 5 pizza's afgehaald. Wat een ongelooflijk smerige pizza's. Niets ambachtelijk met de hand gemaakt maar gewoon kant-en-klare opgewarmde pizza's. Achteraf blijkt dat ik ook nog eens ruim € 3,00 teveel heb betaald. Bijna € 60,00 betaald voor 5 pizza's, waaronder ook nog een een Margherita, de goedkoopste van allemaal, die nog niet eens zelf zijn gemaakt, een schande gewoon!

Ik kom hier nooit meer!

25. Ik kom er een paar keer per jaar, je kan er goed eten. Het is er gezellig en een goede bediening.

26. Cynthia van Gastel

Gezellig restaurant waar je lekker en betaalbaar kan eten. Ik zit alleen liever op het terras, dan binnen.

Mijn favoriet, de pizza met verse zalm.

27. Bert Brinkman

Al jaren 1 van de beste pizzeria's van nederland.We komen niet uit de buurt, maar als we in de omgeving zijn eten we er altijd.Voor mij het superieure vispotje en voor mijn vrouw de salmone.Leuke vlotte jonge bediening.Ongedwongen sfeer op het terras waar het net Italie is.Ga zo door.

28. is niet bijzonder, echt een toeristen pizzaria, geen aandacht bediening, algemene indruk zeer matig

29. D.A Schippers

verreweg het meest gezelige restaurant van zierikzee en superlekker allemaal

30. richard van schelven

Een mooi, groot overdekt terras waar het vrijwel altijd druk is. Het eten, met een ruime keuze aan pizza en veel pasta is erg goed. De jonge bedieningsploeg staat je vriendelijk te woord