ma vanaf 12:00

vr vanaf 12:00
za vanaf 12:00
zo vanaf 12:00

1. Christian

Voor vis naar Zierikzee en binnen gestapt bij Hector. Sfeervolle ruimte. Bediening kwam snel en vriendelijk aan tafel en de bestelling werd opgenomen. Daarna begon het wachten, ruim half uur, kwam nogmaals vragen wat we besteld hadden. Heb sterk de verdenking dat bestelling niet was door gegeven. Ondertussen wel vragen of we nog wat wilden drinken of een broodje eten.
    Vol verwachting naar de bouillabaisse uitgekeken. Een grote kom met bouillon met drie langoustine en in een zoektocht een enkele mossel of garnaaltjes. Zeker niet wat je bij een bouillabaisse mag verwachten voor 19 €. M’n ongenoegen kenbaar gemaakt maar ik moest het doen met dat de reactie aan de kok werd doorgegeven.
    Teleurstellend.
    De eigenaar schoof bij de gasten aan waar het gezellig was maar kwam niet informeren.
    Bij thuiskomst las ik de gelijke ervaring. Heb geen vertrouwen dat mijn opmerking wel opgepakt zal worden. In deze tijd met CoronaMaatregelen, inkomsten terugloop gaat klanttevredenheid ook niet op.

1,3
  2. petersen

Mijn beste vriendin uitgenodigd voor de lunch en beide visliefhebbers. Wij gingen dus voor de bouillabaisse met grove stukken vis. Wij kregen een slap aftreksel van kreeftenbouillon met een paar stukjes verdwaalde vis en wel voor €11,00 moesten er ook meer dan half uur op wachten. Wij waren geen toeristen maar eilanders, dus alle geduld en lekker mensen kijken, maar kan niet.

Jammer ik schaamde me dood en ben dan ook met haar nog elders gaan zitten voor after lunch.