Grandcafe de Werf in Zierikzee

Parkeerplaats in de buurt.

5. Betalen Master Card Visa pin

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1375198145 89
1436319796 91
1520949775 86

1. Flip de Leeuw

Gisteren met de havenmeesters gegeten bij de Werf, de bediening was nog aan het eten, we waren vroeg, geen probleem, lekker eerst een drankje gedaan, daarna de kaart gekregen, we zaten heerlijk rustig boven, het eten was ongelooflijk lekker, goed warm alles, en de bediening was ook goed en attent, kortom de Werf blijft een aanrader om gezellig en lekker te eten.

2. Geweldige glutenvrije gerechten voor eerlijke prijs.
    Op het terras heb je een mooi uitzicht.
    Personeel erg vriendelijk.

3. Super lekker gegeten, sfeer is er top, je kunt zowel binnen als buiten eten, echt een aanrader!

Prachtige locatie gelegen.

4. We kwamen vragen, alles was vol, maar als we niet te uitgebreid wilden eten was er een tafeltje voor een uurtje. We hebben heerlijk een biefstukje met pepersaus en sardientjes gegeten met sla en frites. Vriendelijke en attente bediening.

5. Heerlijk gegeten op een mooi plekje in Zierikzee. Hier gaan we vast nog eens heen!

6. Was heel gezellig, prima eten en drinken onze complimenten. Alleen jammer als je net klaar was werden de borden gelijk van tafel gehaald, zelfs nog een keer terwijl ik niet eens klaar was. Was het de bedoeling om nogmaals de tafel te vullen die avond. Dat was even een domper op de avond zeker omdat ik dit restaurant aan bevolen had bij mijn nichtje en neef 😏😕

7. Lang moeten wachten.

8. Heel erg lang wachten op zowel voor-, hoofd- en nagerecht...

9. J.A.de Looff - Kloet

Heerlijk gegeten met een attente bediening. Mooie lokatie die helemaal vol zat.

10. We hebben een gezellige avond gehad met de oud collega's van Careyn. Heerlijk gegeten.

11. Gezellige avond, heerlijk eten, goede bediening en sfeer.
    Wij komen beslist terug!!

12. Goede kwaliteit voor een bescheiden prijs. Fijne bediening en leuke inrichting en locatie.

13. Rinus van langeraad

Leuke, gezellige locatie; goede prijs-kwaliteit verhouding; aardige en attente bediening; kortom: een aanrader!

14. Jeroen Bouman

15. maria coolen

De Werf is een heerlijke accomodatie aan het water en dichtbij het centrum van Zierikzee.
    Vriendelijke jeugdige bediening. Fantastisch gegeten. Geen zin om te koken, dan gaan we naar de Werf.

16. Willeke Oosse

Mooie locatie. Mooie aankleding. Sfeervol. Eten erg lekker, stijlvol opgemaakt, niet te duur, bediening super vriendelijk. Je waant je in een trendy restaurant in een 'grote stad' ipv Zierikzee!! Komen zeker nog een keer terug!

17. Wij aten na een familiedag met 30 volwassenen en kindjes. Het keuzemenu, lekker, en ook nog optie om voor vegetarier alternatief aangeboden te krijgen. Wat een serveersters! De kindjes waren lief maar wel kind en zij laveerden er vriendelijk en deskundig doorheen. Lekker gegeten, aardig dat de chef nog even komt checken of alles ok is. En dat was het. Een sfeervolle plek, mooi uitzicht en vriendelijk.

18. Mooi restaurant, snelle vriendelijke service. Alles netjes opgemaakt. Heerlijk gegeten met meer dan genoeg keus voor iedereen.

19. Erwin Oosterhuis

20. Jan Berends

Wat een fantastisch restaurant. Goede sfeer, aardige bediening. Lekker eten voor een betaalbare prijs. Een aanrader voor iedereen.

21. Jolande en William van der Putten

Met Oma en Opa, onze dochter + vriendin gegeten, iedereen (oud en jong) vond het eten fantastisch, een dikke vette pluim voor iedereen die het eten mogelijk heeft gemaakt, van kok tot de bediening!

22. Kom er regelmatig eten vanwege de super keuken en de uitstekende bediening. Gesitueerd in een monumenten pand waar je uitkijkt op het mooiste uitzicht van Zierikzee, de stadspoort en de oude en nieuwe haven. Helemaal top! Een echte aanrader.

23. Familie de Graaf en co.

Gisteren avond weer eens langs geweest voor een hapje en een drankje, nou die nieuwe schotel vooraf met al die lekkernijen, tjongejonge daar bleven we van eten! Super lekker weer. Daarna nog de mosseltjes (kleine portie). Het was weer gewoon zoals we van jullie gewend zijn: Heerlijk en gezellig!
    Groetjes van ons en tot ziens!

24. Daniel Adams

25. L.lammerts

Zeer gastvrij en netjes geholpen. Elk rechtje van het 4x3 hapjes menu was erg lekker en mooi uiteenlopende smaken. Voor elk wat wils.

26. Gisteren heerlijk het antipasti menu gegeten. Wat een verrukkelijke smaken! Van alles wat; 4 gangenmenu met 3 verschillende kleine gerechten per gang. Vlees, vis, alles was aanwezig. En heb je meer dan voldoende! Aanrader voor iedereen die van diversiteit houdt. Topchef.

27. Ik kom er zeer regelmatig omdat ik er heerlijk kan eten voor een vriendelijke prijs. Ook de service is bijzonder aangenaam. De locatie is echt geweldig met een uitzicht over een historisch stukje Zierikzee. Kortom, een echte aanrader.

28. Genoten van een heerlijk diner met het hele gezin. Bij binnenkomst wist de gastvrouw al dat er 1 couvert glutenvrij moest zijn! Er was apart brood geregeld en de rest van de avond hoefde we niet te herhalen dat het glutenvrij moest zijn. Heerlijke gerechten met een topsmaak, opmaak en service. Gezellige sfeer, heerlijke muziek en prima wijn. De titel "Grand Café" is een understatement voor de topkwaliteit. Leuk team en geweldige chef. Tot een volgende keer in Zierikzee.

29. Restaurant heeft een prettige sfeer met een bijzonder lekkere Italiaanse gerechten in een meer dan goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader! Go check it!!

30. Heerlijk gegeten! Erg leuke kaart, vriendelijke gastheer.
    Kortom aanrader!

31. LL

32. De gelukkige familie

Attent personeel, zeer sfeervolle locatie, very honest food for a very honest price - beslist langsgaan - kan niet teleurstellen!

33. Mooie nette zaak, heerlijk eten met een Italiaans tintje. Mooie presentatie en de bediening is zeer gastvrij.

34. Wij hebben met ons viertjes overheerlijk gegeten, met een gezellige bediening, uitsteken eten, goede prijs kwaliteit verhouding, kortom een aanrader als je in Zierikzee bent.
    De lokatie super!

35. Met de familie op de 21 okt.j.l.met een klein kind van 6jaar wezen eten, allen vonden wij het fantastisch en de service was perfect, dit lonkt naar nog een etentje en dan met mijn zus en broer met aanhang. Tot ziens binnenkort!
    Mijn vrouw en ik vonden het alleen jammer dat ze vergeten waren dat wij 30 jaar getrouwd waren en ons beloofd was voor een verassing.

36. Luch met 4 personen tijdens fietstocht. Lekker gegeten, aangename bediening. Knap pand

37. Matige prijs-kwaliteitverhouding. Sommige producten naar mijn mening niet vers (diepvries). Klantgerichtheid van sommige personeelsleden laat te wensen over. Sanitair niet schoon. Ik kwam hier voor de eerste keer en kom niet nog een keer terug.

38. M Loomans

Goed eten in een historisch pand dat op eigentijdse manier is verbouwd en daardoor zeer sfeervol is. De bediening is vriendelijk en flexibel. Wanneer er 20 gaten onverwacht binnen vallen om 21.00 uur, aandraait de jeugdige bediening daar de hand niet voor om. Uitermate goede grappa bij de koffie

39. Huib&Annet

De Werf is alweer een jaar geopend en wij komen hier graag! Langzamerhand mogen wij ons toch wel tot de gasten van de Werf rekenen die regelmatig een bezoekje brengen aan dit eigentijdse restaurant.

Wat wij erg waarderen is de zeer gevarieerde menukaart, de pure en verse gerechten die op een creatieve manier bereid worden door de keukenbrigade. Daarnaast, ook heel belangrijk, het stukje gastvrijheid wat hier hoog in het vaandel staat, je voelt je altijd meer dan welkom en men zal alles uit de kast halen om het je op en top naar de zin te maken.

Het interieur, de ligging, het eten, de bediening, de bar, het terras, de prijzen, de sfeer, het klopt gewoon allemaal! Voor ons is de Werf echt een aanwinst voor Zierikzee!

40. Nienke en Femke

Het was super eten op een A locatie!
    Laagdrempelig voor kids, leuke kaart en vriendelijk personeel! Een echte aanrader voor wie wil kunnen proeven wat hij eet. Vers en mooi geserveerd. Maand biertje van de tap is de moeite waard om te proeven, 10%, valt lekker!

41. Wij zijn op 14 april met een 17 vrienden gaan eten in restaurant de Werf. We kregen een keuzemenu aan 29.50 €. Wij hebben heerlijk gegeten, iedereen kreeg samen zijn eten, de bediening was uitstekend, heel vriendelijk personeel, niets teveel... Een echte aanrader op een mooie locatie!!! Voor ons een dikke 10 + welverdiend. Ik kan echt niets negatiefs melden! Bedankt voor de goede service!

42. Waar ik over dit restaurant/grand cafe zo langzamerhand een boek vol kan schrijven hieronder een korte samenvatting:

Prijs kwaliteit is uitzonderlijk te noemen. Alles is vers en perfect op smaak. De prijzen vallen zeker in de lagere segmenten het eten stijgt daar ver bovenuit.

Het personeel is jong, vriendelijk en hebben stuk voor stuk een trotse uitstraling. Dat zegt absoluut iets over het bedrijf. Zo'n uitstraling geeft je als klant ook een zeer goed gevoel!

De locatie is een van de mooiste plekjes van Zierikzee. direct aan de zuidhavenpoort. De locatie zelf is modern ingericht met grote ramen. Alles is ook ruim opgezet en je hoeft dus niet rug aan rug te zitten. Wel oogt het door de ruime opzet ietswat leeg. De reden van de 9 voor de sfeer.

De menukaart is uitgebreid en biedt voor iedereen wel iets. Voldoende keuze uit vis, vlees en pasta's. Naast de kaart hebben ze over het algemeen ook speciale gerechten buiten de kaart om (denk hierbij aan seizoens gebonden of streekgebonden gerechten). Tevens verandert de kaart met enige regelmaat.

De drankjes zijn gemiddeld geprijsd. Ze hebben echter wel een mooie keuze aan zeeuwse bieren en mooie whisky.

Ik heb hier de afgelopen maanden in settingen van 2 tot 20 personen gegeten en alle keren was het tot in de puntjes verzorgt.

Dus al met al een aanrader om in kleine of grote setting een avond ontspannen te genieten voor een nette prijs!

43. Afgelopen zondag heb ik hier gegeten samen met mijn vriend.
    Het eten was heerlijk! Ik heb gamba's als voorgerecht op en gekookte mosselen als hoofdgerecht, deze waren heerlijk op smaak. Het personeel is erg aardig. Mocht ik weer een keer in de buurt zijn van Zierikzee dan ga ik hier zeker weer naartoe.

44. Roel en Gerda

Voor het eerst hier gegeten. Qua tijdstip vroeg gereserveerd ivm met nog een verjaardag.
    Ontvangst prima uitleg over gerechten naast de kaart prima. Goede tijd tussen de gerechten door.
    Wij begonnen aan een tafeltje op de begane grond maar vanwege de deur een tochtige plek. Gevraagd voor een andere tafel wat geen enkel probleem probleem was. Aangezien wij allebei vinden dat bier in een restaurant vaak een ondergewaardeerd product is gevraagd om bij de hoofdgerechten een passend bier te serveren. Dat kan je hier met een gerust hart aan de sommelier overlaten. Hij enthousiast wij enthousiast. Zorgvuldige geserveerde gerechten met de nodige aandacht en op hete borden. Misschien een tip, zelf gemaakte friet en zelf gemaakte mayonaise? Trouwens de mayo die ze serveren wordt niet apart afgerekend. Kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
    Prima prijs kwaliteit verhouding. Rekening met plezier betaald.

45. Heel gezellig! Heerlijk eten, goede bediening, kortom topavond gehad.

46. We hebben hier met 6 personen gegeten.
    Het is een mooi pand, erg ruim en met grote ramen en mooie afwerking, misschien wel een klein beetje 'kaal'.
    De prijzen zijn oke: het eten is niet duur, de drank gemiddeld.
    De smaak is goed, alles smaakte echt vers en de porties zijn redelijk groot.
    m.vr.gr.

47. Op 05-08-2011 bruiloft gevierd van Ingrid en Martino.

Wij hebben hier maar 1 woord voor de hele avond GEWELDIG!

Top service en super vriendelijke bediening.

Zeer zeker een aanrader voor een ieder die een feest te vieren heeft.

48. leonie en joey brand

Goedemiddag. Twee weken geleden hier gegeten met vier man. Bij de vorige eigenaar ben ik weggelopen. Nu met nieuwe eigenaren hebben we zeer uitmuntend gegeten. Voor iedereen echt een aanrader. Wij komen hier zeker terug. Mvg leonie en joey brand.

49. fijnproever

De mannen van Boa-Tarde timmeren goed aan de weg, nu ook in grandcafe "de Werf".

Wij hebben heerlijk genoten van de leuke en heerlijke gerechten met een Italiaans tintje, vooraf de carpaccio en aglio e olio, heerlijk was dat. En als hoofdgerecht een mooie entrecote en tagliatelle met rivierkreeftjes. En als na keuze uit lekker bollen schepijs.

De zaak is het meer dan waard dat deze heren daar bezig zijn, onze complimenten.