De Zeeuwsche Herberghe in Zierikzee

1207530778 71
1372191915 55
1420218079 50
1481966006 54

1. Wij wilden misschien een hapje eten op het terras vandaag. Uiteindelijk alleen iets gedronken.

Opdringerig en chagrijnige mevrouw. Duidelijk niet blij met onze keuze toch alleen een drankje te nuttigen.

6,80 Voor 1 biertje en 1 ice tea. Erg aan de prijs! Jammer, hier komen wij niet terug.

2. Karen Beal

Very good service, good quality and nice place. Excellent.

3. Samen met een ander restaurant de beste zaak van Zierikzee. Altijd klantvriendelijk en goede kwaliteit. Niet voor niets al heel lang een begrip in Zierikzee.

4. Rachelle

We eten hier vaker, maar de mosseltjes zijn toch het aller lekkerst en in een echte leuke Zeeuwse mosselpan geserveerd. Echte aanrader! Verder hele aardige bediening. Lekker vlot.

5. Benjamin

De menukaart was vies en plakte enorm. De toiletten waren niet schoongemaakt. Het meubilair was gedateerd. De spareribs die ik eerst kreeg was zwart, wel een goede service dat ik een nieuwe kreeg, maar ook die was nog taai. De visjes waren niet van de graat af te krijgen. De patat was koud toen we het kregen en was te hard gebakken. En daar betaal je 50 euro voor.
    Keuken was niet open en achteraf heel begrijpelijk.

6. De kibbeling met friet was goed, net als de cordon-blue. De vis is niet goed bereid; weliswaar vier slibtong in plaats van drie, mede omdat de vis zo klein is. Het is bijna niet mogelijk deze van de graat te halen door het geringe gewicht. De zigeunerschnitzel is gefrituurd, niet gebakken; de gebonden saus over de bloemkool is net goed gebonden.

Wel een positief punt is dat er direct water voor de hond in een schone bak wordt gegeven.

Jammer van de overall presentation en de slechte wijze van bereiding voor (rond) €90,00 met 4 personen, waarvan 2 kinderen.

7. Patricia

Hier vandaag met zijn vieren gegeten, zeer goede en vlotte bediening. Als voorgerecht hadden we een heerlijke soep met vers afgebakken stokbrood. Als hoofdgerecht hadden we een heel rijkgevulde vispot met creme saus, ook hadden we kibbeling met frietjes. De Kibbeling was zeer smaakvol met ambachtelijke knoflooksaus. De kwaliteit/prijs verhouding is redelijk. Op het terras staan hele mooie bloemen.
    Een absolute aanrader!

8. Zeer slecht!! bieden kibbeling met patat aan voor 11 euro en je krijgt een of andere vreemde vieze vis in een opgewarmd magnetron korstje niet opgegeten wel betaald erop aangesproken onaardige reactie dat ze het hier veel verkoopt dat is het dan... dus nooit gaan eten

9. Gerda en gerrit vN doesburg

Wij waren hier 25-12-2015 hebben een lekker soepje gegeten, maar inderdaad, de zaak is nogal gedateerd maar de bediening was vriendelijk

10. Vandaag binnen gelopen. Aardig uitziend restaurantje. Voldoende keuze op de kaart, maar wel wat aan de dure kant. Het eten was oké, niets bijzonders.. Dat is ook wat de totale ervaring was, niks bijzonders, niet om ervoor terug te komen in ons geval.

Een hinderlijk iets, het herrie makende rammelende serveerkarretje, lieve obers, dit stoort eigenlijk best wel tijdens het eten.

11. Dorine en Freek

Heerlijk gegeten! Ontzettend vriendelijk personeel! Echt een aanrader 👏👏

12. Op 7 september 2014, de dag van the Ride for the Roses het terras bezocht om te kijken of het iets is om onze Belgische fotovrienden (als groep) uit te nodigen voor een warme lunch. Het terras ziet er keurig, heerlijk overdekt en ruim genoeg uit om ons allen (plm 50 personen) te kunnen bergen. Keuze uit vele dranken (daar houden onze meest gepensioneerde vrienden van). Maar ik schrik van de beoordelingen hieronder. Wij hebben slechts een drankje genoten, dat ging goed!
    Jammer dat er (nog) geen website is van dit restaurant. Zierikzee is een heel gezellig stadje om eens een dag aan te doen en er heerlijk langs de havens en over de pleintjes te zwerven.

13. We wilden lekker even een broodje eten op een terrasje, maar hier echt nooit meer!

Broodje gezond besteld, ik kreeg een oud broodje met daarop alleen maar sla (met bruine randjes, dus die was ook niet vers), twee plakjes tomaat, een klein plakje kaas, een klein plakje ham en drie plakjes ei, het was niet te eten en koste €8,50!

Mijn man had een uitsmijter ham/kaas die zo goed als koud was en ook echt niet lekker smaakte. Ook hij had geen vers brood.

Echt nooit weer!!

14. Tijdens de havendagen gegeten. Ondanks dat het zeer druk was, werden we toch goed geholpen. Hele aardige en vlotte bediening. Mijn vriendin had een 'mix vis' besteld en ik een 'tournedos met pepersaus'. Zeer goed bevallen. Een echte aanrader! Hier komen we zeker terug!

15. Het regende en hadden geen tijd om internet te checken. Met 7 man naar binnen, helaas een zeer slechte ervaring. De kip salade is simpel, kostte 12,50 en er zat geen smaak aan! De saté is kip met zoete pindasaus net als bij de Chinees de tomatensoep. Ga svp verder kijken. De bediening vroeg nog of het gesmaakt had, antwoord niet echt, 'oke' verder niks. Tot nooit meer ziens wat mij betreft.

16. Rob Hoppe

Samen met mijn zoon en mijn vrouw een dag naar zeeland waar je naar mijn ervaring prima vis kan eten. Maar helaas, de kibbeling waren blokjes vis uit de vriezer, de saté redelijk maar helaas ook de uitmijter was matig. De prijs kwaliteit is zodoende niet in orde, wat jammer is voor de bediening. Wel wat jong, zonder toezicht, maar zeer vriendelijk en kende mijn commentaar?

Met culinaire groet.

17. Kees Grootenboer

We, dat zijn zijn mijn vrouw Emma en ikzelf, in dit restaurant eten omdat er buiten op een reclame bord stond aangegeven gebakken paling. Daar ben ik liefhebber van.
    Bij binnenkomst werden we, zonder welkom geheten, direct naar een tafeltje gestuurd gevolgd door eenvoudig dekken van de tafel. De menukaart deed chinees aan wat de eigenaren zelf ook waren.
    We bestelden beiden een hollandse garnalen cocktail en daarna uiteraard gebakken paling en een biefstukje. De garnalen cocktail was een bordje waarop wat ijsbergsla gelegd was een beetje cocktailsaus een wat hollandse garnalen. Niet veel bijzonders maar het kon er mee door.

Intussen ging een ander stel die een gerecht voorgeschoteld kregen afrekenen omdat het gerecht van slechte kwaliteit was. Het was voor hen niet gegeten maar wel betalen.

Intussen kwam de gebakken paling en de biefstuk met patat
    De paling was gesneden in dunne ringen zo dik als onze trouwring en waarschijnlijk (te lang ) gebakken in visolie. Het had zo,n vieze smaak en ook nog taai ( de vis kreeg ik bijna niet van de graat ) dat ik het gerecht niet weg kon krijgen.
    Ik zei tegen de eigenaar die uit zichzelf al toe kwam lopen dat ik wilde afrekenen voor het geen we gegeten hadden. Hij bood een ander visgerecht aan maar ik had daar geen enkel vertrouwen meer in. De biefstuk die ook taai was werd door mijn vrouw ook aan de kant geschoven. Voor de paling hoefde ik niet te betalen maar voor de biefstuk wel omdat die volgens hem wel goed was. Daarna bracht ik hem aan het verstand dat hij er geen verstand van had, wat er uiteindelijk toe leidde dat we voor de beide hoofdgerechten niet betaald hebben.

Wel heb ik nog een tijdje rondgelopen met een vieze smaak in m'n mond.

Ik hoop dat de eigenaar van dit restaurant het roer helemaal omgooit of anders zijn tent dicht gooit, Want zo'n ervaring als wij hier hebben meegemaakt wens ik niemand toe.

18. Laatst de vispot a la creme gegeten in dit restaurant.
    Dat was een ervaring!
    Ik heb nog nooit zo'n lekker viscombinatie gegeten!

19. Ik heb hier een tijdje terug nog een visspecialiteit gegeten, maar wat een aanfluiting was dat! Om te beginnen zat er een haar in de saus. De groenten, wat het moest voorstellen dan, was lauw en de vis was vrij smaakloos. Ik durfde nauwelijks de salade aan te raken eerlijk gezegd.

Nu weet ik waarom ik hier al een geruime tijd niet meer was komen eten en ik zal dat komende tijd ook zeker niet meer doen.

20. M. Leijendonk

Wat een aanfluiting! Ongezellige ambiance, bijzonder simpele kaart. Maar goed, we kwamen slechts voor de lunch, dan maar de spiegeleieren genomen, kan weinig mis mee gaan, toch? Helaas, slecht gebakken eieren vol "slijm" met goedkoop "supermarktbrood" eronder. Okee, de prijzen waren laag, maar nog te hoog voor hetgeen geserveerd werd. Voor ons nooit meer dus.

21. Tengrootenhuysen Lin & An

In Zierikzee hebben we maar een adres waar we altijd gaan eten, dus hier. Altijd lekker en altijd even vriendelijk ontvangen. Tot binnenkort.

22. Personeel niet erg vriendelijk, beetje rommelig en onprofessioneel. Eten was niet heel bijzonder maar toch wel redelijk goed te eten. Opmaak van borden kon beter.

23. De bediening was niet vriendelijk, werd luid gepraat door (denk ik) baas en bazin.
    Eten was simpel, niet bijzonder. Maar daar waren ook de prijzen naar.

24. Leuk restaurant, goede bediening. Eten is gewoon, geen fratsen, je krijgt wat je besteld niets meer niets minder. Opmaak van borden zou wel wat beter kunnen. Gewoon goed restaurant, waar je goed kan eten.

25. zijn er al enkele keren geweest op oudjaar, trouwens het enige dat open is die dag. steeds vriendelijk ontvangen geweest. ook om middernacht worden we niet vergeten. Gerechten volgen elkaar wel wat te snel op.
    Ook de kinderen zijn er steeds welkom.

26. Leuke sfeer, veel mooie bloemen en planten. Personeel was zeer vriendelijk.
    En heerlijk gegeten!

27. E. Verhaert

Personeel was lekker vlot en spontaan. Eten was lekker en voldoende. Mpeite waard om nog een keer terug te komen!

28. F.W. van der Heiden

Op 16 september 2007 Entrecote besteld,tournedos gekregen.Kon niet tegelijk met echtgenote eten,omdat vergissing gecorrigeerd werd.Entrecote door zeer snel bakken verbrande randen.Echtgenote 2 spa, fles werd achter de toonbank gehouden.Luidruchtige giechelende serveersters.Wèl jonge jenever gehad voor de vergissing.
    Komen wij nooit meer.

29. van den berge

heerlijk gegeten , vriendelijke bediening, mooi terras.