Corona informatie

1460919300 54
1519430324 67

1. Martin Heijster

2. A Pierik

Wat een tegenvaller was dit, tafel was ranzig. Toen wij vroegen of er een doekje over de tafel mocht werden wij boos en raar aangekeken. Bediening was langzaam. Patat was echt niet te nassen en erg overpriced. Ik ben geen fan.

3. Een zeer hoge aanrader voor mensen die Zierikzee bezoeken. Een uitgebreide kaart, zeer verzorgd, spijzen van top kwaliteit. Bediening zeer verzorgd. Hier wordt je nog bediend met een grote glimlach. Ben er geregeld gaan eten en zowel de vis als de vlees bereidingen zijn zeer goed. Mooie wijnkaart van huiswijn naar top wijnen. Ook zeer kindvriendelijk. Onze kleine mannen worden hier fantastisch bediend. Top zaak.

4. Belachelijke hoge prijzen. Broodje kroket 6,95 euro, Latte Macchiato 3,80 euro. Volgen mij denken ze dat ze in San Tropez zitten. Woon zelf in een toeristenplaats(Valkenburg) maar bij ons vindt je deze prijzen niet. Je voelt gewoon opgelicht. Volgens mij moeten ze het echt hebben van toeristen, kan me niet voorstellen dat de eigen inwoners hier wat drinken en eten. Komen hier nooit meer terug.

5. De Chicken Madeira was heel lekker, bediening vriendelijk en goed, alleen een beetje weinig vleesgerechten op de kaart en ik mis de Wokschotel Concordia, dat was toch wel mijn favoriet... verder voornamelijk vis... dat vind ik wel jammer, maar als je van vis houdt zit je zeker goed. De ijscoup erna was ook heel lekker, ik had de Baileys Coup. Ik ben er al vaker geweest en het is zeker niet de laatste keer! Aanradertje!

6. Na het eten een drankje is er niet meer bij. Na veelvuldig seinen en aandacht trekken nog steeds geen reactie. Voor een toast (2 stukjes brood) en 3 stukjes paling betaal je 17 euro. Prijs-kwaliteit is ronduit slecht, net zoals de service!

7. Zalig gegeten, vriendelijke bediening voor een schappelijke prijs. Aanrader!

8. Marja Vat - Walhout

Wij dachten te lunchen. Hebben eerst 20 min op de koffie moeten wachten. Na ruim 3 kwartier wachten hadden wij nog geen lunch. Men was ons vergeten denken wij. Wij zeiden er iets van en werden raar aangekeken. Wij zijn dan ook op gestapt zonder te eten. Geen excuus niks. Geen aanrader om daar te gaan eten.

9. Piet Jansen

We hebben er super goed gegeten. Het eten was erg goed en erg veel. De bediening is vriendelijk en vlot maar een beetje ouwbollig, zo ook de sfeer binnen. Deze twee kunnen wel een opkikkertje gebruiken, maar verder niets op aan te merken. Wij vinden het de moeite waard om van Tholen naar Zierikzee te rijden om daar te eten.

10. Leuke locatie en kan veel kwaliteit hebben. Dit zit nl. echt op een A locatie. Helaas is het een schreeuwend dure toko en hebben we het inmiddels al een paar keer gehad dat we gewoon straal genegeerd werden en maar weer weg zijn gegaan.

11. Je kunt er vanalles over zeggen maar het is in elk geval voldoende en veel!

12. We werden niet opgemerkt, terwijl we vooraan op het terras zaten en een puberende peuter (2 jaar; met bijbehordend aandachttrekkend gedrag) bij ons hadden en een kinderwagen met baby erin. Onmogelijk om niet te zien. Toch hebben we minstens tien minuten moeten wachten voordat we besloten dat het personeel ons bewust negeerde. We zijn weggegaan. Waardeloze service, een plek om te onthouden zodat we nooit meer terugkomen.

13. Na een regenachtige dag in Zierikzee waren we aan iets lekkers toe en vonden een droog plekje op het terras van Concordia. Het zag er goed uit. De ober in de deuropening ging wel meteen naar binnen en kwam niet terug. Toen ik hem zelf maar opzocht bracht hij de kaart. Daarna niets meer. Toen zijn collega buiten ging staan praten, konden we hem met moeite een bestelling laten opnemen. Een Witbier en een Chardonnay met daarbij een portie bitterballen. De drankjes werden gebracht. Na 20 minuten binnen gevraagd waar de bitterballen bleven. Ze komen er aan was het antwoord. Twee obers met de armen over elkaar gaven de keuken de schuld. Weer 10 minuten later heb ik de drankjes maar betaald. Toen kwam ober 2 met de ballen aanlopen. Na ruim een dik half uur. Te laat. Daar gaan we deze vakantie dus NIET eten. Mooi terras, maar verder......

14. Leuk en gezellig, je kan er goed eten en drinken zeker op het terras. Leuk wij gaan er nog een keer heen.

15. anoniem

Voor herhaling vatbaar. Prima plaats op terras, effe heerlijk gegeten en gedronken.

16. Bij Concordia schenken ze de lekkerste cappuccino. Het gebak is heerlijk, het personeel is uiterst vriendelijk en doen enorm hun best om het een ieder naar de zin te maken. Er hangt een hele fijne sfeer. Een echte aanrader.

17. Belachelijk hoge prijzen voor lunchgerechten! Omelet ham en kaas met 2 simpele witte boterhammen
    € 10,--. Uitsmijter ham kaas kregen we koud aangeleverd. Na melding hiervan zou een nieuwe uitsmijter gemaakt worden. Binnen 30 sec. stond er weer een nieuw bord op tafel. Hoe dat kan weet ik niet, ik maak thuis niet zo snel een uitsmijter met 3 eieren (die trouwens veel beter smaakt). Slappe sla erbij. Dit was eens maar nooit weer. Zonde van je geld.

18. Afgelopen zaterdag erwtensoep gegeten, de specialiteit!
    Wat was die zout, nog erger dan een pakje kant-en-klare soep. De soep is prima gevuld maar echt veel te zout.

19. Heb gevraagd of de kok trots is op zijn werk, kan ik me namelijk niet voorstelen! Espreso en de thee waren goed. We hadden pasta vegatariano en black tiger shimps met friet en sla. Pasta ging wel, wel veel saus en vet! De black tiger shimps waren gewoon grote gamba's met paneermeel deze waren volgezogen met vet. De patat was niet veel beter, ook erg vet en niet langgenoeg gebakken. Toen we dit vertelden aan een aardige mevr. zei ze eerst dat het vervelend was maar de tiger waren echt geen gamba's. Toen ze terug uit de keuken kwam vertelde ze dat ze om de kosten te sparen gamba's gebruikten en wilde ons nog een consumptie aanbieden voor het ongemak (dacht eerder aan oplichting). Korting ging blijkbaar niet we moesten gewoon de volle mep betalen. Je kan je geld beter ergens anders besteden!

20. Fijn voor de mensen die goede ervaringen hebben gehad met deze brasserie.. Maar dat was bij ons echt wel anders! Luchtip: ambachtelijk huisgemaakte kalfs gehaktbal.. Het water loopt je in de mond als je dat leest.. helaas was dit een uitgedroogde bal, opgewarmd in de magnetron. Te droog, te hard, slappe satesaus erbij.. Niet echt een tip. Club sandwich bleek gewoon een bak ijsbergsla, maar dan wel van 14,95! Koffie slap, cola uit een machine en dus siroop zoet.. Toen we wat zeiden over het het eten, geen sorry, geen oplossing.. Ze lieten ons gewoon zitten. Kortom: niet aan te raden! Je kan je geld beter ergens anders besteden!

21. Gezellige mensen in de bediening , niks is teveel!
    Het gebak is echt super, mijn vader is dan ook dolenthousiast over de heerlijke tompouce daar.

Na mijn geregistreerd partnerschap met de familie hier de high tea genuttigd.. alles in overvloed , vers .. kortom , heerlijk.
    Aanrader!

In de planning staat nu nog om er eens 's avonds te gaan dineren.
    Ben erg benieuwd.

22. Heerlijk eten.
    Super eigen gemaakt gebak.
    Goed verzorgd.
    Grote porties.
    Doggy bag service.

toppie
    aanrader

23. Ineke Kievit

Heerlijk Buffet[10.10.2011]
    Wij hebben het buffet gegeten. In een woord: Overweldigend!!! We hadden geen betere keuze kunnen maken. Echt heerlijk. Het voor, hoofd en nagerecht werd gebracht op grote schalen die keurig met grote tussenpauzes werden gebracht door de vriendelijke bediening. Dat was ook wel nodig met de hoeveelheden die bij je werden gebracht. Kwaliteit van zowel de vis, vlees en nagerechten: heel erg goed. Dit is zeker een aanrader!

24. Tafel was niet helemaal schoon, ober keek er wel naar, maar deed niets eraan. De gebakken aardappelen veel te bruin en soppig. De groenten tegen gaar aan maar met verbrande plekken. Kipschnitzel droog, de amandelen van de menukaart ontbraken. Frietjes matig. Alles van diepvrieskwaliteit. Alleen de salade en tongetjes van mijn partner waren vers. Niet smakelijk. De ober hoorde het aan.
    Geen enkele kwaliteit dus.

25. Tijdens onze vakantie hebben we hier een keer geluncht.
    een club sandwich en een salade. Het zag er heel smakelijk uit lekker en alles was lekker vers en smaakte voortreffelijk. Het terras is erg gezellig en het personeel is attent en vriendelijk. Echt een aanrader als je uitgebreid wil lunchen.

26. Gezellig terras. Hele snelle bediening. Het eten stond ook zo op tafel. Het eten was wat smaakloos. Geen zout op de friet, maar ook geen zout op tafel. Flauwe sla met heel veel ijssla. Het vlees was erg flauw en de groente bestond uit tuinboontjes die hard waren en niet gekruid. Ook peentjes niet gezouten. Jammer. De aardappelpartjes waren wel erg lekker.

Ik heb het eerlijk gezegd maar de reactie was een vaatje zout op tafel...

27. Top eten en gezellig.

28. Tijdens ons weekend in Zeeland hadden we besloten om mosselen te eten. Al snel kwamen we bij Concordia in Zierikzee. Het is een mooi restaurant met een groot terras en een prachtig uitzicht. De bediening was erg vriendelijk en snel. Ze geven je echt genoeg aandacht. De mosselen waren erg goed. We kregen 1,5 kilo per persoon. Ik ben een grote eter en er is niks vervelenders als je met trek nog naar huis gaat. Echt super mosselen en super porties wat bij andere restaurants vaak tegen valt.

29. drs. a.vervoorn

Na een fijn dagje Zeeland op de terugweg naar huis in Zierikzee neergestreken bij Concordia. Behaaglijk gezeten in de mooie fauteuils in afwachting van een lekker diner. Maar dat viel ontzettend tegen. Mosselen besteld. Bleken veelal kleine, verschrompelde, smakeloze mosselen te zijn. Ook nog veel te zout. Waarschijnlijk lang vooraf gekookt en voor het serveren opgewarmd. (Magnetron?). Ook niet warm genoeg. Op ons commentaar kregen we een gratis kopje koffie aangeboden. Niet alleen de slechtste mosselen die we ooit hebben gegeten. Ook de duurste. Maar liefst Euro 45 (twee personen).

30. Het was fantastisch, we hadden het buffet, dit kan bij niemand tegen vallen, overvloed aan eten, overvloed aan drinken en alles was ontzettend lekker en vers.

Alles tot in de puntjes, de bediening vriendelijk en attent.

We komen snel weer terug, er was niets op aan te merken.

Dus we kunnen niet anders dan overal een 10 voor geven.

31. All in buffet is echt een aanrader om dat een keer mee te maken. Als het voorgerecht wordt geserveerd op grote schalen dan denk je bij jezelf hoe moeten we die schalen leeg krijgen. Zoveel en zo lekker. En de drankjes zijn bij de prijs inbegrepen. En als je vertelt dat je een verjaardag viert wordt het dessert met vuurwerk op de tafel gezet. Heel erg leuk! Wij gaan binnenkort nog een keer genieten.

32. Sis 157 punten

Ik heb hier nog nooit 's avonds gegeten, maar wel heel vaak geluncht en koffie met gebak gegeten. Aanrader! De porties zijn groot en lekker. Het gebak is vers en huisgemaakt (appeltaart met verse slagroom!). De bediening is correct en snel. Voldoende personeel, vriendelijk en representatief. Ik kom hier graag in het voorjaar; lekker op het gezellige terras.

33. We hebben hier het kerstbuffet genoten. En genoten hebben we! Prima verzorgd, alles in overvloed én lekker. De rode wijn is prima terwijl dit bij de prijs is inbegrepen. Alleen een van de koks lustte zijn eigen eten wel heel erg graag.(Wij zagen hem steeds eten van de beenham)