Casa do Carlos in Zierikzee

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1479209831 93
1484342041 93
1520267515 89
1530531936 88
1556192989 87

1. Heerlijk gegeten met me oma. Top sfeer en top service.

2. We hadden er wat meer van verwacht. Zeker bij de cataplana hoort gewoon brood. 1 klein bakje friet, 1 klein bakje rijst en 1 klein bakje sla voor 5 personen is ook karig, ook al werd er gezegd dat je bij kunt vragen. Dat hebben we wel gedaan en dat kwam er ook, maar dan nog…Één bakje per persoon vanaf begin zou normaal moeten zijn.
    Bediening goed, sfeer ook.

3. Een bijzonder enthousiast en gezellig team zodat je al meteen op je gemak zit in een informele setting. De keuze op de kaart is voldoende en de smaak van de gerechten, althans die wij op hebben, is uitstekend! Prijs-kwaliteit is zeer goed. Een zekere aanrader!

4. Yvonne Dissel
    Vertaal van English naar Nederlands

Vanavond heerlijk gegeten bij Portugees restaurant Carlos. Sfeer informeel, gezellig en het eten heerlijk!! Kortom een aanrader.

5. Het was een heel leuke avond.
    Heerlijke gerechten en een ontspannen sfeer met fijne bediening.

6. Wilmar en Marleen

Heerlijk gegeten en prima sfeer, je waant je echt even in Portugal.

7. Fons en Mimi

Eten was top, bediening was top, het restaurant is een echte aanrader voor een geslaagde avond!

8. Leuk authentiek restaurant, met vriendelijke bediening! Heerlijke gerechten echt een aanrader. 1 Tip, ik zou er geen patat bij serveren en het puur Portugees houden.

9. Hoekx Francois

We werden zeer vriendelijk ontvangen en het eten was gewoon super heerlijk, wij gaan zeker terug als we in Zeeland zijn.

10. Guy Willaert

Zeer vlotte en vriendelijke bediening, en heel lekker gegeten

11. Annita

Casa di Carlos is een echte aanrader. Heerlijk eten en geweldige gastvrijheid. Gewoon top!!

12. M Speelman

Gezellig klein restaurant met persoonlijke bediening, vlot en lekker.

13. Na een bijzonder hoge Google reviewscore besloten om bij Carlos te eten.

Opvallend vonden we het erg luidruchtige gehalte van de aanwezige gasten, dit in combinatie met een, voor ons, te amicale gastheer vonden we onprettig. Niveau baldadige voetbalmaatjes, onprettig. Sfeer is gemoedelijk maar niet bijzonder.
    De verwachtingen mbt het eten waren hooggespannen. Vanuit het verleden kennen we Boa Tarde, naar we begrijpen het vorige restaurant van de eigenaar. Altijd goed bevallen toentertijd.
    Het voorgerecht van verschillende tapas was lekker al was er nogal wat verschil tussen de gerechtjes:
    - scheermessen, eenvoudig en lekker klaargemaakt
    - stokviskroketjes, vlak en mag meer op smaak, best aardig
    - vleeskroketjes, weinig uitgesproken, best aardig
    - knoflooktomatensoep, heerlijk
    - kikkererwtensalade, ronduit een aanfluiting. Gewoonweg niet lekker. Kale kikkererwten met in de verte een uitje. Moet echt aangekleed en op smaak worden gebracht van te voren (ook al staan er op tafel allerlei soorten zout en olijfolie).
    - ham, simpel en eenvoudig en tegelijkertijd erg lekker. Kan je weinig fout aan doen.

Het hoofdgerecht gambas in saus was smaakvol, de biefstuk met ham en ei was lekker. Persoonlijk weet ik nu dat ik geen fan ben van de combi biefstuk met ei.
    Salade was prima, frietjes lekker en niet te ver gebakken, de rijst vond mijn vrouw erg lekker, voor mij viel de smaak van de kruiden in de rijst tegen. Bittere bijsmaak voor mij.
    Over smaak valt niet te twisten.

Toetje de sinaasappeltaart met vanille-ijs. Vond ik lekker al zal niet iedereen de structuur kunnen bekoren. In het ijs zaten helaas ijskristallen. Bij het aangeven hiervan bleek er eerder een storing te zijn geweest in een vriezer. De eigenaar reageerde met "dus toch, wat vind ik dit vervelend". De eigenaar en chefkok mogen zich dit aanrekenen dat dit niet gecheckt is en gewoon doorgaat vanuit de keuken. Hopelijk staat kwaliteit boven kwantiteit en is het ijs weggegooid.

De koffie daarentegen was heerlijk.

We hebben een gezellige avond gehad. Ik zou hiervoor alleen niet omrijden.

14. We keken erg uit naar het bezoek aan Casa do Carlos. Al vaak keerden we terug naar Zierikzee, maar dit Portugees restaurant stond nog bovenaan onze To Do-lijst. Misschien waren onze verwachtingen te hoog? De service schoot te kort. Er werd geen brood bij het voorgerecht geleverd, terwijl dit op de kaart stond en bij sommige tafels wel aanwezig was. Het suggestiebord was niet gekend en er werd opgediend met een zekere tegenzin. Het voorgerecht was matig van kwaliteit en toch sterk geprijsd. Het varkenslapje (hoofdgerecht) was lauw en bij de varkenmedaillon van mijn man hoorde jus de Port als saus, maar hij kreeg peperroomsaus in de plaats. Bij een aantal tafels werd als afsluiter een drupje van 't huis aangeboden, maar dit hebben we niet ontvangen. Onze hoge verwachtingen werden bijgevolg totaal niet ingelost. De kwaliteit van het eten is niet slecht, maar vergeleken met vele andere plaatsen waar we al geweest zijn, verwacht je veel meer van een restaurant met een gemiddelde van 4,7 sterren.

15. Heerlijk Portugees gegeten in Zierikzee. Lekkere echt Portugese gerechten op de kaart en daarnaast leuke specials.

16. Peter Ophorst

Super aardige mensen je voelt je meteen thuis, ruime keuze en perfect eten voor een nette prijs. Kortom zeker een aanrader om vaker te doen.

17. Marijke de Jong

Heerlijk gegeten, vriendelijke, vrolijke bediening en een warme sfeer. Aanrader!

18. Diana kouwer

Al bij binnenkomst een warm onthaal. Altijd vriendelijk tot bij het verlaten van het restaurant. Eten zeer smakelijk en voldoende. Leuk een wisseling van gerechten buitenom de kaart. Eerlijk eten voor een faire prijs. Wij hoppen graag een paar eilanden over om bij deze gastheer het fijne Portugeese eten te ervaren.

19. Jos Lagarde

Altijd wat lekkers op het bord buiten het menu.
    Heerlijke scheermessen als voorgerecht met een lekker glaasje vinho verde!
    Top!

20. Carl van Troost

Als nagerecht hadden we een kaasplank besteld, op de kaart stond vermeld een mix van Portugese en Franse kazen. Wat wij kregen waren een paar kleine stukjes geitenkaas en een paar korstjes brood, met een klein glaasje port en dat voor E 13,50. Bij navraag bleek dat alle andere kazen op waren, maar dat had toch bij het bestellen gezegd kunnen worden! Dit was echt een aanfluiting!

21. Helaas waren we er op een dag dat er problemen waren met de bezetting in de keuken. Voorgerecht prima!! Smaakvol!! Hoofdgerecht Hertenstoof 1e keer koud 2e keer uitstekend. Hoofdgerecht biefstuk dat kwam niet meer goed helaas. Ondanks dat hebben ze er alles aangedaan om ons een fijne avond te geven. Flesje van het huis en welgemeende excuses. We gaan gewoon nog een keer en dan zal het vast Ge-wel-dig zijn!! Veel sterkte voor eigenaar en personeel. Het valt niet mee in deze tijden.

5,7
  22. Rudi De Keyser 2

Super gezellig lekker eten, jammer dat onze tijd beperkt was. Aangeraden door lokale horeca mercikes.

23. Heerlijk gegeten in een ongedwongen gezellige sfeer.

24. Heerlijk gegeten. Gezellig sfeervol restaurant met vriendelijke gastheer. Ruime keuze en naast de kaart ook nog een ruim aanbod.

25. We waren er kort voor de corona lockdown geweest en net als toen was het nu ook weer uitstekend. Heerlijke gerechten en erg vriendelijke bediening.

26. Portugese gastvrijheid in het mooie Zierikzee! Heerlijk gegeten (aanrader: Cataplana de carne de porco com ameijous!!) in relaxte sfeer.
    Muito obrigado e até breve.

27. Prachtige eetgelegenheid; warm onthaal en bediening plus erg goede gerechten.

Jammer dat het voor ons Belgen net iets te veraf ligt, anders kwamen we hier wekelijks ;)

28. Vincent Kattouw

1 woord: fantastisch. Leuke sfeer, super vriendelijke bediening en eerlijk lekker en meer dan voldoende eten!

29. Cas Dirks

Fijne sfeer, goed eten, echt Portugees

30. Het eten was heerlijk, het was gezellig druk en Carlos is een bijzonder goed gastheer. Een aanrader!

31. Onwijs sfeervol restaurant in een huiskamer achtige setting. Carlos is heel vriendelijk en zorgt er voor dat alles tip top in orde is. De huiswijn (wit) was enorm lekker. We hadden wel spijt van ons voorgerecht (een uitgebreide tapas plank), want de porties zijn heel groot en we kregen het echt niet op. Er werd aangeboden dat we de restanten mee mochten nemen. Zeker voor herhaling vatbaar!

32. Heerlijk gegeten. Vooral de geroosterde chorizo als voorgerecht is een aanrader. Vlees, vis, alles was perfect bereid en smaakvol. Zeer goed!

33. Heerlijk gegeten, warme sfeer.

34. gaetan courteyn

Lekker en authentiek eten en drinken - huiswijn heel goed - vriendelijke vlotte bediening - gezellig kader.

35. René Sangen

Het is alsof je bij een vriend gaat eten, die superlekker kan koken.

36. Een gezellige avond gehad met heerlijk eten (& drinken) en leuke bediening. Echt een aanrader!

37. José Baaij

We hebben genoten van het heerlijke eten: (als voorgerecht de tapas en als hoofdgerecht de cataplana met vlees), de geadviseerde rode wijn en de leuke ambiance. Voor herhaling vatbaar!

38. Héél gezellig restaurantje, super lekker gegeten en gesmuld van het lekkers van Portugal. Ondanks personeelstekort wegens ziekte toch vlotjes bediend geweest en vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug als we in Zierikzee zijn!

39. Joop De Wild

Heerlijk Portugees eten voor een schappelijke prijs met leuke bediening door de eigenaar!

40. Wat hebben we lekker gegeten bij Carlos. Genoeg keus voor ieder wat wils. Carlos is een gezellige en gastvrije gastheer.
    Een aanrader!

41. Keppers van Beers

Echt een aanrader, heerlijk gegeten.
    Hele gastvrije bediening.
    Wij komen zeker weer!

42. Met ons gezin (met twee tieners) heerlijk Portugees gegeten. Goede uitleg bij de kaart ook. Tip: zet een Portugees alcoholvrij biertje op de kaart. Aanrader!

43. Manon Schot

Gastvrije ontvangst, heerlijk gegeten.

44. F 10 punten

Gezellige ambiance, klein authentiek restaurant, heerlijk eten, attente bediening

45. Ter gelegenheid van pensionering bezocht. Heerlijk gegeten, vriendelijke, persoonlijke bediening. Vooraf al goed meegedacht door met tafel opstelling rekening te houden met een paar verrassingsgasten later op de avond. Houdt rekening met allergieën. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Samengevat; een super geslaagde avond gehad.

46. Fatima Correa

Tudo perfeito! O atendimento e atenção do próprio dono faz toda a diferença.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Alles perfect! De service en aandacht van de eigenaar zelf maakt het verschil.

47. Steven Verspeet

Heel lekker en authentiek!

48. Monique

Heerlijk vers bereid eten en dat proef je! Ik had als hoofdgerecht de vegetarische cataplana, echt een aanrader. Er staat eigenlijk heel veel lekkers op de kaart, een ruime keuze en eens een keer een ander soort gerecht dan andere restaurants.

49. Prima eten, erg lekker, vers en goed bereid. En vooral de sinasappeltaart is zalig!

50. Ton Ramos

Het was zoals altijd zeer gezellig met lekker eten en goede service

51. Cinderella

Heerlijk gegeten, goeie wijn, fantastische sfeer, geweldige gastheer en medewerkers. Kortom voor herhaling vatbaar.

52. Erg prettig restaurant! Het eten was heerlijk en de bediening ontzettend aardig. Zeker een aanrader!

53. Heerlijk gegeten! Vooral de voor - en hoofdgerechten waren super. Het dessert was lekker, maar viel ons een beetje tegen. De lat lag inmiddels ook erg hoog ;-)

Stoelen zaten heerlijk en de aankleding is gezellig. Wat ons tegenviel was het lawaai. Waar ook de verdere aardige en attente gastheer zijn steentje goed aan bijdroeg. Dat deed voor ons helaas wel wat afbreuk.

Bediening was supervriendelijk maar voelde soms een beetje onzeker. En dat is nergens voor nodig!

Ik kom hier graag nog eens terug. Maar dan kies ik wel een rustigere avond.

54. Het is altijd gezellig bij Carlos.
    Een prima gastheer.

55. Ontvangst, ambiance en het eten, alles was voortreffelijk, zou zeggen zoals altijd.

56. Lekker gegeten in een authentieke Portugese sfeer met een vriendelijke, persoonlijke bediening. Top!

57. Bas van hekme

Hier mochten wij aanschuiven op deze mooie lente dag.
    Een warm welkom!
    We begonnen met een Portugese cocktail,
    Nou dat is een aanrader.
    Hier na namen we 2 heerlijke hoofdgerechten.
    Dit werd met style op tafel geserveerd,
    Aangevuld met huisgemaakte friet en eigen rijst.
    Normaal pak ik snel de friet en is die het eerst op…
    Nu was het de rijst die al vrij snel op gesmikkeld was.
    Wat zou de reden zijn om hier te eten:
    Style, smaak sensatie, gezelligheid, quality, prijs.
    Top restaurant tot de volgende keer.

58. We hebben lekker en gezellig gegeten. De Cataplana was heerlijk en de atmosfeer was onspannend en de bediening top.
    Als we weer in Zierikzee zijn, komen we zeker weer bij Casa do Carlos terug.

59. Gewoon een gezellige avond met heerlijk eten. Ook het wijnadvies...was geslaagd.

60. Rodrigues

Heerlijk eten en geweldige sfeer. Vriendelijk personeel en een geweldige gastheer. Gezellige en vriendelijke typisch Portugese sfeer. Ik raad je sterk aan.

61. Gastvrije ontvangst, altijd gezellige sfeer, authentieke Portugese keuken zoals pasteis de bacelhão dit zijn stokviskroketjes en bijv. gevulde inktvis, beiden om je vingers bij af te likken.
    De octopus was echt lekker en de cataplaan met ameijoas en carne de porco was rijkelijk gevuld, kleurrijk en zalig.
    En toen kwam nog de sinaasappeltaart, mooi gepresenteerd met ijs en slagroom en ook weer zó lekker!
    Al met al een heerlijke avond uit. Ga zo door want de kookkunst komt uit de keuken, Carlos verbroedert met brood en heerlijke boter👍🏼

62. Mark Schreurs

Lekker eten, vriendelijke bediening, leuke zaak, aanrader.

63. Heerlijk eten, fijne ambiance en geweldige gastheer. Gezellig, aangenaam, topavond.

64. Overheerlijk gegeten bij heel vriendelijke mensen. Het was een heerlijke avond uit!!

65. C de Graaff

Klant vriendelijk, goede sfeer, prima maaltijden.

66. Couck Frans

Het eten is meer dan boa. We hadden gekozen voor de cataplana peixe en cataplana mista. We werden bediend door een supervriendelijke dame.
    De vinho verde was zeer lekker.
    We keren zeker nog eens terug.
    De sfeer is wat authentiek omdat de fado de ganse tijd weerklinkt.

67. Marjolein

Echt ontzettend lekker gegeten!! Alles huisgemaakt, dat proef je!
    Gezellige sfeer, Carlos is een leuke gastheer!

68. Lieve Debode

Leuke avond gehad met lekker eten en goede bediening. We komen zeker terug!

69. J. Wagemaker

We hebben heerlijk gegeten

70. Super gezellig, warme ontvangst, en heel lekker gegeten!

71. Ernst van Rijssel

Portugees, ja wat is echt Portugees? Als je dan leest over een pannetje dat een visserman vult en dat laat garen in het hete zand klinkt dat wel heel apart. Met een gevarieerde inhoud was het verrassend lekker. Echt aan te raden al kan ik niet precies aangeven hoe het smaakt.

72. Het eten en de sfeer waren weer heel goed.
    Ivm onderbezetting van personeel moesten we wat langer wachten. Maar dat was niet erg. Echt een fijn restaurant, héérlijk eten en een prima (ongedwongen) sfeer. Een aanrader dus.

73. Leuke sfeer: gezellige muziek op, sfeervolle verlichting en leuk gedecoreerd. Daarnaast de meest hartelijke gastheer die je je kunt voorstellen, en dan ook nog eens heerlijk eten. Absoluut een aanrader!

74. Fam hartman

Leuk welkom gehad super bediening en lekker gegeten, echt een plaats waar we op ons gemak voelen.

75. Heerlijke ongedwongen sfeer, met prima, vers klaargemaakt eten voor een eerlijke prijs. Wij gaan zeker nog een keer terug.

76. Heerlijke gerechten gemaakt van verse producten. Ieder met hun eigen karakter en smaak. Met een goed passende wijnkaart. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
    Reserveer een tafel en ga proeven....

77. Robert Boogaard

Altijd top! Heerlijk eten. Obrigado Carlos.

78. Als je van vis op Portugese wijze houd moet je hier zijn!! En dan met name de octopus. Gezellige ambiance en heerlijke keuken.
    Aanrader

79. Wij komen daar vaker omdat het eten er heerlijk is, de sfeer is goed en je voelt je welkom. Bediening altijd aardig en attent!

80. Lenie van Goor

We hebben fantastisch gegeten bij Casa do Carlos: De Portugese keuken was perfect.
    We komen zeker nog een keer terug!!

81. Lekker Portugees gegeten in een Portugese sfeer. Het was druk en daardoor warm en erg roemoerig in het kleine restaurant.
    NB: bekende(?) klanten kwamen binnen en zoenden en omarmden de eigenaar. Dat vond ik in deze corona-tijd ongepast.
    Verder een erg gezellige avond gehad.

82. Ruben de Reuver

Het eten was heerlijk en de service in 1 woord geweldig. Erg gezellige eigenaar!

83. Ilona Fluijt

Het was jammer dat we een flinke lunch hadden genuttigd waardoor een voorgerecht teveel werd, maar we gaan zeker nog een keer terug.
    Heerlijke gerechten op de kaart.

84. Very nice restaurant with an special Portuguese ambiance. The owner is fantastic and guide you if you are not sure about what to drink or to eat. We had an excellent wine and he made us start with a red porto!! The food was also good and excellent portion!

85. Thorsten Schmitz
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Day Restaurant liegt in einer ruhigen Nebengasse.
    Klein und gemütlich wirkt es.
    Es war gut besucht, was für mich erstmal ein gutes Zeichen ist.
    Der Inhaber selbst bediente uns sehr freundlich.
    Das Essen war einfach toll. Wir hatten zwei Cataplana's. Einmal mit Fisch, einmal mit Fleisch.
    Mehr portugiesisch ging nicht. Danke dafür.
    Danke für einen schönen Abend

86. Wil Goossens

Leuk restaurant, goede sfeer en lekker gegeten voor een goede prijs en vriendelijke bediening.

87. Anja Van Durme

Heerlijk gegeten.
    Lekkere portugese gerechten.
    Wij Belgen maken er maar al te graag een weekendje Zierikzee van om dit restaurant te bezoeken.

88. Tweede keer dat we bij Casa do Carlos gegeten hebben en net als de eerste keer weer heel erg lekker gegeten en gedronken. Carlos is een top gastheer en dit komt wel heel dichtbij het echte Portugal!

89. Johan Hanssens

Zeer lekker gegeten, zeer vriendelijke mensen, we werden terug in de tijd geplaatst naar onze tijd in Lissabon van 2 jaar geleden, zo een lekkere gezond keuken en dit voor een redelijke prijs.
    Ik heb er samen met mijn echtgenoot van genoten.
    TOP restaurant.

90. Anne Marie Vooijs

Wat is de eigenaar vriendelijk en enthousiast! Het eten is op smaak en de kaart gevarieerd. Heb genoten van de ervaring

91. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.

92. Een prettige ambiance om gezellig te eten. Heerlijke gerechten. Attente bediening. Een echte aanrader!

93. Na een jaar zijn we hier weer terug geweest. Het eten en de bediening waren nog steeds geweldig. Proberen een volgend jaar wederom terug te keren. Personeel is bijzonder vriendelijk. Zeker een aanrader.

94. Ronnie Bloks

Van te voren gereserveerd ivm bezoek plaatsen Rensesse/Zierikzee en zag dat dit Portugees Restaurant zeer goed staat aangeschreven. Werden bij binnenkomst hartelijk welkom geheten door vriendelijke gastheer en bij mij werd rekening gehouden met mijn maagverkleining dat de bediening niet te snel aan tafel het eten werd geserveerd. Het eten was echt lekker en keurig aan tafel op het bord geserveerd door de gastheer die ook humor heeft en serieus ook met zijn werk bezig was. Nadat we binnen zaten kwamen meerdere andere mensen binnen die ook gereserveerd hadden en we hebben genoten van de sfeer en het eten en door de goede gastheer van dit Portugees Restaurant in Zierikzee. Zijn we in de toekomst weer in de buurt dan reserveren we weer voor dit restaurant. Top Restaurant.

95. Super leuk restaurantje in het centrum met heerlijke gerechten. Goede service en goede manier om kennis te maken met de Portugese keuken. Wij gaan er zeker terug naar toe.

96. De ontvangst is altijd hartelijk. De gerechten en wijnen zijn heerlijk en de service super vriendelijk en vlot. Echt een aanrader voor een gezellige avond in Zierikzee!

97. Alsof je in Portugal bent! Heerlijk eten, lieve bediening en goede sfeer.

98. Heerlijk gegeten bij Carlos. In een Portugese sfeer genoten van de tapas en de vis (dorade). Een echte aanrader!!

99. Wat een heerlijke keuken en gezellig restaurant. Een gastheer die vol enthousiasme over de Portugese keuken vertelt en de hele avond met een smile rondloopt, maakte het een mooie ervaring. Een echte aanrader!

100. Daniëlla

Heerlijke Portugese gerechten, ook veel heerlijke gerechten buiten om de kaart. En een gezellige, gastvrije sfeer. Dit restaurant is echt een aanrader.

Volgende pagina