Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zevenhuizen zh verdeeld zijn.

Leuk terrasje een de Rotte, heerlijk gegeten. Kip-boursin was uitstekend en de roseval aardappeltjes met Rozemarijn eveneens. Het geheel opgemaakt met frisse sla, verse tomaat en mooi dun gesneden rode ui. De prima gebakken tonijn smaakte goed, en ook hier verder gelijk aan bovenstaande. Met de leuke vlotte service is het eet-café gewoon een heerlijk plek om te vertoeven.

Heerlijk gegeten met een groep van 10 personen in een heel gezellig en sfeervol restaurant. Zeer betaalbare prijzen en zeer vriendelijk personeel.
    Wij zijn hier meerdere malen geweest en kunnen het een ieder aanraden.

Afgelopen week 2× in dit restaurant gegeten. Voortreffelijk anti pasta's. Mooie hoofdgerechten van vlees en vis. Heerlijk nagerecht in verschillende smaken.
    Zeer vriendelijke eigenaren en bediening. Top mensen.
    Komen snel weer terug.

Goed geholpen, vriendelijk personeel, lekker gegeten in een sfeervol restaurant.

BAM. Daar staan we dan op een mooie zonnige zondag stil op de Rottekade. KLAPBAND met mijn rolstoel. De servicemonteur geveld en is gelukkig onderweg.
    We waren onderweg naar Café Oud Verlaat om daar wat te eten, maar dat verliep dus even anders, maar we hadden trek en ik was wat flauwtjes. Vriendinnetje M. waar ik gezellig een dagje mee aan het fietsen was ging met haar fiets zelf op pad om bij Café Oud Verkaat wat eten te halen. Toen ze daar aan kwam werd ze uiterst vriendelijk behandeld (NOT). De man achter de bar wilde niks weten over eten meenemen en luisterde niet dat we met pech stonden. Uiteindelijk mocht ze dan toch twee broodjes kroket en twee broodjes frikadel bestellen en meenemen, maar verder niks. De 'vriendelijke' man achter de bar rekende af en zei €18,00, waarop M. heel verbaasd zei. '€18,00? Voor 4 broodjes? '. 'Ja', zei de man achter de bar geïrriteerd'. 'Oké', dacht M. 'hier heb je je €18,00'.

Zie De broodjes op de foto. Is dit €18,00 waard? Bij deze. Café Oud Verlaat bedankt voor jullie medewerking en veel plezier met de €18,00!

M. Lobelle

Even dacht ik dat het mis was gegaan met de reservering. Maar daarna werd het alleen maar beter. Een heerlijke amuse gehad. Uitermate vriendelijk personeel. En het eten was werkelijk heerlijk. Dus al met al een voortreffelijke ervaring.

Joke Mons- Bos

Zoals verwacht, heerlijk eten, vriendelijke bediening. Voor ons een plekje om steeds terug te keren!

Johannes en Maria

Het eten was weer prima.

Bediening was niet zoals wij gewend waren...
    Het hoofdgerecht werd uitgeserveerd de aanvulling kwam 10 min. later...
    Ook werden de glazen niet bijgevuld, daar moesten wij naar enige tijd om vragen.
    Verder kwam het personeel wat ongeïnteresseerd over en waren een tijdlang met een ander stel luidruchtig aan het praten en lachen.

Wij gaan er vanuit dat er wat met de verbeterpunten gedaan wordt en komen dan zeker weer terug!

Roelie Keizer

Een gezellig, sfeervol avondje!

Heerlijk en gezellig gegeten met mijn vrouw, ouders en schoonmoeder. Gerechten worden goed gepresenteerd zijn smakelijk en niet te groot.

Zeer prettige, gemoedelijke sfeer, hele vriendelijke bediening en heerlijk eten en drinken voor een zeer acceptabele prijs. In de zomer kan je ook genieten van een heel gezellig terras, midden in een natuurlijke omgeving. Aan te raden voor zowel lunch als diner. Voor privé-etentjes en zakelijk.

Ik kom hier al zeker 10 jaar en het eten is elke keer fantastisch geweest. Het blijft mijn favoriete restaurant in de omgeving!

G.C.van Vessem

Een feestje van de Brouwer,
    Allé kinderen en kleinkinderen met aanhang aanwezig voor een verrukkelijke borrel cq diner en je raadt het het was fantastisch,
    Professioneel verzorgde medewerkers in de bediening,
    Hetgeen er uit de CUISINE komt is in één woord voortreffelijk.

Wij gaan hier zeker terug, hulde en wat fijn dat er nog steeds van dit soort kleinschalige bedrijven zijn die door hard werken zo uitstekend blijven functioneren.

Heerlijk gegeten. Vriendelijke ontvangst. Toetjes buffet erg origineel. Komen zeker terug

Brian verhoef

Had het varken als hoofdgerecht, maar vond de varken een beetje rauw en zuurachtig. Het dessert plateau was prima en leuk opgemaakt. Ondanks het hoofdgerecht was het leuk en gezellig

Het was weer heerlijk. Een extra schaaltje voor je lege mosselschelpen zou handig zijn.
    De chef choice staat op de kaart bij de hoofdgerechten maar is een voorgerecht.
    Dit bracht wat verwarring.
    Door het personeel prima opgelost trouwens.

Weer eens bij de Strandgaper gegeten. Heerlijk drankje vooraf met geweldig uitzicht over de plas. En vervolgens heerlijk driegangenmenu met als hoofdgerecht de bijna beroemde kip van Henk. Super zoals hij die kan bereiden. En de bediening was weer zo vriendelijk. Echt fijne avond gehad.

Andre Top

Lekker gegeten (mosselen en spareribs). Vlotte en vriendelijke bediening. Was vrij druk dus soms iets langer wachten op het drinken maar de meiden hielden het goed bij.
    Goed te merken dat de keuken weer terug is op het oude goede niveau.

Leuke locatie bij de Zevenhuizerplas, wij zaten onder het overdekt terras.

Als afsluiter hebben we onszelf verwend met een whisky uit een bijzondere vitrine.

Jean Swanborn

De sfeer is heel gezellig en gemoedelijk. Hele leuke en vriendelijke bediening van zowel de gastheer als de gastvrouw. We werden verrast met een sprekende menukaart. De gastvrouw vertelde dat zij tegenwoordig werkt met een menu. Duidelijk legde zij uit wat dit betekende en uit welke gerechten je kon kiezen. De kwaliteit van voorgerecht, hoofdgerecht en dessert was fantastisch. De prijs viel ons enorm mee. We gaan hier zeker vaker eten.

w. van der hel

Heerlijk genoten van het proeverijdiner

J. R. Kat

Spareribs waren boterzacht! Terras heerlijk!

Heerlijk glutenvrij eten besteld. Hij wist waar hij 't over had. Hij benoemde een paar keer de gerechten waar wel gluten in zat. Zodat hij zeker wist dat ik die niet zou eten (mijn man wel). Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk gegeten, super gastvriendelijk personeel!
    Prijs/kwaliteit is top... Leuk restaurant.

En met het mooie weer zit je ook heerlijk op het mooie terras.

Leuke locatie 'rustig niet opdringerig'.
    Zeer goed gegeten, creatieve kok in de keuken.
    Leuke kindermenu's.
    Leuk bedacht dessert van het blad.
    Ziet er netjes en schoon uit.
    Prijs/kwaliteit prima.

Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance, vriendelijke bediening met aandacht voor de klant.
    Reservering via Eet.nu was niet verwerkt, maar dit was geen probleem ondanks dat het restaurant goed gevuld was.
    Gaan zeker nog een keer terug.

Leuke gezellige bediening.
    Heerlijk eten en goede wijn.

bergwerff

Heerlijk gegeten! Goed verzorgd en een mooie locatie en sfeervol restaurant.

Lekker gegeten, gezellige sfeer en leuke bediening. Kortom voor herhaling vatbaar!!

Leuke locatie en 't diner met 8 personen was goed. Leuke gezellige ontspannen bediening. Prijzen gemiddeld!! Aanrader.