Op dit adres zit nu: De Blokhut

1419765667 70
1450920341 69
1482075016 69
1519460625 69

1. Helaas is het afgebrand en is dit voor de eigenaar die daar zijn levenwerk van maakte een verschrikking om dit mee te maken. Het was er altijd erg gezellig en de lokatie was prachtig. Ik leef echt mee en als het is aangestoken moet de dader gauw worden gevonden. Echt misdadig om zo'n mooi werkstuk in de fik te steken.

2. Theo van Beest

3. Heerlijk het weekend bij het zonnetje op het terras gezeten.Een mooie locatie heerlijk bij het water, en een gezellig terras. Personeel is ook heel vriendelijk ondanks de drukte. Het eten is perfect en we komen hier zeker terug.

4. Vandaag na 2 jaar weer ff bij het zonnetje gezeten om wat te drinken. Wat een tegenvaller, de serveerster kijkt totaal niet om of er mensen wat willen drinken. Mensen naast mij bestelde een wijn en een duveltje, komt er alleen een duveltje. Vraagt de serveerster bij wie heeft u de wijn besteld? Ja bij wie, ze loopt er alleen op een bijna leeg terras. Jaja gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Was weer eens maar de volgende 2 jaar zien Maria en Mathieu mij niet hier meer.

5. c. kros

6. Ziet er leuk en gezellig uit. Alleen wat gedronken en dit viel niet mee. Bediening erg ongeïnteresseerd, langzaam en niet gastvrij. Jammer

7. Vriendelijkheid en klantgerichtheid is niet een ieder gegeven. Oorzaak mogelijk gelegen in het gegeven dat familie of kennissen bijspringen in de bediening, het varieert nogal. Management is prima toegankelijk en vriendelijk. Gelegen aan grote parkeerplaats met in de directe nabijheid de Zevenhuizerplas. Groot en deels overdekt terras. Aardig om tijdens een wandeling of fietstocht even de sfeer te proeven.

8. Jacques, Marijke en Boris

Merkwaardig uiteenlopende scores voor 't Zonnetje wanneer je dat allemaal leest.
    Wij komen er regelmatig gedurende de afgelopen jaren en hebben er telkens weer een prima ervaring. Uitstekend eten, erg leuke sfeer, prachtige locatie en gezellige en attente bediening.
    We hopen er nog lang en vaak te komen

9. Kees van Dijk

Vandaag een rondje op de fiets gemaakt en aangeland op het terras bij Brasserie Het Zonnetje. Onze ervaring was niet goed. Bij aankomst stonden op verschillende tafels nog de lege borden van de reeds vertrokken gasten. Deze werden niet opgeruimd. We hebben de bestelling binnen geplaatst voor een drankje en een hapje; wij werden blijkbaar niet opgemerkt. Na een half uur nog eens gevraagd waar onze boeren omelet bleef.
    We vonden het personeel niet attent, er werd door personeel gerookt en het eten vonden we niet erg goed. Al met al geen gelegenheid om nog eens terug te keren.

10. Brasserie ziet er aan de buitenkant leuk uit, beetje Oostenrijkse blokhut. We hadden gehoopt dat we ook een patatje konden bestellen maar die stonden niet op de kaart die we kregen uiterijkt. Jammer was leuk geweest als er snakbar gedeelte bij zou zijn ook voor de jongeren aan de plas. Ook jammer was dat onze bediening absoluut geen zonnetje was... Zonde want je komt toch deels voor de sfeer. Misschien dat we het nog één keer proberen. Eten was prima.

11. Slechtste eetgelegenheid waar ik ooit gegeten heb!
    De service was erg belabberd. We hebben 1,5 uur op ons eten moeten wachten. We stonden op het punt om op te stappen.. Bediening kijkt niet naar je om en gedeeltes van het eten waren gewoon verbrand.
    Binnen wordt ook nog eens overal gerookt!

12. Brasserie het Zonnetje?

Wij komen hier elke week graag en ze weten ons steeds weer te verrassen met de gerechten buiten de toch al gevarieërde kaart om. Elke week is het weer genieten wat de zeer ambitieuze kok Manuel ons voorzet. Een aanrader is het verrassingsmenu. [ keuze uit vlees en vis ] Ik heb nog nooit hetzelfde gekregen en dat is gewoon genieten. Ook is de bediening heel gemoedelijk en gezellig. Wat wil men nog meer als je in een gezellig ingerichte zaak zo kan genieten.
    Tel daar in de zomer ook het grote gezellige terras bij op en dat maakt het voor ons een Top locatie waar het goed vertoeven is. Een welgemeend compliment van ons aan de eigenaren en het personeel is hier dan ook zeer op zijn plaats.

27-01-2012

13. Sfeer geweldig, mezelf goed vermaakt, personeel erg vriendelijk, leuke aankleding van de zaak, nieuwe kok en dat proef je.

14. Heel leuke avond met vrienden gehad! Iemand was 50 jaar geworden en liet dat duidelijk weten. Live gezongen muziek met playback band waar André Hazes Elvis Presley c.s eer werd aangedaan. Kortom feest maar wel toevallig. Barman en bediening heel gezellig. Helaas minpuntjes, De mooie tong was in oude boter of te ver doorgebakken. In plaats van goudbruin was de tong zwartbruin, let wel niet verbrand! Maar het had wat minder doorbakken gekund, wat de tong teveel had kwamen de frites tekort, bleek en slapjes jammer! De garnalen cocktail was super. De irish coffee goed, en de wijncursus van de eigenaar gaf de avond een extra educatief tintje. Wij komen wel graag terug.

15. r de geus

De locatie een 10, uitstraling restaurant warm en gezellig...bediening goed..eten was niet echt goed, een enorme vette kotelet, niet goed doorgebakken, prijs daarvan erg duur (18,50 euro) dus qua eten en prijs niet echt tevreden....

16. Geweldige zaak lekker eten en drinken prijs kwaliteit erg goed, maar de eigenaar staat te vloeken en te schelden tegen (weet ik niet) maar erg onprofesioneel. Dit konden we buiten horen op het terras. Maar voor de locatie een 10.

17. 25-05-2011

Het was heerlijk weer en vanmiddag weer bij het zonnetje even wat gedronken. Daarna de kaart bekeken en ja hoor daar kwamen beide pannetjes in beeld.

Oma,s pannetje met het pannetje met Camba,s, echt een aanrader.

Het was weer erg gezellig en door de warmte viel ik even in slaap (dutje na het lekkere eten) maar dit was voor korte duur.

Echt een aanrader om daar eens gezellig te gaan eten.

Goede kok en bediening.

h.s.

18. Altijd gezellig, altijd lekker eten, verhouding prijs kwaliteit prima, goede wijnkaart, bediening vlot en vriendelijk, én rookvrij! Het terras is tevens erg mooi! In één woord :super!

19. Top is deze locatie, aan de plas. Gezellige sfeer. Winter en zomer. Als het heel druk is, kan het wel eens even wachten zijn. Dus als je bij drukte geen geduld hebt, kun je beter niet gaan. Eten is prima prijs/kwaliteit verhouding. Als de kok tijd voor je heeft, komt hij echt even vragen of het allemaal naar wens is. Geschikt voor een hapje of een drankje. Wandeling met de hond langs de plas en even opwarmen bij 't Zonnetje met iets lekkers.

20. Carla Marchant

Ik woon in Engeland maar kom regelmatig terug naar m'n eigen landje. Ben met vrienden gaan eten bij 't Zonnetje op zaterdagavond 21 aug. Toffe avond, lekker gegeten en gezellige muziek. Waaronder een optreden van( Andrea Hazes), namaak maar gezellig. Een echte Hollandse avond. Top.

21. Geachte lezers dit is echt een waanzinnig mooi bedrijf met een erg goede menukaart zomers veel keus met heerlijke gerechten klaargemaakt door een uitstekende kok die weet hoe je smaken k unt combineren geweldig gaa zo door. En de bediening geweldig.

22. Gisteren ook eens 't Zonnetje bezocht, hoor er zoveel over.

Mijn ervaring; leuk terras, redelijk goed eten. Bediening: eerst liepen er 2 jonge meisjes waarvan er 1 zo sloom was dat je er moe van werd. Gelukkig werden ze afgelost door een wat oudere, wat een gezelligheid straalde er toen zeg. Alleen jammer van de eigenaresse die steeds over het terras liep te roepen en orders te geven terwijl allles prima liep. Denk dat ze de dag niet had.

Maar al met al gezellige namiddag gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

23. tineke de klerk

Dit is gewoon een hele leuke locatie met gezellig personeel. Ongedwongen en ook nog snel. Kom regelmatig overal maar ze doen het echt zo slecht nog niet. Op veel drukke terrassen zit je gewoon 10 minuten te wachten. Vind het hier reuze gezellig en goed.

24. Mijn vriend en ik hebben hier koffie/thee gedronken op het terras. Het eerste dat ons opviel was dat de bediening (een jongere en een oudere vrouw) heel stug en bijna onbeleefd was. Verder wilde de jonge vrouw die ons bediende de thee en koffie neerzetten op het tafeltje dat nog niet was schoongemaakt. We moesten vragen of ze dat even wilde doen.

25. elmo 5 punten

Ben een paar weken geleden met vrienden wezen eten, lekker eten, gezellig en vriendelijke bediening.

Echt top, zeker voor herhaling.

Groet Elmo.

26. peter stuurman

Vandaag, bevrijdingsdag 5/5/10 geweest en moet zeggen een leuke en gezellige tent. Goeie maatjes in het glas en vooral een perfecte Bal gehakt/brood. Bediening ongedwongen zoals het hoort in het Rotterdamse. Als het druk is kan het even duren misschien voor je de rekening krijgt, dus als men vindt dat het te lang gaat duren loop dan even naar de Bar, deze mensen zijn ook gewoon maar mensen en hebben ook gewoon maar 2 handen, toch.

Groetjes Peet.

27. Wij zijn regelmatig geweest en idd de bediening is super maar de eigenares, daar word je niet vrolijk van! En de prijzen zijn ook best behoorlijk. Maar wel lekker eten en een leuke plek! Dus best aan te raden.

28. Gezellige tent, ondanks zoveel jaren ervaring nog steeds zeer amateuristische bediening en barpersoneel, zelfs eigenaresse kan geen glimlach vanaf. Jammer, want de locatie is best leuk. Overigens zijn de prijzen best hoog 2,10 voor een fluitje bier met de helft schuim getapt, of dat het niets is.

29. Vandaag na lange tijd in Buitenland weer hier gegeten. Bediening top! Eten heerlijk. Ambiance geweldig! Gastheerschap uitstekend.

Komen zeker weer snel terug!

30. Regelmatig al gegeten met mijn moeder en vrienden.
    Eten goed maar wij komen hier voor de bediening. 9
    (niet iedereen).

Er loopt zo een vriendelijke dame, spontaan en altijd een gezellig praatje. De eigenaars zijn ook heel aardig.

De kip is er bijzonder lekker en regelmatig staat er een andere vissoort op het menu.
    Jammer dat de zomer voorbij is, maar volgens die dame is het op zondag in de winter hier erg gezellig met muziek, dus dat gaan we zeker gauw doen.

31. Wij vonden deze eerste keer erg tegenvallen:

Drie bier besteld waarvan er 1 raar smaakte, maar de serveerster was niet bereid een andere te halen.
    Ze wilde mijn bord al weghalen terwijl ik nog niet klaar was met eten. Daarna is ze niet meer teruggekomen om te vragen of wij nog iets na of koffie wilden.
    Toen we wilden afrekenen negeerde ze ons en heb ik uiteindelijk na een half uur maar aan de bar betaald.

32. Ze zijn echt erop vooruit gegaan.

Wij kunnen het weten, want wij komen hier al langer dan vandaag.

De bediening is top, het eten is goed, complimenten aan de kok en aan de bediening. Het terras is gezellig geworden ten dele nu overdekt met verlichting voor de avond en goed als je even uit de zon wil zitten overdag.

Er naast is een grote tent neergezet dus ook daar kan je nog zitten. Patat krijg je in een leuke puntzak (houder) bij je geserveerd, heb ik nog nergens gezien. De kipkluifjes zijn erg lekker en ook de salade (niçoise).

Parkeer mogelijkheid vlak naast het terras dus je hoeft niet ver te lopen. Met uitzicht op de plas, in de verte zie je Nesselande liggen.

33. Afgelopen weekend lekker op het terras van 't Zonnetje gezeten. Wat een gezellige ambiance. Mooi uitzicht over de plas, je auto ernaast parkeren, niet in de file staan en lekker gegeten. Leuk team in de bediening. We zijn er sinds we in Nesselande wonen al een paar keer geweest.

34. willem en martha everse

het was een poosje geleden , maar wat gezellig , in het zonnetje we blijven nu niet meer zo lang weg hoor , er is in zijn voordeel veel veranderd , dat is zeker

35. Ik geniet er en qua personeel is er echt niets aan te merken, leuke mensen sympathiek en frivool...totaal geen klachten, eten is echt top, vers en ik heb nog nooit zo lekker gamba's gegeten..toppie gewoon, gastman en vrouw ook vol lof over deze hardwerkende mensen..kortom mensen "this is the place to be" voor een gezellige middag cq avond in een vrolijke sfeervolle ambiance ..

36. heerlijk op het terras gezeten.Lekker pannetje gebakken mosselen gegeten.Kom beslist terug

37. Vandaag in het zonnetje gezeten bij 't zonnetje.Heerlijk broodje met eigengemaakte bal gehakt(heerlijk!!),nette bediening,goed terras,lekker glas wijn,kortom ik kom hier zeker terug!!!

38. De tweede negatieve ervaring. Zondag werden we weggestuurd met de mededeling dat we wel mochten gaan zitten, maar moesten rekenen op een uur tot anderhalf uur wachttijd. Vandaag liet de bediening erg lang op zichten. We werden genegeerd. Toen wij daar commentaar op gaven werd de ober boos. Hij gaf als commentaar dat hij 5 tafels te bedienen had. Grof en brutaal, Wij komen er nooit meer. Jammer, je kunt er zo veel moois van maken met goed personeel. Oberen is toch echt een vak.

39. Leuke ambiance, eten heel redelijk maar bediening is slecht. Te weinig mensen en een meisje wat er niets van snapt en de helft vergeet.

40. Je kan er lekker een hapje doen..voor weinig geld...en zelfs aan de rokers is gedacht.
    Gr
    Saskia

41. Don Ouwens

Waanzinnig slecht bedrijf; koude appeltaart, nauwelijks koolzuur op de Ice Tea, amateuristische bediening en als klap op de vuurpijl vliegen in de jus d'orange!