Voldoende gratis parkeergelegenheid in de directe omgeving

Uitzonderingen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Brasserie ’t Graanhuys is een gelegenheid waar een prachtige locatie, een warm interieur en lekker en betaalbaar eten samenkomen. In Brasserie ’t Graanhuys werken we alleen met die producten die op dat moment de beste kwaliteit hebben. Onze groenten en kruidentuin voorziet ons vanaf mei van de mooiste kruiden, fruit en groenten..

’t Graanhuys is hét adres voor lunch en diner waar kwaliteit áltijd voorop staat. Tijdens de lunch geniet u hier van ambachtelijk brood, eigengemaakte soep of kakelverse salades. Of wat dacht u van een omelet met eitjes van de eigen krielkippen..

De gerechten tijdens het diner hebben uiteraard ook een verhaal. Dit kan een specifieke herkomst zijn, een seizoensspecialiteit, een bijzonderheid uit de streek of een bepaalde manier van kweken, vangen, prepareren of bereiden. Uiteraard wisselt onze menukaart met de seizoenen mee.

• High tea: € 16,50

1219930065 93
1268820566 86
1415492068 80
1492319997 82

1. Een sfeervol en mooi restaurant met heerlijk eten en een perfecte bediening! Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houd en een gezellige sfeer!

2. Heerlijk gegeten met een groep van 10 personen in een heel gezellig en sfeervol restaurant. Zeer betaalbare prijzen en zeer vriendelijk personeel.
    Wij zijn hier meerdere malen geweest en kunnen het een ieder aanraden.

3. Goed geholpen, vriendelijk personeel, lekker gegeten in een sfeervol restaurant.

4. M. Lobelle

Even dacht ik dat het mis was gegaan met de reservering. Maar daarna werd het alleen maar beter. Een heerlijke amuse gehad. Uitermate vriendelijk personeel. En het eten was werkelijk heerlijk. Dus al met al een voortreffelijke ervaring.

5. Joke Mons- Bos

Zoals verwacht, heerlijk eten, vriendelijke bediening. Voor ons een plekje om steeds terug te keren!

6. Johannes en Maria

Het eten was weer prima.

Bediening was niet zoals wij gewend waren...
    Het hoofdgerecht werd uitgeserveerd de aanvulling kwam 10 min. later...
    Ook werden de glazen niet bijgevuld, daar moesten wij naar enige tijd om vragen.
    Verder kwam het personeel wat ongeïnteresseerd over en waren een tijdlang met een ander stel luidruchtig aan het praten en lachen.

Wij gaan er vanuit dat er wat met de verbeterpunten gedaan wordt en komen dan zeker weer terug!

7. Roelie Keizer

Een gezellig, sfeervol avondje!

8. Heerlijk en gezellig gegeten met mijn vrouw, ouders en schoonmoeder. Gerechten worden goed gepresenteerd zijn smakelijk en niet te groot.

9. Zeer prettige, gemoedelijke sfeer, hele vriendelijke bediening en heerlijk eten en drinken voor een zeer acceptabele prijs. In de zomer kan je ook genieten van een heel gezellig terras, midden in een natuurlijke omgeving. Aan te raden voor zowel lunch als diner. Voor privé-etentjes en zakelijk.

Ik kom hier al zeker 10 jaar en het eten is elke keer fantastisch geweest. Het blijft mijn favoriete restaurant in de omgeving!

10. G.C.van Vessem

Een feestje van de Brouwer,
    Allé kinderen en kleinkinderen met aanhang aanwezig voor een verrukkelijke borrel cq diner en je raadt het het was fantastisch,
    Professioneel verzorgde medewerkers in de bediening,
    Hetgeen er uit de CUISINE komt is in één woord voortreffelijk.

Wij gaan hier zeker terug, hulde en wat fijn dat er nog steeds van dit soort kleinschalige bedrijven zijn die door hard werken zo uitstekend blijven functioneren.

11. Heerlijk gegeten. Vriendelijke ontvangst. Toetjes buffet erg origineel. Komen zeker terug

12. Brian verhoef

Had het varken als hoofdgerecht, maar vond de varken een beetje rauw en zuurachtig. Het dessert plateau was prima en leuk opgemaakt. Ondanks het hoofdgerecht was het leuk en gezellig

13. Het was weer heerlijk. Een extra schaaltje voor je lege mosselschelpen zou handig zijn.
    De chef choice staat op de kaart bij de hoofdgerechten maar is een voorgerecht.
    Dit bracht wat verwarring.
    Door het personeel prima opgelost trouwens.

14. w. van der hel

Heerlijk genoten van het proeverijdiner

15. J. R. Kat

Spareribs waren boterzacht! Terras heerlijk!

16. Heerlijk gegeten, super gastvriendelijk personeel!
    Prijs/kwaliteit is top... Leuk restaurant.

En met het mooie weer zit je ook heerlijk op het mooie terras.

17. Leuke locatie 'rustig niet opdringerig'.
    Zeer goed gegeten, creatieve kok in de keuken.
    Leuke kindermenu's.
    Leuk bedacht dessert van het blad.
    Ziet er netjes en schoon uit.
    Prijs/kwaliteit prima.

18. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance, vriendelijke bediening met aandacht voor de klant.
    Reservering via Eet.nu was niet verwerkt, maar dit was geen probleem ondanks dat het restaurant goed gevuld was.
    Gaan zeker nog een keer terug.

19. Leuke gezellige bediening.
    Heerlijk eten en goede wijn.

20. bergwerff

Heerlijk gegeten! Goed verzorgd en een mooie locatie en sfeervol restaurant.

21. Leuke locatie en 't diner met 8 personen was goed. Leuke gezellige ontspannen bediening. Prijzen gemiddeld!! Aanrader.

22. We hebben heerlijk gegeten: het Proeverij-menu!
    Enkele kleine voorgerechten, gevolgd door divers kleine hoofdgerechten.
    Daarna nog een heerlijk toetje van het toetjes-dienblad.

De bediening was zeer vriendelijk en het was geen gehaast.
    Kortom voor herhaling vatbaar

23. Monique Plooij

We hebben echt heerlijk gegeten en de bediening is altijd erg vriendelijk.

24. We hebben heerlijk gegeten. De sfeer was erg goed en vriendelijke bediening.

25. Paola van Bergen

Op dinsdagavond hier lekker gegeten met prima menukeuze.
    Erg leuk is hoe de dessertkaart wordt gepresenteerd.
    Bediening is vriendelijk.
    Vond het eten (eend) wel aan de zoute kant. Dat mag best een beetje minder.

26. Nette zaak, zeer klantvriendelijk, hele goed sfeer en bovenal een super Proeverijtje gegeten. Is het helemaal waard en enorm genieten. Voor herhaling vatbaar en als je het niet kent, gewoon doen, je krijgt er gaan spijt van.

27. Heerlijk gegeten.

28. Jammer dat de gerechten op de kaart weinig (tot niet) wisselen. We missen seizoen of themagerechten nu midden in de wildtijd.
    Geen controle op de vaat, borden en schotels zat aangekoekt zetmeel aan.
    Jammer van 'n goed product als het op onfris servies wordt opgemaakt. Hoewel er recent maar 3 tafels binnen waren, heeft de bediening onvoldoende oog voor de gasten en drankverkoop (we zijn ook wel eens vergeten door te geven tussen 2 gangen door).
    Het zou de chef sieren om bij de gasten aan tafel feedback te vragen, zo blijft hij scherp op de hele brigade.
    Pluspunt is de ruimte per gezelschap.

29. Bertha Strijdhorst

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening! Enige minpunt is dat er bij het hoofdgerecht geen extra groenten wordt geserveerd maar alleen frites.

30. Met 4 personen en peuter gegeten. Bediening vriendelijk en vlot. We hadden een prima rustige plek. Zeer smaakvol gegeten. Ook presentatie voor de kleinste was erg leuk. De presentatie van de desserts was erg origineel en ook smaakvol. Alleen werden deze zonder eerst te vragen zo uit het niets aan tafel gepresenteerd. Zonder te vragen of we deze wel wilden hebben (misschien toch eerst vragen?). Verder was alles helemaal top.

31. Heerlijk gegeten, goede bediening, ontspannen sfeer!. Aanrader!!!

32. Het eten was heerlijk. Wij hebben een heel gezellig etentje gehad in een rustige en ontspannen sfeer.
    Het blad met toetjes haal iedereen over de streep om een toetje te eten! Heel goed.

33. Ellen van Vliey

We hebben met een groep van 8 personen uitermate lekker gegeten. Complimenten aan de kok! Bediening was zeer vriendelijk, en gaven je het gevoel van gastvrijheid, welkom, en gast! Erg prettige ervaring. Wat ik als minpuntje vind...tja helaas... De prijsaanduiding op de kaart, of evt, de uitleg over de prijs van de desserts kan duidelijker. Het dessert word erg ludiek aangeboden en waren ook erg aantrekkelijk, maar het is niet duidelijk dat wanneer je meerdere besteld dat deze apart worden afgerekend. Op de manier zoals het nu gepresenteerd word, wekt het de suggestie dat het" bijbestellen" bij de prijs inbegrepen zou zijn.
    Ik kom beslist nog eens terug! Dank voor deze culinaire ervaring!

34. Super genoten buiten op het sfeervolle terras. Perfecte bediening, geborreld op de loungebanken. Diner was heerlijk en culinair, met amuse vooraf. Verrassingsdessert... prijs viel ook mee. Prachtige locatie in de polder. Graag tot een volgende keer!

35. Claudia Spek-van Zanden

Erg lekkere lunch gegeten. Als je van vis houdt is Plateau Rottemeren een aanrader. Bediening was prima. Alleen jammer was dat de prosecco niet per glas kon.

36. Maurice & Mylène

Een kleine kaart die zich puur richt op kwalitatief goede gerechten, gemaakt van goede producten, in een mooie ambiance. We hebben genoten! Ook voor kinderen zeer geschikt.

37. Culinaire poging in de polder.

Na pakweg 4 jaar deze locatie weer eens geprobeerd. De gerechten hebben een culinaire insteek (vooral niet grote porties op de borden maar wel een mooie presentatie). De smaak is voortreffelijk.

De bediening was van beduidend mindere kwaliteit. Voorbeeld: de serveerster moest gevraagd worden om de menukaart, idem om de bestelling op de nemen. De wijn werd niet vanuit de fles nageschonken, moesten wij maar zelf doen. Het meest irritant was een bediende die het nodig vond om met gasten aan een andere tafel meerdere malen op luide toon over de dorpse perikelen te gaan praten met dito zijn hand op de rug van mijn stoel.

Advies aan de bedrijfsleider / eigenaar: instrueer uw bedienend personeel en hou ook daarop toezicht.

Alles overziend is de prijs niet in verhouding tot hetgeen dat wordt aangeboden. Jammer van de avond, over vier jaar nog maar eens proberen.

38. De Vassy

Lekker gegeten. Mooi opgemaakte borden, goed op smaak. Vorstelijk terras. Vriendelijke bediening, wat langzame keuken maar als je geen haast hebt vergroot dat gevoel van gastvrijheid

39. Heerlijke high tea, op een heerlijk terras met fijne loungebanken. Echt een aanrader.

40. Esther Philipse

We werden vriendelijk ontvangen en er was een prettige sfeer! Eten was heerlijk! Zeker een aanrader! We gaan er zeker nog eens terug! 👍🏻

41. Jeroen Rommers

Wij hebben hier heerlijk gegeten. De keuken is voortreffelijk net zoals de bediening die erg vriendelijk is. Het gebruik van verse streek producten is een absluut plus punt.

42. Lekker en verzorgd eten en vriendelijk personeel. Was toppie!

43. Van Roode

Moesten iemand benaderen zodat we konden bestellen. Zaten al een tijdje te wachten. Daarna was alles prima.

45. Na goede recensies even wezen eten met 4 volwassenen. Viel een beetje tegen allemaal. De sate was lekker maar wel weinig. Patat kregen we een klein schaaltje voor 4 personen. Patat kon je wel meer krijgen maar dan moest je bijbetalen. De biefstuk was wel lekker. Groente was erg karig. De prijs, kwaliteit en hoeveelheid staat niet in verhouding met elkaar, jammer.

Kortom we zullen niet snel meer een bezoek brengen aan dit restaurant.

46. Mooie lokatie, prima bediening en het eten was heel goed!

47. Een beetje verborgen in het groen, net buiten Zevenhuizen. Maar als je het gevonden hebt, word je niet teleurgesteld. Een prima kaart, goede kwaliteit eten en een vriendelijke service.
    Op zomeravonden kun je er heerlijk beschut buiten eten.

48. maryse

49. Het eten is van goede kwaliteit en smakelijk. De bediening erg correct en vriendelijk. Personeel in de horeca zou bij deze medewerkers in de leer moeten gaan.

50. de jong

Fijne bediening, lekker gegeten, alles prima.
    Komen zeker weer terug!

51. Monic & Ab

Kwaliteit op je bord: goede smaken, mooie presentatie, bescheiden prijzen. Fijne sfeer, ruime indeling, rustige muziek en bijzonder vriendelijk personeel. Je moet het even weten te vinden maar dan heb je ook wat! Absolute aanrader!!

52. Wij hebben erg genoten van uw eten en vinden het erg gezellig als je met meerdere personen bent omdat het lekker relaxed is waardoor je lekker kan praten en eten met iedereen ondanks de grote tafel. Wij hebben meerdere keren bij u gegeten en iedere keer is het weer een feestje. Ga zo door.

53. Zie 9 november 2008.

Ook dit jaar (9 november 2013) kreeg ik een etentje aangeboden. En weer was het gezellig. Geen harde muziek. Tafels niet dicht bij elkaar. Heel vriendelijk personeel. En heerlijk gegeten.
    Komen zeker nog een keer.

54. Naar aanleiding van mijn geplaatste klacht van 13 september 2013. Ben ik 9 oktober 2013 schriftelijk benadert, met daarin de uitleg van de heer Dennis Stekelenburg, Eigenaar Brasserie 't Graanhuys.
    Heel sportief, dat hij op een correcte manier naar mij heeft gereageerd, daarom wil ik mijn harde recensie graag wil afzwakken en mijn excuus daarvoor aanbieden. Het aanbod wat de heer Dennis Stekelenburg aan mij aanbiedt, geeft duidelijjk aan dat hij zijn klanten hoog heeft. Met alle respect zal ik daar geen gebruik van maken, daar dat helemaal niet mij bedoeling was/is om er iets uit te halen.

55. H van der Waal

Top, gaan er met de studieclub paprika graag eten aan het eind van het seizoen. Gezellige sfeer en goed eten.

56. Dagje uit lunchen. Was lekker vroeg dus was lekker rustig en we hebben heerlijk gegeten en gedronken dus gaan er snel nog eens heen. Kijken of het diner dan net zo lekker en goed is, dus is voorlopig een aanrader voor anderen.

57. Voortreffelijk gegeten. De bediening was prima, niet opdringerig en steeds op het juiste moment aanwezig. De zaak is ruim opgezet zodat je niet op elkaars lip zit.
    De keuze is niet heel groot, maar met genoeg variatie en met het menu wordt soepel omgegaan. Ander nagerecht is geen probleem. De gerechten zijn heeerlijk en goed opgemaakt. Een aanrader.

58. Gewoon lekker gegeten en het was erg gezellig.

59. Woensdag 20 april even wat gegeten en gedronken bij het Graanhuys.

De ontvangst was als vanouds gewoon gezellig, zo van het wordt weer mooi weer en ze zijn er weer.

Nadat we de menu kaart hadden gezien bestelden wij gebakken kabeljauw met kokkels en gebakken zeebaars.

De zeebaars was top, de kabeljauw was naar mijn idee te weinig, maar het ergste waren de kokkels. Zaten vol met zand!, dit heb ik door gegeven aan de serveerster maar geen respons, dus toen we weg gingen zelf maar gevraagd;en wat zei de kok? Antwoord: ja, hij vond het wel raar! Voor de rest niets.

Dit vond ik wel een beetje jammer.

Volgende keer verwacht ik wel een ander antwoord.

Toch moeten we deze Brasserie niet voorbij gaan lopen!

60. In januari hier heerlijk met 3 kids gegeten. Prima, vlotte bediening. Goede tijden tussen de gerechten. Kinderen lekker zitten kleuren. Prijs oké. Kortom: tot de volgende keer.

61. Zaterdagavond 26 sept. Heerlijk gegeten bij het Graanhuys.

Gereserveerd voor 5 vowassenen. We kregen een ronde tafel.

Met voldoende ruimte, dus met eten geen last van je buurman of buurvrouw.

We kregen een amuse aangeboden.

Nette, vlotte leuke bediening. Tijd tussen de verschillende gangen was ook prima.

Echt een gezellig avondje uit.

De zaak zat vol, dat zegt toch genoeg.

62. Het eten was heel erg lekker.Bediening uitstekend!Over de prijs kan ik niet beoordelen.Ik kreeg het etentje aangeboden. Maar wij hebben wel besloten nog eens langs te komen.

63. Eten prima, gezellige ruimte een beetje donker.Bediening geweldig.Eten prima.

64. Iedere keer weer een succes!!
    Ga zo door.
    De toilet groep ..veel beter zo.

65. Zelden heb ik zo heerlijk gegeten als hier: in één woord fantastisch! Wel jammer dat de prijzen iets hoger dan gemiddeld zijn, maar dat is het enige minpuntje.

66. heel lang al niet meer zo lekker en gezellig gegeten.Fantastisch

67. L. SCHEEPSMA

Zeer goed restaurant, eigenwijze keuken, eigen moestuin dus zeer vers. Rare locatie Z(Landal Greenpark/zwembad) maar zeer de moeite waard!