Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zevenbergschen Hoek verdeeld zijn.

De bediening had weinig kennis van de ingredienten van de gerechten, waardoor er tot 3 keer toe een nieuw gerecht moest worden gekozen. Met de glutenvrije gerechten werd niet goed omgegaan. Dit was duidelijk vermeld bij het reserveren, nogmaals bij de bestelling en toch zat er bij het gerecht brood. Toen dit werd aangegeven werd er gezegd dat ze wel even een nieuwe gingen maken... Hetzelfde gerecht kwam terug op hetzelfde bord, alleen zonder brood. De kruimels lagen zelfs nog op het bord, het brood was er gewoon af gehaald. Zeer slecht!!

Deze week de Gouden Leeuw maar eens geprobeerd.
    Leuk restaurant en leuke bediening, snel en vriendelijk .
    An sich is het te doen, echt niet duur. Maar de hoofdgerechten ietwat vlak qua smaak.
    Neem even de schnitzel als voorbeeld.
    Je merkt dat de gerechten snel worden bereid, dit levert qua kwaliteit in. Gezien de snelle tafel roulatie is tijdens etenstijd de keuken daar dan ook gericht op om snel te serveren. In de tijd dat wij er zaten hadden er tenminste 2 gasten 3 gangen gehad aan de andere tafel.
    Toetjes en voorgerechten zijn helemaal prima gelukkig. Prima kaart met genoeg aperitiefjes.

Het is een restaurant dat voor de doorreizende mens wellicht een goed aanbod heeft, maar voor als je echt uiteten wilt, wellicht niet de keuze is. Niet ten onrechte van de keuken. A la carte is het gewoon niet hoogstaand. Maar dat kan ook niet gezien het gericht is op snelle service/bediening voor de gasten.

Desondanks, kan je er zeker lekker eten, compleet en met de kaart heb je genoeg keuze.
    Wellicht proberen we een keer wat anders bij het volgende bezoek.

SizyvdW

Bediening aardig, eten kwam snel op tafel. Soepje en dessert was niets op aan te merken! Echter was het hoofdgerecht een stuk minder. Het vlees is taai op de spare-ribs na. Salade en aardappels krijg je wel in overvloed. Als je voor weinig geld degelijk wilt eten kun je hier zeker terecht.

Ik ben een beetje verbaasd door de lage waardering. We waren op doorreis en zijn op goed geluk binnengestapt. De bediening is vriendelijk en het eten werd normaal vlot gebracht. Het smaakte ook prima verder. Voor het geld een prima keuze vind ik.

2 weken achter elkaar er gegeten op zaterdagavond. Helaas de eerste keer duurde het ruim een uur voordat we eten op tafel hadden en we moesten iedere keer roepen om wat te drinken te kunnen krijgen. Kan gebeuren denk je, kan personeel ziek geworden zijn.
    Nu een week later weer daarheen met een grotere groep en dan denk je, moet goed komen. Maar helaas wederom te weinig personeel, waardoor het bestelde niet op tafel komt, drinken 10 minuten duurt na bestelling, dus ronduit slecht. Gelukkig smaakte het eten wel. We gaan op deze manier niet meer terug.

Op een mooie zonnige dag kwam ik er langs. De helft van de menukaart hadden ze geen ingrediënten voor.

Eten was onder de maat, en zeker voor dat geld onverzorgd op het bord. En een stam gast die donken was en hard zat te roepen over zijn scheiding, waar iedereen zich mee zat te bemoeien.

Geen aanrader.

Claudia Gommeren

Heerlijk eten, vlees is er goed! Personeel is zeer vriendelijk en erg gastvrij! Een echte aanrader!!!

Top locatie als je vanuit België komt en niet bij een wegrestaurant wilt eten. Het vlees is van zeer goede kwaliteit. De porties zijn rijkelijk, had iets minder gemogen. De salade kan wel wat opleuking gebruiken.

Jessica Schalken

We hebben heerlijk lekker gegeten! Sfeer was goed, bediening was goed. We werden vriendelijk geholpen. Zeker de moeite waard om te gaan eten een echte aanrader!!!

Claudia

Prijs/kwaliteit is super! Heerlijk gegeten! Wij komen zeker een keer terug.

Goed gegeten, niks bijzonders maar voldoende en lekker. De mixed grill mag iets langer gegrilled worden en de bediening kwam nog wat onzeker over. Maar zeker voor herhaling vatbaar en niet duur.

Kippensoep en carpaccio lekker. Argentijnse biefstuk goed en lekker gebakken. Lekkere frites. Borden mogen wel voorverwarmd worden. Goede prijsverhouding.

Gastvrij en warme klantvriendelijkheid. De "entrecote" was naar wens maar eerder gestoomd dan gebakken. Spijtig van de koude borden en paddestoelensaus zonder paddestoelen maar alle begin is moeilijk. Toch een aanrader voor de gezelligheid.

Met 6 personen heerlijk gegeten en niet duur. Aanrader! Wij gaan zeker terug.

L.Zevenbergen

Vandaag voor het eerst bij De Zwaan gegeten en dat is prima bevallen! Alles was lekker, bediening was prima, porties ruim. Wij gaan hier vaker komen!!

Pierre Nuyens

Gisteren heerlijke saté met frites en verse salade gegeten. Vriendelijke bediening en perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Kortom een aanrader.

Tafeltennisvereniging ZBH

Wij hebben voor het eerst bij De Zwaan ons halfvasten-biefstukje gegeten en dit is ons wel bekomen. Goede bediening en niets tekort gekomen. Muziek zou iets meer op de achtergrond mogen.

François Broer

Super gegeten samen met mijn vriendin. Je kunt merken dat de chef kok verstand van goed vlees heeft. Razend enthousiast was ik over gemarineerde biefstuk. Kom hier zeker een keer terug.

Freddy

Paul de Gruyl

Vrijdag 27 februari hebben wij met 4 personen bij De Zwaan gegeten. Het is erg gezellig en lekker om daar te eten. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ik heb zelf een mixed grill gegeten, een echte aanrader!

Enny Kopp

Onlangs met een collega heerlijk genoten van de weekaanbieding. Een lekkere schnitzel champignonsaus en knapperige frietjes met een bakje gemengde salade. En dat voor 12,95 inclusief een drankje. We werden heel vriendelijk geholpen en voelden ons meteen thuis. We komen vaker!

Wij zijn op woensdagavond met 5 personen gaan eten. Wij hadden allemaal gekozen voor het weekmenu (€25,-). De tomatensoep was prima, de biefstuk met frites of aardappelpartjes was geweldig lekker! Met ruim voldoende frites en mayonaise! Ook de saus was er voldoende. De sorbet was ook heerlijk, heel lekker ijs en best groot.

Het is zeker aan te raden daar te gaan eten! Het café is inderdaad nog erg aanwezig, maar niet storend. Prijs kwaliteit: Prima, zeker voor het weekmenu!

Zijn er nu 2 keer wezen eten. Soep niet zelf gemaakt, maar wel lekker en bescheiden geprijsd. Vlees is van topklasse (eigenaar heeft een slagersachtergrond?!) Een groot stuk en zeer mals. Bijgerechten eenvoudig, maar lekker. Wel wat weinig saus bij het vlees, maar als je erom zou vragen zou dat denk ik zo worden aangevuld. Want de bediening is heel attent. Huiswijntje is ook prima te drinken. Sfeer is goed, maar nog net iets teveel van het 'café', zoals de Nederlandstalige muziek. Maar ze zijn goed bezig, dus we gaan binnenkort zeker weer terug. Zeker ook vanwege de prima prijs-kwaliteit verhouding.

Frouke de Jonge

Een gezellig eetcafe met een huiselijke sfeer. Het eten is zeer goed en lekker. Gewoon top!

Anja de Ruiter

De ontvangst was zeer vriendelijk en wij voelden ons zeer welkom! Echt dorpscafé met prima menukaart en waar veel mogelijk is. Vooral de spareribs en gemarineerde kipfilet was lekker. Prijs kwaliteits verhouding was prima!

Lekker en goed gegeten in een gezellig dorpscafé.

Gezellig, vriendelijke mensen. Lekker gegeten, genoeg van alles. Een gezellig dorpscafé. Prijs kwaliteit verhouding is prima, komen zeker terug.

Jan B

Ik vond de menukaart er goed uitzien; verzorgd en een ruime keus aan menu's. Ik had de biefstuk genomen, dit is echt een aanrader, heel de groep heeft trouwens lekker gegeten.

G.Cocheret

De nasi was niet om te nassen, het ei wat er op lag was verbrand en de sate was ook te hard gegaan. Ik heb er wat van gezegd tegen de bediening, er werd een nieuw gebakken ei gebracht. De Mexicaanse kip schotel was te droog en te hard gegaan. Zo zie je de zwarte brigade, en zo zie je niemand meer. Alles loopt door elkaar heen als een kip zonder kop. Als ik het voor het zeggen had zouden ze het goed in wijken moeten verdelen. Dit alles was op vrijdag avond 16 mei 2014 gebeurd.