Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zevenbergen verdeeld zijn.

Vandaag even vlug wat besteld. Wat een drama zeg! bijna 1½ moeten wachten op het eten. Toen het eindelijk bezorgt werd, bleek de bestelling niet compleet. De pizza ontbrak. Voor 3e keer gebeld. Eten was lauw en ik had een broodje shoarma met extra vlees. Mijn broodje zat voor de helft gevuld met sla en een heel klein beetje vlees erin. Toen kwam de pizza. Zoals ik al verwachtte..............lauw! Dit is wel een van de slechtste zaken die ik ooit heb meegemaakt. Gebeurt dus ook nooit meer!!

Michael Saedt

Een heerlijke high tea gehad vanmiddag.

Een prima avond achter de rug. Met zijn vieren uitgebreid en heerlijk gegeten. Prima sfeer en gezelligheid. Omdat ik jarig was, hoefde ik zelfs mijn hoofdgerecht niet te betalen. Er werd zelfs een kaarsje aangestoken en gezongen. Super. Echt niet verwacht.
    Ook de bediening was uitermate vriendelijk. Echt een adres om nog eens uit eten te gaan. Het is dan ook een avondje uit. Om half 7 binnengekomen en rond half 10 naar huis.En zo hoort het.
    Kortom: onze complimenten!

Voortreffelijk eten, fenomenale desserts, bediening was een pure verwennerij!
    Wij komen zeker terug.

Na wat mindere ervaringen vandaag weer een poging gewaagd en tot volle tevredenheid. Na telefonische bestelling werd het eten keurig op de aangegeven tijd bezorgd. Zeer smaakvol en met alle extra´s zoals die bij de vorige eigenaar gewend waren. Nu dus zeker weer regelmatige klant. Ga zo door.

Wederom een heerlijke avond met top eten, leuke bediening en een fantastisch ambiance. Wij gaan er zeker nog vaak eten.

Peter de Laat

Prima gegegeten bij Van der Hooft. Het voorgerecht was een heerlijke combinatie van tonijn carpaccio met gebakken coquilles, om je vingers bij af te likken. Wij namen als hoofdgerecht de zeebaars dagspecial en die mag van mij permanent op de kaart. Het kaasplankje was leuk gepresenteerd maar een beetje gewoontjes qua kaassoorten. Wij eten enkele keren per jaar bij Van der Hooft en dat blijven we doen!

Op 13 januari j.l. van een heerlijk diner met uitstekende, vriendelijke bediening en mooie
    entourage genoten.

J.S. Van der leer

Leuke ontvangst en prima gegeten

Toen de andere eigenaren er zaten was het eten op tijd...nu de laatste 2 keren dat wij hier hebben gegeten moesten wij elke keer anderhalf uur op het eten wachten.
    Na een uur wachten op het bestelde eten kwam het personeel met de kaart en de mededeling dat het gerecht wat besteld was helaas op was???! Of ik maar even iets anders wilde bestellen.
    Tijdens het lange wachten zie je bezorgers af en aan lopen met bestellingen voor thuisbestellingen.
    Hieruit maak ik op dat de thuisbestellingen voorrang krijgen op de gasten in het restaurant.
    Jammer!

Het was een hele fijne ervaring, zeker omdat ik er nog nooit was geweest.

Een leuk kleinschalig restaurant, met super service.
    Het eten was in 1 woord geweldig! Zeer verfijnd en zeer smakelijk!

Zeker een aanrader.

13. Chinees-Indisch Zevenbergen

Ina Ulehake

Heel lekker gegeten lekker vers mooi opgediend, heel vriendelijk personeel ga zo Door.

14. Nederlands Zevenbergen

Vanavond weer fantastisch gegeten bij De Borgh. Heerlijke carpaccio gegeten, the best ever met foigras. Dacht even dat ik het beste restaurant voor spare ribs gevonden had ooit. Maar deze waren slechts NL kampioen, bij De Borgh zijn spare ribs van olympische klasse. Helemaal geweldig. Aanrader. Bediening grote klasse. Wij blijven toch terug komen.

Het was echt lekker allemaal, alleen de amuse vooraf viel niet zo in de smaak.
    Maar verder alle lof en compliment voor de kok(s)

met vriendelijke groet,
    E.J. van der Linden.

Ontspannen goed verzorgd diner. De bediening prima en het eten heel smakelijk.

Leo en Corien

We hebben weer heerlijk gegeten. Het fijne is de vriendelijke bediening. Het eten is van goede kwaliteit en wordt mooi opgediend. Het leuke is dat je een amuse, broodplankje en water gewoon erbij krijgt. Het doet gewoon aardig aan dat dit niet in rekening wordt gebracht. De wijn was heerlijk. Gewoon heerlijk genieten.

Marian snoeijs

Vriendelijke bediening, ook mijn kinderen en kleinkinderen vinden het ‘n warme sfeer. Gezellig aan de bar of gedekte tafel allemaal mogelijk en gezellig.

Peter de rot

80 minuten gewacht, slechte service geen gehoor gegeven aan de eisen.
    Geen goede zaak.

Mijn vrouw en ik hebben weer heerlijk gegeten bij van der Hooft. De door ons bestelde gerechten smaakten prima en zagen er netjes en verzorgd uit. De rode wijn (Merlot) was van een goede kwaliteit. Er werd gevraagd of we een karaf water wilden, dit kunnen wij erg waarderen. De bediening (Marianne) was zoals we gewend zijn, vriendelijk, professioneel en attent. We komen hier zeker nog eens terug om lekker te lunchen of dineren.

Het eten was erg goed en lekker. Veel keus, goede menu's. Mooi opgediend. Leuke en goede sfeer en bediening.
    Heerlijk gegeten! Binnenkort weer!

Ineke Dalemans

Lekker eten, en gezellige bediening!

Sonja leyten

Leuke bediening
    Gastvij
    Lekker eten

24. Chinees-Indisch Zevenbergen

Vriendelijke bediening en lekker eten.

November is een periode voor een wild-menu. Die menu was "om je vingers van af te likken": zeer fijn en licht bereid, mooi gepresenteerd en heel attent opgediend. De zes gangen bleven vlot achter elkaar volgen, zelfs als het restaurant heel wat gasten telde. De mooi gerestaureerde boerderij was voor ons uitermate geschikt voor een romantisch diner met twee. Absoluut een aanrader!

Wim van Reen en Lenie Pepels

Mijn vrouw en ik hebben een geweldige avond gehad bij restaurant van der Hooft in Zevenbergen. Het eten was top. De bediening vriendelijk betrokken op de gasten, terwijl er een gepaste distantie werd aangehouden De sfeer was lekker ontspannen.
    Een aanrader. Wij gaan zeker een keer terug.

Eten was slecht. Kip droog, een grote berg sla om nog wat te tonen. Op mijn opmerking dat het eten slecht was kregen we te horen dat ze meer klachten hadden ontvangen. Verwacht je toch minimaal excuses en een compensatie. Helaas niets van dat al. Ik kom hier nooit meer.

Prima gegeten voor een redelijke prijs. Goede, snelle service. Voor herhaling vatbaar!

Arnoud pouwels

Was heel leuk en lekker.

Zeer goed eten, bediening en accomodatie. Ondanks dat het voor mij kortbij is, was ik er nog nooit geweest. Zal beslist terug gaan.