Legends in Zevenbergen

gezellig grandcafé in het hartje van zevenbergen

Eten & drinken 8,4

• do lunch 12:00 - 01:00
  • vr lunch 12:00 - 02:00
  • za lunch 12:00 - 03:30
  • zo lunch 12:00 - 01:00

Onze keuken serveert u heerlijke originele plankgerechten van vlees of vis, naast de gebruikelijke hoofdgerechten op de kaart bieden wij ook tapas en hapas aan, deze zijn losgeprijsd en kunt u als voorgerecht gebruiken op het hoofdgerecht, maar u kunt ze dus ook los bestellen. Maandag en donderdag kunt u voor 24.50 onbeperkt tapas eten inclusief koffie of thee na. U kunt andere dingen naast de kaart op noemen die u wenst. B.v. een maatlijdsalade op de lunchkaart, kunt u ook als hoofdgerecht nemen.

Natuurlijk hebben we naast diner ook een lunchkaart. Met warm weer zijn we ook woensdag geopend en met heel warm weer zijn we 7 dagen open.

In samenwerking met de plaatselijke slijterij, bieden wij u exclusieve wijnen en speciaalbieren. In het weekend na 23.00 uur schakelen wij over in een uitgaansgelegendheid. Door onze wisselende keuken treft u elke keer weer leuke en lekkere hapjes of menusoorten aan. Wij hebben tevens een heerlijke high tea, high wine, high beer of high bubbles op de kaar ( reerveren 2 dagen van te voren ), ideaal als vriendinnenuitje of mannenuitje of gezellig met de vereniging uit eten. Wij kunnen ook voorzien in een tapas en hapas catering.

U kunt ook bij ons terecht voor besloten feesten, boeklezingen, readings met diner of andere zakelijke bijeenkomsten.

• High tea: € 18,50
Diëten Glutenvrij, vegetarisch, biologisch, lactosevrij en veganistisch
Foto van Legends in ZevenbergenFoto van Legends in ZevenbergenFoto van Legends in ZevenbergenFoto van Legends in ZevenbergenFoto van Legends in ZevenbergenFoto van Legends in ZevenbergenFoto van Legends in ZevenbergenFoto van Legends in ZevenbergenFoto van Legends in ZevenbergenFoto van Legends in ZevenbergenFoto van Legends in ZevenbergenFoto van Legends in ZevenbergenFoto van Legends in Zevenbergen

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum en landelijk
Ambiance
Romantisch, kindvriendelijk, zakelijk, huiselijk, gezellig, nostalgisch en hip
Voorzieningen
Catering, high-tea, terras, Wi-Fi, afhalen en honden toegestaan
Kinderen
Kinderstoel aanwezig, magnetron (voor kindervoeding) en vermaak
40 zitplaatsen en maximaal 30 personen in één groep
Personeel