Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zevenaar verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten. Goed concept. Kleine porties zodat je verschillende gerechten kunt proeven. Voor ieder wat wils. Ook de sushi's en koude gerechtjes zijn lekker. Aanrader dus!

Het eten was lekker, maar daar is helaas dan ook alles mee gezegd. De bediening heeft gevraagd wat we wilden eten en heeft dat gebracht maar verder hebben we ze niet gezien. We hebben geen drinken bij kunnen bestellen en er is ons niet gevraagd of we een dessert zouden willen. We hadden het gevoel onwelkom te zijn. Jammer want het eten smaakte prima.

3. Regionaal Zevenaar

Erg lekker gegeten en vriendelijke bediening.

4. Chinees-Indisch Zevenaar

Paul Bekker

Top. Lekker gegeten, sfeervol, lopend buffet voor 13,50 euro en een uitstekende service. Kom er graag weer.

Dikke aanrader!!! Alles is op elkaar af gestemd en het eten is mondstrelend!!! Dik 5 sterren waard!!

6. Regionaal Zevenaar

Met 4 vriendinnen het 3-gangen menu gegeten. Was allemaal erg lekker en goed verzorgd. We konden niet besluiten welke wijn we bij het hoofdgerecht wilden drinken. Vervolgens werd voorgesteld om voor te proeven. Voor ieder werden er 2 wijnen geschonken om een keuze te kunnen maken, en dat waren geen mini slokjes.

7. Regionaal Zevenaar

Bas Reuvers

Fantastsch lekker gegeten met een super gastvrije ontvangst. Gezllige sfeer met buiten vuurkorven. Binnen gezellig en goede service.
    Voor herhaling vatbaar!

Heerlijk gegeten. Er is meer focus op kwaliteit dan kwantiteit.

9. Regionaal Zevenaar

Peter en Cilia

Lekker gegeten, gezellig en gastvrij, hartelijke ontvangst en dito bediening. Pablo en Herzog doen het goed.

We hebben vandaag daar gegeten met zn drieën,
    Duurde even voordat ze kwamen met de kaart.
    Wel gelijk bestelling van onze frisdrank opgenomen. Dit kwam wel vlot.
    Met de maaltijden bestellen ook duidelijk gevraagd of van mijn dochter de hoofdgerecht gelijk kan komen met die van onze voorgerecht. Was geen probleem dat kon.
    Vervolgens kregen we onze voorgerecht maar mijn dochter niet haar hoofdgerecht. We kregen te horen sorry ik dacht dat u bedoelde met het hoofdgerecht! Nee dus. Bewust eerder laten komen zodat mijn dochter gelijk kan eten. Bij mijn vriend zat er nog resten van mosselschalenschelp in zijn gerecht en geen saus. De mijne was erg flauw van smaak.
    Gevolgd kreeg mijn vriend de eerst onderdeel van zijn hoofdgerecht en moest nog nou 10 min wachten voor de volgende gerecht die van mijn dochter kwam. Later kwam van mijn vriend de rest alleen de gebakken aardappels en geen salade. Zijn vleesgerecht werd geserveerd op een rvs schaal. Geen gezicht. Mijn gerecht de pizza tono kwam helemaal niet!
    Niet in hun zelf in gedachten gho waar is het gerecht van mevrouw? Zelf maar naar gevraagd waar blijft mijn pizza? Oh ik zal even navragen. Komt ze terug met sorry iets fouts gegaan wordt nu gemaakt. Zit je al ruim 20 min. Om nog langer te moeten wachten heb ik doorgegeven dat ik de pizza niet meer wilt en nog langer te moeten wachten geen zin heb als je al lang genoeg hebt gewacht. Kortom knudde.

1,1
  11. Regionaal Zevenaar

Heerlijk gegeten. Wordt met passiegekookt dat proef je. Vriendelijk en goede bediening. Kom er zeker terug. Goede uitleg bij alles. Prima restaurant aan te bevelen.

12. Regionaal Zevenaar

Ton Terlouw

Dat er in Zevenaar zo gepassioneerd en tegelijkertijd zo ontspannen gegeten kan worden blijft voor mij een verrassing.

De voorgerechten plank met subtiele groente / kruiden combinaties tonen aan dat ook zonder vlees smaak centraal kan staan. Terwijl de vleeshapjes door een meesterslager bereid moeten zijn.

Dat de Liemers zulke mooie lokale smaken tevoorschijn kan toveren maakt me blij. De groentes en het vlees van zeer dichtbij. Hiervoor heeft Jonkheer van Nispen jaren lang gevochten met zijn van potstal voorziene gemengd biologische stadsboerderij.

De wijnen zijn met liefde en kunde gekozen.
    De Barolo die wij bij de oerrund biefstuk in jus hadden combineerde geweldig.

De nagerecht schaal met een mooie koffie erna maakte het af.

Fijn om zo je pensioen te vieren met je kinderen.

Ton Terlouw.

Super restaurant! Wat een goede metamorfose. Het ziet er prachtig, gezellig en modern uit. Ik ben geen sushifan, maar er was meer dan genoeg keuze. Alles lekker warm en vers. De kwaliteit is heel erg verbeterd. Dessertbuffet met heerlijke chocolademousse en chocoladefontein. Echt een aanrader!

14. Regionaal Zevenaar

Heerlijk gegeten, goede sfeer! Echt een aanrader!

15. Regionaal Zevenaar

Tijd voor wild!

Genoten van een overheerlijk 4-gangen wild menu.
    Veel variatie en zo smaakvol!

16. Regionaal Zevenaar

Gerard en Yvonne

Wij hebben weer heerlijk gegeten bij Eet-Lokaal. Inmiddels zijn wij ambassadeurs...!
    Het is niet alleen erg smakelijk, maar ook gezellig en over de sfeer en bediening zijn wij altijd erg te spreken. Kortom een lekkere ontspannen middag gehad.

26-11-2018 We hebben heerlijk gegeten op zondagavond. De bediening is vriendelijk en het eten is goed. Het eten werd vlot geserveerd. Het restaurant zelf vind ik iets minder sfeervol, omdat er niet echt een sfeerlicht is, geen kaarsje op tafel en de gang van de klanten die hun bestellingen ophalen en de bezorgers die in het restaurant zijn. Maar als je dat niet stoort kun je er heel goed terecht voor goed eten.

18. Internationaal Zevenaar

Vanavond met vrienden voortreffelijk gegeten. Gekozen voor een verrassingsmenu. Super met hier en daar ook een eigen inbreng.
    Ronnie en chefkok uitstekend.
    Bediening uiterlijk vriendelijk.

Een echte aanrader!

M.niedenzu

Heerlijk gegeten, na 2 rondes al genoeg! Toetjes verrukkelijk en wat een keus!!

We hebben heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant.
    Niet lang gewacht op ons eten.
    Geserveerd op erg leuk servies.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

H.K. van Temmen

Wij hadden een Platía-schotel voor 2 personen. Ruim voldoende, prima eten, en licht verteerbaar. De rode wijn was ook erg goed. Heel sympathiek dat de karaf water niet werd berekend, en dat we een borreltje vooraf kregen. Ik vond de tafel iets te hoog voor de stoelen, of andersom, maar dat kan ook aan mij liggen. Verder niets dan lof, wij komen graag weer terug.
    Henk van Temmen
    Tina Daams.

22. Regionaal Zevenaar

Het Eet-Lokaal is een mooie ambiance met een fijne sfeer en leuk personeel. Een klein nadeel is de hoge ruimte wat resulteert in een geluidruchtige ruimte. Het eten is super en erg smaakvol! Ook erg leuk dat uitgelegd wordt welk eten van welke plaatselijke leverancier afkomstig is. Kortom echt een aanrader.

23. Regionaal Zevenaar

We hebben heerlijk gegeten en het was een goed verzorgde locatie
    Fijne sfeer

24. Regionaal Zevenaar

Rob en Lies

Gezellige gelegenheid, waar je heerlijk kunt eten.
    Bediening is erg vriendelijk en attent.
    We hebben met z’n 4tjes een gezellige zaterdagavond gehad. Porties zijn aan de ruime kant, waardoor een drie gangen diner eerder te veel dan te weinig is.
    Kortom een aanrader. Wij komen zeker terug.

25. Regionaal Zevenaar

Richard Wijtten

We hebben afgelopen zondag na de wijn proeverij van Cheers heerlijk gegeten bij Eet Lokaal. Pablo bedankt!

26. Regionaal Zevenaar

Beste mensen van Eet Lokaal,

dank jullie wel voor het lekkere eten, de leuke ontvangst, de goede bediening en prettige sfeer!

We komen beslist terug!

Familie Lammers.

27. Regionaal Zevenaar

A.Hendriks

Sfeervolle avond gehad, smaakvolle overheerlijk diner genoten.
    Veel aandacht van professionele bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

Lindsay Bouman

Heerlijk eten en goede service. Hangt een leuke sfeer. Betere kwaliteit dan de standaard Griek

Goede sfeer, heerlijk eten. Kleine ruimte met veel mensen dus we konden elkaar niet altijd goed verstaan.

30. Regionaal Zevenaar

Charles van Dithuizen

6 oktober Jaarfeest gehad van Kiwanis de Liemers. Super gegeten en een geweldige bediening en ambiance. Top

Charles