Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zevenaar verdeeld zijn.

1. Regionaal Zevenaar

Onze 3 kleinkinderen hebben ontzettend genoten van jullie goed georganiseerde kindermiddag. Leuke Goochelaar en zeer kindvriendelijk personeel. Hartelijk dank voor jullie inzet.

Dick van der Zijden

Wij gingen zeker vier maal per op weg naar vakantieadressen in het zuiden en kwamen altijd bij jullie (AC) koffie met gebak gebruiken.
    Sinds de Burger King ook in jullie pandintrok, was de sfeer sterk verminderd! Ook de kwaliteit van de koffie liep steeds verder achteruit!
    Eind mei zijn wij weer langs geweest en constateerde dat onze cappuccino uit melkschuim bestond met ongeveer een vingerhoedje koffie!
    Toen was bij ons de maat vol en hebben besloten nooit meer naar een AC restaurant te gaan. Dus ik geef NUL sterren!

Dick van der zijden
    Bernard de Waalstraat 53
    3555 BH Utrecht

3. Regionaal Zevenaar

Goede sfeer en service en heerlijk gegeten!

4. Regionaal Zevenaar

Erik en Maja

We hebben heerlijk gegeten. Goede kwaliteit, alles zeer vers. Het personeel was erg vriendelijk.
    We komen zeker weer eten.
    Vegetarisch was ook erg lekker.

5. Regionaal Zevenaar

Albert Kooistra

Een persoonlijke benadering, je voelt je welkom. Een heldere uitleg van de regionale gerechten, heerlijk bereid en mooi geserveerd. De buitentuin is bijzonder vanwege de moerbeiboom van 150 jaar oud. Kortom een aanbeveling waard!

6. Regionaal Zevenaar

Michael Gebbing

Hallo,
    Wir haben einen wundervollen Abend mit unserer Gruppe in Ihrem Lokal gehabt.
    Vorzüglich gesessen, gegessen und getrunken.
    Wir sind toll bedient worden. Alle Mitarbeiter des Hauses waren sehr sehr freundlich und haben uns jeden Wunsch erfüllt.
    Das Crossover der Küche ist hervorragend. Ich persönlich bin mit meiner Frau schon vor sechs Wochen bei Íhnen gewesen und auch damals war das Essen und der Service super.
    Machen Sie weiter so. Wir werden Sie auf jeden Fall empfehlen. Unsere Heimatstadt Bocholt ist ja nicht so weit entfernt!

Liebe Grüsse.
    Michael Gebbing.

7. Italiaans Zevenaar

Gisteravond heerlijk gegeten. Gegaan voor het 3-gangen diner en was heerlijk!

8. Internationaal Zevenaar

Dinsdag 1 september 2018 gegeten bij de revolutie.
    Ik bestelde 2 ,,Merlan,, ribeye met een randje vet. Wat ik echter op mijn bord kreeg had niets weg van een ribeye wat officieel gesneden wordt van het laatste gedeelte van de doorgaande rib tegen de dunne lende aan.
    In de discussie tussen de kok en mij bleef de kok volharden dat het een ribeye was maar alleen het appeltje van de ribeye.
    Heb toen om een echte ribeye gevraagd. Sorry meneer die hebben we niet, hoezo het staat toch op de kaart.
    Heb de z.g ribeye geweigerd. Vervolgens een gegrilde black angus bavette besteld.(vlees uit de vang) De gamba's waren prima die erbij werden geserveerd maar het vlees was een drama en teruggegeven. Wat overbleef was een frietje met patat.

De dame die ons hielp vond het erg vervelend en probeerde er nog iets goed van te maken door ons een nagerecht/koffie aan te bieden.
    Het mislukte gerecht werd ons niet in rekening gebracht.

Gelukkig was het een mooie zomeravond.

Piet Jan Derksen

Goed Grieks restaurant.
    Bediening is zeer aardig.
    Eten was zeer goed, liet wel soms wat langer op zich wachten, maar het was wel de moeite waard.
    We zaten buiten, daar was de sfeer wat minder dan binnen, maargoed het was zomer en warm dus wie gaat er ook binnen zitten?
    Prijs/kwaliteit prima, soep was wat duur voor de hoeveelheid dat je kreeg.

Irma Peters

Zaterdag 28 juli 2018 Kapsalon groot en klein gehaald €12,00. Het was de helft van wat je normaal krijgt… echt… te weinig! Ben ik totaal niet gewend, heb daarna thuis gemaakt… Ik ben slank, normale eter, maar dit was echt te weinig… Ik kom er al jaren. Doe er dan €0,50 bij als iets duurder wordt, maar dit was echt een lachertje, sorry.

11. Regionaal Zevenaar

Annelieke Hekman

We hebben heerlijk buiten gegeten. Wat is het daar prachtig en sfeervol. We gaan beslist nog een keer. Het eten was prima en de service ook. Een echte aanrader.

12. Regionaal Zevenaar

Jet en Piet

We hebben heerlijk gegeten in de prachtige binnentuin van Eet-Lokaal in Zevenaar.
    Een echte aanrader.

13. Regionaal Zevenaar

Op zaterdag 14 juli jl. buiten gegeten. Vriendelijke ontvangst, aardig en behulpzaam personeel. Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer.

14. Regionaal Zevenaar

Greetje Senhorst

Op een heerlijke zomeravond gedineerd onder de moerbijboom op de historische binnenplaats van het restaurant. De bediening was prettig informeel en het eten uit de hele Liemers. Leuk dat alle gerechten werden toegelicht naar de herkomst van de ingrediënten, waarbij de moerbij weer terug kwam in het dessert. Met recht een streekkeuken. We hebben heerlijk gegeten en een aangename avond beleefd.

15. Internationaal Zevenaar

Blikopenertent. Ongeinteresseerd personeel. Na ons eerste drankje een half uur gewacht tot op aangeven van onszelf een menu te bestellen. Vroegen om Moezelwijn, kregen ongevraagd Toninowijn.Tweede gevraagde drankje werd niet uitgeleverd maar pas op herhaald verzoek van ons. De vleesmix was karig voor de gevraagde prijs en de steak niet mals. De sorbet gaf weinig ijsvariatie met een toefje slagroom en met een blik niet uitgelekt conservenfruit op het bord werd onze vakantiedag als een fiasco afgesloten.
    Praten we nog niet eens over de rekening met betrekking tot prijs/kwaliteit.

Vandaag hier wezen eten met me vriendin.
    Omdat het vroegere zoo lkkr was hier.
    Ik heb een boerensnithzel besteld ZONDER champignons.
    De eerst snithzel met champignons die weer terug laten sturen.
    De 2 snithzel leek geen champignons tehebben.
    Maar wat schets me verbazen.
    Als nog champions tussen met uien en spekjes op de snithzel.

Ik voel me hier niet serieus genomen.
    En ze hebben gewoon schijt aan allergieën..

17. Regionaal Zevenaar

Super leckeres Essen in perfektem Ambiente und zuvorkommender Bedienung! Danke, wir kommen sehr gerne wieder!

18. Regionaal Zevenaar

Mooie locatie, heerlijk terras, lekkere lokale producten!

Hamzaa Aj

We hebben heerlijk gegeten, sfeer is er altijd goed.

We eten hier regelmatig en bestellen ook best vaak. Nu een pizza laten bezorgen. Koud bij aankomst, maar ok dat kan komen door de bezorging. Maar de topping taai en zuur van smaak. Na telefonisch contact is het onze schuld vanwege de bezorging en de alles wat de zaak uitgaat is prima. Moeten de topping maar weggooien en de pizza dan in de oven doen. Geen nieuwe pizza en gewoon pech gehad als we het niet goed vonden. Baas weigert aan de telefoon te komen.
    Dit was voor ons de aller laatste keer dat we daar wat halen.

22. Regionaal Zevenaar

Vennegoor

Geweldige locatie,
    Goede service en mooi terras buiten.
    En natuurlijk heerlijk verzorgd smaakvol eten.

23. Regionaal Zevenaar

Weer heerlijk gegeten. En wat een aardig en attent personeel.
    Helemaal top.
    Tot de volgende keer!

24. Internationaal Zevenaar

Bennie Steintjes

We waren verrast door de intieme huiskamer sfeer met een leuke fijne bediening, en voortreffelijk eten.

25. Indonesisch Zevenaar

Voor het eerst het eten van Toko Lekker Murah gegeten. Waren op uitnodiging van Stadsbrouwerij en Proeflokaal Zevenaar, thema-avond Indisch eten. Het eten was authentiek Indisch eten. Heb nog niet bij Lekker Murah in de zaak gegeten. Ga dat zeker nog een keer doen.
    Prijs kwaliteit, super. Stadsbrouwerij Zevenaar gezellig, sfeer en service goed.

26. Eetcafé Zevenaar

Slecht kan de app niet gebruiken van La Place klopt dit wel. Personeel was aardig en ik werd verder netjes geholpen. Later ging in servetten halen en werd niet netjes geholpen door leidinggevende.

Graag nodige actie ondernemen wil hier in de toekomst meer komen maar niet als hier geen verandering in gekomen is.

27. Regionaal Zevenaar

van Sleeuwen

Mooie omgeving, prachtig gebouw, gezellig personeel, heerlijk eten.
    We waren er met een vriendin om te lunchen. We zijn zeer tevreden en hebben dat ook kenbaar gemaakt. We komen zeker terug, maar dan voor een diner.

28. Regionaal Zevenaar

Best High Tea Ever!!
    Altijd lekker, vers en veel 😁 Bediening ook altijd even aardig en beleefd.
    Zeker voor herhalingen vatbaar!

29. Internationaal Zevenaar

Wij zijn gisteren geweest, lekker gegeten goeie bediening, ambiance is prima. Een aanrader voor iedereen in zevenaar. Top!

30. Regionaal Zevenaar

Eleonora

Heerlijk gegeten, heerlijk gedronken, heerlijk gezeten, zowel binnen als buiten... kortom heerlijk genoten :)
    Locatie, pand, sfeer, producten, medewerkers - allemaal fijn. We komen graag nog eens terug om andere heerlijkheden van de kaart te proeven!