Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zevenaar verdeeld zijn.

1. Regionaal Zevenaar

Thea Derksen

We hebben heerlijk gegeten en komen hier zeker terug.

2. Regionaal Zevenaar

Recent is het restaurant gedeeltelijk van eigenaar gewisseld. Nu zijn naast het "Eet Lokaal" menu ook à la carte mogelijkheden. Alles is zeer smaakvol en met zorg klaargemaakt. Ruime porties en groentes in vele variaties. De twee ons groente p.p. norm wordt hier makkelijk gehaald. De combinatie van een heerlijk diner, een vlotte en vriendelijke service en goed meubilair in een eeuwenoud pand staat garant voor een gezellige avond.

3. Regionaal Zevenaar

Martin

4. Regionaal Zevenaar

John Cornelissen

Heerlijk gegeten met kerst. De gerechten en bijpassende wijnen waren voortreffelijk!
    We komen zeker nog eens terug.

5. Regionaal Zevenaar

Kim Hammink

Heel geslaagde, lekkere en fijne avond gehad. Bedankt voor de goede zorgen!

6. Regionaal Zevenaar

Zelf hebben wij al eens eerder hier gegeten. 1e kerstdag 2017 om 17.00 uur gegeten Eet-Lokaal, samen met mijn echtgenoot en ouders. Een heerlijk kerstdiner werd ons voorgeschoteld. Iedere gang was weer fantastisch anders! Mooi gedecoreerd en geserveerd; dit geldt voor alles wat wij voorgeschoteld kregen; de amuse, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Culinair en een streling voor de tong. Dit alles met een bijpassende wijn als je dit wilde.
    Hier komen wij zeker nog eens terug!

8. Internationaal Zevenaar

9. Chinees-Indisch Zevenaar

10. Regionaal Zevenaar

Voor de 2e keer hier gegeten. Was het net zo goed als de eerste keer bijna een jaar geleden?
    Ja! Heerlijke smaken met mooie, eerlijke ingrediënten. We hadden allemaal het menu met drie gangen, mooie porties, precies goed. Leuke interactie met de chef-kok die zelf antwoord gaf op onze vragen. Als dank nog een heerlijk, eigengemaakt worstje voor mee naar huis.
    Mooi pand en rustige ambiance, gelukkig geen 'herrie-galm-tent' zoals helaas zo vaak.
    Echt een aanrader!

11. Regionaal Zevenaar

Edwin Pelkman

Verrassende combinaties van lekkere plaatselijke producten.
    Heerlijk gegeten zonder poespas!

12. Chinees-Indisch Zevenaar

13. Regionaal Zevenaar

Marlijn de Vreede

Wij hebben heerlijk genoten van het lunchplankje met allerlei verse lekkernijen. De service was prima, de sfeer was gemoedelijk en het pand was netjes en in passende stijl ingericht.

14. Regionaal Zevenaar

joke verweerd

Door de weersomstandigheden te weinig tijd… dus enkel een hoofdgerecht kunnen gebruiken, maar dat was heerlijk. Vriendelijke bediening, die rekening hielden met ons tijdslimiet. We komen nog eens terug!

Riky Rosendaal

We hebben vanavond heerlijk gegeten met leden van ons Smartlappenkoor de Liemers uit Zevenaar. Na ons Kerstoptreden voor de Zonnebloem.
    Het was prima verzorgd.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

Veel gegeten in de tijd van de oude eigenaar. Toen was het prima.
    Nu komt de bediening niet geregeld langs voor drankbestelling (bij excl. drank), hardcore muziek uit de keuken verpest de sfeer, letterlijk rauwe kip geserveerd bij de wok.
    Erg jammer van de reputatie.

Haal zo af en toe wat af bij deze Wok maar het wordt er niet beter op. De satésaus is zo dun, die kun je drinken, de bami is glazig en de saus bij de babipangang is te zoet en verder smakeloos. Voorlopig ben ik hier klaar mee, jammer.

18. Regionaal Zevenaar

W. Ouwehand

Vriendelijke bediening, voorgerecht(plankje met diverse gerechtjes) was verrassend en uitstekend. hoofdgerecht erg lekker. Bezoek aan het Eetlokaal is erg goed bevallen, we maken zeker een nieuwe afspraak.

19. Regionaal Zevenaar

Willem Schut

Ruim 2 uur lang een hightea gehad. Van hartig naar zoet met verschillende smaakrichtingen en lekkere combinaties. Een aanrader.

Met een woord perfect en lekker.

21. Regionaal Zevenaar

Jolanda Bakker

Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening. Enige minpuntje: twee grotere groepen die nadrukkelijk aanwezig waren. Opgelost door naar andere ruimte te verhuizen, maar dat was waarschijnlijk meer de lunchruimte en had dus ook wat andere sfeer. Misschien groepen juist aparte ruimte geven?

Kwaliteit is ongeveer de ondergrens van wat nog acceptabel is maar daar is de prijs ook naar.
    Heel veel fouten bij bezorging dus controleer dit altijd.
    Als je de moeite neemt om af te halen dan zijn er veel betere alternatieven in zevenaar…

Hans Siers

Hebben heerlijk gegeten in een gezellig restaurant.

Gisteravond met een grote groep van 23 personen gegeten.
    Alles erg lekker en een groot assortiment. Vlotte bediening wat betreft de drankjes.
    Zeker voor herhaling!

Als vaste klant van de bezorging van de snackbar het plein, was het vanavond erg slecht!
    We hebben zojuist een bestelling gedaan van een pizza hawai, een bereklauw en een frikandel, nog geen half uur geleden.
    Eten kwam en het was al koud, pizza was veel te kort in de oven geweest waardoor de ananas nog rauw was, mijn bereklauw met pindasaus, was ook niet lekker, de ui ertussen was ook nog rauw. Enige goede van de bestelling was de frikandel. En dan betaal je hier 14 euro voor!
    Dit is haastwerk geweest, erg jammer dit. Jammer dat je dan niks ervoor terug ontvangt als betalende vaste klant als de service zo slecht is geweest.

Florian Degen

Zeer snelle bezorging ook al moest de bezorger ver rijden. De pizza ook nog eens lekker warm en knapperig.

27. Regionaal Zevenaar

Tineke Hoeve

Heerlijk gegeten. Lekkere streekproducten. Aardige bediening. We komen zeker nog eens terug. ..

28. Regionaal Zevenaar

Altijd weer genieten! Heerlijk eten en drinken. Goede sfeer en goed/leuk personeel

Ria v Til

Heerlijk gegeten maar een serveerster die zegt tegen mijn man "zo u heeft het voor elkaar met 3 vrouwen" en dan vervolgens zegt "maar jammer dat u maar 2 handen heeft" dat kan echt niet!!

30. Regionaal Zevenaar

Heerlijk gegeten en top bediening.
    Super vriendelijk