Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zevenaar verdeeld zijn.

wtm van dick

Heel gezellig en heerlijk gegeten! Komen zeker vaker terug!

Hans & Marianne

Regelmatig gaan wij winkelen in Zevenaar en bezoeken wij deze cafetaria om wat te eten. Het eten is altijd goed maar de rest is erg slecht. Het duurt veel te lang voordat iemand komt vragen wat we willen drinken/eten. Altijd zien we klanten daardoor weg lopen. Duurt te lang. De serveerster die uiteindelijk de bestelling op komt nemen begrijpt vaak niet de wensen van de klant. Na lang wachten komt eindelijk het bestelde drankje, meestal moet ik daarvoor naar binnen om te vragen of de drank nog komt. Zo ook met het eten. Duurt veel te lang en hiervoor moet je ook achterna gaan om te vragen of je nog eten krijgt. Ongevraagd krijg je wel of geen mayonaise of de verkeerde saus. De serveersters zijn hele jonge meisjes die totaal serieus zijn en absoluut geen ervaring hebben. Het eten opzich is prima. Altijd goed van smaak en op temperatuur. Daar valt door ons niet over te klagen.
    Advies voor de eigenaar: Neem wat oudere mensen in dienst die klanten met respect behandelen en sneller zijn met het leveren van drank en gerechten. Dit kost je anders echt veel klanten.

Het eten is als altijd zoo ontzettend lekker! Het enige is de sfeer en service van de eigenaren is zo super fijn en goed. Dat de misschien net iets te overdreven jonge serveerster voor mij een beetje nep overkwam.

Janssen Thijs

Super gezellig en lekker gegeten zeer aan te bevelen.

5. Regionaal Zevenaar

Lekker lokaal eten gezond vers en gexonde porties. Lekkere wijn. En ook voor de glutenvrije mens is er goed gezorgd. De akoestiek is prima dus een gesprek aan tafel is bij een volle bezetting ook goed mogelijk. Verder is er gelukkig haast geen muziek.

6. Regionaal Zevenaar

Heerlijk gegeten! 3 Gangen menu is samengesteld uit produkten afkomstig uit de omgeving van Zevenaar (o.a. Huize Sevenaer). Sfeervol tafelen en een uitstekende bediening (keurige uitleg bij de verschillende gangen!).

7. Regionaal Zevenaar

Marian van Dijk

Echt super lekker gegeten in een super gezellig restaurant kende t al van de lunch die ook zo de moeite waard is. Zullen zeker ook vaker voor het diner komen. Echt top!

André van Dinther

Dit Cafetaria is helemaal TOP… Ook voor een BBQ kun je hier heel goed terecht.
    De gebroeders runnen hun zaak op voorbeeldige wijze met ook nog eens geweldig personeel die ze meeslepen in hun aanstekelijke enthousiasme,
    Kortom meer dan een bezoek waard,

Heerlijk gegeten miste wat sausjes bij het vlees.

10. Regionaal Zevenaar

Cees van Sliedregt

Eet-Lokaal maakt zijn naam waar, lokale producten zeer smakelijke bereidt en mooi opgediend en ook een uitstapje naar de Zuid-Afrikaans keuken is een succes dus een culinair bezoek zeker waard. Met smakelijke groet, Cees

11. Regionaal Zevenaar

We blijven fan van dit fantastische restaurant, van de geweldige chef Hertzog en zijn staf en we blijven vrienden en kennissen meeslepen om kennis te laten maken met de eerlijke keuken van Eet-Lokaal!

12. Regionaal Zevenaar

Verrassend mooie plek aan de rand van het centrum van Zevenaar en tevens op de rand van het terrein van Slot Sevenaer. Maar meer nog de verrassende mooie smaakexplosies. Veel hele speciale gerechten. Verwondering, genieten. Een feestje! We waren de hele avond te gast bij de zeer gemotiveerde en gastvrije mensen van Eet Lokaal in Zevenaar. Hier moet je echt naar toe!!

13. Regionaal Zevenaar

Eddy Beumer

Met mijn zoon samen gezellig en heerlijk gegeten.
    Ontvangst, eten en bediening was perfect!!!
    Gezellig met Pablo gesproken over het restaurant en na het eten een rondleiding gekregen en uitleg over de historie en locatie van het pand.
    Dank aan allemaal bij Eet Lokaal voor een superavond!

14. Regionaal Zevenaar

U. Van Ampting

Lekker gegeten. Gezellig gezeten in een gemoedelijke sfeervolle ambiance.

15. Regionaal Zevenaar

Natasja Grob

Voor de eerste keer hier gegeten. Vond het echt een avond uit met super bediening, echte aandacht voor de gasten, de kok komt ook regelmatig langs, het pand ademt zoveel sfeer. Er was zelfs een kunstexpositie te zien. Prachtige mix, ga zeker terug.

16. Regionaal Zevenaar

We hadden een heerlijke familie avond met mijn 92-jarige moeder. Alles was geweldig verzorgd en het eten heerlijk!

17. Regionaal Zevenaar

Onze 3 kleinkinderen hebben ontzettend genoten van jullie goed georganiseerde kindermiddag. Leuke Goochelaar en zeer kindvriendelijk personeel. Hartelijk dank voor jullie inzet.

18. Eetcafé Zevenaar

Dick van der Zijden

Wij gingen zeker vier maal per op weg naar vakantieadressen in het zuiden en kwamen altijd bij jullie (AC) koffie met gebak gebruiken.
    Sinds de Burger King ook in jullie pandintrok, was de sfeer sterk verminderd! Ook de kwaliteit van de koffie liep steeds verder achteruit!
    Eind mei zijn wij weer langs geweest en constateerde dat onze cappuccino uit melkschuim bestond met ongeveer een vingerhoedje koffie!
    Toen was bij ons de maat vol en hebben besloten nooit meer naar een AC restaurant te gaan. Dus ik geef NUL sterren!

Dick van der zijden
    Bernard de Waalstraat 53
    3555 BH Utrecht

19. Regionaal Zevenaar

Goede sfeer en service en heerlijk gegeten!

20. Regionaal Zevenaar

Erik en Maja

We hebben heerlijk gegeten. Goede kwaliteit, alles zeer vers. Het personeel was erg vriendelijk.
    We komen zeker weer eten.
    Vegetarisch was ook erg lekker.

21. Regionaal Zevenaar

Albert Kooistra

Een persoonlijke benadering, je voelt je welkom. Een heldere uitleg van de regionale gerechten, heerlijk bereid en mooi geserveerd. De buitentuin is bijzonder vanwege de moerbeiboom van 150 jaar oud. Kortom een aanbeveling waard!

22. Regionaal Zevenaar

Michael Gebbing

Hallo,
    Wir haben einen wundervollen Abend mit unserer Gruppe in Ihrem Lokal gehabt.
    Vorzüglich gesessen, gegessen und getrunken.
    Wir sind toll bedient worden. Alle Mitarbeiter des Hauses waren sehr sehr freundlich und haben uns jeden Wunsch erfüllt.
    Das Crossover der Küche ist hervorragend. Ich persönlich bin mit meiner Frau schon vor sechs Wochen bei Íhnen gewesen und auch damals war das Essen und der Service super.
    Machen Sie weiter so. Wir werden Sie auf jeden Fall empfehlen. Unsere Heimatstadt Bocholt ist ja nicht so weit entfernt!

Liebe Grüsse.
    Michael Gebbing.

23. Italiaans Zevenaar

Gisteravond heerlijk gegeten. Gegaan voor het 3-gangen diner en was heerlijk!

24. Internationaal Zevenaar

Dinsdag 1 september 2018 gegeten bij de revolutie.
    Ik bestelde 2 ,,Merlan,, ribeye met een randje vet. Wat ik echter op mijn bord kreeg had niets weg van een ribeye wat officieel gesneden wordt van het laatste gedeelte van de doorgaande rib tegen de dunne lende aan.
    In de discussie tussen de kok en mij bleef de kok volharden dat het een ribeye was maar alleen het appeltje van de ribeye.
    Heb toen om een echte ribeye gevraagd. Sorry meneer die hebben we niet, hoezo het staat toch op de kaart.
    Heb de z.g ribeye geweigerd. Vervolgens een gegrilde black angus bavette besteld.(vlees uit de vang) De gamba's waren prima die erbij werden geserveerd maar het vlees was een drama en teruggegeven. Wat overbleef was een frietje met patat.

De dame die ons hielp vond het erg vervelend en probeerde er nog iets goed van te maken door ons een nagerecht/koffie aan te bieden.
    Het mislukte gerecht werd ons niet in rekening gebracht.

Gelukkig was het een mooie zomeravond.

Piet Jan Derksen

Goed Grieks restaurant.
    Bediening is zeer aardig.
    Eten was zeer goed, liet wel soms wat langer op zich wachten, maar het was wel de moeite waard.
    We zaten buiten, daar was de sfeer wat minder dan binnen, maargoed het was zomer en warm dus wie gaat er ook binnen zitten?
    Prijs/kwaliteit prima, soep was wat duur voor de hoeveelheid dat je kreeg.

Irma Peters

Zaterdag 28 juli 2018 Kapsalon groot en klein gehaald €12,00. Het was de helft van wat je normaal krijgt… echt… te weinig! Ben ik totaal niet gewend, heb daarna thuis gemaakt… Ik ben slank, normale eter, maar dit was echt te weinig… Ik kom er al jaren. Doe er dan €0,50 bij als iets duurder wordt, maar dit was echt een lachertje, sorry.

27. Regionaal Zevenaar

Annelieke Hekman

We hebben heerlijk buiten gegeten. Wat is het daar prachtig en sfeervol. We gaan beslist nog een keer. Het eten was prima en de service ook. Een echte aanrader.

28. Regionaal Zevenaar

Jet en Piet

We hebben heerlijk gegeten in de prachtige binnentuin van Eet-Lokaal in Zevenaar.
    Een echte aanrader.

29. Regionaal Zevenaar

Op zaterdag 14 juli jl. buiten gegeten. Vriendelijke ontvangst, aardig en behulpzaam personeel. Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer.

30. Regionaal Zevenaar

Greetje Senhorst

Op een heerlijke zomeravond gedineerd onder de moerbijboom op de historische binnenplaats van het restaurant. De bediening was prettig informeel en het eten uit de hele Liemers. Leuk dat alle gerechten werden toegelicht naar de herkomst van de ingrediënten, waarbij de moerbij weer terug kwam in het dessert. Met recht een streekkeuken. We hebben heerlijk gegeten en een aangename avond beleefd.