Poelwijk in Zevenaar

1251990310 67
1336361980 81
1420733649 88
1440204034 87

1. Heb meerdere keren bezocht. Als je aangeeft dat je tot 22:00 open bent en vanaf 17:00 uur, mag je geen klant weigeren om 20:00 uur. Slechtste restaurant van Zevenaar, bijzonder dat ze nog af en toe open zijn.

2. w.hubrechsen

We hebben een fantastische avond bij u gehad voortreffelijk eten en een fijne bediening dank daarvoor

3. Sinds wij dit restaurant jaren geleden ontdekt hebben gaan wij er zeker 4 a 5 keer per jaar naar toe. Aan de maaltijden wordt veel aandacht besteed en de sfeer is gezellig. Een geregeld vernieuwde menukaart zien wij als een verassing. Ook de wildkaart is elk wildseizoen anders. De gast komt altijd op de eerste plaats en de prijs-kwaliteit verhouding en ook de bediening is opperbest. Een hele grote PLUS voor dit restaurant.

4. Bert Tiemessen

Heerlijk eten, zeer correcte en attente bediening. Een echte aanrader.

5. Voor de 2e keer wezen eten en het was weer voortreffelijk!

6. Voor het eerst wezen eten bij dit restaurant en zeker voor herhaling vatbaar.
    Uitstekende service, gastvrij en heerlijk eten!
    Wij hadden gekozen voor het keuzemenu en dat was meer dan voldoende en allemaal heerlijk van smaak!

7. Wij werden vriendelijk ontvangen en de aspergebuffet was super goed en de witte wijn verrukkelijk. De bediening was in een woord geweldig. Natuurlijk heb ik dit restaurant aan mijn vrienden aanbevolen. Vanavond ga ik weer met vrienden naar dit restaurant en.. asperges eten.

8. Wij komen hier al jaren en zijn nog steeds zeer te spreken over dit restaurant. Het eten is zaaalig en de bediening is zo vriendelijk. In dit restaurant hebben ze echt oog voor de klant, je voelt je daar echt bijzonder en je voelt echt dat je een avondje uit bent. De eigenaar is erg klantvriendelijk en heeft echt hart voor zijn zaak! Dat merk je aan alles! de prijs-kwaliteit-verhouding is super! Echt een aanrader!

9. Qua service is Restaurant Poelwijk te Zevenaar absoluut een topper. Zelden word je ergens zo gastvrij ontvangen als daar. Men neemt netjes de jas aan en er wordt keurig gevraagd of je direct aan tafel wilt of eerst even iets wilt drinken. Hiervoor zijn een aantal losse zitjes ingericht waar even rustig gepraat kan worden onder het genot van een drankje.
    Op de kaart werd een ruime keuze aan gerechten aangeboden. De gerechten werden, ondanks de redelijk drukke bezetting, netjes op tijd uitgeserveerd. De bediening was verder ontzettend netjes. Alles werd met correcte rust en uitstraling gedaan. Het eten was geweldig waardoor mijn vrouw en ik ontzettend hebben genoten van ons avondje uit en wij zullen dan ook zeker nog een keer terug gaan.

10. Vandaag bij restaurant Poelwijk gegeten. Bij binnenkomst werd de jas opgehangen en konden we aan tafel. Broodjes vooraf met een lekkere tapenadeboter zo werd ons uitgelegd. Wij hadden beide een voorgerecht met vis en garnalen, dit was erg lekker. Hoofdgerechten 1 keer het duo van varkens en ossehaas, en 1 keer Liemers trio. Beide gerechten waren van culinaire klasse. Als nagerecht hadden wij chocolademousse en karameldessert, ook dit was erg goed. Wij hebben genoten!! En de rekening na afloop viel ons reuze mee.

11. Erg mooi restaurant, keurig ontvangen: jas werd aangenomen en opgehangen. Je kunt vooraf genieten van wat kleine dingetjes in de ontvangstruimte. Toen werden we ten tafel geroepen.

De soep was werkelijk erg lekker, een perfecte ossenstaart soep met uiteraard naar wens Madeira.

Het hoofdgerecht was helaas minder. De Pork Rack (ribkarbonade) leek wel gegaard te zijn in de magnetron, de opzet van de saus was erg goed alleen veel te zout waardoor de ribkarbonade niet te versmaden was. Ik heb direct een donatie gedaan aan de Nierstichting. De groente en aardappelen zijn wel goed.

Verders word je keurig bedient, men neemt keurig de tijd voor je en valt er weinig op aan te merken.

12. Afgelopen weekend hebben we "broertjesdag" gevierd in restaurant Poelwijk.
    We hebben heerlijk wild gegeten van de uitgebreide kaart, vooral de wildproeverij vooraf was een succes.
    Geweldig dat we zo'n fijn restaurant hebben in Zevenaar: sfeervol, prima eten, ruime porties en vriendelijke bediening.
    Hier komen we vast vaker.
    Frank.

13. Jos en Monique Weber

We hebben bijzonder genoten van een Asperge-avond, voorafgegaan door een kleine wijnproeverij, om zelf passende wijn bij het diner te zoeken.
    Eerst werden we getrakteerd op een uitgebreid koud buffet, waarin we heerlijk asperges hebben gegeten, maar ook o.a.verrukkelijke pate, zeevruchten en salades naar keuze.
    Daarna werd het warme buffet geserveerd, hoofdthema uiteraard asperges, maar prachtig aangevuld door diverse soorten vlees, vis en groente.
    We hebben enorm genoten van de ongedwongen, gezellige sfeer en het uitstekend bereide buffet. Een aanrader!

14. Richard

We hebben heerlijk zeetong gegeten, maar het was goed dat de ramen dicht zaten, anders was die ene wortel en het vierde stukje witlof eraf gewaaid.
    Met andere woorden de groente was zeer karig!
    De salade die je kreeg was smaakloos, geen dressing of iets anders.
    Het dessert Crệme Brulée: de caramelsaus is teveel voor die twee super kleine bolletjes ijs.

15. R. Van Noorden

Heerlijk gegeten! Leuke sfeer in het restaurant de bediening erg vriendelijk en de kwaliteit van de keuken om door een ringetje te halen!! Geweldige avond gehad

16. Goed restaurant! Lekker eten, niet goedkoop maar wel waar voor je geld.

Correcte bediening, sfeer idd rustig, je komt helemaal tot rust en kan gezellig zitten.

Eigenaars doen er alles aan om je avond te laten slagen. Ik kom hier met regelmaat. Keep on going the good work zou ik zeggen.

17. Voor de 2e maal met 6 personen de maaltijd genoten bij restaurant Poelwijk. We namen het keuzemenu dat goede keuzemogelijkheden in zich had. De bediening was zeer vriendelijk en persoonlijk ; zodanig dat we ons direct thuisvoelden. De mise en place was oogstrelend en de varieteit aan bijlagen bij het hoofdgerecht van hoge kwaliteit. In een erg goede ambiance hebben we een zeer gezellige avond beleefd die beslist voor herhaling vatbaar is.

18. Onlangs zijn we op een zaterdag wezen eten bij Poelwijk. Het restaurant was ons aanbevolen door vrienden en die hebben niets teveel gezegd!

De entourage is gemoedelijk en gezellig, je jas wordt hier nog voor je weggehangen en ondanks de drukte en hun uitgebreide menukaart hebben we heerlijk gegeten en werden we vlot bediend.

Zelfs het glutenvrije dieet van mijn vrouw was geen enkel probleem. De glutenvrije broodjes bij haar voorgerecht kwamen uit eigen keuken! Dat maak je niet vaak mee.

Ook wat ons betreft is dit restaurant een aanrader!

Bert Aalders.

19. P van Groningen

Na veel goede verhalen op een zondagavond wezen eten.

Het voorgerecht liet, ondanks de lage bezetting in het restaurant, zeker 20 minuten op zich wachten.

De kwaliteit van het gerecht was beneden alle peil;

*St Jacobsschelp was grauw en leek qua structuur wel varkenshaas die te lang gebakken had. Geen enkele smaak meer (diepvries.....?!)

*De gefrituurde gamba kwam rechtstreeks uit een diepvrieszak van de Sligro.

*Een garnituur van een kwart tomaat en schijfje citroen deed me denken aan een brasserie maaltijd.

Toen ik een bijpassende wijn vroeg keek de bediening me vragend aan....gewoon droog ofzoiets bedoelt u?

Hoofdgerecht was entrecote met gefrituurde uiringen, zelfde droevenis op het bord. Uiringen weer uit de diepvries, entrecote erg stug qua structuur. Zelfs de gevulde aardappelpuree (met spinazie) was volgens mij niet zelf gemaakt. Om alles compleet te maken, diverse schaaltjes met groente en aardappel variaties met een hoog Vd Valk gehalte.

Intussen werd ik verblind door de saus op het bord van mijn vriendin, die glom enorm. Ik vermoed van het bindmiddel.

Achteraf bijna €100 moeten afrekenen, de prijs/kwaliteit verhouding is schandalig! Het niveau ontsteeg op geen enkel moment dat van een middelbare hotelschool. Is het dan werkelijk zo lastig om voor dit bedrag een avond te bieden met 100% zelf gemaakte gerechten in plaats van deze ziekenhuis kwaliteit?

20. Jaarlijkse Kerst diner met de club was weer zeer geslaagd.

Uitstekend eten, goede sfeer en prettige bediening. En dat alles voor een redelijke prijs.

Volgend jaar weer.

21. Vorig weekend met een bevriend echtpaar bij Poelwijk wezen eten. De ontvangst was hartelijk, we gebruikten het aperitief op het mooie terras.

Na het brengen van de menukaart werd een schaaltje zelfgebakken broodjes geserveerd, met kaas en spek erin. Samen met tapenade een heerlijk begin.

De maaltijd zelf was heerlijk. Drie van ons vooraf een zeer royale garnalenproeverij, één had carpaccio, daarna twee keer verse zeetong (!) en twee keer een perfecte tournedos.

Na een toetje en een aangekleed kopje koffie waren wij voldaan.

De kwaliteit was voortreffelijk, de hoeveelheden ruim.

De bediening bij Poelwijk is korrekt en attent, ondanks dat alle tafels bezet waren.

Kortom, we waren al eerder bij Poelwijk geweest, maar ook deze keer was het weer zeer de moeite waard. Moeten we vaker doen!

22. van der Werff

Eten hier altijd prima. Bediening erg vriendelijk en zorgvuldig. Sfeer is relaxed/gemoedelijk.

Komen hier geregeld.

23. natasja

Tot een half jaar terug altijd goed gegeten.
    Echter laatste keer was het vlees wat ik had niet eens gaar, het was gewoon rauw! (nota bene een hamburger, hoe moeilijk kan het zijn). Na klacht ging vlees terug en kreeg het (bijna) gaar terug. Iets rood dat mag?!

Stokbrood wat ze aan het begin brengen, daar zat 1 mandje bij van een tafel verderop, die hadden het niet opgemaakt. Toevallig zag ik dat. Wij kregen dus 1 mandje vers brood en 1 mandje wat mss al uur op tafel had gestaand.
    Brood was ook al aan de droge kant. Toetje, ijs met warme kersen. We kregen 1 schaaltje kersen, dus mijn man schept vrolijk op. En ik zeg, hee, dat is ook voor mij, dus gedeeld.
    Later bedachten we ons, dat er best 1 schaaltje kersen p.p. geserveerd had kunnen worden?
    In het verleden betere ervaringen!
    Keuzemenu's ook minder gevarieerd dan eerst.

Jammer!

24. Bertus

Altijd lekker en voldoende eten, nette bediening! Aanrader.

25. de Kok

Voor mijn 55e verjaardag gegeten met mijn man en mijn 89 jarige moeder.

Na één uur nog geen eten op tafel en met de bediening was geen contact te krijgen voor een 2e drankje. Uiteindelijk kwam het eten, bleek bij mijn man de biefstuk koud te zijn!

De ober nam de biefstuk mee en dezelfde biefstuk kwam weer opgewarmd terug! Toen ik er bij het afrekenen nogmaals mijn beklag hierover deed waren wij de lastige klant!

Wat een afknapper! Nooit meer!

26. Wim & Carla Vilters

Ben er met kerst 2008 voor het eerst geweest.
    Wij hebben hierbij een gezellig, zweervol, en goed retaurant gevonden. Nu is ons motto gezellig uit eten naar Poelwijk.

27. c. v. leijenhorst

9-8-2008 etentje gehad met 30 pers.
    koud en warm buffet.beter had het niet kunnen zijn. een dikke pluim van ons allemaal.

28. Gewoon een GOED restaurant! Eten is erg lekker, ze maken alles zelf, alles lekker vers. Ook het brood (met heerlijke tapenade) vooraf is zelfgebakken. Aanrader is het keuzemenu. Eten is ook ruim voldoende. Bediening is vriendelijk en correct. Gemoedelijke doch stijlvolle sfeer.

29. Zonder meer van begin tot eind uitstekend gegeten.

30. Marina Dauwerse

Geweldig voorgerechten buffet, daarna bijzonder hoofdgerechtenbuffet(krokodil!) en een fantastisch dessert. Alles heel smaakvol en speciaal!