Op deze locatie zit nu '7th Sense'

1381969105 71
1389199533 71
1483195100 71
1519347241 71

1. Als wij uit eten gaan, gaan we voor de gezelligheid en lekker eten. Één die er boven uitspringt voor dit gebeuren is wel Pizzeria Italia, relaxte sfeer, lekker eten, drankje erbij, kortom het is hier goed toeven. Zelf vind ik de tagliatella met zalm en roomsaus een aanrader!

2. Eric en Shirley Rotterdam

Wij zijn afgelopen week hier bij toeval terecht gekomen. We waren de enige klanten op dat moment en dan twijfel je even of je wel naar binnen wil.

We hebben de stap toch genomen en... we hebben daar geen moment spijt van gehad. We werden zeer vriendelijk geholpen. Er was een ruime keuze aan pizza's. Eenmaal besteld was het even wachten en dat werd beloond. We kregen een heerlijke grote en smaakvolle pizza opgediend. Ondanks dat we de enige klanten waren was er toch een gezellige en zeer ontspannen sfeer, waardoor we uiteindelijk later weggingen dan gepland. Zeker is dat we hier nog een keer terug komen en deze pizzeria aanraden bij alle inwoners van Zevenaar en omstreken.

3. 3 x gegeten en 3x was het echt slecht. Er werden ontzettend veel fouten gemaakt bij onze bestellingen waardoor sommige hun bord al hadden en andere weer moesten wachten. Fout bij de betaling, stonden dingen op de bon die we helemaal niet hadden besteld, en we moesten keer op keer ontzettend lang wachten. Na een uur wachten kwamen ze vertellen dat de tonijn op was, of we wat anders wilde bestellen. We dachten echt van: we zitten al een uur te wachten en dan vertellen jullie dat nu pas? Toen moesten we op nieuw bestellen en weer lang wachten. De bediening viel het niet op dat onze glazen leeg waren. Na 3 x het geprobeerd te hebben zou ik het echt niet aanraden daar nog eens heen te gaan. Erg jammer!

4. chantal de weerd

Ik probeer elke maand bij de pizzeria te eten! En elke maand is het weer super! Natuurlijk moet je soms wat langer wachten maar het is ook geen cafetaria maar een restaurant! Super spontane bediening en het eten is heerlijk! Ik had gister een pasta tricolore! Wat een leuk idee! 3 soorten pasta's in kleine bakjes! Zo kan je alles proeven! Echt een aanrader! Ook voor de kinderen is het ideaal, ze hebben een kinderhoek met allerlei puzzels en boekjes! De kinderen kunnen lekker spelen!

5. 1 keer gegeten, echt een aanrader, het personeel is heel vriendelijk en het eten is heerlijk.

6. Ik heb laatst het kinderfeestje van mijn dochter bij pizzeria Italia gehouden. Het was echt ontzettend leuk en gezellig. De gastvrouw had vanalles uit de kast gehaald om er een leuke avond van te maken. We hadden een grote tafel versierd met spekjes en gekleurde bekers. Ook slingers en ballonnen hadden ze voor ons opgehangen.

De kinderen mochten zelf de keuken in om hun eigen pizza te bakken.
    Je zag de kinderen genieten.

De gastvrouw was heel vriendelijk, spontaan en nam tijd voor de kinderen. Ook de bediening deed ontzettend leuk mee en het eten was erg goed.

7. Ben nu al voor de vijfde keer wezen eten bij pizzeria Italia en mijn ervaringen zijn juist alleen maar goed. Steeds weer is het druk als ik daar uit eten ga. Natuurlijk moet ik ook wat langer wachten, maar het is zeker de moeite waard. Het eten is voortreffelijk, ik eet er altijd een pasta tricolore en mijn man een calzone. Het verschil met vroeger is dat het nu veel drukker is en de gastvrouw is in onze ogen een zeer vriendelijke en spontane vrouw. Zeker een aanrader!

8. Jacqueline

Vanavond een pizza opgehaald! Er waren maar 2 tafels in het restaurant bezet en toch moest mijn dochter zeker 15 minuten wachten op haar pizza. Bij thuiskomst bleek de pizza maar half gaar en niet te eten. De meisjes van de bediening zijn diverse malen naar de keuken gelopen om te vragen waar de pizza bleef. 12 euro armer en de pizza uiteindelijk zelf afgebakken in onze eigen oven. Een pizza van Dr. Oetker is goedkoper en smakkelijker! Jammer dat dit restaurant de vorige eigenaren niet kan evenaren. Geen aanrader dus!

9. Het was voor mij de eerste keer dat we hier gingen eten.

De pizza's waren wel lekker maar de bodem was echt veel te hard. Bediening was te vriendelijk. (om de minuut kwamen ze vragen of het wel lekker was!)

10. Jan 300 punten

1 maal gegeten. Personeel was vriendelijk. Ik had een pizza calzone besteld, echter deze was absoluut onder de maat. De calzone bevatte hamplakjes waar veel wit vet aan zat en niet te kauwen was. Al met al geen prettige ervaring. 1 keer was voor ons voldoende. Prijs/kwaliteit was ver onder de maat.

11. Vorrig jaar vlak na de overname zijn we er wezen eten, dit was geen succes. Kon niet tippen aan wat het was. Lang wachten, slecht eten en koud. Er komen bekenden binnen die krijgen gelijk eten en drinken terwijl wij zitten te wachten. Al met al een slechte indruk.

Nu een jaar later, toch maar weer eens gaan kijken. Jammer maar helaas, niks veranderd. Nog steeds lang wachten, slecht eten en koud. De eigenaresse is zenuwachtig en gehaast. Bediening laat zeer te wensen over. De pizza is aan de buitenkant verbrand en aan de binnenkant koud?!?!

12. Vanavond heel lekker gegeten samen met Bert, Grit en Gea.

Het was de eerste keer, maar het eten was voortreffelijk.

En de sfeer was ook uitstekend, heel ontspannend.

De bediening prima en de kwaliteit prima.

De pasta voortreffelijk en het menu ook.

Het is prima vertoeven in Pizzeria Italia en we komen zeker nog een keer terug.

Vriendelijke groeten,
    Henk en Dini uit Ede.

13. 22 Oktober '09

Wij hebben vanavond gegeten bij "Italia", tagliatelle met zalm,

Heerlijk, zit veel in, ik had het "Maand Menu". Vooraf eendenpaté, everpaté en wildbouillon, heerlijk op smaak, dan hertbiefstuk met rodewijnsaus, stoofpeertjes, puree rozetjes en nog koude en warme groenten. Als dessert een heerlijk crêpe suzette met roomijs en slagroom. Wij hebben daar een lekkere lambrusco bij gedronken. Het was weer een feest, als je bij "Italia" bent geweest! Goed gedaan Mireille en team!

Tot gauw.

14. Met z`n tweeen gegeten. Als voorgerecht aten we groene olijfjes vooraf (stonden niet op de kaart) en antipasti. Als hoofdgerecht een pizza Gorgonzola en pasta Marinara.

Helaas waren de olijfjes zo uit het water op het bordje gelegd en smaakten daardoor zout. De antpasti was goed, de pizza was lekker, mooie bodem en goed belegd.
    De pasta marinara (met vis) niet slecht, maar ook niet erg bijzonder en vreemd dat de spaghetti gesneden was.
    De huiswijn was niks bijzonders en jammer dat de espresso tegenviel. Bediening was vriendelijk.

15. De recenties over dit restaurant waren goed volgens deze site dus we zijn zelf hier naar toe gegaan om eens overheerlijk uit te gaan eten.

De gastvrouw was zeer hoffelijk en knoopte een leuk gesprek met ons aan over hoe zij de zaak had overgenomen en dat er al veel mensen waren geweest die recenties op internet hadden geplaatst.

Als voorgerecht hadden we stokbrood met kruidenboter besteld.

Eenmaal gekregen was het margarine met wat kruiden en zonder enige smaak. Het brood was niet vers maar opbak broodjes uit de groothandel (de rondjes op de onderkant vielen net iets te veel op). Een echt Italiaans restaurant moet volgens mij zijn eigen brood best zelf kunnen bakken. Heel jammer.

Als hoofd gerecht hadden we beide een pizza en de gastvrouw wist ons te vertellen dat de bodem echt heel krokant was en dat dit de enige echte was.

Voor extra topping moet je €1,50 betalen zelfs als het knoflook of ui is. Dit vonden wij behoorlijk aan de prijs maar aangezien ik echt van artisjok hou heb ik dit toch gedaan.

I.p.v. Salami wilde ik chorizo en dit was geen probleem.

Na redelijk lang wachten kwam de gastvrouw vertellen dat er geen chorizo meer was en of ik iets anders wilde. De salami moest het maar doen deze keer dus met dit bericht ging ze terug naar de keuken. 20 seconden later had ik mijn pizza met salami die gebracht werd door een keuken hulp...... Beetje snel en heel vreemd dat je in 20 sec een pizza kan afbakken.

De bodem van de pizza was drijfnat van het vocht/vet en was absoluut niet zo bijzonder als de gastvrouw deed voorkomen. Hij was eerder aan de slechte kant.

Voor het voorgerecht, pizza's en 4 drankjes (2 bier en 2 sprite) waren we €42, nogiets kwijt. Wij vonden dit aan de prijzige kant.

Al met al heel jammer van een restaurant wat in het verleden toch een erg goede naam had schijnbaar.

Wij komen i.e.g. Niet nog een keer.

16. Met een woord geweldig!

Zeer spontane gastvrouw en zeer vriendelijk personeel.

Was er op dat moment erg druk, maar we werden uitstekend geholpen.

Heel gemoedelijk, sfeervol, gastvrij, gezellig en vriendelijk!

Het eten was erg lekker, ga er zeker vaker naar toe.

Dus bij deze een aanrader!

17. Ik ben hier al verschillende malen geweest, je wordt goed geholpen, de bediening is super, het ziet er fris en schoon uit.

Wat anderen ook al schrijven.... je voelt je hier thuis.

Ps. Er wordt door de eigenaresse goed ingesprongen op bepaalde dagen... met valentijn leuke roos op je bord, met koninginnedag de zaak leuk versierd en lekkere punten pizza voor de inwendige mens. Enz. Enz.

18. Mijn ervaringen zijn zeer goed en de gastvrouw is erg representatief en laat de klanten voelen alsof zij thuis zijn.

Zal er zeker nog vaak komen echte aanrader.

19. Kim nillesen

We waren gezellig met 4 volwassenen en de kleine kinderen eten in dit zeer gezellige, sfeervolle restaurant.

Mijn zoontje voelde zich zelfs zo op zijn gemak, dat hij voordurend achter de bediening aan liep en zelfs de keuken in.
    Je kan er lekker jezelf zijn.

Je gaat echt met een tevreden en voldaan gevoel naar huis.
    Voor ons is het ZEKER voor herhaling vatbaar!

Onze complimenten en ga zo door!

20. marion schutz

Dit restaurant is een tijd geleden overgenomen en ik vind het een grote verbetering. Goede service, lekker eten in een klantvriendelijke, ongedwongen sfeer! Een echte aanrader!

21. De zaak is een paar maand geleden overgenomen en helaas een stuk minder geworden.

We waren wat vroeg omdat we met de kinderen kwamen, maar de muziek stond niet aan. We werden door de gastvrouw in de trainingsbroek ontvangen en de stukken pizza en haarknipjes van de avond er voor lagen nog onder de tafel.

Het eten is redelijk, maar het is jammer dat je je niet echt gast voelt.

22. Ben er ruim een jaar geleden geweest was heel erg leuk bediening was goed.ongedwongen sfeer ga er volgende week weer naar toe.Ben benieuwd of de pizza nog net zo lekker is als toen!

23. zeer leuk restaurant en een leuke en vriendelijke bediening.

24. Vera de Jong

Een klein, gezellig restaurant... Vooral de wijnen aan het plafond doen het goed!