Bezorgrestaurants in de buurt van Kota Radja

1198789997 21
1205209948 60
1320769070 57
1462007997 49

1. Wij halen nooit anders dan bij kota radja, vinden het heel smakelijk en de kwaliteit /prijsverhouding ook prima.
    Vinden het jammer van de lagen cijfers verdienen ze niet.

2. Onze vaste Chinees voor afhalen. Beste van Zevenaar als het gaat om Chinese specialiteiten. Absolute aanraders: Chinese rijsttafel Ni hao, de pekingeend met tau si saus, loempia met kip en de tjap tjoy speciaal. Wel even van tevoren bellen, want alles wordt vers bereid en moet je bij bestellen aan de balie lang wachten (20 minuten of langer). Echt super lekker en ruime porties. Loempia's en de pekingeend zijn de beste uit de wijde omgeving. De inrichting is 'nostalgisch', bijna museumwaardig. Zo zag de standaard Chinees er in de jaren zeventig uit. Gelukkig zijn de prijzen ook nostalgisch laag. Geen ervaring met het ter plekke eten, maar lijkt me niet erg gezellig: je ziet er maar zelden gasten zitten. De koi's zitten in een veel te kleine bak, maar overleven al jaren en de bak is altijd schoon: ze worden dus blijkbaar wel goed verzorgd.

3. M.G.B De Leeuw

4. Wij dachten, even Chineesje eten om 18:00. Het eten is neutraal, beetje warm, lauwig. De soep is erg sterk van zoute smaak. De boontjes zijn erg vettig. Tevens is het ijs, geen ijs. Het ligt al erg zacht in de bakken. Het personeel zegt niet zo veel, beetje mompelig van communicatie.

Conclusie; nee, niet nog een keer. Ook qua prijs en kwaliteit een nee. Het kost niet heel veel. Een broodje bij de bakker Bart is nog lekkerder.

5. Jacqueline

Afgelopen keer heb ik hier samen met mijn man eten besteld om mee te nemen. Eten was lekker en ook gewoon goede porties. Wij komen hier vaker terug!

6. (H)eerlijke Chinees. Eten is zeer goed evenals de service van de medewerkers. Wij komen hier al jaren naar volle tevredenheid. Zevenaar mag trost zijn op een dergelijk Chinees restaurant. Ga zo door!

7. Deze tent vond ik vies en niet lekker. De aankleding in het restaurant is ouderwets en de mevrouw die ons hielp was onvriendelijk. Ik hoop dat er snel een betere Chinees komt in Zevenaar.

8. Onverwacht daar gaan buffetten met acht personen. Bakken werden meteen aangevuld. Lekker gegeten. En dat voor 11.50! De zaak morgen ze wel een op knappen. Maar verder voor herhalingen vatbaar!

9. Afgelopen vrijdag hebben mijn vriend en ik hier gebruik gemaakt van het buffet. De prijs is in verhouding met wat je krijgt redelijk laag.

Het eten was warm, en smaakte goed. Er werd zo nu en dan bijgevuld als er lege bakken waren. Het interieur is een beetje ouderwets en kan wel een likje verf gebruiken. Voor de rest zijn wij tevreden met wat wij hebben gekregen voor de prijs die we betaald hebben.

10. De medewerker spreekt erg slecht Nederlands. Ik moest een paar keer uitleggen wat ik wilde hebben. Aangekomen bij de tafel zie ik een verkleurde placemat liggen en oud bestek. Het is eten is niet lekker en heeft geen smaak. Het smaakt vettig. Helaas weinig verbetering. Het was vies!

11. Edwin de Haas

Woon al jaren in Zevenaar. Maar dit blijft de lekkerste chinees om af te halen! Kan iedereen de Chinese goulash soep aanraden en de menu's met Chinese champions.

12. Onvriendelijk, heel lang wachten op je eten. Duur en je krijgt weinig.

13. Deel de ervaring dat de wachttijd voor de afhaal extreem lang is (een uur). Helaas ook nog kleine porties en niet smakelijk. Volgende keer ga ik weer naar een andere chinees. Niet voor herhaling vatbaar.

14. Omdat vaste Chinees dicht was hier maar wat eten afgehaald. Porties waren klein, eten was lauw, en smaak niet erg lekker. Personeel kortaf. Aankleding van de zaak aan vervanging toe, maar dat is wel het minst belangrijk, als het eten maar goed is. NIET voor herhaling vatbaar!!!

15. We hebben gebruik gemaakt van het buffet van 10,75. Tomatensoep prima, lekker zoet. Mijn collega vond de soep super! Lepel leek smerig maar was gewoon te oud. Tijd voor vervanging! Wel prima borden. Waren ook goed schoon. Snelle, vriendelijke bediening.

Bakken van het buffet waren bijna leeg, we waren de enige 2 klanten... Herinner me nog dat het 20 jaar geleden stampvol zat. Jammer! Meeste producten waren prima. Temperatuur van sommige producten te laag. Komt door de te lege bakken volgens ons. Dit aangegeven, maar reactie was dat de watertemperatuur goed was. Daar moesten we het mee doen. Ze was het met ons oneens hierover. Het was goedbedoeld advies... Het ijs had grote kristallen, te vaak ontdooid en weer bevroren, dus niet aan te raden dit als dessert te nemen.

De sfeer is klassiek, zaak kan verfje c.q. opknapbeurt gebruiken. Maar daar is de prijs ook naar! Maar 10,75 inclusief het ijsbuffet! Als je met een grote groep gaat, zou ik wel van tevoren reserveren zodat de bakken goed gevuld zijn.

Als we nog een keer gaan, bestellen we gewoon van de kaart.

16. Op koninginnedag er terecht gekomen omdat we elders te lang moesten wachten. Gekozen voor het lopend buffet. Cola besteld en wat een smerig glas kreeg ik, niet te geloven. Helaas kregen meerdere zulke smerige glazen voorgezet. De gerechten waren niet allemaal warm. Bakken met gerechten waren voortdurend leeg en het duurde veel te lang voordat dit weer was aangevuld. Bediening; een van de dames loopt daar al jaren en kan zich nog steeds niet verstaanbaar maken. We waren er al een paar jaar niet meer geweest, maar het niveau is hard achteruit gegaan. Helaas moet ik zeggen; Zo erg dat wij er niet meer heen zullen gaan.

17. Vandaag o.a. Loempia besteld met 2x sate. Bij thuiskomst bleek sate niet meegeleverd. Loempia leek zo uit de vriezer in het vet gegooid te zijn. Sterker nog, deze was van binnen steenkoud.
    Geprobeerd verhaal te halen bij de chinees, echter staat deze ons niet te woord en de koude loempia, tja.... eigen schuld, te lang over gedaan om thuis te komen. Helaas wonen wij wel 3 minuten van deze chinees af!

18. Ik heb er wel eens gegeten en ook wel wat gehaald. Wat de aankleding betreft is het inderdaad wel wat klassiek. Maar ik heb de ervaring dat je er best goed kunt eten en de bediening zeer vriendelijk is. Ok het is geen 5 sterren restaurant, maar daar zijn de prijzen ook niet naar. Na mijn mening ben je voor wat je er betalen moet zeer goed en lekker bediend.

19. De prijs /kwaliteitverhouding is uitstekend.zó voordelig als hier hebben we nog zelden gegeten...
    Wat service betreft,geen klagen,zij het,dat de serveerster in kwestie niet alles verstaat wat je zegt.Gedurende het lopend buffet(je) worden gebruikte borden vlot verwijderd,tafeltjes zijn netjes,en er wordt goed opgelet,of je roept om een drankje te bestellen.Een halve liter goed getapt bier kost hier overigens maar 4 euro,dat valt reuze méé,want bij zo'n goedkoop etentje (10 euro p.p.,buffet inclusief schep-ijs)verwacht je al snel,dat de prijs van de dranken wat opgeschroefd zijn,maar dit was absoluut niet het geval.
    Wat de sfeer betreft:bijna alle tafeltjes staan voor de ramen,dus je kunt fijn uitkijken over de drukke markt(vrijdags).
    De aankleding is wat je noemt klassiek Chinees,beetje ouderwets,maar dat maakt niets uit.
    Wat echter wel wat uitmaakt!!:We zien hier al sinds 20 jaar enorme grote koi-karpers in een véél te klein aquarium zwemmen, als dierenliefhebbers stemt dit ons wel erg triest,als deze arme stumpers daar verblijven om de klanten te amuseren,doe ze dan a.u.b wég!
    Uiteindelijk:de kwaliteit van het eten:wij geven dit een 6- wat betekent:(bijna)voldoende.
    Enkele dingen zijn gewoon goed:het Indisch rundvlees en vis in soya-saus.Afraders:de gefrituurde garnalen,de soepen,en de vrij vette bami.De rest is van middelmatige kwaliteit,maar te behappen.

20. Ik heb hier een tijdje geleden gegeten.
    Personeel is niet erg vriendelijk (alles ging snel: na het eten snel een nagerecht etc) en de mevrouw sprak slecht Nederlands (ik kreeg het gevoel niet begrepen te worden), eten was erg vet en de sfeer is niet erg prettig.
    Verder vond ik de aankleding van het restaurant oud en versleten. Niet van deze tijd. Die aankleding kan dus wel een opknap gebruiken.
    Ik heb wel eens wat eten afgehaald hier en dat was redelijk tot goed van kwaliteit.

21. Arjan 304 punten

Een tijdje geleden een keer afgehaald. Had geen zin om te koken en mijn Chinees waar ik altijd haal was dicht ivm vakantie. Eten wat ik gehaald had was super lekker, kan hier ook niets over zeggen, was echt gewoon goed.

Fiets regelmatig langs dit restaurant dat gelegen is op de bovenste verdieping, 1 hoog, maar wat mij wel op valt is dat het er nooit druk is kwa mensen die er uit eten gaan. Hoe dit kan, ik weet het niet. Nogmaals mijn eenmalig bezoek kwa afhalen viel niet tegen!

22. Twijfel restaurant.

De ene keer is het goed de andere keer slecht.

Zowel gegeten als besteld. Bediening was goed, maar het was er meerdere keren niet druk.

En wat ik erg zielig vind zijn de koivissen die in een veel te klein aquarium zitten. Ziet er wel uit als een chinees in style.

23. claudia

Geen leuk restaurant, erg vies, smerig eten, bediening is waardeloos,

Voor mij mag dit restaurant gesloten worden.

24. Prima eten voor een goede prijs. :)

25. Jan 300 punten

Impressie; vergane glorie. Laatste 20 jaar niet veranderd van inrichting. Wij zijn onlangs een keer op zaterdagavond geweest en we waren zo'n beetje het enige stel dat er zat. Het eten werd vrij troosteloos geserveerd op 1 grote schaal, het was behoorlijk vet en niet om over naar huis te schrijven. Bediening zei bijna geen woord. Jammer, want vroeger heb ik er veel gehaald omdat het bekend stond als 1 van de betere Chinezen.

26. Het is heel lekker! Echt een aanrader! Erg lekker hoor.

27. Nasi rames zonder rijst?? Ajam ketap, meer vel dan kip. Echt smerig!!

2,1