ma vanaf 12:00

1279619571 80
1319568783 77
1519314846 71

1. Martin Vermeer

Vaak gegeten, zeker in het begin zeer goed. Na jaren werden de maaltijden kleiner en nu de prijzen hoger.
    Laatste keer 2-2020 met twee volwassenen en een zoon van 13 gegeten, uiteindelijk bijna €130, - af moeten rekenen (twee voorgerechten, drie hoofd gerechten, kinderijs, een nagerecht en een koffie). Twee keer Mixed grill waar delen nog rauw waren en op de klacht hierover niets wordt uitgedaan… al met al zeer teleurstellend en genoeg om van Efeze afscheid te nemen!

2. Gisteravond heerlijk gegeten. Gegaan voor het 3-gangen diner en was heerlijk!

3. Vanmiddag heerlijke lunch gehad. Lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel. Niets was te veel. Er is een prachtig terras. De sfeer is super waardoor lang tafelen weer leuk en gezellig is. Binnenkort nog een keer voor een diner.

4. Vanavond 28 juni 2017 heerlijk gegeten met onze vrienden. Beiden 48 jaar getrouwd. Tijd voor een etentje.

Vriendelijke bediening. Heerlijke wijn, uitstekend werk van de kok.
    Een aanrader.
    Piet en Vera uit Zevenaar

5. René Vink

Heerlijke plek, heerlijke mensen en heerlijk eten. Na al vaker te hebben gegeten daar en geluncht wordt het toch wel tijd om een recensie te plaatsen! Wat een ontzettend fijne plek om samen van wat lekkers te genieten. Vandaag voor ons vijfjarig huwelijk samen geluncht en hoe! Heerlijke soep, lekker brood en nog iets geweldigs na ook nog! Top lieve mensen van Efeze, ga zo door!!!

6. Yasemin

Super restaurant! Bediening is vriendelijk en het eten is heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar

7. Marc Peeters

Na ruim een uur wachten, Gevraagd wat er mis was gegaan met onze bestelling. Vervolgens werden we niet geïnformeerd. Het excuus was dat het lag aan de tablet!? Uiteindelijk alleen de drank afgerekend en weg gegaan.

Geen enkele oplossing of compensatie voor het ongemak. Kom niet meer terug, geen aanrader!

8. Enorm teleurstellend. Het eten had weinig/geen smaak en met een opmerking van mij daarover, werd niets gedaan.

9. Gisteren heerlijk genoten met onze dansclub. Wij hadden niet gereserveerd en ondanks dat het druk was wisten ze toch een tafel te regelen voor ons.

Het eten was in een woord voortreffelijk! Heerlijke vleesgerechten van de grill en voortreffelijke pizza's gegeten. Bediening wist goede uitleg over de wijnen te geven waardoor wij dit keer de turkse wijn hadden genomen. Voortreffelijke okuzkozu. Wij komen al ruim 10 jaar naar dit restaurant in Zevenaar en dat heeft zijn reden.

Bedankt Efeze, groet liefhebbers van jullie uit Arnhem

10. Heerlijk gegeten en aardige bediening.

11. Ferah

12. Helaas moeten wij, wederom, zeggen dat het ons enorm is tegengevallen gisteravond. Het was lang geleden dat wij er waren geweest, we weten nu weer waarom! Ondanks dat wij eerst tegen de serveerster hadden gezegd dat de kip niet gaar was en in tweede instantie tegen een ober, is er helemaal niets met de opmerking/ klacht gedaan!
    Jammer Efeze, wij zeggen: gemiste kans. Natuurlijk kan er altijd iets misgaan, dat is ook niet het probleem. Dat er vervolgens niets mee wordt gedaan vinden wij een kwalijke zaak.

13. Ik wilde iets speciaals doen voor een date met mijn nieuwe liefde dus een tafel gereserveerd en met de gastvrouw gesproken of ze er iets bijzonders van wilde maken.
    Ik kreeg de vraag wat voor thema het moest zijn en nadat ik melde dat ik met een hele leuke vrouw kwam wist ze genoeg.
    Eenmaal in het restaurant aangekomen stond er een schitterende tafel klaar welke echt met aandacht op een romantische manier was versierd. Hier was echt moeite en tijd aan besteed. .
    Na het eten kwam de gastvrouw met een heel erg mooi bloemstuk aan welke ze heeft aangeboden namens mij aan mijn tafelgenote.
    Dit maakte de avond echt helemaal compleet.

Naast een fantastische pizza ( en ik ben een zeikerd over goede bodems ;-) was de bediening erg attent en de gastvrouw verdient echt 100 punten.

Bedankt aan al het personeel voor een onvergetelijke avond.

Ernst

14. We hebben met z'n tweetjes Heerlijk gegeten. Het personeel was zeer vriendelijk en kwamen regelmatig langs om te checken of alles naar Wens was. Top!! We komen hier zeker vaker terug!

15. Ik heb vandaag heerlijk gegeten met me vrouw en kinderen. Kinderen hadden de pizza banbino en wij hadden de emese en de cerkez was zo lekker kan het niet vertellen we komen zelf uit doetinchem maar dit was echt lekker en apart dankjewel team efeze!! Zeker een herhaling

Eén vorige recensie
  16. Efeze is een gezellig ingericht restaurant in Turkse sfeer. Het eten is smakelijk maar de porties vallen wat klein uit. Dat zou iets royaler mogen. De bediening is voldoende maar niet zou iets actiever mogen zijn. De huiswijnen (rood en wit) zijn van goede kwaliteit en men schenkt een royaal glas. Met een paar kleine verbeteringen kan dit restaurant gemakkelijk van een 7 naar een 8 en dan gaan wij zeker vaker komen.

17. Wij gaan meerdere malen per jaar eten bij efeze in Zevenaar. En dat doen wij niet zonder reden.
    Zo goed als het enige restaurant op het plein waarbij je direct in de keuken kunt kijken. Persoonlijk vind ik het erg fijn om te zien waar mijn gerechten bereid worden. Ieder zo zijn mening, maar voor lekker eten en persoonlijke aandacht gaan wij naar Efeze! Lieve mensen van efeze, gewoon zo doorgaan!

18. Vandaag uit eten gegaan bij efeze was super lekker. Bediening was super snel en hadden altijd tijd voor een praatje in de drukte. Nog nooit zo lekkere vlees gegeten. Super!

19. Zielig dat het personeel de dupe wordt van het weinige personeel dat er ingezet wordt. Personeel zijn jonge mensen zonder ervaring die een heel terras met z'n 2en moeten lopen.
    Om 19u gereserveerd, om 21u (!) het hoofdgerecht op wat koud was, friet half bevroren en als excuus kregen we dan maar een mand met stokbrood. Eigenaresse ontweek ons en liet 't personeel 't maar oplossen. Iemand begon zelfs te huilen. Wil helemaal niet zeurderig zijn en ben best wat gewend, maar dit kan geen restaurant genoemd worden.

20. Donderdag hier uiteten geweest met zijn tweeën. De bediening zag verzorgd uit en onze bestelling was na ongeveer 10 minuten opgenomen. We hadden als voorafje een mandje brood met kruidenboter, het brood was overduidelijk vers en de kruidenboter was lekker. Verder kregen we na ongeveer een kwartiertje onze pizza's (inverno en de pomodoro). De pizza's zagen er heerlijk uit en de pomodoro was belegt met verse rucola. Na de pizza's moesten we gelijk afreken omdat we in tijdnood zaten. Tijdens het afrekenen stond er een kok bij de pizza bar die met een brede glimlach zijn deeg voor de volgende dag aan het bereiden was, hij vroeg netjes of de pizza's naar wens waren en ik heb hem ook persoonlijk bedankt!

Bedankt Efeze voor deze heerlijke pizza's.

21. Zaterdagavond konden we om 18.00 uur het laatste tafeltje krijgen (vergeten te reserveren). We bestelden wat te drinken dat snel werd gebracht met de menukaart. Het was er zo donker dat ik de zaklamp van mijn mobiel nodig had om iets te kunnen zien. Meer dan een half uur gewacht maar geen enkele reactie van het personeel. Dus maar weer vertrokken en nooit meer terugkomen. Waardeloos?

22. We hebben hier lekker gegeten en de bediening is erg vriendelijk en klantgericht. Nieuw drinken wanneer er halverwege het glas een vlieg in zat, glaasjes kraanwater, het wordt zo geregeld.

23. Nog niet eerder zo slecht gegeten. Onbegrijpelijk dat dit restaurant bestaansrecht heeft.
    Slechtste pizza ooit..
    Gewoon niet doen.
    Trouwens de hele markt is net 1grote camping.

24. Afgelopen vakantie op een mooie zomeravond heerlijk ontspannnen gegeten en gedronken. Het eten was echt voortreffelijk en de bediening uiterst vriendelijk en beleeft.
    Een dikke 10 voor de kok goede gerechten en van alles genoeg (veel vlees).
    De voor en nagerechten heerlijk.
    Voor iedereen zeer aan te raden, ons zien ze er zeker terug.

25. Gisterenavond zaterdag 10 december gegeten bij Efeze met zus, zwager en moeders.
    Heb vorig jaar ook een recensie geschreven hier over Efeze en die keer uit eten was zwaar tegen gevallen.
    Mijn zus wilde Efeze eens uit proberen, zag het zwaar in, maar dacht, ach, laat ik Efeze nog een kans geven.

Het restaurant zat goed vol! Ook goede gezellige sfeer! Als voorgerecht de gebakken mosselen in wijnsaus, deze was super! Mijn twijfels waren ineens weg. De lamsgehakt aan spies smaakte ook voortreffelijk.
    Na een jaar hier niet meer geweest te zijn, kom ik zeker nog een keer terug.
    Vorig jaar het uit eten daar in het honderd gelopen, maar kan overal een keer gebeuren.

Efeze, ga op deze weg door, klasse en bedankt voor de gezellige cullinaire avond! Top!

Eén vorige recensie
  26. Ben al meerdere malen bij Efeze te gast geweest. En dan met de nadruk op een gast zijn. Heerlijk gegeten en genoten van de sfeer. Malse ossenhaas, een heerlijk glas rode wijn. Efeze is en blijft voor mij een top zaak.

27. Gisteren zaterdag heerlijke avond gehad bij efeze. De zaak was bomvol. Vriendelijke bediening hadden ze zonder overdreven te doen. Gerechten werden netjes op tijd geserveerd en waren gewoon heerlijk.

28. We hadden wat te vieren maar vonden het weinig feestelijk bij Efeze. Brood vooraf was taai en oud, kruidenboter uit de groothandel. Voorgerechten uit pakjes, potjes en zakjes, vis uit de diepvries. Vlees van de grill wel prima. Bediening matig, niet alert, wel aardige meisjes die om de haverklap vragen of het gesmaakt heeft en daar is alles mee gezegd. Wij hebben meerdere malen bij Efeze gegeten maar dit was echt de laatste keer. Als laatste: Efeze is ongehoord duur zeker als je kijkt wat er geboden wordt.

29. Goede keuken. Lekker gegeten voor een goede prijs.

30. Na lange tijd weer bij Efeze gegeten.

Pizza Efeze gegeten. Super. Goed gevulde pizza met verse producten. Hou dit vol.

31. We eten hier af en toe snel een hapje. Prima eten maar verwacht geen hoogstandje! De bediening is onervaren maar doet zijn/haar best om er een leuke avond van te maken. De prijs is niet goed in verhouding tot het eten. Daarnaast is het jammer dat je voor een kind niet gewoon een halve Lasagne kan bestellen, alleen maar friet en zo.

32. Thea

33. Ik kom hier vaak uit eten. En de bediening is super vriendelijk en helpen je ook als je iets niet mag hebben. Het eten is lekker smaakvol en goed voor zijn prijs.

34. Wij komen graag uit Utrecht hierheen voor het gezellige sfeertje en de heerlijke gerechten van uw restaurant. Ga zo door!

35. We namen het hoog aangeprezen gerecht op de kaart: mixed grill. (51 euro). De ober vroeg bij het opnemen van de bestelling of we een beetje brood vooraf wilden. We sloegen zijn vriendelijke aanbod niet af.

De mixed grill kwam, maar de kwaliteit was ver beneden de uitstraling van het restaurant of het prijskaartje dat eraan hing. Enkel het gehakt, het lamskoteletje en de rijst waren ok. Het andere vlees was of niet gaar, of te gaar of smakeloos. De jus, knoflooksaus en sladressing kwamen overduidelijk uit een potje. De sla was karig, fantasieloos en had niks met de heerlijke Turkse/Italiaanse keuken te maken. De gefrituurde aardappels waren niet vers. Kortom: genoeg gespreksstof toen de ober kwam vragen of het gesmaakt had. Onze bevindingen werden doorgegeven, de bedrijfsleider liet via zijn ober weten het zeer te betreuren en een consumptie werd van de rekening afgetrokken.

De rekening kwam en inderdaad, twee biertjes minder... maar wel 3,75 voor het stukje stokbrood met kruidenboter dat ons zo vriendelijk aangeboden werd.

De ober (geen professional, maar dan zou de manager toch in moeten springen), was overduidelijk klaar met ons als kritische klant. Wij waren klaar met Efese.

36. alfred lensen

Heerlijk weer op 25 juni. Lekker een hapje op het terras. Bij het opgeven van de bestelling vroeg de serveerster of we extra brood wilden. Extra brood leek ons niet nodig. Jammer dat men het gewone stukje stokbrood of Turks brood heeft geschrapt. Als voorgerecht had mijn vrouw slakken (10.50 euro) en ik een garnalenspies (10.95 euro). Beide gerechten zijn voor wat je krijgt gewoon te duur! Vervolgens moesten we vragen om een beetje stokbrood, terwijl je dat bij escargots toch geserveerd hoort te krijgen. Hoofdgerechten waren ok (ossenhaas en botervis). Bijgerechten waren echter zeer sober en van eetcafé-niveau. Het prijsniveau is bij Efeze uit de pas gaan lopen met de kwaliteit.

Terugrekenen naar het 'guldentijd'perk mag niet meer. Maar als je met z'n tweeën gezellig op het terras ieder twee amsterdammertjes drinkt ben je wel al 20 gulden kwijt....!

37. Jan 300 punten

Meestal is het eten goed. Had laatst een medium Biefstuk besteld maar deze was gewoon heel erg rauw. Dit gemeld bij het personeel en deze erkenden dat en bakte hem nog even op, echter dan is het toch niet zo lekker meer, helaas. Verder vond ik het restaurant erg warm.

38. Tako Vermeer

Uitstekend, om stil van te worden! Jammer dat het zo ver weg is.

De hoeveelheid is verrassend. Degene die een hoofdgerecht en dessert neemt, zal geen trek meer hebben als alles op is.

De prijs lijkt aan de hoge kant, maar je krijgt veel en goede waar voor je geld.

39. Wij komen graag uit Winterswijk hierheen voor het gezellige sfeertje en de heerlijke gerechten. Ga zo door!

40. Tsjeerd Smulders

Voor de zoveelste keer geweest, en het blijft gewoon goed!

Lekkere wijnen, heerlijke gerechten en echt een heel warm sfeertje. Top!

41. E. Berkenveld

In een woord top! Heerlijke gerechten voor een toegangkelijke prijs. Als voorgerecht, turkse ham met meloen, smaakte prima en qua opmaak was het ook een genot om naar te kijken. Als hoofdgerecht gegrilde ossenhaas met champignon peper saus, lekker mals. Tot slot een heerlijk kopje koffie met bonbons. Mijn vrouw en ik zijn met de buurtjes geweest en we komen er zeker nog eens terug. Alleen nog een stel terrasverwarmers en dit restaurant is helemaal compleet!

42. Een geweldig goed restaurant, heerlijk gegeten.

De bediening is uiterst vriendelijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Dus een echte aanrader!

43. De 3 musketiers

Hebben hier 1 keer gegeten maar hoef er nooit meer naar toe! Het eten was helemaal niet lekker, maar ongelooflijk bitter (waarschijnlijk te veel koriander). Na dit gemeld te hebben gebeurde er niks, pas na een 4e keer werd de bedrijfsleider gehaald. Bediening kijkt over je heen en is arrogant. We hoefde er uiteindelijk niet te betalen maar heeft voor ons voorgoed afgedaan!

44. Superbediening. Alles klopt, je voelt je hier ontzettend welkom.
    Overheerlijke pizza's voor een prima prijs. Toetjes zijn in verhouding erg duur.